HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta
"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'
Tutkimuksen teki wokeryhmä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se harmittaa konservatiiveja, kun ihannemies yhä useammin osallistuu parisuhteeseen tasapuolisena kumppanina ilman tarkkaan määriteltyä työnjakoa. Ja aivan alistamatta.
Tämä vahvistaa 121212:n säännön. Naisille ei ole väliä sillä miten asiat ovat, vain sillä miltä asiat tuntuvat.
Naiset saavat kivempia fiiliksiä siitä jos asia on kuten tuossa kuvasit. Koska sitten te haluatte kivoja miehiä, mutta osa miehistä haluaa pysyä kivikaudella.
Totuus kuitenkin on, ettei ketjun miehiä ärsytä se jos naiset oikeasti pitäisivät feminiinisistä ja tasa-arvoisista miehistä. Vaan se, että naiset pelaavat kaksilla korteilla. Tosielämässä te sytytte maskuliinisista miehistä, ettekä halua täyttä tasa-arvoa. Te haluatte miehen joka kerto
Niin, sitä sinä kysyt koska kuulut niihin jotka ei pysty sisäistämään sitä mitä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Naisia inhoava sovinistinen ja väkivaltainen sika ei ole sama asia kuin maskuliininen. Milloin naiset tajuavat tämän?
Maskuliininen mies nimenomaan suojelee naisia ja lapsia.
Kyllä naiset tuon tietävät. Mutta miehillä tuntuu olevan ongelmia ymmärtää tuo.
Nuo miehet ovat ottaneet naisen paikan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen aina haluaa kädestä talutettavan tossukan ja hissukan, jolla ei oikein mitään omaan elämää.
Naisethan valittavat jatkuvasti näistä passiivisista, perässävedettävistä miehistä. Että oikein haluavat mieslapsen vaivoikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Joo, tuntuu, että olen näissä suhteissa itse ollut se äijä. Tosi seksikästä. Not. Ei mitään neitejä tähän osoitteseen kiitos!
Itsellekin kelpaisi juuri se maskuliininen, suojeleva, talonrakentaja-äijä. No, haaveeksi taitaa tässä maassa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.
Joo, tuntuu, että olen näissä suhteissa itse ollut se äijä. Tosi seksikästä. Not. Ei mitään neitejä tähän osoitteseen kiitos!
Itsellekin kelpaisi juuri se maskuliininen, suojeleva, talonrakentaja-äijä. No, haaveeksi taitaa tässä maassa jäädä.
Joo, sama itselläni. Kyllähän tuollaisia maskuliinisia miehiä suomessakin toki on, mutta ei paljon.
Mun naamalla ja kropalla ei ole vaan mitään mahdollisuuksia saada tuollaista miestä, kauniimmat kilpasiskot korjaa sadon.
Naiset sen valitsee jotan on ihan naisesta kiinni mitä hän kulloinkin hakee.
Mutta tietysti koko katsontakanta aiheeseen on naiskeskeinen. Kuvitelkaas tutkimuksia joissa selvitetään millainen nainen pääsee miehen kanssa lyhyeen panosuhteeseen.
Allekirjoitan!
Omalla miehelläni (urheilullinen, urakeskeinen, maskuliininen 193cm/100kg) on myös ihania feminiinisiä piirteitä. Hänessä ei fyysisesti ole mitään naisellista olemuksessa eikä käytöksessä.
Mutta hän rakastaa kissoja, pieniä lapsia, hän on esteetikko joka kattaa pöydän kun on vieraita tulossa tai valirsee taidetta kotiin, hän on se joka lähtee meistä mieluummin shoppailemaan (minulle) vaatteita ja on tarkka omistaan. Aina arvostava naisia kohtaan niin esimiehenä töissä kuin kotonakin (perheessä 4 naista). Huomaavainen ja erinomainen rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Naiset sen valitsee jotan on ihan naisesta kiinni mitä hän kulloinkin hakee.
Mutta tietysti koko katsontakanta aiheeseen on naiskeskeinen. Kuvitelkaas tutkimuksia joissa selvitetään millainen nainen pääsee miehen kanssa lyhyeen panosuhteeseen.
Eisiihen tarvitse tehdä tutkimuksia. Panosuhteeseen pääsee nainen, joka sellaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se harmittaa konservatiiveja, kun ihannemies yhä useammin osallistuu parisuhteeseen tasapuolisena kumppanina ilman tarkkaan määriteltyä työnjakoa. Ja aivan alistamatta.
Tämä vahvistaa 121212:n säännön. Naisille ei ole väliä sillä miten asiat ovat, vain sillä miltä asiat tuntuvat.
Naiset saavat kivempia fiiliksiä siitä jos asia on kuten tuossa kuvasit. Koska sitten te haluatte kivoja miehiä, mutta osa miehistä haluaa pysyä kivikaudella.
Totuus kuitenkin on, ettei ketjun miehiä ärsytä se jos naiset oikeasti pitäisivät feminiinisistä ja tasa-arvoisista miehistä. Vaan se, että naiset pelaavat kaksilla korteilla. Tosielämässä te sytytte maskuliinisista miehistä, ettekä halua täyttä tasa-arvoa. Te haluatte miehen joka kertoo illallispöydässä kuinka tasa-arvoisia te olette, mutta kuitenkin sopivan diskreetisti ottaa konserv
Mitä tarkoitat sillä, että seksissä nainen alistuu? Itse olen bdsm-henkinen nainen ja vielä sub, mutta minähän sen oikeastaan olen aina päättänyt, mitä näissä bdsm-leikeissä tehdään. Mutta mitä olen kuullut, niin sub-naisia ei suinkaan ole ihan joka kulman takana, eli valtaosa haluaa vaniljaseksiä. Jotkut master-tyyppiset miehet ovat jopa sanoneet, että heillä on sen vuoksi ollut enemmän vaniljasuhteita. Toisaalta jotkut tykkäävät myös roolien vaihteluista.
Olennaista olisi paritua sellaisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset mieltymykset osuvat kohdilleen, niin silloin tästä aiheesta ei tule mitään ongelmaa. Eli toisinsanoen vaniljat vaniljoiden kanssa, ja sitten bdsm-henkisillä niin, että toivotut asetelmat toteutuvat. On typerää, että joku vanilja- tai sub-mies alkaa viritellä suhdetta vaikka sub-naisen kanssa ja valittaa sitten, että nainen toivoo sitä tai tätä. Tottakai tulee tilanne, ettei sovita yhteen, kun sellaiseen ehdoin tahdoin hankkiudutaan. Tällaiset asiat kannattaa jutella jo aika alkuvaiheessa, ettei sitten tule epämukavia yllätyksiä sängyssä.
Ja mitä elättämiseen tulee, niin Suomessa kyllä ihan kaikkien tuloluokkien miehet pariutuvat, ja Suomessa yleisesti ottaen naisetkin käyvät töissä. Peruskuvio taitaa olla, että kaksi palkansaajaa yhdessä rakentaa elämäänsä - ostaa asunnon/talon, ehkä mökinkin, perustaa perheen ja elättää perhettä yhdessä. Suomessa ei ole mieseläjättäjämallia, ei ole ollut enää vuosikymmeniin.
"päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen"
Erikoisesti muotoiltu. Päästä tossun alle. Sehän on joutumista eikä pääsemistä.
Ja maskuliininen mies siittää sen feminiinisen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen aina haluaa kädestä talutettavan tossukan ja hissukan, jolla ei oikein mitään omaan elämää.
Naisethan valittavat jatkuvasti näistä passiivisista, perässävedettävistä miehistä. Että oikein haluavat mieslapsen vaivoikseen?
Naisethan valittavat jatkuvasti. Virkkeenvoi lopettaa tuohon. Tai lisätä sanan "kaikesta".
Kysymys kuuluu miksi välitämme niin paljon naisten valituksesta?
Kun mies haluaa feminiinisen naisen mies onkin sovinisti 😂
Onpas täällä kovasti vastaan ulisevia miehiä. Kertokaa omia kokemuksianne: onko teillä feminiinisiä piirteitä ja miten sujuu hommat naismarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies haluaa feminiinisen naisen mies onkin sovinisti 😂
Miehet haluavat feminiinisen naisen, joka kuitenkin on tarpeen vaatiessa maskuliininen. Eli naisen pitää tehdä kodin korjaushommia ja käydä palkkatöissä. Kauniiltakin pitää näyttää, mutta siihen ei saa mennä aikaa eikä rahaa.
Millainen on feminiininen mies?
