Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta

Vierailija
09.06.2024 |

"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.

Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.

Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'

Tutkimuksen teki wokeryhmä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010472878.html

Kommentit (293)

Vierailija
21/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australialaisessa yliopistossa tehty tutkimus. Parhaiten pärjäsivät miehet joissa yhdistyy miehekkäät piirteet ja feminiiniset kuten hoivaavuus ja hellyys. 

Tietenkin. Itsekin rakastuin juuri tuollaiseen mieheen. Se joka on tarvittaessa miehekäs mies ja suojelee perhettään mutta joka toisaalta osaa rakastaa ja näyttää sen. 

Tämäkin tutkimus antoi yhtä paljon kuin se että jos menet ulos sateella niin kastut. 

Juuri näin.

Vierailija
22/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras parisuhdeflaksi käynee miehillä, jotka ovat selkeästi maskuliinisia tai feminiinisiä. Itse olen eräänlainen sekasikiö. Ulkoisesti olen kalju ja karvainen sikaniska mutta sisäisesti feminiinisempi. Seksiä saan baarista, jos vain esitän maskuliinista salimakea ja olen hiljaa ammatista ja kulttuuriharrastuksista mutta parisuhteeseen kukaan ei halua ristiriitaista pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen mies: alistuva, ei mitään omia mielipiteitä, ei suojeluvaistoa lainkaan, selkärangaton jne. 

Kuvailit juuri itsesi, just näitä miehiä joka luulee olevansa kiltti vaikka on oikeasti passiivis-aggressiivinen ruikuttaja.

Vierailija
24/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen mies: alistuva, ei mitään omia mielipiteitä, ei suojeluvaistoa lainkaan, selkärangaton jne. 

Kuvailit juuri itsesi, just näitä miehiä joka luulee olevansa kiltti vaikka on oikeasti passiivis-aggressiivinen ruikuttaja.

Naulan kantaan. Passiivis-aggressiiviset mieltävät pelkuruutensa kiltteydeksi. Kauemmaksi totuudesta ei voi harhautua.

Vierailija
25/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia inhoava sovinistinen ja väkivaltainen sika ei ole sama asia kuin maskuliininen. Milloin naiset tajuavat tämän? 

Maskuliininen mies nimenomaan suojelee naisia ja lapsia. 

Vierailija
26/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanavesi täynnä estrogeeniä ja raskasmetalleja ja ympäristömyrkkyjä

Vierailija
27/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysäröinnit ovat kuin pökäleitä. Kukaan ei halua niitä, ne haisevat, niitä tuodaan tarjottimella nenäsi eteen vaikket haluaisi. Niin kummallisia ovat hs-uutiset.

Vierailija
28/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia inhoava sovinistinen ja väkivaltainen sika ei ole sama asia kuin maskuliininen. Milloin naiset tajuavat tämän? 

Miten suojelee?

Vierailija
29/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suojelee?

Ja ennen kaikkea, keneltä suojelee?

Vierailija
30/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, pitäisiköhän tulla jo sieltä luolasta ulos. Normaalissa elämässä ei tarvita mitään suojelua, vaan tasa-arvoista vastuunkantajaa yhteiseen arkeen.

Vierailija
31/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on nykyisin kaiken mitta.

No ainakin sen mitta, millaisen miehen hän itselleen haluaa.

Vierailija
32/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä kodin- ja lastenhoitajia, mutta ei tuo ole ensimmäinen peruste monilla miehen valinnassa.

Vierailija
33/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen mies oli määritelty hoivaavaksi ja seuralliseksi. Hienoja piirteitä molemmat.

Vierailija
34/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras parisuhdeflaksi käynee miehillä, jotka ovat selkeästi maskuliinisia tai feminiinisiä. Itse olen eräänlainen sekasikiö. Ulkoisesti olen kalju ja karvainen sikaniska mutta sisäisesti feminiinisempi. Seksiä saan baarista, jos vain esitän maskuliinista salimakea ja olen hiljaa ammatista ja kulttuuriharrastuksista mutta parisuhteeseen kukaan ei halua ristiriitaista pakettia.

Eivät halua sinua, mutta ilmeisesti monen muun ristiriitaisen paketin haluavat.

Vierailija
35/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miehiä, jotka eivät hoivaa lapsiaan, vaimoaan ja kotiaan. Käyvät kuitenkin hyvin kaupaksi. Ristiriitaista.

Vierailija
36/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä? Maskuliinisilta miehiltä yleensä.

Hoivaava, hhväntahtoinen ja sosiaalisesti taitava mies on viehättävä ja paljon hyödyllisempi kuin testosteronilla käyvä suojelija. En ole lapsineni tarvinnut kertaakaan miehen suojelua, mutta hoiva-apua kyllä.

Vierailija
37/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, alistuva mies kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija
38/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, alistuva mies kelpaa parisuhteeseen.

Eli nyt sitten ei jännikset? Kovin on ristiriitaista tämä.

Vierailija
39/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.

"Me naiset" emme ole mikään yksi, yhtenäinen, yhden mielipiteen ryhmä, vaikka moni haluaa niin kuvitella.. Itse en viehäty yhtään feminiinisistä miehistä. En vaan kykene. Tarkoittaa siis eleitä, ääntä, käytöstä. 

Sinänsä tässä ketjussakin esiintynyt väite siitä, että rakkauden näyttäminen olisi feminiinistä, on aika naurettava ja ristiriitainen ottaen huomioon kuinka pitkään feministit ovat selittäneet, että se on ihan miehekästä! Onko vai ei? Itse en miellä rakkauden osoittamista sen kummemmin sukupuoleen liittyväksi. Tai hoivaakaan, mutta riippuu miten se ilmenee.

Täytyisi toki tietää vähän tarkemmin, tai nähdä vaikka konkreettisia videokuvia, miten feminiinisyys tässä määritellään.

Vierailija
40/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.

Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia. 

Mitä nää tällaiset luonteenpiirteet on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi