Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta

Vierailija
09.06.2024 |

"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.

Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.

Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'

Tutkimuksen teki wokeryhmä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010472878.html

Kommentit (293)

Vierailija
221/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.

Tämä.

Ei vaan tunnu menevän jakeluun...

Ne on varmaan juuri niitä maskuliinisia miehiä, jotka uskovat tietävänsä naista paremmin mitä nainen haluaa.

Ja sitten todellisessa maailmassa nämä maskuliiniset miehet saavat ne kauneimmat aj haluttavimmat naiset. Toki vähemmän kauniit, ei valituksi tulleet naiset voivat väittää,että ei olisi halunneetkaan. 

Vierailija
222/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten aloitteesta tapahtuneiden erojen yleisemmät syyt:

1. Kumppani oli pettänyt

2. Väkivalta

3. Päihde- ja mielenterveysongelmat

Selenius, Siili, 2022

Lisäänpä vielä että kylläpä pistää v * tuttamaan kaltaisesi valehtelijat, ikäänkuin tuo AMK opinnäytetyö jonka otanta on jotain kirjoja joissa on muutama kymmenen kertomusta, eli ei edes metatutkimus, on sinusta jokin auktoriteetti tässä keskustelussa. Etsi oikeaa materiaalia, ole hyvä,

Pahoitteluni siitä, ettei tutkimustulos tue agendaasi ja koet siitä noin suurta mielipahaa. Olet kuitenkin itse ratkaisu omaan pahaan oloosi. Kun opit pitämään itsestäsi, sinun ei tarvitse enää vihata kaikkea ympärilläsi.

Jaksamista vaikeaan tilanteeseesi.

Jep, jaxuhalit hänelle. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse koe vetoa feminiinisiin miehiin.

Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia. 

No ei ne naiset  käytänössä tykkää niistä tiskaavista ja siivoavista miehistäkään! Tai ehkä jollain on fetissi sellaisiin  ylifeminiinisiin "miehiinkin".

Vierailija
224/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs mies jolla on joitain feminiiniseksi arvioituja luonteenpiirteitä onkin eri asia. 

No ei ne naiset  käytänössä tykkää niistä tiskaavista ja siivoavista miehistäkään! Tai ehkä jollain on fetissi sellaisiin  ylifeminiinisiin "miehiinkin".

Ai nyt joku luulee että tiskaaminen ja siivoaminen on feminiinistä.

Vierailija
225/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras parisuhdeflaksi käynee miehillä, jotka ovat selkeästi maskuliinisia tai feminiinisiä. Itse olen eräänlainen sekasikiö. Ulkoisesti olen kalju ja karvainen sikaniska mutta sisäisesti feminiinisempi. Seksiä saan baarista, jos vain esitän maskuliinista salimakea ja olen hiljaa ammatista ja kulttuuriharrastuksista mutta parisuhteeseen kukaan ei halua ristiriitaista pakettia.

Juurikin tämä! Kaveri on päälle 190cm ja 120kg bodattu todellinen  karstaturpa. Saa hyvin naisia, jotka pitävät tuollaisen näköistä karjuista. On ammatiltaan hammasteknikko, on opiskellut espanjaa ja harrastaa espanjakisten rakkauslaulujen sekä runouden laulamista, missä on vieläpä sangen hyvä. Kun tämä puoli hänestä paljastuu, niin suhteet tykkäävät tyssätä siihen. Siinä on naislle aivan liika sulateltavaa, että karstaturpainen roteva alfa-uroksen näköinen korsto harrastaisi jotain runoutta ja rakkauslauluja. Kaveri on melko masentumaan päin asiasta. Sitten naiset vielä ihmettelevät, miksi miehet eivät heti kerro kaikkea mahdollista itsestään ja elämästään.

Vierailija
226/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt joku luulee että tiskaaminen ja siivoaminen on feminiinistä.

No nehän juurikin ovat feminiinisyyden perikuva, mitäpä muutakaan. Ei naisten työt miehille kuulu! 

Vierailija
227/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten homoudella ja miesten feminiinisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Miehillä voi olla paljonkin naismaisia piirteitä, mutta ei heistä silti kirveelläkään homoja saa. 

Kaikki homot ovat tosin tavalla tai toisella  feminiisiä, se nyt on ainakin kiistaton asia! Ei miehen kanssa voi harrastaa seksiä tuntematta itseään feminiiniseksi. Siksi rekkalesbotkaan ei miehistä viehäty. Homosuhteissa sen toisen on aina uhrauduttava ja otettava se miehen rooli, vaikka molemmat haluisivat tulla otetuiksi naisen malliin.

Vierailija
228/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuntuu, että olen näissä suhteissa itse ollut se äijä. Tosi seksikästä. Not. Ei mitään neitejä tähän osoitteseen kiitos!

Vierailija
229/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen täällä ei huoli hanavettä tankkaavaa soijapartaista, päihtyneitä naisia saalistavaa hesarissa töissä olevaa feministimiestä itselleen. 

Käsi pystyyn jos miehesi on moinen ideologisesti työtön Twitterissä päivystävä vasemmistolainen nu-male.

Tällaista kieltä käyttävä mies ei ainakaan kelpaa.

Vierailija
230/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten homoudella ja miesten feminiinisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Miehillä voi olla paljonkin naismaisia piirteitä, mutta ei heistä silti kirveelläkään homoja saa. 

Kaikki homot ovat tosin tavalla tai toisella  feminiisiä, se nyt on ainakin kiistaton asia! Ei miehen kanssa voi harrastaa seksiä tuntematta itseään feminiiniseksi. Siksi rekkalesbotkaan ei miehistä viehäty. Homosuhteissa sen toisen on aina uhrauduttava ja otettava se miehen rooli, vaikka molemmat haluisivat tulla otetuiksi naisen malliin.

Et ole karhuhomoista kuullut? Tom of Finlandin pojat on vierasta kulttuuria? Maskuliinisempaa saa hakea.

Vierailija
231/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja top ja bottom on vieraita käsitteitä?

Vierailija
232/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras parisuhdeflaksi käynee miehillä, jotka ovat selkeästi maskuliinisia tai feminiinisiä. Itse olen eräänlainen sekasikiö. Ulkoisesti olen kalju ja karvainen sikaniska mutta sisäisesti feminiinisempi. Seksiä saan baarista, jos vain esitän maskuliinista salimakea ja olen hiljaa ammatista ja kulttuuriharrastuksista mutta parisuhteeseen kukaan ei halua ristiriitaista pakettia.

Juurikin tämä! Kaveri on päälle 190cm ja 120kg bodattu todellinen  karstaturpa. Saa hyvin naisia, jotka pitävät tuollaisen näköistä karjuista. On ammatiltaan hammasteknikko, on opiskellut espanjaa ja harrastaa espanjakisten rakkauslaulujen sekä runouden laulamista, missä on vieläpä sangen hyvä. Kun tämä puoli hänestä paljastuu, niin suhteet tykkäävät tyssätä siihen. Siinä on naislle aivan liika sulateltavaa, että karstaturpainen roteva alfa-uroksen näköinen korsto harrastaisi j

Sori, mutta en usko tuota. Mies kuulostaa aika unelmalta.

Vierailija
233/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten aloitteesta tapahtuneiden erojen yleisemmät syyt:

1. Kumppani oli pettänyt

2. Väkivalta

3. Päihde- ja mielenterveysongelmat

Selenius, Siili, 2022

Lisäänpä vielä että kylläpä pistää v * tuttamaan kaltaisesi valehtelijat, ikäänkuin tuo AMK opinnäytetyö jonka otanta on jotain kirjoja joissa on muutama kymmenen kertomusta, eli ei edes metatutkimus, on sinusta jokin auktoriteetti tässä keskustelussa. Etsi oikeaa materiaalia, ole hyvä,

Pahoitteluni siitä, ettei tutkimustulos tue agendaasi ja koet siitä noin suurta mielipahaa. Olet kuitenkin itse ratkaisu omaan pahaan oloosi. Kun opit pitämään itsestäsi, sinun ei tarvitse enää vihata kaikkea ympärilläsi.

Jaksamista vaikeaan tilanteeseesi.

En koe AMK-opinnäytetöistä mielipahaa. Onnittelen opiskelijoita sen tekemisestä. 

Korn mielipahaa siitä että sinun mielestäsi tuo on tutkimus, koska suomalainen koululaitos on silloin kaikista siihen syydetyistä veroeuroista huolimatta sinun kohdallasi epäonnistunut täysin.

Vierailija
234/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kiltillä miehellä on sittenkin mahdollisuuksia?

Oikeasti kilteillä on aina ollut, mutta sillä aggressiivisella naisvihaajamiehellä, joka suoltaa red pill -tekstiä palstalle joka päivä ja haukkuu naisia ja nimittää itseään kiltiksi mieheksi, ei ole. Hän kun ei oikeasti ole mikään kiltti mies ollenkaan.

Näin. Netissä nämä aggressiiviset ja katkerat miehet valehtelevat kilteille miehille.

Kilttien ei kannattaisi uskoa heitä.

Vierailija
235/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen täällä ei huoli hanavettä tankkaavaa soijapartaista, päihtyneitä naisia saalistavaa hesarissa töissä olevaa feministimiestä itselleen. 

Käsi pystyyn jos miehesi on moinen ideologisesti työtön Twitterissä päivystävä vasemmistolainen nu-male.

No sittenhän ollaan vain samalla viivalla niiden feminiinisten miesten kanssa.

Vierailija
236/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Feminiininen mies on monen monta askelta edelläsi.

Vierailija
237/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Feminiininen mies on monen monta askelta edelläsi.

Varmasti on jo laittanut jotain useamman naisen juomaan, kyllä.

Vierailija
238/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaukaa haettuja johtopäätöksiä yksittäisen kyselytutkimuksen perustella vedetty feminiinisen piirteiden, evoluution ja homouden välillä. Homous tuskin on voimakkaasti perityvä ominaisuus, sanoivat kaksostutkimukset mitä tahansa. Homot eivät myöskään ole mitään hoivaajia automaattisesti, hoivaaminenkaan ei ole puhtaasti biologinen periytyvä ilmiö vaan kulttuurisidonnainen asenne toisiin ihmisiin, joka syntyy kasvatuksen kautta. Tämä siitäkin huolimatta, että naiset biologisen roolinsa perusteella ovat enemmän perinteisesti suuntautuneet hoivaamiseen. Elinolot ja yhteiskunnan rakenne kuitenkin muuttavat myös sukupuolirooleja ja niihin liittyviä odotuksia ja ihanteita. 

Vierailija
239/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu oli taas maksumuurin takana. 

Mitä tuon tutkimuksen mukaan pidettiin feminiinisyytenä? 

Vierailija
240/293 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke-paskaa. 100 % valetta.

Näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän