HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta
"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'
Tutkimuksen teki wokeryhmä.
Kommentit (293)
Naisen kuukautiskierto määrää millaisista piirteistä on miehessä kiinnostunut. Ovulaation aikaan kiinnostaa maskuliinisuus, perhe-elämään sopii feminiinimmät piirteet.
Australialaisessa yliopistossa tehty tutkimus. Parhaiten pärjäsivät miehet joissa yhdistyy miehekkäät piirteet ja feminiiniset kuten hoivaavuus ja hellyys.
Tietenkin. Itsekin rakastuin juuri tuollaiseen mieheen. Se joka on tarvittaessa miehekäs mies ja suojelee perhettään mutta joka toisaalta osaa rakastaa ja näyttää sen.
Tämäkin tutkimus antoi yhtä paljon kuin se että jos menet ulos sateella niin kastut.
Eli kiltillä miehellä on sittenkin mahdollisuuksia?
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
Vierailija kirjoitti:
Eli kiltillä miehellä on sittenkin mahdollisuuksia?
Oikeasti kilteillä on aina ollut, mutta sillä aggressiivisella naisvihaajamiehellä, joka suoltaa red pill -tekstiä palstalle joka päivä ja haukkuu naisia ja nimittää itseään kiltiksi mieheksi, ei ole. Hän kun ei oikeasti ole mikään kiltti mies ollenkaan.
Yllättyneet parijonoon.
Mukava tavis on kiinnostavampi kuin steroidi-make.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuukautiskierto määrää millaisista piirteistä on miehessä kiinnostunut. Ovulaation aikaan kiinnostaa maskuliinisuus, perhe-elämään sopii feminiinimmät piirteet.
Tämän takia pitkässä suhteessa miehen tulee säilyttää muuntautumiskykynsä, ihan niin kuin naisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ei vaan tunnu menevän jakeluun...
Ne on varmaan juuri niitä maskuliinisia miehiä, jotka uskovat tietävänsä naista paremmin mitä nainen haluaa.
Kyselytytkimus. Tälläisissähän on päivänselvää, että naiset sanovat arvostavansa hoivaavia miehiä. Jos tutkimus olisi tehty keiden kanssa maiset lopulta pariutuvat olisivat nämä feminiiniset miehet selkeästi hännillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.
Tiedätkö, että usein se feminiinen, tasa-arvoinen mies on myös hyvä panomies, eikä feminiinisyys sulje pois myöskään isomunaisuutta. Voi tulla yllätyksenä tämäkin palstan miehille, että mutta ne naisiin alentuvasti suhtautuvat maskuliiniset miehet ovat huonoja sängyssä kun taas oikeasti naisista pitävä, tasa-arvoinen mies hyvä sängyssä.
Itse olen saanut parasta seksiä feministiksi itsensä luokittelevalta vegaanimieheltä. Ja itse asiassa saan edelleenkin, hyvän parisuhteen sivutuotteena. Munakin on isoin mitä olen saanut.
Nainen on nykyisin kaiken mitta.
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Feminiininen mies: alistuva, ei mitään omia mielipiteitä, ei suojeluvaistoa lainkaan, selkärangaton jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että usein se feminiinen, tasa-arvoinen mies on myös hyvä panomies, eikä feminiinisyys sulje pois myöskään isomunaisuutta. Voi tulla yllätyksenä tämäkin palstan miehille, että mutta ne naisiin alentuvasti suhtautuvat maskuliiniset miehet ovat huonoja sängyssä kun taas oikeasti naisista pitävä, tasa-arvoinen mies hyvä sängyssä.
Itse olen saanut parasta seksiä feministiksi itsensä luokittelevalta vegaanimieheltä. Ja itse asiassa saan edellee
Tämä. Parasta seksiä saa miehiltä jotka oikeasti pitävät naisista.
"Tämä. Parasta seksiä saa miehiltä jotka oikeasti pitävät naisista."
Sinänsä samaa mieltä, mutta en mä pystyisi harrastamaan seksiä naisellisen miehen kanssa.
Sitten heistä tehdään aisureita ja kasvattavat maskuliinisien miehen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia.
Se riippuu mitä nainen haluaa. Tasaista rauhaa ja rakkautta vai välillä turpiin
Väitätkö Hesarin olevan mukamas woke myönteinen?