Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsääntöisesti naisia ei "paneta". He haluavat huomiota, ihailua, kiintymystä sopivalta mieheltä, sitten voi seksihalutkin syttyä.

Vierailija
18.06.2024 |

Eli naisten seksuaalisuus on pääsääntöisesti reaktiivista, ei sisäsyntyistä kuten miehillä pääsääntöisesti.

Ja kiitos sinä nainen joka ryntäät tähän vastaamaan: "Ei pidä paikkaansa, minua ainakin panettaa ihan hirveästi ja on vähän väliä ihan pakko lähteä etsimään melkein mikä tahansa kulli!". Emme puhu nyt sinusta, vaan naisista pääsääntöisesti. Sinunkin kaltaisia on olemassa ja olette kyllä ilo ja siunaus meille miehille.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntöisesti naisiakin panettaa, mutta läheskään kaikki eivät ilmaise sitä suoraan. Ja osa näistä ilmaisemattomista tukahduttaa  halunsa esim. liian ankaran lapsuudenkodin ilmapiriin luomien vaikutusten vuoksi tai muuten häveliäisyyssyistä.

Vierailija
42/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.

Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tunteayli  olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.  Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa  näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksi

Oikein Pate. Nimenomaan miehen kanssa.

Ei salaa vaimonsa dildolla itseään anaaliin naivalla piilohomolla. Joko sä olet puhunut vaimosi kanssa pikku seikkailuistasi? Oletko uskaltanut olla oikea mies ja kertoa totuuden vaimollesi.

Mä en suinkaan tuomitse ketään, joka haluaa jotain anaaliinsa. Mutta sen vaimoltaan salaa tekevät tuomitsen kyllä. Sinä Pate olet yksi heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloituksen kuvailema nainen, mutta ajattelen kyllä olevani selkeässä vähemmistössä.

Minua ei paneta, ei koskaan eikä missään tilanteessa. En tunnista myöskään responsiivista halua. Seksi on vain tunnehyödyke.

Vierailija
44/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Ei salaa vaimonsa dildolla itseään anaaliin naivalla piilohomolla. Joko sä olet puhunut vaimosi kanssa pikku seikkailuistasi? Oletko uskaltanut olla oikea mies ja kertoa totuuden vaimollesi.

Mä en suinkaan tuomitse ketään, joka haluaa jotain anaaliinsa. Mutta sen vaimoltaan salaa tekevät tuomitsen kyllä. Sinä Pate olet yksi heistä."

Sinä taida olla itse homo kun tuota kokeilua jatkuvat täällä hoet. Sama levy pyörii koko ajan kun et enää muuta keksi mistä soittaa suutaan. Naisista ja naisen halujen lukemisesta ei sinulla ole  tunnetusti hajuakaan ja muutenkin olet ilmeisen katteellinen kun toisilla menee hyvin. Ensinnäkään et edes tiedä, että olen sanonut pyllyseksistä keskustellessa kokeilustani. Meillä puhuttu aina kaikesta ja mietitty, joskus kokeiltukin  voisiko anaaliyhdyntä onnistua vaimolle. Ongelma vain on  siinä, ettei paksu kullini mahtuisi edes omaan hanuriini. Joten asia jäänyt teorian asteelle. Tämäkään ei sulle urpo pitäisi mitenkään kuulua. Tuosta kokeilustani ollut hyötyä koska eipä ole tarvinnut vaimolta hinkua anusta kun ei kiinnosta itseäkään. Isot kullit on tarkoitettu pilluun ja  hyviä niin. 

Mutta toki eipä tämäkään avautumiseni mitään auta. Kohta sinulla pyörii sama levy taas uudestaan. Taitaa olla aika lyhyt kun tulee niin usein. No kaikkea ei voi saada, saati vaatia.

Vierailija
45/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsääntöisesti naisiakin panettaa, mutta läheskään kaikki eivät ilmaise sitä suoraan. Ja osa näistä ilmaisemattomista tukahduttaa  halunsa esim. liian ankaran lapsuudenkodin ilmapiriin luomien vaikutusten vuoksi tai muuten häveliäisyyssyistä.

Onko tullut kellekkään mieleen, myös tämä kauhea naistenä käsittely palstalla? Aivan sikasairasta haukkumista, ei voi olla vaikuttamatta!

Vierailija
46/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi äsken sanomatta että vaimo ilmoitti jo päivällä, että panettaa ja haluaa taas illalla nuolemista ja aisaani. Näin meillä. 

Toisilla miehillä vaimoja panettaa ja ne haluaa seksiä, toisilla miehillä ei. Kannattaa miettiä kumpaan ryhmään haluaa kuulua ja mitä  sen eteen voi tehdä. Tsemppiä vaan tai omankäden apuja. 

Vierailija
47/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut kellekkään mieleen, myös tämä kauhea naistenä käsittely palstalla? Aivan sikasairasta haukkumista, ei voi olla vaikuttamatta!

Mitähän haukkumista tuossa lainaamassasi kommentissa muka oli?

Vierailija
48/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.

Kuvitellaanpa miehen sanomana: "Kun oma nainen ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli". Jätän tämän tähän. -ap.

Vierailija
49/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti näin. Vaikka naista panettaisi, hän ei kuitenkaan pane, jos mies on jättänyt korjaamatta terassin lahon kaiteen, vaikka lupasi korjata sen tänään. Mies vastaavassa tilanteessa ensin panee, ja sitten kysyy, miksi ykköskalsareita ei ole vieläkään pesty ja silitetty.

Jos kysyy ensin, että miksi ykköskalsareita ei ole vieläkään pesty ja silitetty, niin ei tarvi kyllä pannakaan.

Vierailija
50/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaanpa miehen sanomana: "Kun oma nainen ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli". Jätän tämän tähän. -ap.

Ihanko oikeasti kuvittelet, että naiset haluasivat miestä jolla on noin huono itsetunto??   No voi hellanduudelis, onko äiti aina tehnyt kaikki valmiiksi ja nyt naiset ei enää passaakaan. Varmaa kaverilta aina kysynyt mielipiteet vaatteistakin jne.  Naiset arvostaa ja haluaa miestä jolla on munaa ja itsevarmuutta. Jos ihailua haluaa, niin kannattaa käyttäytyäkin kuin mies ja ansaita se.  --- Ei tee mieli voi ...ttu. Ei ihme, ettei maahan enää synny lapsia. 

Vierailija
51/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisilla naisilla on sellainen asia kuin ovulaatio kerran kuukaudessa. Se saa aikaan useimmilla aikamoista panetusta. Tosin ei kaikilla, ehkäisypillerit myös vaikuttavat tähän. Toki useat naiset haluaa enemmän seksiä, jos tuntevat itsensä halutuksi, seksikkääksi ja hyväksytyksi. Jännä kyllä sama koskee myös miehiä.

Vierailija
52/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin alkaa panettamaan kun naisystäväni ilmoittaa että on tulossa käymään. Koska häntä panettaa myös. Miehien noin puolen minuutin panemisiin ollaan niin petytty, niin petytty. En ihmettele yhtään että Suomessa ulkomaalaisilla miehillä on vientiä, kun nämä peräkammarin pullamössykät ei tajua naisista mitään, AP on siitä elävä esimerkki, jolle seksivalistusta on antanut mitä ilmeisimmin oma isä. 

Vierailija
53/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina niin hauskaa kun joku random palstamies alkaa joksikin naisasiantuntijaksi nolla tiedoilla :D

Miksi naiset masturboisivat, jos heitä ei koskaan muuten vaan panettaisi, vaan tähän tunteeseen olisi aina syynä jonkun miehen ihailu sun muut? 

Vaikka aloittajan maailma pyörisi sen ympärillä mitä miehet tekevät, näin ei ole läheskään kaikkien naisten kohdalla. Useita naisia panettaa jo ihan kuukautiskierron vaiheesta riippuen vaikka ei olisi miestä mailla halmeilla ihailemassa.

Itseäni panettaa päivittäin ja siksi onkin Satisfyer aktiivisessa käytössä :)

t. N39, sinkku

Vierailija
54/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät tähän, niinkuin sanot viimeisen sanan,vai?

En minäkään ole koskaan noin sanonut, enkä usko kenenkään voivan edes kuvitella mun sanovan tai ajattelevan noin, vaikka olenkin nainen. Itse en voi kuvitella kenenkään tuntemani ihmisen sanovan noin. Sen sijaan olen sanonut että mua panettaa ja sen olen kuullut naispuolisten ystävienkin suusta monta kertaa.

Oman kokemukseni mukaan mieskin suhteessa kaipaa positiivista palautetta, ihailua, arvostusta ja naisensa himoa. Jos nuo mättää niin kyllä se seksielämään vaikuttaa miehenkin puolelta. Ihminenhän se mieskin on.

Ap, sun ongelma lieneekin siinä ettei löydy satunnaisia naisia panolle? Se ei tarkoita että naisten seksihaluissa olisi mitään vikaa, kuten sinä ymmärtääkseni yrität sanoa.

Vierailija
55/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti näin. Vaikka naista panettaisi, hän ei kuitenkaan pane, jos mies on jättänyt korjaamatta terassin lahon kaiteen, vaikka lupasi korjata sen tänään. Mies vastaavassa tilanteessa ensin panee, ja sitten kysyy, miksi ykköskalsareita ei ole vieläkään pesty ja silitetty.

Jos kysyy ensin, että miksi ykköskalsareita ei ole vieläkään pesty ja silitetty, niin ei tarvi kyllä pannakaan.

Ei tarvitse ei. Mutta jos nainen ennen seksiä kysyy, miksei aitaa ole korjattu, murahtaa mies jotain, panee ja sitten korjaa sen aidan.

Vierailija
56/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun panettaa, niin todellakin panettaa, ja ei tartte mitään ihailua tms, vaan kovaa kalua ja hyvää lantioliikettä orgguun asti

Vierailija
57/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sillä lailla että mua haluttaa ja panettaa jatkuvast, mutta siihen ei liity kukaan mies eikö se kohdistuu kehenkään suoraan. Mutta siinä vaiheessa ku on mies kuka nauttii musta ja käy muhun kuumana niin ne halut saa kohdistettua siihen.

Vierailija
58/143 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneta?

No siksi naiset ei varmaan sitten masturboikaan eikä ole isoa seksivälinebisnestä naisille. Niinkö?

Vierailija
59/143 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin alkaa panettamaan kun naisystäväni ilmoittaa että on tulossa käymään. Koska häntä panettaa myös. Miehien noin puolen minuutin panemisiin ollaan niin petytty, niin petytty. En ihmettele yhtään että Suomessa ulkomaalaisilla miehillä on vientiä, kun nämä peräkammarin pullamössykät ei tajua naisista mitään, AP on siitä elävä esimerkki, jolle seksivalistusta on antanut mitä ilmeisimmin oma isä. 

Kato kun ne ulkomaalaiset pitää pulskista naisista.

Vierailija
60/143 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Mä en suinkaan tuomitse ketään, joka haluaa jotain anaaliinsa. Mutta sen vaimoltaan salaa tekevät tuomitsen kyllä. Sinä Pate olet yksi heistä."

Sinä taida olla itse homo kun tuota kokeilua jatkuvat täällä hoet. Sama levy pyörii koko ajan kun et enää muuta keksi mistä soittaa suutaan. Naisista ja naisen halujen lukemisesta ei sinulla ole  tunnetusti hajuakaan ja muutenkin olet ilmeisen katteellinen kun toisilla menee hyvin. Ensinnäkään et edes tiedä, että olen sanonut pyllyseksistä keskustellessa kokeilustani. Meillä puhuttu aina kaikesta ja mietitty, joskus kokeiltukin  voisiko anaaliyhdyntä onnistua vaimolle. Ongelma vain on  siinä, ettei paksu kullini maht

Älä turhaa tulistu.

Mutta se on totta, että sinussa on piilohomoutta. Salaa vaimoltasi rassailet kakkosta ja sen päälle vielä otat tekokullilta suihin. Joten kyllä, tuo on piilohomoutta. Ja itehän olet tämänkin kertonut. Joten suu kiinni nyt hyvä mies, äläkä juorua ihan kaikkea täällä. Isonkin kullin kyllä saa naisen perseeseen, jos tietää mitä tekee. Sinä et tiedä etkä osaa sitä. 

Ja vielä lopuksi. Naisista ja naisen halujen lukemisesta ei SINULLA ole tunnetusti hajuakaan. Taidat olla asiasta kateellinen, kun sitä(kin) jatkuvasti jauhat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme