HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta
"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'
Tutkimuksen teki wokeryhmä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
"Me naiset" emme ole mikään yksi, yhtenäinen, yhden mielipiteen ryhmä, vaikka moni haluaa niin kuvitella.. Itse en viehäty yhtään feminiinisistä miehistä. En vaan kykene. Tarkoittaa siis eleitä, ääntä, käytöstä.
Sinänsä tässä ketjussakin esiintynyt väite siitä, että rakkauden näyttäminen olisi feminiinistä, on aika naurettava ja ristiriitainen ottaen huomioon kuinka pitkään feministit ovat selittäneet, että se on ihan miehekästä! Onko vai ei? Itse en miellä rakkauden osoittamista sen kummemmin sukupuoleen liittyväksi. Tai hoivaakaan, mutta riippuu miten se ilmenee.
Täytyisi toki tietää vähän tarkemmin, tai näh
Kuten sanoin jo: eleet, käytös... ne pienet jutut. Kyllä sinäkin tiedät jos sulle annetaan kaksi videonpätkää katsottavaksi, jossa esim mies on lapsen kanssa ja toisessa lässyyttää löllöäänellä ja ilmeet ja eleet, kehonkieli, ryhti ym on naismaisia ja toisessa isä kehuu ja antaa suukkoja, mutta miesmäisin elein ym.
Molemmat ilmaisee tunteita, mutta se näyttäytyy eri tavoin.
"Hieman feminiiniset miehet".
Eli miehekkäät miehet joissa on hieman feminiinisiä piirteitäkin. Ja tässä tutkimuksessahan feminiinisiä piirteitä ovat mm. seurallisuus ja suojelunhalu. Eli se alfa joka heittää läppää seurueelle ja suojelee kuin leijona perhettään, onkin feminiininen mies.
Hienosti tehty wokettajilta taas.
Vierailija kirjoitti:
Matala libido ja seisokkihäiriöt ei haittaa?
Ai niin kuin salimakeilla? Varmaan haittaisi. Mutta eiköhän noista kärsi kaikki miehet ajoittain, monista syistä. Se on ihan inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehessä pienestä feminiinisyydestä. Miehelläni on kauniit silmät, muhkeat huulet, pyöreät kasvot ja pitkät hiukset. On rauhallinen ja herkkä. En jaksaisi mitään machoilevaa äijää, ne on jotenkin tyhmän ja naurettavan oloisia.
Anna kaikkien olla sellaisia kuin ovat! Et pitäisi miehestäkään joka haukkuisi naisia tällä tavalla, joten lopeta tuo miesviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
"Me naiset" emme ole mikään yksi, yhtenäinen, yhden mielipiteen ryhmä, vaikka moni haluaa niin kuvitella.. Itse en viehäty yhtään feminiinisistä miehistä. En vaan kykene. Tarkoittaa siis eleitä, ääntä, käytöstä.
Sinänsä tässä ketjussakin esiintynyt väite siitä, että rakkauden näyttäminen olisi feminiinistä, on aika naurettava ja ristiriitainen ottaen huomioon kuinka pitkään feministit ovat selittäneet, että se on ihan miehekästä! Onko vai ei? Itse en miellä rakkauden osoittamista sen kummemmin sukupuoleen liittyväksi. Tai hoivaakaan, mutta riippuu miten se ilmenee.
Lässyttää ryhdittömästi löllöäänellä? Asenteellisuutesi on ainakin tullut selväksi 😂.
Jaahas, kai minulla on sitten feminiininen mies? Hän on kiinnostunut lapsistaan, oli molempien kanssa kotona 9kk kun olivat pieniä. Osallistuu lastenhoitoon siinä missä minäkin, leikkii, ulkoilee, vie ja hakee päiväkodista useammin mitä minä, joten hoitajat soittavat aina ensin miehelleni jos tulee asiaa. On loistava kokki, joten tekee meillä ruuat ja vastaa ruokahankinnoista. Koska hän osallistuu arkeen, meillä on hyvä parisuhde ja seksielämä, kun äiti jaksaa muutakin kuin hoitaa lapset ja kodin ;)
Jos se hyvä isyys ja kodinhoitoon osallistuminen on feminiinisyyttä, niin minä otan sen tuhat kertaa mielummin kuin mihinkään osallistumattoman jurottajan.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksesta huomaa, että tässä on haluttu tietty woke-myönteinen lopputulos. Eli feminiiniset piirteet edustavat kaikkea hyvää, ja maskuliiniset pahuutta. Ja siksi naiset eivät pidä äijistä.
Siksi on valittu piirteitä, jotka eivät kaikki ole erityisen feminiinisiä, vaan lähinnä universaalisti haluttuja sukupuolesta riippumatta.
Seurallisuus ei ole feminiininen piirre. Suojelunhalu on enemmänkin maskuliininen piirre. Noin esimerkiksi.
Jos tutkimuksen olisi valittu feminiinisiä piirteitä, ja myös negatiivisia feminiinisiä piirteitä kuten seksuaalinen alistuvuus, neuroottisuus ja passiivis-aggressiivisuus (kaikki tyypillisempiä naisilla), mitenköhän olisi käynyt?
Voi luoja tätä wokejankutus.
Voisikohan kyseessä olla kuitenkin ihan niin yksinkertainen asia kuin muuttunut yhteiskunta ja sen myötä muuttuneet tarpeet. Täällä länsimaissa eletään turvallisesti ja perustarpeet hyvin tyydytettynä. Turvattomuus tulee lähinnä taloudellisen ahdingon kautta ja sitä myötä omat rahat on tärkeintä turvaa. Nyky-yhteiskunnassa ei ole tarvetta millekään suojelijalle tai talonrakentajalle, vaan tasa-arvoiselle vastuunkantajalle.
Eikä se liity mitenkään wokeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia.
Mitä nää tällaiset luonteenpiirteet on?
Lue se juttu niin näet miten se on tutkimuksissa määritelty.
En ole tilaaja, niin en voi.
Ja joku esim. "hellyys" ei kerro vielä yhtään millä tavalla se ihmisestä näyttäytyy. Hellä voi olla maskuliinisemmalla tai feminiinisemmällä tavalla.
Jännä muuten kun silloin kun olin vielä feministi (n. 10-20 v sitten) silloin korostettiin, ettei tällaisia sukupuolityypillisiä
Etkö todellakaan?! :D No yritäpä hetki miettiä
Vierailija kirjoitti:
"Hieman feminiiniset miehet".
Eli miehekkäät miehet joissa on hieman feminiinisiä piirteitäkin. Ja tässä tutkimuksessahan feminiinisiä piirteitä ovat mm. seurallisuus ja suojelunhalu. Eli se alfa joka heittää läppää seurueelle ja suojelee kuin leijona perhettään, onkin feminiininen mies.
Hienosti tehty wokettajilta taas.
Oliko siinä suojelunhalu mainittu? Ei ollut. Vaan halu hoivata.
Täällä taas äänessä ihmiset, jotka eivät ymmärrä tieteestä hölkäsen pöläystä :D Moni lukee "hieman feminiininen mies" = "äärifeminiininen mies, lähes nainen". Ei herran jestas teitä. Kaikissa meissä on maskuliinisia ja feminiinisiä piirteitä. "Täysin" maskuliiniset miehet on sellaisia jerekaralahtimaisia typeriä luolamiehiä että ei kiitos todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehessä pienestä feminiinisyydestä. Miehelläni on kauniit silmät, muhkeat huulet, pyöreät kasvot ja pitkät hiukset. On rauhallinen ja herkkä. En jaksaisi mitään machoilevaa äijää, ne on jotenkin tyhmän ja naurettavan oloisia.
Anna kaikkien olla sellaisia kuin ovat! Et pitäisi miehestäkään joka haukkuisi naisia tällä tavalla, joten lopeta tuo miesviha.
Totta kai annan olla sellaisia kuin ovat, kerroin vaan mikä minua ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.
Entä sitten kun sillä empaattisella ja huolehtivaisella miehellä on ihan valtava muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tässä ketjussakin esiintynyt väite siitä, että rakkauden näyttäminen olisi feminiinistä, on aika naurettava ja ristiriitainen ottaen huomioon kuinka pitkään feministit ovat selittäneet, että se on ihan miehekästä! Onko vai ei? Itse en miellä rakkauden osoittamista sen kummemmin sukupuoleen liittyväksi. Tai h
Miksei tuota saa ääneen sanoa? Mikä siinä uhkaa? Ihmiset on erilaisia ja minä sanon, etten ITSE viehäty noista. Joku muu on ilmeisesti viehättynyt kun on tuollaisen valinnut.
Halusitte esimerkkejä. Tuo on esimerkki
Nainen aina haluaa kädestä talutettavan tossukan ja hissukan, jolla ei oikein mitään omaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tässä ketjussakin esiintynyt väite siitä, että rakkauden näyttäminen olisi feminiinistä, on aika naurettava ja ristiriitainen ottaen huomioon kuinka pitkään feministit ovat selittäneet, että se on ihan miehekästä! Onko vai ei? Itse en miellä rakkauden osoittamista sen kummemmin sukupuoleen liittyväksi. Tai h
Lässyttää ryhdittömästi löllöäänellä? Asenteellisuutesi on ainakin tullut selväksi 😂.
Jep. Kuinka yllättävää, että kyseessä oli taas jälleen kerran nainen joka on sisäistänyt naisvihan niin hyvin, ettei osaa kuvailla feminiisiä piirteitä, vaan alkaa haukkumaan jotain niihin liittymättöntä niputtaen sen naismaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kai minulla on sitten feminiininen mies? Hän on kiinnostunut lapsistaan, oli molempien kanssa kotona 9kk kun olivat pieniä. Osallistuu lastenhoitoon siinä missä minäkin, leikkii, ulkoilee, vie ja hakee päiväkodista useammin mitä minä, joten hoitajat soittavat aina ensin miehelleni jos tulee asiaa. On loistava kokki, joten tekee meillä ruuat ja vastaa ruokahankinnoista. Koska hän osallistuu arkeen, meillä on hyvä parisuhde ja seksielämä, kun äiti jaksaa muutakin kuin hoitaa lapset ja kodin ;)
Jos se hyvä isyys ja kodinhoitoon osallistuminen on feminiinisyyttä, niin minä otan sen tuhat kertaa mielummin kuin mihinkään osallistumattoman jurottajan.
Eli isä tekee selvästi enemmän.. Tossun allahan tuo on selvästi. Tämä ilmeisesti on sitä feminiinisyyttä. Alistua tossun alle ja tehdä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Nainen aina haluaa kädestä talutettavan tossukan ja hissukan, jolla ei oikein mitään omaan elämää.
Joo, se on ihan turha naisilta kysellä niiden haluista mitään. Kyllä naisten omien halujen ja preferenssien paras tuntija on aina mies.
👍
Vierailija kirjoitti:
Uusi sukupolvi on tätä. Miehiä ei pian enää ole. Huomattava osa nyky "miehistä", ei osaa edes auton renkaita vaihtaa. Eikä viitsi muutakaan miehistä puuhaa.
Miten maskuliininen ja feminiininen hellyys eroavat toisistaan? En kyllä keksi.