HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta
"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'
Tutkimuksen teki wokeryhmä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia.
No ei ne naiset käytänössä tykkää niistä tiskaavista ja siivoavista miehistäkään! Tai ehkä jollain on fetissi sellaisiin ylifeminiinisiin "miehiinkin".
Ai nyt joku luulee että tiskaaminen ja siivoaminen on feminiinistä.
No nehän juurikin ovat feminiinisyyden perikuva, mitäpä muutakaan. Ei naisten työt miehille kuulu!
Kas noin voi kertoa, että asuu vielä äidin kanssa sanomatta sitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Australialaisessa yliopistossa tehty tutkimus. Parhaiten pärjäsivät miehet joissa yhdistyy miehekkäät piirteet ja feminiiniset kuten hoivaavuus ja hellyys.
Tietenkin. Itsekin rakastuin juuri tuollaiseen mieheen. Se joka on tarvittaessa miehekäs mies ja suojelee perhettään mutta joka toisaalta osaa rakastaa ja näyttää sen.
Tämäkin tutkimus antoi yhtä paljon kuin se että jos menet ulos sateella niin kastut.
Mitä ovat miehekkäät piirteet? Ovatko ulkonäköpiirteitä, kuten pituus, lihaksikkuus, karvaisuus etc.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia.
No ei ne naiset käytänössä tykkää niistä tiskaavista ja siivoavista miehistäkään! Tai ehkä jollain on fetissi sellaisiin ylifeminiinisiin "miehiinkin".
Miksi sitten tälläkin palstalla naiset valittavat siitä, kun oma mies ei tee kotitöitä? Sitten siihen tulee lauma miehiä huutamassa "miesvihaa". Luulisi, että jos asia olisi kuten väität, kaikki naiset kilvan kehuisivat kenen mies tekee vähiten koitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten homoudella ja miesten feminiinisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Miehillä voi olla paljonkin naismaisia piirteitä, mutta ei heistä silti kirveelläkään homoja saa.
Kaikki homot ovat tosin tavalla tai toisella feminiisiä, se nyt on ainakin kiistaton asia! Ei miehen kanssa voi harrastaa seksiä tuntematta itseään feminiiniseksi. Siksi rekkalesbotkaan ei miehistä viehäty. Homosuhteissa sen toisen on aina uhrauduttava ja otettava se miehen rooli, vaikka molemmat haluisivat tulla otetuiksi naisen malliin.
Höpölöpö. Esim. Suomen tunnetuin homo, Tom of Finland, ei ollut erityisen feminiininen. Sebu tai Oras Tynkkynen tai Vigelius ei ole erityisen feminiinisiä.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten homoudella ja miesten feminiinisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Miehillä voi olla paljonkin naismaisia piirteitä, mutta ei heistä silti kirveelläkään homoja saa.
Kaikki homot ovat tosin tavalla tai toisella feminiisiä, se nyt on ainakin kiistaton asia! Ei miehen kanssa voi harrastaa seksiä tuntematta itseään feminiiniseksi. Siksi rekkalesbotkaan ei miehistä viehäty. Homosuhteissa sen toisen on aina uhrauduttava ja otettava se miehen rooli, vaikka molemmat haluisivat tulla otetuiksi naisen malliin.
Höpölöpö. Esim. Suomen tunnetuin homo, Tom of Finland, ei ollut erityisen feminiininen. Sebu tai Oras Tynkkynen tai Vigelius ei ole erityisen feminiinisiä.!
Jaa. Minusta tuo Sebun maalitushomma on aika akkamaista toimintaa.
Tottakai se harmittaa konservatiiveja, kun ihannemies yhä useammin osallistuu parisuhteeseen tasapuolisena kumppanina ilman tarkkaan määriteltyä työnjakoa. Ja aivan alistamatta.
Totta se on. Ei naiset keskimäärin halua perheenisäksi miestä, joka ei ole yhtään kiinnostunut perhe-elämästä. Lasken perhekeskeisyyden feminiiniseksi piirteeksi.
Se että miehellä on feminiinisiä piirteitä, ei tarkoita, että mies on täysin epämiehekäs. Se on suhteellinen asia. Miehekäs mies voi helposti omata feminiinisiä piirteitä.
Ulkonäköön liittyen luulisin, että naiset arvostaa maskuliinisia piirteitä kuitenkin enemmän. Siinä siitä feminiinisyydestä tuskin on ylimääräistä etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta tuo Sebun maalitushomm
No Sebu nyt on kaikkinensa alhainen ihminen, muttei erityisen feminiininen.
Vierailija kirjoitti:
Totta se on. Ei naiset keskimäärin halua perheenisäksi miestä, joka ei ole yhtään kiinnostunut perhe-elämästä. Lasken perhekeskeisyyden feminiiniseksi piirteeksi.
Se että miehellä on feminiinisiä piirteitä, ei tarkoita, että mies on täysin epämiehekäs. Se on suhteellinen asia. Miehekäs mies voi helposti omata feminiinisiä piirteitä.
Ulkonäköön liittyen luulisin, että naiset arvostaa maskuliinisia piirteitä kuitenkin enemmän. Siinä siitä feminiinisyydestä tuskin on ylimääräistä etua.
Nuorissa sukupolvissa on kyllä selkeämmin nähtävissä, että androgyyni ja feminiinisiä piirteitä sisältävä ulkonäkö miehessä vetoaa. Kaikki Damianot ja Harry Stylesit ja se Dyynin söpö nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.
Tiedätkö, että usein se feminiinen, tasa-arvoinen mies on myös hyvä panomies, eikä feminiinisyys sulje pois myöskään isomunaisuutta. Voi tulla yllätyksenä tämäkin palstan miehille, että mutta ne naisiin alentuvasti suhtautuvat maskuliiniset miehet ovat huonoja sängyssä kun taas oikeasti naisista pitävä, tasa-arvoinen mies hyvä sängyssä.
Itse olen saa
Tismalleen! Olen hyvin pärjännyt työelämässä ja olen erittäin lihaksikkaassa kunnossa. No koska olen lyhyt tämä kaikki kuitataan jotenkin että se sellaista pikkumiehen pätemistä ja kompensointia. Vttu lyhyenä ei voi tehdä mitään oikein, se käännetään aina minua vastaan. Tykkään voimailusta. Se jäsentää ja rytmittää elämää hyvin, lisäksi olen siinä lahjakas. Työssä taas olen onnistunut valjastamaan parhaat puoleni ja ihan hyvän ajatuskoneistoni ja minulla on hyvät tulot ja asema. Mutta kun kun on lyhyt, niin tämä kaikki onkin vain kompensointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Antti Holma.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se harmittaa konservatiiveja, kun ihannemies yhä useammin osallistuu parisuhteeseen tasapuolisena kumppanina ilman tarkkaan määriteltyä työnjakoa. Ja aivan alistamatta.
Tämä vahvistaa 121212:n säännön. Naisille ei ole väliä sillä miten asiat ovat, vain sillä miltä asiat tuntuvat.
Naiset saavat kivempia fiiliksiä siitä jos asia on kuten tuossa kuvasit. Koska sitten te haluatte kivoja miehiä, mutta osa miehistä haluaa pysyä kivikaudella.
Totuus kuitenkin on, ettei ketjun miehiä ärsytä se jos naiset oikeasti pitäisivät feminiinisistä ja tasa-arvoisista miehistä. Vaan se, että naiset pelaavat kaksilla korteilla. Tosielämässä te sytytte maskuliinisista miehistä, ettekä halua täyttä tasa-arvoa. Te haluatte miehen joka kertoo illallispöydässä kuinka tasa-arvoisia te olette, mutta kuitenkin sopivan diskreetisti ottaa konservatiivisen miehen roolin resurssien hankkijana ja turvaajana. Seksissä mies ottaa naisensa, joka alistuu tälle.
Miehet jotka toimivat niin kuin feministit haluavat, ovat naisille liian pehmeitä ja heikkoja. Te haluatte stereotyyppisen miehen joka on vain oppinut sisäsiistiksi, ja koka suhteen edetessä muuttuu perhemieheksi - toivottavasti ei kuitenkaan liikaa, koska sitten kemia kummasti katoaa.
Tämä on mikä miehiä ärsyttää. Naisten kaksinaamaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vahvistaa 121212:n säännön. Naisille ei ole väliä sillä miten asiat ovat, vain sillä miltä asiat tuntuvat.
Naiset saavat kivempia fiiliksiä siitä jos asia on kuten tuossa kuvasit. Koska sitten te haluatte kivoja miehiä, mutta osa miehistä haluaa pysyä kivikaudella.
Totuus kuitenkin on, ettei ketjun miehiä ärsytä se jos naiset oikeasti pitäisivät feminiinisistä ja tasa-arvoisista miehistä. Vaan se, että naiset pelaavat kaksilla korteilla. Tosielämässä te sytytte maskuliinisista miehistä, ettekä halua täyttä tasa-arvoa. Te haluatte miehen joka kertoo illallispöydässä kuinka tasa-arvoisia te olette, mutta kuitenkin sopivan diskreetisti ottaa konserv
En tiedä muista mutta itse ainakin olen täysin kyllästynyt miehiin jotka haluaa päättää mitä minä ajattelen ja tunnen. Ehkä se kuuntelutaitoinen mies, joka osaa myös sisäistää kuulemansa, on se feminiinisenä pidetty mies. Sellaisen minä haluan.
Naisten suosiossa olleet julkkismiehet on aina olleet jollain tapaa feminiinisiä aikakauteen nähden. Elviksen lantionpyörittelyä pidettiin naismaisena, Beatlesien pitkät hiukset olivat paheksuttavat, kasarilla rokkarit meikkasivat ja pukeutuivat paljetteihin, omasta teini-iästäni muistan miten tytöt ihailivat esimerkiksi Antti Tuiskua, Justin Bieberiä tai sitä Tokio Hotellin laulajaa, ja luokan pojat haukkuivat (kateellisina tietenkin) näitä homoiksi ja neideiksi.
Eli suomeksi: karusellimies ei halua maksajaksi ja naisen resurssiksi ja mahdollistajaksi - miksi haluaisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus kuitenkin on, ettei ketjun miehiä ärsytä se jos naiset oikeasti pitäisivät feminiinisistä ja tasa-arvoisista miehistä. Vaan se, että naiset pelaavat kaksilla korteilla. Tosielämässä te sytytte maskuliinisista miehistä, ettekä halua täyttä tasa-arvoa. Te haluatte miehen joka kertoo illallispöydässä kuinka tasa-arvoisia te olette
Olennainen kysymys on, millaisen kuuntelutaitoisen miehen sinä haluat?
Nyt puhutaan ominaisuuksista jotka ratkaisevat, onko mies kuuntelutaitoinen hyvä kaveri vai se mies jolle avaat reitsei.
Ehdottomasti feminiinisempi mies. Maskuliininen machomies ei huomioi naista ja kaikki pyörii miehen itsensä ympärillä.
Joku Arnold Schwartzch.... tyyppinen miesihanne on todellakin joku 80-luvulle jäänyt. Tänä päivänä naiset ei viehäty moisen tyyppisistä miehistä. Vaikka miehet niin itse ehkä luulevat.
Miksi vastuullinen media aina uutisoi pelkästään agendaansa sopivia tutkimuksia? Miksi esim. tällaista ei koskaan uutisoida?
The Dark Triad personality: Attractiveness to women
Women rated the high DT character as significantly more attractive
Dark triad = narcissism, Machiavellianism and psychopathy
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
Lue ketju niin löydät ne viestit missä ne on avattu.