Pääsääntöisesti naisia ei "paneta". He haluavat huomiota, ihailua, kiintymystä sopivalta mieheltä, sitten voi seksihalutkin syttyä.
Eli naisten seksuaalisuus on pääsääntöisesti reaktiivista, ei sisäsyntyistä kuten miehillä pääsääntöisesti.
Ja kiitos sinä nainen joka ryntäät tähän vastaamaan: "Ei pidä paikkaansa, minua ainakin panettaa ihan hirveästi ja on vähän väliä ihan pakko lähteä etsimään melkein mikä tahansa kulli!". Emme puhu nyt sinusta, vaan naisista pääsääntöisesti. Sinunkin kaltaisia on olemassa ja olette kyllä ilo ja siunaus meille miehille.
Kommentit (143)
Jos sinulla olisi mies, joka ei ole vuosiin halunnut seksiä kanssasi, koska pitää sinua rumana, niin silti sinua panettaisi? Oikeastiko? Ihan tasan varmasti ei.
Kyllä se vaan on niin, että nainen tarvitsee miehen, joka haluaa häntä, jotta voisi itsekin haluta. Muusta syystä prostituutio olisi yhtä yleistä toisinpäin. Mutta naiset eivät kuitenkasn reaalimaailmassa ole panetushimoissaan ostamassa seksiä miehiltä. Ja se johtuu juuri siitä, että nainen ei voi kokea sen miehen haluavan itseään, koska maksaa siitä ja sen takia ei itsekään seksiä silloin halua.
Aloittaja on siis aivan oikeassa.
Minulla ei ole miestä haluamassa ja ihailemassa mua, ei ole ollut vuosikausiin, mutta silti mua vaan panettaa. En silti hae prostituoidun palveluksia enkä edes satunnaista seksiä ilmaiselta mieheltä, se ei ole mun juttu. Sekö vasta tekee naisen panetuksen todelliseksi että sen toteuttaa miehen kanssa?
Ehkä naisille onkin yleisesti ottaen miestä tärkeämpää kokea seksikumppanin haluavan juuri häntä, mutta kyllä panetus on panetus vaikka sille ei olisikaan kohdetta.
Jos sinulla olisi mies, joka ei ole vuosiin halunnut seksiä kanssasi, koska pitää sinua rumana, niin silti sinua panettaisi? Oikeastiko? Ihan tasan varmasti ei.
Kyllä se vaan on niin, että nainen tarvitsee miehen, joka haluaa häntä, jotta voisi itsekin haluta. Muusta syystä prostituutio olisi yhtä yleistä toisinpäin. Mutta naiset eivät kuitenkasn reaalimaailmassa ole panetushimoissaan ostamassa seksiä miehiltä. Ja se johtuu juuri siitä, että nainen ei voi kokea sen miehen haluavan itseään, koska maksaa siitä ja sen takia ei itsekään seksiä silloin halua.
Aloittaja on siis aivan oikeassa.
Oletko itse nainen vai mies? Et taida juuri arvostaa miehiä kun tunnut ajattelevan että heille seksin tarve olisi verrattavissa vaikka janoon tai nälkään, simppeli fyysinen tarve johon on pakko ostaa tyydytys.
Mieskin kaipaa kumppaniltaan ihailua ja arvostusta ja haluttuna olemisen tunnetta, ainakin ne muutama joiden kanssa mulla on ollut yhteinen seksielämä.
Ovuloinnin aikaan voi panettaa, mutta se ei kohdistu miehiin.
Olen miettinyt, miksi miesten panetusta ei voi hoitaa omin käsin, oletteko niin huonoja vai mikä syy? Miksi haluatte jokaista?
Onko mielestäsi sisäsyntyinen ja reaktiivinen vastakohtia?
Tarkoitatko ettei naisen seksuaalisuutta ole olemassakaan ennenkuin hän tapaa miehen joka osoittaa ihailua naista kohtaan?
Paitsi nämä poikkeavat joiden panetus johtaa ilman muuta siihen että menevät panemaan random miehiä?
Sen verta hassuja ajatuksia että voi olla lähtöisin vain miehen päästä.
Kertokaa tämä minun seksitapailumiehelleni. Laittelee tiukkoja vaatimusviestejä, milloin sopisi, mutta ei kehu, eikä mitenkää ilmaise, mitä ihanaa minussa on.
Eipä huvita enää tapailla eikä haluta hänen kanssaan.
N40
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tämä minun seksitapailumiehelleni. Laittelee tiukkoja vaatimusviestejä, milloin sopisi, mutta ei kehu, eikä mitenkää ilmaise, mitä ihanaa minussa on.
N40
Mies on tullut panemaan sinua, eikä kehumaan joksikin prinsessaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ovuloinnin aikaan voi panettaa, mutta se ei kohdistu miehiin.
Olen miettinyt, miksi miesten panetusta ei voi hoitaa omin käsin, oletteko niin huonoja vai mikä syy? Miksi haluatte jokaista?
Mä haluan vain viehättäviä naisia. En suinkaan jokaista.
Et kyllä ymmärrä miehistä yhtään mitään.
Ymmärrän, mitä ap tarkoittaa. Jatkuvastihan tälläkin palstalla aloituksia, että "mies ei huomioi, ei kosketa ohimennen, ei ole läheisyyttä, muuten kuin jos hän haluaa seksiä". Ja että nainen ei tästä syystä seksiä halua.
Mutta naisiakin on erilaisia. Itse en juuri läheisyyttä kaipaa muuten, kuin juurikin seksin kautta ja haluni ovat aina olleet korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, mitä ap tarkoittaa. Jatkuvastihan tälläkin palstalla aloituksia, että "mies ei huomioi, ei kosketa ohimennen, ei ole läheisyyttä, muuten kuin jos hän haluaa seksiä". Ja että nainen ei tästä syystä seksiä halua.
Mutta naisiakin on erilaisia. Itse en juuri läheisyyttä kaipaa muuten, kuin juurikin seksin kautta ja haluni ovat aina olleet korkeat.
Mielestäni tässä on kaksi eri asiaa. Eli halut sellaisenaan ja toisaalta ulkopuoliset tekijät jotka vievät ne halut.
Naisia panettaa, eikä siihen liity välttämättä yksikään mies millään tavalla. Kuten moni on jo todennut, pelkästään kuukautiskierto sanelee monella tätä. Ja olisihan se ylipäätään täysin luonnoton ajatus, että naiset eivät haluaisi seksiä, koska lisääntymisviettihän on kaikkia elijöitä yhdistävä tekijä ja voimakkaimpia vieteistämme. Ja jos joku lähtee nyt tähän selittämään jotain, että urokset ottaa naaraat jne. niin ihan kaikissa nisäkäslajeissa naaras valitsee sopivan kumppanin ja tämä valinta tapahtuu silloin kun naaraalla on lisääntymisvietti (eli panetus) kokeimmillaan. Se mitä ihmisrotu on keksinyt alkaessaan alistamaan, rais kaamaan ja hyväksikäyttämään yhtä sun toista, on luonnotonta.
Lisäksi, suurin osa naisista nauttii seksistä, joten miksi heitä ei muka voisi panettaa?
Sitten on taas täysin eri asia kun oma kumppani käytöksellään ja joskus jopa puheillaan osoittaa, ettei arvosta toista, ei pidä häntä haluttavana, vaan enemmänkin hyötyy vain taloudenpidosta ja masturbointialustasta. Tällöin on aivan luonnollista, että halut toista kohtaan katoavat. Parisuhteessa kun perusajatus on, että kumpikin arvostaa ja haluaa toista.
Näin setämiehenä tunnen aivan suunnatonta halua seksiin niidenkin kuumien hottisten kanssa joiden tavallaan kyllä tiedän pitävän minua iköloppuna kääpänä. Toimiiko naisen seksuaalisuus samoin? En usko. Tarvitaan huomion osoituksia, flirttiä, vakiintuneessa suhteessa "huolenpitoa" (lue: tiskaamista) yms. Olen varma, että Suomi on täynnä miehiä, jotka himoavat puolisoaan, vaikka tämä on antanut ymmärtää, että äijä liian ruma, lihava tms. nykyisin. Moniko nainen himoaa miestään, jos tämä on antanut naisen olevan ruma tai lihava. Veikkaan: ei monta. Tämä on ero miehessä ja naisessa, yleistäen.
Vierailija kirjoitti:
Näin setämiehenä tunnen aivan suunnatonta halua seksiin niidenkin kuumien hottisten kanssa joiden tavallaan kyllä tiedän pitävän minua iköloppuna kääpänä. Toimiiko naisen seksuaalisuus samoin? En usko. Tarvitaan huomion osoituksia, flirttiä, vakiintuneessa suhteessa "huolenpitoa" (lue: tiskaamista) yms. Olen varma, että Suomi on täynnä miehiä, jotka himoavat puolisoaan, vaikka tämä on antanut ymmärtää, että äijä liian ruma, lihava tms. nykyisin. Moniko nainen himoaa miestään, jos tämä on antanut naisen olevan ruma tai lihava. Veikkaan: ei monta. Tämä on ero miehessä ja naisessa, yleistäen.
Aika kovasti yleistät. Oma seksielämäni alkoi lapsena masturboidessa ilman miestä (koska panetti ja piti koskea, kokeilla ja tutustua kehoonsa). Varmaan sama kuin monella miehellä. Tämä siis ilman miehistä ihailua. Siinä vaiheessa ilman miesten haluakaan. Teininä ja sinkkuna myös panetti ilman miestä ja kyllä varmasti fantasioin esim komeista koulukavereista, jotka eivät olleet kiinnostuneet minusta tai osa jopa kiusasi.
Suhteessa ihmiseen, joka kohteli minua huonosti ja haukkui seksi oli edelleen hyvää (olikin ainoa asia, joka siinä suhteessa toimi). Parempaa kohtelua ja seksiä saan nykyisen mieheni kanssa, mutta flirtti ja himon osoittaminen toimii tiskausta paremmin. Kotitöiden jako ja se huolenpito auttaa kyllä tunnepuolessa, mutta seksi on eri asia. Toki naisia on monenlaisia ja jollekin toiselle tiskaus voi olla tärkeämpää (esim kiireinen lapsiperhe tilanne), mutta ei kyllä minulle. Lisäksi mieheni kyllä haluaa kuulla, että haluan häntä ja pidän häntä seksikkäänä. Jos haukkuisin rumaksi ja lihavaksi niin en usko, että haluaisi enää seksiä tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovasti yleistät. Oma seksielämäni alkoi lapsena masturboidessa ilman miestä (koska panetti ja piti koskea, kokeilla ja tutustua kehoonsa). Varmaan sama kuin monella miehellä. Tämä siis ilman miehistä ihailua. Siinä vaiheessa ilman miesten haluakaan. Teininä ja sinkkun
Tämä. Tyttöjen seksuaalisuus alkaa pääsääntöisesti hyvissä ajoin ennen kuin alkavat pojat kiinnostamaan, vaan ajatus ihan oikeasta seurustelusta ja seksistä on usen jopa ahdistava.
Totta kai ON
jos miehellä liian pieni niin heti vaihtoon
ei sen tarvi mikään jätti olla mutta kunnon kalu
Itsellä on kaksi puolta tässä ollut elämässä. Seksuaaliset halut saattavat herätä spontaanisti mutta niiden tyydytykseen en miestä kaipaa - ne ovat vain minun omaa juttuni ja ne lässähtävätkin jos siihen pitäisi jostain mies etsiä. Tämä on ollut tyypillistä sinkkuaikoina.
Seksin himo miehen kanssa, parisuhteessa taas syntyy ap:n kuvaamalla tavalla. Sori siitä kaikille, meidän suhteessä tämä kuitenkin toimii. Mies tykkää rakastaa ja pitää hyvänä, minä nautin siitä ja seksiä on paljon.
Aiemmassa suhteessa mies ei halunnut minua hyvänä ja "naisena" pitää niin ei se seksin halu herännyt edes spontaanisti hänen kanssaan.
Meitäkim on erilaisia, ei yhtä naistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta! Miehillä tuo "panetus" on (lähes)aina läsnä ja aivan eri voimakkuudella kuin naisissa. En itsekään voisi vastustaa, jos seksikäs upea kroppainen nainen haukkuisi ja pilkkaisi ja sen jälkeen kysyisi harrastetaanko seksiä. Suostuisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta! Miehillä tuo "panetus" on (lähes)aina läsnä ja aivan eri voimakkuudella kuin naisissa. En itsekään voisi vastustaa, jos seksikäs upea kroppainen nainen haukkuisi ja pilkkaisi ja sen jälkeen kysyisi harrastetaanko seksiä. Suostuisin het
Anteeksi vain, mutta sinä tiedät miten panetus on läsnä naisessa ja millä voimalla? Miehet valitettavan usein kuvittelee tietävänsä naista paremmin mitä nainen tuntee.
Mietitäänpä tätä tilannetta jonka kuvailit. Eli kun kiukkuinen nainen haukkuisi sinut lyttyyn ja tekisi selväksi että olet ruma, lihava ja vastenmielinen, niin sinun naamasta vain paistaisi panetus siinä tilanteessa niin että tulisi naiselle ja mahdollisesti muille paikalla oleville selväksi että kappas, kylläpä kaveria panettaa? Yhtään ei itsetuntoon vaikuttaisi vaan stondis olisi jo nousemassa?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en kyllä tiedä totuutta ja voin puhua vain omasta kokemuksesta. Mutta on kyllä samankaltaisia kokemuksia ja outoa että asiasta ei voida naisten kanssa puhua asiallisesti. Aloitus varmaan kohta poistuu, joten en viitsi enempää. Mutta olisi kiva keskustella miehenä asiasta ja jopa oppia enemmän naisten seksuaalisuudesta.
Tuo hormonien syöminen ja hormonikierukka on halujen tappajia, kuten mielialalääkkeet ja varmaan jotkut muutkin voi olla. Minulle ei pillerit sovi, mutta lääkäri suostutteli kokeilemaan hormonikierukkaa kun on raudanpuute ja sillä voisi vuodot saada loppumaan kokonaan. No eipä mennyt niin, vuodot lisääntyi ja alapäästä meni jotenkin tunto kokonaan, se oli pelottava tunne ihmiselle jolle seksi on aina ollut todella tärkeä ja todellakin panettaa, varsinkin ovulaation aikana.
Ja nuo hormonit tekee vielä henkisiäkin oireita. Nuorena söin pillereitä muutaman vuoden, ja itkin ja raivosin joka helvetin päivä, luulin että se johtui miehestä, koska olen aina ollut rauhallinen luonteeltani. Sitten yksi vanhempi mies neuvoi minua, että lopeta pillerit, ne on myrkkyä, että hänen vaimonsakin ne lopetti, ja kun miehen kanssa ei mennyt muutenkaan kovin hyvin, lopetin pillerit, ja kuukauden päästä tajusin että en ole itkenyt kertaakaan sen jälkeen kun pillerit lopetin. Mies oli sama paskiainen, mutta olin taas entinen viilipyttymäinen itseni.
Kyllä naisten kanssa voi puhua asiallisesti, kunhan se ei ole omalle vaimolle sellaista että mikä sussa on vikana kun et halua tms. Pitää naisista ymmärtää myös se, että jos nainen on sellainen ettei saa orgasmia miehen kanssa, niin ei mikään ihme jos ei kiinnosta. Ei miehetkään varmasti haluaisi seksiä kovinkaan paljon jos se ei tuntuisi miltään eikä saisi orgasmia.
Naisten kehoon ja mieleen vaikuttaa joka viikko eri hormoni, joten miesten on syytä muistaa, että vaimo ei ole aina samanlaisella mielellä ja seksifiilis on tiettyinä aikoina voimakkaampaa kuin muina aikoina. Ja voi olla että kun on saanut orgasmin eilen, ei tänään irtoo, sama kuin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Mies on tullut panemaan sinua, eikä kehumaan joksikin prinsessaksi.
Kuka jotain prinsessaa haluaisi? Paitsi prinssit.
Kyllä jokainen haluaa, varmaan myös miehet, tuntea itsensä haluttavaksi ja kaikella lailla arvostetuksi ja ennenkaikkea rakastetuksi.
Minä omalta mieheltä tässä kysyin että mistä hän tykkää minussa, niin aika kauan mietti, ja sanoi että luonteesta. Nuorena sanoi että tykkää mun tisseistä, vaikka silloinkin varmasti luonteen takia mun kanssa oli yhteen mennyt. Mutta se, että mies ei ole halunnut seksiä pariin vuoteen, ei ole minun panetusta vielä lopettanut, se on helvettiä, mietin joka päivä, että miksi mies ei minua halua vaikka väittää rakastavansa, ja että vika ei ole minussa vaan hänen pään sisäistä synkkyyttä ja mielialalääkekin tekee tehtävänsä.
No jaa. Lähinnä miehet ei kiinnosta mutta orgasmit kyllä. Eli libido on kyllä voimakas mutta mieluiten hoitelen itse itseni. Miehen kanssa liian työlästä.
Tämä. Mulla panetuksen aiheuttaa ovulaatio ja tämä tapahtuu kerran kuukaudessa. Miehet eivät ole kiinnostaneet enää vuosiin.