Vierailija kirjoitti:
Voi ajatella niinkin, että LMS (looks, money, status) on kerroin luonteelle. Mitä enemmän näitä ominaisuuksia, sitä positiivisemmin sama käytös tulkitaan.
Pitkän ja komean miehen käytös on itsevarmaa johtajuutta, lyhyen ja ruman Napoleon-syndroomaa.
Kalsarimallin ujous on söpöä, rumiluksen epämiehekästä itsetunnon puutetta.
Rikkaan ja kuuluisan miehen erikoisuus on eksentrisyyttä, köyhän ja tuntemattoman miehen epäilyttävää outoutta.
Taannoisessa artikkelissa paljastui, että keskiverto 30+ suominaisen unelmamies on ulkonäöllisesti Tauskin kaksoisolento. Luonteeltaan ja olemukseltaan äijä päältä mutta "rakastaa vahvasti" ja toivoo löytävänsä naisen joka "sulattaa jään" ja kaivaa esiin miehen herkän puolen. Mutta sen herkän puolen pitää olla siellä äijäkuoren alla, koska muuten mies ei kostuta pikkareita. Nainen haluaa aina kerroksellisuutta, mies ei saa olla pehmeä sisältä ja ulkoa - eikä sisältäkään, paitsi just oikealla hetkellä.
Isompaa poikkeamista maskuliinisesta stereotypiasta feminiinisillä lisäominaisuuksilla ei sallita, ellei mies ole esimerkiksi kuuluisa taiteilija tai niin rikas että on lupa tehdä mitä huvittaa.
Tässä naisten unelmamamies:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005042016.html
Ja tässä Tauski:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006518171.html
Huomaammeko yhdennäköisyyden?
Eihän tuossa "unelmamiehessä" mikään "moneys, status, looks" toteudu - hänhän kuulostaa vaan ihan tavalliselta vuoroviikkoiskältä. Ja melkein jokaisella AIKUISELLA on jo sen verran itseluottamusta, mitä tarvitaan - eihän kahden lapsen isä voi kovin epävarma ja ujo ollakaan, kun pitää lasten asiat saada hoidettua. Esim. joissain tilanteissa pitää uskaltaa vängätä puhelimessa terveyskeskuksen lähihoitajalle, että lapsi ihan oikeasti tarvitsee lääkäriajan, tai pitää uskaltaa tarvittaessa lapsen opettajalle vaatia, että luokassa tapahtuvaan koulukiusaamiseen puututaan. Ihmiset osaavat hoitaa tällaisia asioita siksi, että AIKUISUUTEEN tarvitaan tietty määrä itsevarmuutta, jämäkkyyttä, kykyä hoitaa asioita. Niitä samoja ominaisuuksia pitää olla aikuisissa naisissakin.
Ja mitä noiden kuvien yhdennäköisyyteen tulee, niin valtaosa aikuisista miehistähän on just tuollaisia: lyhyt tukka, ja jos on normaalipainoinen, niin olemus on tuollainen. Tauskilla näytti olevan tatuointeja, jotka tekevät eron toisen kuvan vuoroviikkoisään, jonka kohdalla niitä ei mainittu olevan. Monelle tatuoinnit ovat turn off. Kun Tinderin miesvalikoimaa selaa, niin aika lailla siellä kuvat ovat toistensa kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kovasti vastaan ulisevia miehiä. Kertokaa omia kokemuksianne: onko teillä feminiinisiä piirteitä ja miten sujuu hommat naismarkkinoilla?
Kommentoin enemmänkin sivustakatsojana:
Tiedän miehen joka on ulkoisesti hyvin maskuliinisen näköinen (komeat kasvot, roteva) mutta hän on myös hyvin tunneälykäs ja kiinnostunut naisista myös ihmisenä. Hän on erittäin menestynyt naisten keskuudessa.
Tunnen myös miehen, jonka olemus ja käytös on hyvin feminiininen, ja ruumiinrakenne on heiveröinen. Hän on persoonaltaan aika samanlainen kuin aiemmassa kappaleessa kuvaamani mies, mutta naiset eivät pidä tästä miehestä yhtään, hieman kärjistettynä hän vaikuttaa melkeinpä "kuvottavan" naisia.
Jahas, päätoimittaja saanut ohjeet Bilderbergistä, että miesten emaskulointia pitää lisätä pari pykälää. Toki ymmärrettävää, passiivinen soija__ poika vähillä testoilla on miellyttävämpi hallittava eliitille.