Pääsääntöisesti naisia ei "paneta". He haluavat huomiota, ihailua, kiintymystä sopivalta mieheltä, sitten voi seksihalutkin syttyä.
Eli naisten seksuaalisuus on pääsääntöisesti reaktiivista, ei sisäsyntyistä kuten miehillä pääsääntöisesti.
Ja kiitos sinä nainen joka ryntäät tähän vastaamaan: "Ei pidä paikkaansa, minua ainakin panettaa ihan hirveästi ja on vähän väliä ihan pakko lähteä etsimään melkein mikä tahansa kulli!". Emme puhu nyt sinusta, vaan naisista pääsääntöisesti. Sinunkin kaltaisia on olemassa ja olette kyllä ilo ja siunaus meille miehille.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.
No, kyllä minä miehenä kaipaan aivan samoja asioita. Ihmisen tärkein erogeeninen alue ovat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä panettaa. Valitettavan moni nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä ja näin sammuttaa normaalin kiertonsa ja siitä johtuu, että fyysistä panetusta ei enää tule. Normaalitilassa panetus on naisella aivan yhtä kova kun miehelläkin. Kokonaan eri asia sitten on se, että parisuhteessa voi naista panettaa, mutta oma mies ei kiinnosta.
Käsittääkseni hormonaalisella ehkäisyllä ei ole tuota vaikutusta kaikkiin naisiin. Pillereitä käytetään lisäksi muuhunkin, kuin ehkäisyyn. Kukaan nainen tuskin nauttii kuukautisista ja pahimmillaan ne voivat olla todella ikävä ongelma. Pillerit auttavat. Mutta mitäpä miehenä tästä, palstan naiset ovat tässä luonnollisesti minua kokeneempia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu vain omasta puolestaan.
Ja kene puolesta hänen pitäisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kene puolesta hänen pitäisi puhua?
Omasta tietenkin. Nythän hän yrittää puhua naisten puolesta ja aloituksessa vielä kertoo miten naiset saisivat vastata hänelle. Ja kas kummaa, koska hänen typerä teoriansa ei saanut kannatusta, hän luikki häntä koipien välissä pois aloittamastaan keskustelusta.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä panettaa. Valitettavan moni nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä ja näin sammuttaa normaalin kiertonsa ja siitä johtuu, että fyysistä panetusta ei enää tule. Normaalitilassa panetus on naisella aivan yhtä kova kun miehelläkin. Kokonaan eri asia sitten on se, että parisuhteessa voi naista panettaa, mutta oma mies ei kiinnosta.
Käsittääkseni hormonaalisella ehkäisyllä ei ole tuota vaikutusta kaikkiin naisiin. Pillereitä käytetään lisäksi muuhunkin, kuin ehkäisyyn. Kukaan nainen tuskin nauttii kuukautisista ja pahimmillaan ne voivat olla todella ikävä ongelma. Pillerit auttavat. Mutta mitäpä miehenä tästä, palstan naiset ovat tässä luonnollisesti minua kokeneempia.
Siinäs kuulitte naiset, hormoonit eivät vaikuta kaikkiin naisiin ja pillerit auttaa.
Vierailija kirjoitti:
No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.
Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tuntea olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta. Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttämiseen em keinoin. Toki olisin tehnyt varmaan muutenkin koska arvostanut ja himoinnut aina vaimoani. Lopputulos on kumminkin sellainen, että vaimon seksihalut ovat pysyneet koko pitkän parisuhteen muuttumattomina eli hän on halunnut seksiä aina vähintään kerran viikossa. Niin vielä nykyisinin eläkeiässä 4-5pv välein. Tällä kaikella ollut sellainenkin vaikutus, että olen aina saanut nauttia halukkaasta kullinkipeästä vaimosta, koska menty aina hänen halujensa mukaan.
Oli oma vaimo sitten millainen tahansa, niin miehen kannattaa toimia niin, että naisensa seksihalut pysyvät yllä ja heittää kaikki periaatteet ja oma ylpeys romukoppaan. Vaimon halukkaana pitäminen vaatiii mitä vaatii ja ne toimet kannattaa tehdä. Jos vaimon seksihalut ei pysy kuin määrätietoisella ottamisella, niin sillä. Jos jollakin muulla niin sillä. Palkinnoksi saa halukkaan naisen ja seksiä niin paljon kuin tarvitsee. Itsellä ei ole ollut seksin puutetta sitten kuin aloitettiin 18v vanhoina ja nyt ikää jo 67v. Niin makaa kuin petaa pitää kyllä kutinsa. Mutta se on vissi ettei naisen seksihalut pysy ylä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tuntea olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta. Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttämiseen em keinoin. Toki olisin tehnyt varmaan muutenkin koska arvostanut ja himoinnut aina vaimoani. Lopp
Cuck Hubby is happy? Sait kerran viikossa ja olet tyytyväinen? Mielummin olisin yksin ja runkaan.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä minä miehenä kaipaan aivan samoja asioita. Ihmisen tärkein erogeeninen alue ovat aivot.
Eikö tämä aloite voi silti tulla naiselta? Jos kerta syttyy kosketuksesta, niin eikö silloin myös mies kosketa takaisin ja nainen innostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tuntea olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta. Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttämiseen em keinoin. Toki olisin tehnyt varmaan muutenk
Sait kerran viikossa ja olet tyytyväinen? Mielummin olisin yksin ja runkaan
Niin nyt eläkkeellä seksiä enää 4-5pv välein. Meni vuosikymmeniä läpi ruuhkavuosien 3krt viikko ja oli minusta ihan riittävästi, kun oli viikoittain, vuosittain ja vuosikymmenittäin säännöllistä. Eikä tarvinnut vongata seksiä, saatii olla koskaan puutteessa.
Eiköhän tuo ole yksilöllistä kuinka paljon ja missä tilanteissa sitä halua tuntee, ihan sukupuolesta riippumatta.
Itse olen kyllä joskus miettinyt, kuinka paljon tästä naisten oletetusta responsiivisesta halusta on ehdollistettua. Vaikuttaisi siltä, että on aika yleinen miehinen fantasia kuvitella, etteivät naiset juurikaan ajattele seksiä taikka tee seksuaalisia tekoja, kunnes sitten tulee se The Mies, yleensä tietysti se fantasioija itse, joka "vapauttaa" naisen haluamaan seksiä. Sellaista naista, joka julkisesti toteaa, että haluaa v***sti seksiä ja ihan vaan sitä seksiä ilman mitään romanttista höpinää, ei ole historiassa katsottu kovinkaan hyvällä eikä katsota edelleenkään. Vapaa seksi on kuitenkin aika tuore noin historiallisesti, kun kuitenkin taustalla on vuosisatojen ellei -tuhansien painolasti.
Joillakin miehillä näyttää olevan seillainen kummallinen käsitys, että panostamalla vaimoonsa jotenkin "alentuu" ja nöyrtyy naisensa puolesta. Ikäänkuin menettäisi jotain. Silti naiset haluaa arvostusta ja sitä myös teoin osoitettuna. Hyvä esimerkki arvostuksesta on Mato Valtosen päätös jäädä bänbistään pois, jotta pystynyt olemaan enemmän vaimonsa kanssa. Hatunnosto sille teolle, kertoo miehestä ja siitä mikä on elämässä tärkeintä. Itse olen tehnyt kanssa valintoja vaimon ja perheen puolesta,, kieltäytymällä hyväpalkkaisesta vientityöstä, jossa olisi ollut yli 200 matkapäivää vuodessa. Samoin monesta muustakin, jossa olisi joutunut olemaan öitä pois kotoa. Vaimoni ollut vaativa ja kysyi joskus suoraan, että kumman valitsen työn vai hänet. Molemmille ollut selvää, että parisuhde olisi kärsinyt ja riski sen loppumiseen olisi ollut suuri, jos enimmät päivät olisi oltu erossa. Elämä on valintoja. Itselle työn tai uran merkityksellä ole ollut pskankaan arvoa jos vaihtoehto on ollut vaimo kanssa eläminen ja seksi tietenkin. Nyt kun ollaan yhdessä eläkkeellä asian ymmärtää vielä paremmin, mikä oli oikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäs kuulitte naiset, hormoonit eivät vaikuta kaikkiin naisiin ja pillerit auttaa.
Noinhan minä en kirjoittanut. Pillerit eivät ole harmittomia, niillä voi olla ikäviä sivuvaikutuksia, joita en missään nimessä vähättele. Silti monet naiset käyttävät niitä ehkäisyyn, kuukautiskipuihin ja kuukautisten siirtoon aivan omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että tälläkin hetkellä panettaa ja olen nainen. Mutta en halua sänkyyn jotain satunnaista miestä, joten täytyy sitten vain itse tehdä sille panetukselle jotain Vaikka eihän se sitä vastaa, että mies panee kunnolla.
No tässä on se ero jota ap yritti kuvailla. Eli pitää olla oikeanlainen mies, joka tekee oikeat asiat ja sanoo oikeat sanat, jotta saa sinut oikeaan tunnelmaan. Jos ei ole, tee tai sano, olet mieluummin ilman.
Vrt. mies, jolle riittää että on vaan riittävän hyvännäköinen nainen, kunhan ei tarvitse olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että tälläkin hetkellä panettaa ja olen nainen. Mutta en halua sänkyyn jotain satunnaista miestä, joten täytyy sitten vain itse tehdä sille panetukselle jotain Vaikka eihän se sitä vastaa, että mies panee kunnolla.
No tässä on se ero jota ap yritti kuvailla. Eli pitää olla oikeanlainen mies, joka tekee oikeat asiat ja sanoo oikeat sanat, jotta saa sinut oikeaan tunnelmaan. Jos ei ole, tee tai sano, olet mieluummin ilman.
Vrt. mies, jolle riittää että on vaan riittävän hyvännäköinen nainen, kunhan ei tarvitse olla ilman.
No heteroseksihän on yleensä ottaen huonompaa kuin miehille, joten jotta siitä miehestä olisi jotain helpotusta siihen panetukseen, niin pitää tehdä vertailua ja valintaa runkkualustojen välillä. Kaikki eivät ole hyviä.
Tämä on ainakin minun kohdalla melko hyvin totta, halut lähtee halutuksi tulemisesta. Mieluiten oman miehen, mutta jos ei oma mies osoita kiinnostusta, niin vieraidenkin miesten huomio kiinnostaa.
n36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tuntea olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta. Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttämiseen em keinoin. Toki olisin tehnyt varmaan muutenk
Mä en kanssa oikein ymmärrä mitään syytä leuhkia asialla, jos saanti on kerran viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tunteayli olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta. Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttäm
Mä en kanssa oikein ymmärrä mitään syytä leuhkia asialla, jos saanti on kerran viikkoon.
Niin, vähintään kerran viikossa jo yli 48 vuotta. Siis vähintään, enimmän osan parisuhdetta 3krt viikko ja vasta nyt vanhoina vähentynyt ja on enää 4-5pv välein joka viikko joka vuosi.
Koita itse pitää nainen halukkaana yhtä kauan. Helppoahan on olla naisen kanssa muutama vuosi ja vaihtaa kun naisen halut hiipuu, mutta pidäpä naisen halut pitkässä parisuhteessa yllä, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Jos pidät, niin ei tartte tänne itkeä, että naiset on haluttomia, laittaa jalat ristiin tai ne käy vieraissa, yms keksiä älyttömiä selityksiä ja yleistyksiä miksei naiset halua seksiä. Kyllä ne haluaa oikean miehen kanssa.
"...sitten voi seksihalutkin syttyä". Paino sanalla voi. Paitsi silloin jos ei syty. Se on sitten että voi voi.