Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?
Kommentit (201)
Jokin mukava ja helpohko asiakaspalvelutyö, jossa ei ehkä tarvitsisi myydä mitään. Asiakkaita tulisi toivon mukaan tasaisena virtana, pystyisin palvelemaan jouhevasti, ja koko työpäivä menisi ilman sen isompia häiriötekijöitä.
Kesällä pitäisin ( menestyvää:D ) kotieläintilaa ja kahvilaa maalla.
Talvella polttelisin kannabista ja kirjoittaisin runokirjaa.
Pieniä ohjelmointihommia itsekseni etänä yhden ainoan työnantajan tai asiakkaan palveluksessa. Yhdessä ex-duunissani oli juuri sopivat työtehtävät, mutta sitä ei harmikseni saanut tehdä etänä.
Palkan ei tarvitsisi olla kovin hyvä, mutta etätyön suoma vapaus olisi se, mitä arvostan.
Olisin Teuvo Hakkaraisen avustaja 12000 euron kuukausipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Istuisin tietokoneella ja lukisin vauva-palstan viestejä.
Onkohan moderaattorin paikkoja avoinna?
Olisin kuvataiteilija, joka oikeasti saa keskittyä taiteen tekemiseen. Välillä voisin vetää jotain kurssejakin.
Ei työllä olisi silloin mitään merkitystä jos saisi tehdä mitä haluaisi kun ei saa vaikkei työllä ole merkitystä vakka haluaisi sitä saada niin ei pääse mihinkään työhön.
Usealla eri alalla toiminut ja kaikissa on jotain hyvää ja huonoa mutta onhan se aina palkan antanut.
Työttömänä teen mitä haluan eli tutkin ja luen paljon. Se tuo päivään vaihtelua työnhaun lomaan.
Nykyistä työtäni hoitajana, mutta pienemmillä tuntimäärillä😊.
Jos olisi nuoruutta ja fysiikkaa niin ehdottomasti hävittäjälentäjä. Se olisi ollut se minun juttu.
N57
Sellaista entisajan puutarhurin työtä, haravointia ja pensaiden leikkuuta ja siistimistä ilman äänekkäitä koneita
Taidehommia eli elävänä mallina, kirjoittaisin ym.
En yhtään mitään. Mulla on elämässä paljon mielenkiintoisempia juttuja kuin jotkut saakelin työt
Hoitaisin possuja, kanoja ja lampaita. Ruokkisin ja rapsuttelisin, siivoilisin niiden pahnoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.
Mikä mun työ olisi?
Mikä tahansa nykypäivän asiantuntijatyö.
Kasvattaisin leikkokukkia ja pitäisin pientä, ekologista kukkakauppaa. Voisin myös pitää pienten lemmikkien hotellia tai eläintilaa.
Luokanopettaja, mielellään yläasteella.