Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?

Vierailija
11.06.2024 |

Itse olisin eläintenhoitaja.

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin eräopas tai joku muu sellainen joka saa ulkoilla ja nauttia kauniista luonnosta.

Toinen vaihtoehto joku taiteen ala jossa vapaat kädet tehdä mitä haluaa.

Hyväntekeväisyystyötä voisin tehdä myös.

Vierailija
62/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin eräopas tai joku muu sellainen joka saa ulkoilla ja nauttia kauniista luonnosta.

Toinen vaihtoehto joku taiteen ala jossa vapaat kädet tehdä mitä haluaa.

Hyväntekeväisyystyötä voisin tehdä myös.

Rajavartija itärajalla. Saa luontoelämää tarpeeksi koiran kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.

Mikä mun työ olisi?

Tervetuloa tänne HR- osastolle

Vierailija
64/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mistä maksetaan hyvin.

Vierailija
65/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin maanviljelijä. Ei ole vain tarpeeksi fyrkkaa siihen nyt. Mulla olisi kyyttölehmiä, lampaita, kanoja ja isoja kasvimaita. 

olisi niin ihanaa. Olen tosin maatilalta kotoisin eli tuttua puuhaa. Kaipaan sellaista pientilallisen elämää tosi paljon. Rahaa sillä ei tosin tee eli pitäisi olla joku muu oikea tulonlähde

Vierailija
66/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa kyselyssä lapsilta erään vastaus oli tietysti lakaisen lakaisukoneella. Lieneekö lapsien unelma edelleen?

Vierailija
67/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tiskikoneen mies..

Vierailija
68/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin Riikka Purran leikkausavustaja . Valtakunnan Josef Mengele. Voisin toimia operatiivisena johtajana palkatta ja ihan rakkaudesta lajiin.

Vierailija
69/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin nykyistä työtäni - ilman narsistista esimiestäni.

Vierailija
70/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian, historian ja maantieteen lehtori lukiossa

Vierailija
71/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja, leikkaaja tai äänisuunnittelija.

Vierailija
72/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa kuin viimeiset 25 vuotta. Täydet lomat ja kokemuslisät.

-lastenkodin ohjaaja

Vierailija
73/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotsi 

Vierailija
74/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.

Mikä mun työ olisi?

Tervetuloa tänne HR- osastolle

Heitä kutsutaan koti-äideiksi  tekevät  kaikkea tuota   , )

Vierailija
75/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin etupäässä kirjailija, mutta toisinaan minua pyydettäisiin avuksi ratkaisemaan rikoksia. En joutuisi olemaan tekemisissä asiakkaiden kanssa, mutta kohtaisin jonkin verran kiinnostavia ihmisiä. Rikosten tutkinnassa en näyttäytyisi rikollisille, mutta seuraisin ikkunan takaa heidän kuulustelujaan ja analysoisin heidän sanomisiaan ja kehonkieltään. Olen hyvä siinä sivusta ja vähän kauempaa katsoessa, mutten välttämättä vastapelurina ja lähellä. En myöskään haluaisi olla naamaltani ja nimeltäni tunnettu niissä piireissä, vaan haluan elää tavallista, huoletonta elämää. Mutta taustalla olisi kiva kaivaa ja analysoida tietoa. Poliisiksi en sinänsä halua, vaan jokin konsultti tms. voisi olla nimike. En tiedä käytetäänkö sellaisia.

Vierailija
76/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mihin kouluttauduin ja unelmoin, eli pelikehitys isoissa pelitaloissa!

Vierailija
77/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka halusi olla työtön, niin siitä vaan, mikä estää? Siihen ei ole muita vaatimuksia kuin että pystyy elämään vähällä rahalla ja sietää kyykytystä ja halveksuntaa. Tai vaihtoehtoisesti on rikas. Kyllä sun tilalle tekijöitä löytyy, jos sitä mietit. 

Vierailija
78/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin tietokoneella ja lukisin vauva-palstan viestejä.

Vierailija
79/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoisin kansallispukukankaita täällä suomessa kesäisin, toimisin erämaaoppaana eteläjapanin vuoristoissa keväisin ja syksyisin tulkkaisin espaniaa kanariansaarilla terveyspalveluita tarvitseville pohjoismaalaisille talvisin. 

Melkein kaikki tämä onnistuisi ja kieli ja muut pätevyydet löytyiskin jos olis vain varaa asuntoon missä tilaa kangaspuille ja viisumihommat eivät olisi niin pirun monimutkaiset - ja suomalaiset olisivat niin varakkaita että käsinkudotuilla kankailla voisi oikeasti täällä elää.

Vierailija
80/201 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin nykyistä työtäni - ilman narsistista esimiestäni.

Tiedän tilanteen. Jätin entisen kesätyöni väliin tällä kertaa. Syynä itseään täynnä oleva  esimies, täysin sopimaton esimiesasemaan. Ei ole ammattitaoitoa eikä kokemusta, silti on tietävinään kaiken. Vain nuoret kokemattomat nuoleskelijat hän hyväksyy jotta saa päteä. Muille kiukuttelee ja viisastelee, ajattelee vain itseään ja tarpeitaan.

Kelpaisi työksi vaikka kuuluisa risusavotta tai kadun lakaiseminen, saisi olla ulkoilmassa. Ei vaan ole tarjolla missään ikinä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän