Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?

Vierailija
11.06.2024 |

Itse olisin eläintenhoitaja.

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin musiikkia. Nautin musiikista mutta en osaa säveltää itse, mutta jos saisin tehdä mitä vain eli siis olisi mahdollista tehdä mitä vain, niin haluaisin pystyä tekemään hyvää musiikkia.

Vierailija
42/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleen tutkija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semmoinen missä kaikki otettaisiin huomioon. Avustustyö varmaankin

Vierailija
44/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE toimiston tantta

Oletko koskaan tehnyt sitä työtä? Mä olen työkkärin täti ja ei ole kivaa työtä. En suosittele kenellekään. 

Vierailija
45/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rikospoliisi/tutkinnanjohtaja väkivaltapuolella tai sitten juristi tai syyttäjä.

Vierailija
46/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsernobylin valvomotyöntekijä. Valvoisin kotoa omalta tietokoneelta onko voimala räjähtämässä.

Vierailija
47/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin omien laillisien bordellien / ilotalojen omistaja ja joutuisin testaamaan petipuuhissa kaikki uudet työntekijät ( lähinnä naiset*), jotta asiakaskokemus olisi hyvä.

Vierailija
48/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija tai kuvataiteilu

Vierailija
49/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri-käsityöläinen-keraamikko-kirjailija. Eli töitä 400h viikossa :D

Vierailija
50/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEPpi Brysselissä, eli en tekisi mitään

Vierailija
51/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TE toimiston tantta

Oletko koskaan tehnyt sitä työtä? Mä olen työkkärin täti ja ei ole kivaa työtä. En suosittele kenellekään. 

Miksi sitten teet sitä? Mene muualle, eihän se ole mikään ongelma, on työvoimapula. Asiakkaatkin kiittää. Vai oletko ollut 30 v alalla etkä uskalla tehdä mitään muuta?

Eri

Vierailija
52/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.

Mikä mun työ olisi?

Vierailija
53/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsuttaja, väkivaltarikostutkija, eläinlääkäri tai kirurgi.

Vierailija
54/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin taiteilija tai sisustussuunnittelija

Vierailija
55/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.

Mikä mun työ olisi?

Ainakin olisit insinööri. Me insinöörit tehdään eri tehtävissä tuota teollisuudessa.

Vierailija
56/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TE toimiston tantta

Miksi sitten teet sitä? Mene muualle, eihän se ole mikään ongelma, on työvoimapula. Asiakkaatkin kiittää. Vai oletko ollut 30 v alalla etkä uskalla tehdä mitään muuta?

Eri

Haen koko ajan töitä mutta kuka haluaa palkata leipiintyneen työkkärin tädin? Teen työtäni vain siksi, että jotain pitää tehdä ja julkisen puolen eduiksi on ok edut sekä työaika.

Vierailija
57/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiasentaja 

Vierailija
58/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mun työ olisi?

Ainakin olisit insinööri. Me insinöörit tehdään eri tehtävissä tuota teollisuudessa.

Kiitos vastauksesta. Vilpitön kiitos. Kerrankin vauvapalsta yllättää positiivisesti.

Vierailija
59/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hää/juhlasuunnittelija, tekisin itse kukka-asetelmat tilaisuuksiin, eli myös floristi. Silloin tällöin keikkailisin laulajana. Osaisin pienellä harjoittelulla tehdä oikeastikin näitä kaikkia työkseni. 

Vierailija
60/201 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veturinkuljettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä