Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?
Kommentit (201)
Joku semmoinen missä kaikki otettaisiin huomioon. Avustustyö varmaankin
Vierailija kirjoitti:
TE toimiston tantta
Oletko koskaan tehnyt sitä työtä? Mä olen työkkärin täti ja ei ole kivaa työtä. En suosittele kenellekään.
Olisin rikospoliisi/tutkinnanjohtaja väkivaltapuolella tai sitten juristi tai syyttäjä.
Tsernobylin valvomotyöntekijä. Valvoisin kotoa omalta tietokoneelta onko voimala räjähtämässä.
Olisin omien laillisien bordellien / ilotalojen omistaja ja joutuisin testaamaan petipuuhissa kaikki uudet työntekijät ( lähinnä naiset*), jotta asiakaskokemus olisi hyvä.
Puutarhuri-käsityöläinen-keraamikko-kirjailija. Eli töitä 400h viikossa :D
MEPpi Brysselissä, eli en tekisi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE toimiston tantta
Oletko koskaan tehnyt sitä työtä? Mä olen työkkärin täti ja ei ole kivaa työtä. En suosittele kenellekään.
Miksi sitten teet sitä? Mene muualle, eihän se ole mikään ongelma, on työvoimapula. Asiakkaatkin kiittää. Vai oletko ollut 30 v alalla etkä uskalla tehdä mitään muuta?
Eri
Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.
Mikä mun työ olisi?
Ratsuttaja, väkivaltarikostutkija, eläinlääkäri tai kirurgi.
Olisin taiteilija tai sisustussuunnittelija
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa nimetä. Nautin asioiden suunnittelusta, aikatauluttamisesta, juoksuttamisesta, koordinoimisesta. Nautin myös kehittämisestä, esim. prosessien ja niiden heikkojen lenkkien etsimisestä sekä korjaamisesta.
Mikä mun työ olisi?
Ainakin olisit insinööri. Me insinöörit tehdään eri tehtävissä tuota teollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE toimiston tantta
Miksi sitten teet sitä? Mene muualle, eihän se ole mikään ongelma, on työvoimapula. Asiakkaatkin kiittää. Vai oletko ollut 30 v alalla etkä uskalla tehdä mitään muuta?
Eri
Haen koko ajan töitä mutta kuka haluaa palkata leipiintyneen työkkärin tädin? Teen työtäni vain siksi, että jotain pitää tehdä ja julkisen puolen eduiksi on ok edut sekä työaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mun työ olisi?
Ainakin olisit insinööri. Me insinöörit tehdään eri tehtävissä tuota teollisuudessa.
Kiitos vastauksesta. Vilpitön kiitos. Kerrankin vauvapalsta yllättää positiivisesti.
Olisin hää/juhlasuunnittelija, tekisin itse kukka-asetelmat tilaisuuksiin, eli myös floristi. Silloin tällöin keikkailisin laulajana. Osaisin pienellä harjoittelulla tehdä oikeastikin näitä kaikkia työkseni.
Tekisin musiikkia. Nautin musiikista mutta en osaa säveltää itse, mutta jos saisin tehdä mitä vain eli siis olisi mahdollista tehdä mitä vain, niin haluaisin pystyä tekemään hyvää musiikkia.