Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta

Vierailija
09.06.2024 |

"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.

Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.

Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'

Tutkimuksen teki wokeryhmä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010472878.html

Kommentit (293)

Vierailija
101/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiiniset miehet saalistavat vihervasemmistolaisissa piireissä päihtyneitä naisia puolue-eliitin hyväksynnällä. Parisuhteeseen heitä ei huolita edes niissä piireissä.

Vierailija
102/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kai minulla on sitten feminiininen mies? Hän on kiinnostunut lapsistaan, oli molempien kanssa kotona 9kk kun olivat pieniä. Osallistuu lastenhoitoon siinä missä minäkin, leikkii, ulkoilee, vie ja hakee päiväkodista useammin mitä minä, joten hoitajat soittavat aina ensin miehelleni jos tulee asiaa. On loistava kokki, joten tekee meillä ruuat ja vastaa ruokahankinnoista. Koska hän osallistuu arkeen, meillä on hyvä parisuhde ja seksielämä, kun äiti jaksaa muutakin kuin hoitaa lapset ja kodin ;)

Jos se hyvä isyys ja kodinhoitoon osallistuminen on feminiinisyyttä, niin minä otan sen tuhat kertaa mielummin kuin mihinkään osallistumattoman jurottajan.

Onpa yllättävää että peukut on ylös, kun mies passaa ja palvelee ja tekee suurimman osan! Tämä on sitä "tasa-arvoa" jota tavoittelette? 

Ja kyllä, sun miehes on alistanut itsensä johonk

Tuossa mies hoitaa yksin vain ruokahuollon, mutta en usko etteikö naisellekin jäisi sen suhteen tekemistä. Mies ei todellakaan tee tuossa suurinta osaa. Omien lasten hoitaminen on passaamista ja palvelemista, mutta hehän hoitavat senkin yhdessä. Tuolla naisella on hyvä mies ja heillä hyvä parisuhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen aina haluaa kädestä talutettavan tossukan ja hissukan, jolla ei oikein mitään omaan elämää.

Joo, se on ihan turha naisilta kysellä niiden haluista mitään. Kyllä naisten omien halujen ja preferenssien paras tuntija on aina mies.

👍

Totta se on turhaa sillä naiset vastaavat siten miten haluaisivat asiantilan olevan ja mikä saa kuulostamaan heidät paremmilta. Sukuelin suorittaa kuitenkin valinnan varsin toisin.

Vierailija
104/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.

Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.

Tiedätkö, että usein se feminiinen, tasa-arvoinen mies on myös hyvä panomies, eikä feminiinisyys sulje pois myöskään isomunaisuutta. Voi tulla yllätyksenä tämäkin palstan miehille, että mutta ne naisiin alentuvasti suhtautuvat maskuliiniset miehet ovat huonoja sängyssä kun taas oikeasti naisista pitävä, tasa-arvoinen mies hyvä sängyssä.

Itse olen saanut parasta seksiä feministiksi itsensä luokittelevalta vegaanimieheltä. Ja itse asiassa saan edellee

Niin eli olet kiinnostunut geeneistä ja mies voi lisätä arvoaan toistelemalla tietynlaisia ulkoa opeteltuja sanoja ja opettelemalla tiettyjä käyttäytymismalleja. 

Tässä vitsit kirjoittavat itsensä; naiset ovat kyllä kiinnostuneita herkistä miehistä ja nörteistä, kunhan he ovat teräväleukaisia, isomunaisia ja pitkiä, harteikkaita komeita miehiä, joilla on silmälasit päässä jossain kuvassa ja harrastavat runonlausuntaa. 

Kaikki lähtee aina ulkonäöstä ja käytös on vahvistin ulkonäölle. 

Vierailija
105/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.

Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.

No tämä. Tällaisen parisuhdemiehen rooli on se raskain ja epäkiitollisin. Parhaat palat ilman vastuita saa se panomies olemalla vaan no panomies.

Taas on palstamiehelle ihan vieras konsepti, että iso osa miehistä oikeasti viihtyy naisten kanssa, haluaa parisuhteen ja jopa perheen :D

Vierailija
106/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiiniset miehet saalistavat vihervasemmistolaisissa piireissä päihtyneitä naisia puolue-eliitin hyväksynnällä. Parisuhteeseen heitä ei huolita edes niissä piireissä.

Olet oikeilla jäljillä

Vierailija
107/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se maskuliinisuus mitataan? Mittaillaan kalloja? Femiiniseltä näyttävältä mieheltä voi löytyä housuistaan hevosen *. Onko se sitten maskuliinista? Vai mikä piirre siinä ulkonäössä lasketaan maskuliiniseksi?

En tiedä onko mitään virallista määritelmää olemassa. Mutta itse ajattelisin maskuliinisuuden piirteinä ainakin leveät hartiat, vahvat kädet, komeat kasvonpiirteet, päättäväisyys, rauhallisuus, halu suojella. 

Tai nuo on ainakin niitä ominaisuuksia mitä minä etsin miehessä, ja viehätyn nimenomaan miehekkäistä miehistä.

Vierailija
108/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.

Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia. 

Mitä nää tällaiset luonteenpiirteet on?

Lue se juttu niin näet miten se on tutkimuksissa määritelty.

Onpa hyvä tutkimus kun itse päästään vetämään rajalinjat ja kynnykset 😵💫

Vierailija
109/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kiltillä miehellä on sittenkin mahdollisuuksia?

Parisuhteeseen kyllä kunhan naiset ovat ensin pitäneet hauskaa niiden vähemmän kilttien kanssa.

Ja sitten kun on hyöty revitty, lapset kasvaneet, otetaan ero siinä keski-iän hujakoilla. Lähdetään taas uudelle kierrokselle jänniksiä hakemaan.

70 % erot naisten aloitteesta, älkää unohtako sitä.

80% ..mutta muuten juuri noin. Parisuhdemiehen osa on mahdollistaa, maksaa ja helpottaa naisen elämää. Se on ihan vtun huono rooli. Ihan aisankannattajan pesti

Vierailija
110/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se maskuliinisuus mitataan? Mittaillaan kalloja? Femiiniseltä näyttävältä mieheltä voi löytyä housuistaan hevosen *. Onko se sitten maskuliinista? Vai mikä piirre siinä ulkonäössä lasketaan maskuliiniseksi?

Ei tässä tutkimuksessa ollut kyse ulkonäöstä vaan muista feminiinisiksi luetuista piirteistä, jotka on lueteltu aiemmissa kommenteissa.

Vierailija
111/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pitää huolta omista lapsistaan, on pakollinen asia jos niitä lapsia on hankkinut, eikä yhdisty mitenkään naisellisuuteen tai miehekkyyteen.

Vierailija
112/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, lapsia hoitava mies on muka feminiininen mies? Onko mitään miehekkäämpää kuin pitää huolta perheestään? Oma mieheni ainakin on aina viihtynyt meidän lasten kanssa ja hoitanut niitä, ja on silti miehekäs ulkonäöltään ja luonteeltaan. En haluaisi ikinä feminiinistä miestä. 

Hän on feminiininen verrattuna perinteiseen kuvaan maskuliinisesta miehestä, joka jättää lasten- ja kodinhoidon naisen tehtäväksi. 

Vierailija
113/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.

Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia. 

Mitä nää tällaiset luonteenpiirteet on?

Lue se juttu niin näet miten se on tutkimuksissa määritelty.

Onpa hyvä tutkimus kun itse päästään vetämään rajalinjat ja kynnykset 😵💫

Öööh. Kenen ajattelit ne vetää, ellei tutkijat itse? 

Vierailija
114/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kai minulla on sitten feminiininen mies? Hän on kiinnostunut lapsistaan, oli molempien kanssa kotona 9kk kun olivat pieniä. Osallistuu lastenhoitoon siinä missä minäkin, leikkii, ulkoilee, vie ja hakee päiväkodista useammin mitä minä, joten hoitajat soittavat aina ensin miehelleni jos tulee asiaa. On loistava kokki, joten tekee meillä ruuat ja vastaa ruokahankinnoista. Koska hän osallistuu arkeen, meillä on hyvä parisuhde ja seksielämä, kun äiti jaksaa muutakin kuin hoitaa lapset ja kodin ;)

Jos se hyvä isyys ja kodinhoitoon osallistuminen on feminiinisyyttä, niin minä otan sen tuhat kertaa mielummin kuin mihinkään osallistumattoman jurottajan.

Onpa yllättävää että peukut on ylös, kun mies passaa ja palvelee ja tekee suurimman osan! Tämä on sitä "tasa-arvoa" jota tavoittelette? 

<

Päiväkodista soitetaan aina miehelle, hoitaa päiväkotihommat useammin jne.

Ja "vain ruokahuollon"? Nytkö se onkin vain? 

Jännä miten näkökulma vaihtelee... Mikä on tasa-arvon kannalta oleellista ja mikä ei.

Vierailija
115/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, lapsia hoitava mies on muka feminiininen mies? Onko mitään miehekkäämpää kuin pitää huolta perheestään? Oma mieheni ainakin on aina viihtynyt meidän lasten kanssa ja hoitanut niitä, ja on silti miehekäs ulkonäöltään ja luonteeltaan. En haluaisi ikinä feminiinistä miestä. 

Hän on feminiininen verrattuna perinteiseen kuvaan maskuliinisesta miehestä, joka jättää lasten- ja kodinhoidon naisen tehtäväksi. 

Ei juuri kukaan sivistynyt nykypäivänä noin tee. Mutta se on helppo olkiukko jonka taakse voi piilloutua omalta vastuultaan.

Vierailija
116/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pitää huolta omista lapsistaan, on pakollinen asia jos niitä lapsia on hankkinut, eikä yhdisty mitenkään naisellisuuteen tai miehekkyyteen.

Näyttääkö todella siltä? Vielä vuonna 2024?

Vierailija
117/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lapsenhoidon naiselle jättävä mies voi olla muilta osin vaikka kuinka feminiininen. Miehen maskuliinisuus tai feminiinisyys tulee kokonaisuudesta eikä mistään yksittäisestä asiasta. En löydä omasta miehestäni mitään feminiinisiä piirteitä vaikka suurennuslasilla etsisin, mutta lapset ja kodin hän on aina hoitanut. 

Vierailija
118/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Sinä et tunne tuota parisuhdetta tai sen osapuolia, mutta silti sanot noin? Ja vähättelet tuota vastuun jakautumista...

Kaksoisstandardit!

Vierailija
119/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maskuliinisia miehiä ei riitä kaikille niin siksi keksitään näitä satuja

Vierailija
120/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hän on feminiininen verrattuna naistutkijoiden olkiukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä