Pääsääntöisesti naisia ei "paneta". He haluavat huomiota, ihailua, kiintymystä sopivalta mieheltä, sitten voi seksihalutkin syttyä.
Eli naisten seksuaalisuus on pääsääntöisesti reaktiivista, ei sisäsyntyistä kuten miehillä pääsääntöisesti.
Ja kiitos sinä nainen joka ryntäät tähän vastaamaan: "Ei pidä paikkaansa, minua ainakin panettaa ihan hirveästi ja on vähän väliä ihan pakko lähteä etsimään melkein mikä tahansa kulli!". Emme puhu nyt sinusta, vaan naisista pääsääntöisesti. Sinunkin kaltaisia on olemassa ja olette kyllä ilo ja siunaus meille miehille.
Kommentit (143)
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä panettaa. Valitettavan moni nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä ja näin sammuttaa normaalin kiertonsa ja siitä johtuu, että fyysistä panetusta ei enää tule. Normaalitilassa panetus on naisella aivan yhtä kova kun miehelläkin. Kokonaan eri asia sitten on se, että parisuhteessa voi naista panettaa, mutta oma mies ei kiinnosta.
Käsittääkseni hormonaalisella ehkäisyllä ei ole tuota vaikutusta kaikkiin naisiin. Pillereitä käytetään lisäksi muuhunkin, kuin ehkäisyyn. Kukaan nainen tuskin nauttii kuukautisista ja pahimmillaan ne voivat olla todella ikävä ongelma. Pillerit auttavat. Mutta mitäpä miehenä tästä, palstan naiset ovat tässä luonnollisesti minua kokeneempia.
Joo, ei. Minä söin nuorena pillereitä ja ne vaikutti vain mieleen ja pahasti, mutta seksihaluihin ei, olisin pannut koko ajan, mutta varmasti on eroa siinäkin onko oma hormoonitoiminta minkälaista, naisilla kuitenkin on hyvinkin pitkään vaihdevuosioireitakin, saati se, että joka viikko aina kierron aikana vaikuttaa eri hormoni. Yli nelikymppisenä kokeilin hormonikierukkaa kun se kuulemma ei vaikuta mieleen vaan ihan siellä paikaillisesti, mutta kyllä vaikutti mieleen, ei ihan niin pahasti, mutta jatkuva pms, ja alapää meni han turraksi, se oli pelottava kokemus, ei tuntenut itseään itseksi ollenkaan. Ja jottei olisi näin helppoa, myös lasten tekeminen laittaa hormonit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Näin setämiehenä tunnen aivan suunnatonta halua seksiin niidenkin kuumien hottisten kanssa joiden tavallaan kyllä tiedän pitävän minua iköloppuna kääpänä. Toimiiko naisen seksuaalisuus samoin? En usko. Tarvitaan huomion osoituksia, flirttiä, vakiintuneessa suhteessa "huolenpitoa" (lue: tiskaamista) yms. Olen varma, että Suomi on täynnä miehiä, jotka himoavat puolisoaan, vaikka tämä on antanut ymmärtää, että äijä liian ruma, lihava tms. nykyisin. Moniko nainen himoaa miestään, jos tämä on antanut naisen olevan ruma tai lihava. Veikkaan: ei monta. Tämä on ero miehessä ja naisessa, yleistäen.
Tuota olen aina ihmetellyt joissain miehissä, että ne haluaisi harrastaa seksiä kaikkien tarpeeksi hyvännäköisten naisten kanssa, siitä huolimatta vaikka itse ovat kuin pystyyn nostettuja sikoja. En minä ainakaan koskaan ole halunnut liian komeita, enkä varsinkaan liian nuoria miehiä, minä tarvitsen hyvään seksiin rakkautta, katson toki mielelläni vielä näin viisikymppisenäkin kännykästä komeiden miesten videoita, onhan ne seksikkäitä, mutta jos sellainen tulisi vastaan ja ehdottaisi seksiä, niin kieltäytyisin ehdottomasti, se olisi täysin absurdi ajatuskin. En halua ketään randomia, ei ala panettaa kun näkee vieraan miehen, mutta kun katson omaa kuusikymppistä, lihavaa kaljuuntuvaa miestäni, niin muistan aina miltä hän tuntuu, ja hänen kosketuksensa tuntuu, niin kalsarit kostuu heti ja nännejä kihelmöi. En ole mieheni lähentelyistä koskaan kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin setämiehenä tunnen aivan suunnatonta halua seksiin niidenkin kuumien hottisten kanssa joiden tavallaan kyllä tiedän pitävän minua iköloppuna kääpänä. Toimiiko naisen seksuaalisuus samoin? En usko. Tarvitaan huomion osoituksia, flirttiä, vakiintuneessa suhteessa "huolenpitoa" (lue: tiskaamista) yms. Olen varma, että Suomi on täynnä miehiä, jotka himoavat puolisoaan, vaikka tämä on antanut ymmärtää, että äijä liian ruma, lihava tms. nykyisin. Moniko nainen himoaa miestään, jos tämä on antanut naisen olevan ruma tai lihava. Veikkaan: ei monta. Tämä on ero miehessä ja naisessa, yleistäen.
Aivan totta! Miehillä tuo "panetus" on (lähes)aina läsnä ja aivan eri voimakkuudella kuin naisissa. En itsekään voisi vastustaa, jos seksikäs upea kroppainen nainen haukkuisi ja pilkkaisi ja sen jälkeen kysyisi harrastetaanko seksiä. Suostuisin heti.
Älä yleistä. Ei koske kaikkia miehiä tuokaan, on yllättävänkin yleistä että mies haluaa vähemmän kuin nainen, ihmiset on yksilöitä. Luultavasti naiset vaan ei niin helposti myönnä kuinka usein panettaa ja ketä panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.
Kuvitellaanpa miehen sanomana: "Kun oma nainen ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli". Jätän tämän tähän. -ap.
Ei se ihan noin mene. Riippuu ihmisestä.Monilla miehillä on ulkonäkökomplekseja, ja varsinkin kokoon liittyviä. Eikä ne miehet ole täällä siitä kertomassa, että ei tee mieli naisia kun on liian pieni pili, liian iso maha, tai jotain muuta omasta mielestä epäviehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on niin oikein kuin voi olla. Raivoseksikkäitä naisia ei ole olemassa, on naisia jotka näyttelevät raivoseksikästä, he ovat fèmakkoja, ja raivoseksikyys on feminismin kovinta ydintä, dogmaa.
Tyypillinen incell mies. Et tiedä mitään naisista. Olen todella seksihimokas nainen, mutta mielestäsi jos on feministi ei voi haluta seksiä. Me ollaan peuhattu kokopäivä, ja enää ei miehellä kyllä nouse, olen vetänyt sitä käteen jo 2 kertaa, ja naitu ja hän sormettanut upeasti, ja mulle maistuis vielä. Ei olla nuoria, olen aina ollut tällainen. Ja joo olen myös kaunis, niin saat haukkua siitäkin! (paskiainen)
Mitä helvettiä tämä on kun täällä nykyään joku mies on tietävinään enemmän naisen seksuaalisuudesta kuin nainen itse??? What's your point??? En pistäisi paljoa painoarvoa miehen puheille aiheesta.
Todellakin naisella on aktiivinen seksuaalinen vietti. Naaran seksuaalivieetti on erilainen kuin uroksen, toki. Se on sitä että luonto panee naaraan haluamaan siitosta. Tietämättään hän haluaa lisääntyä. Luonto tekee kaikkensa että se saa siitostapahtuman tapahtumaan tietynlaista tapahtumaa joka voi olla hyvin voimakas kokemus. Mutta toki se ei ole välttämättä samalla tavalla aktiivista kuin miehellä vaan nainen nimenomaan tyypillisesti haluaa olla passiivinen ja että hänelle tehdään asioita. Koska näin luonto tai Luoja on siitostapahtuman järjestänyt. Naaraan rooli on enemmän passiivinen mutta hän voi käyttää energiaansa siihen että saa valioyksilön suorittamaan siitoksen. Vaikka Nyt yksiavioinen olenkin. En tiedä onko kroppani yhtä yksiavioinen..
Mutta kyllä sen tuntee pillu ja koko kroppa, kun siitoksen olisi aika tapahtua.
Mutta sellainen ero on että naaraan ei tavallaan kuulu tulla torjutuksi. Luonnossa naaras Ei varmaan koskaan tule torjutuksi vaan se on aina uros joka torjutaan. Siksi se ei miehellä käy niin itsetunnon päälle. Naaraan tehtävä on valita valioyksilö ainakin luonnossa. On totta että nainen ei pysty haluamaan ketä tahansa miestä. Miehille kai riittää että löytyy reikä.
Ei siinä mistään siitoksesta ole kyse, vaan himosta. Halunan miestäni, tai sit miestä kuka kulloinkin on haluni kohde.
Miten tämä muka eroaa miehen halusta?
Tuskin mieskään haluaa naista "kun haluaaa lisääntyä".
Vierailija kirjoitti:
No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.
No niinpä. Kyllä voi oikeasti panettaa ja ajattelen seksiä kyllä usein, mutta halut kyllä kaikkoaa helposti jos mies käyttäytyy jotenkin ikävästi. Ja toisaalta jos ei paneta yhtään niin ne himoitsevat katseet ja vihjailut vaan ärsyttää, eikä sytytä.
Jos nainen puhuu miehelle yhtä pahasti kuin Mitä Miehet monta kertaa puhuu naisille niin ei halua mieskään seksiä siihen heti perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina niin hauskaa kun joku random palstamies alkaa joksikin naisasiantuntijaksi nolla tiedoilla :D
Miksi naiset masturboisivat, jos heitä ei koskaan muuten vaan panettaisi, vaan tähän tunteeseen olisi aina syynä jonkun miehen ihailu sun muut?
Vaikka aloittajan maailma pyörisi sen ympärillä mitä miehet tekevät, näin ei ole läheskään kaikkien naisten kohdalla. Useita naisia panettaa jo ihan kuukautiskierron vaiheesta riippuen vaikka ei olisi miestä mailla halmeilla ihailemassa.
Tämä. Mulla panetuksen aiheuttaa ovulaatio ja tämä tapahtuu kerran kuukaudessa. Miehet eivät ole kiinnostaneet enää vuosiin.
Tämän olen vaimostani huomannut itsekin, hormonien vaikutus on todella voimakas, ovulaation aikaan vaimoni vietti on voimakas sen 3-4 pv, muuten kierron aikana ei niinkään. Se aina yllättää. Ja se ei ole helppoa näin miehenä, jolla seksuaalinen halukkuus lienee tasaisempaa ( ei itsellään aina libido myrskyä)
Mitä hyötyä on puhua naisten seksuaalisuudesta pääsääntöisesti, kun seksuaalisuus on sitten kuitenkin jokaisella omanlainen? Varsinkin jos kaikenlaiset kokemukset eivät ole keskustelussa tervetulleita. En mä haluais että muhun suhtaudutaan jollain tavalla siksi, että naiset nyt on pääsääntöisesti sellaisia ja sellaisia.
Mä en ole reaktiivinen, enkä ymmärrä mitä iloa siitä on miehille yleisesti. Omalle miehelle joo.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mistään siitoksesta ole kyse, vaan himosta. Halunan miestäni, tai sit miestä kuka kulloinkin on haluni kohde.
Miten tämä muka eroaa miehen halusta?
Tuskin mieskään haluaa naista "kun haluaaa lisääntyä".
Niin sanoinkin mielestäni että tämä ei ole tietoista. Luonto on ovela.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan paneta ennen kuin on sopiva kohde, ihminen johon tutustunut, kiintymys häneen, ihastuminen. En ole kyllä koskaan ajatellut vaikkapa komeasta miehestä, että pääsisipä panemaan ennen kuin olen häneen tarpeeksi tutustunut ja alkaa miellyttämään muuten ihmisenä. Mutta mies voi pilata kaiken omalla toiminnallaan ja käytöksellään, panetushalut lopahtaa hyvin nopeasti, jos mies käyttäytyy typerästi, vaikka olisinkin muuten kiintynyt tai ihastunut.
No ei miehiäkään paneta ilman naisen näkemistä edes! Mihin ne muuten p***** tarvisi???
Ei läheskään kaikkien naisten seksuaalisuus ole mitään hyväksynnän janoamista! Nuorilla ja epävarmoilla naisilla ehkä kyllä. Mutta jos puhutaan näistä nykyajan puunista niin kyllä vain he himoitsevat nuoren miehen kroppaa huolimatta siitä miltä itse näyttävät! Itsekin olen tainnut olla molempaa sorttia. Omasta kropasta täytyy pitää huoli lähinnä miehen halujen takaamiseksi. Naisille on joka tapauksessa jo vuosikymmenet tolkutettu että he ovat niin himottavia että miehet menevät heti päästään sekaisin kun heidät näkevät ja haluavat vain seksiä seksiä seksiä. Että jossain vaiheessa tämän alkaa uskoa. Kunnes sen uskon sitten taas menettää.
Minä viimeisenä asiana maailmassa kaipaan sängyssä hellyyttä ja turvallisuutta. Haluan raiskaustyylistä eläimellistä himokasta seksiä. En todellakaan mitään varovaista, arkaa, kyselevää, epätietoista, epämääräistä...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin naisella on aktiivinen seksuaalinen vietti. Naaran seksuaalivieetti on erilainen kuin uroksen, toki. Se on sitä että luonto panee naaraan haluamaan siitosta. Tietämättään hän haluaa lisääntyä. Luonto tekee kaikkensa että se saa siitostapahtuman tapahtumaan tietynlaista tapahtumaa joka voi olla hyvin voimakas kokemus. Mutta toki se ei ole välttämättä samalla tavalla aktiivista kuin miehellä vaan nainen nimenomaan tyypillisesti haluaa olla passiivinen ja että hänelle tehdään asioita. Koska näin luonto tai Luoja on siitostapahtuman järjestänyt. Naaraan rooli on enemmän passiivinen mutta hän voi käyttää energiaansa siihen että saa valioyksilön suorittamaan siitoksen. Vaikka Nyt yksiavioinen olenkin. En tiedä onko kroppani yhtä yksiavioinen..
Ai niinkö ajattelit. Oma vaimo oli lähinnä mustaleski naaras, joka olisi voinut syödä minut jo parittelun aikana. Pillu ainakin yritti. Passiivisuus kiimaiseksi saatuna oli aika kaukana.
Jos miehellä on sellainen nainen joka toimii kuin mies, ei siivoa ei kokkaa ei korjaa järkeään antaa kämpän mennä kaaokseen, haukkuu miestä valittajaksi jos hän esittää joitain toivomuksia, niin ei se mies kyllä sitä naista halua eikä hänelle anna. Ei ainakaan kauaa.
Jos nainen torjuu aina, tai lähes aina, on hormoneissa tai miehessä vika, ei tule orgasmia. Et sinäkään panisi ilman orgasmia, ja vieläpä niin että se toinen aina saa.