Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tarve miehillä on saada nainen hymyilemään heille? Olen naama peruslukemilla, ja mies tulkitsee minun olevan vihainen.

Vierailija
08.06.2024 |

En siis puhu omasta puolisostani, vaan tuntemattomista ja vaikkapa työkavereista (!!). Jos nainen ei heti miehen läsnä ollessa hymyile hammasrivistö loistaen, niin alkaa kärttäminen "no, mikä on? Miksi olet vihainen? Sanoinko muka pahasti?". Ja olen todistanut tämän tapahtuvan myös muille naisille, eli kyse ei ole minun Resting B-tch Facestani.

Tämä on kai käynyt joka naiselle? "Hymyile nyt vähän, ootko suuttunut mulle" jonkun tuntemattoman tai puolituntemattoman miehen suusta.

Töissä palaverissa minulta kysyttiin työhöni liittyvä kysymys, ja minun täytyi oikein miettiä vastaustani, että miten selitän tämän selkeästi. Kysymyksen esittänyt mies parahti melkein välittömästi, että älä nyt suutu, ei tästä tarvitse loukkaantua! Ja minulla tosiaan oli aivan perusilme kasvoillani. Vaihdettiin muiden naisten kanssa vilpittömän hämmentyneet katseet - he eivät olleet tulkinneet pohtivaa ilmettäni suuttuneeksi.

Miksi se naisen ilmeetön ilme hermostuttaa miehiä?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jopa terapeutti (ammattilainen) sanoi, että miten voit olla masentunut kun olet niin kaunis nuori nainen. Ei ole varmaan vaikea arvata terapeutin sukupuolta.

Tuskinpa sanoi noin. Veikkaan et meni ihan eri tavalla tuo. Kunhan nyt pääsit seksistinä haukkumaan ja osallistumaan sukupuolivihaan osaltasi

Vierailija
82/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jopa terapeutti (ammattilainen) sanoi, että miten voit olla masentunut kun olet niin kaunis nuori nainen. Ei ole varmaan vaikea arvata terapeutin sukupuolta.

Vaikea uskoa mutta kaippa tuonne terapeutiksikin nykyään kuka tahansa kävelee. Tuonkin saattoi itse ajatella piristävän sinua (imartelu). 

Eli nykyään naiset pahoittavat mielensä siitä, kun toteaa heidän olevan sieviä mutta myös kun ei totea. Ei oikein voi voittaa.

Itseasiassa sillä kommentilla oli tuhoisia vaikutuksia. Jouduin terapiaan pitkälti sen vuoksi, mitä minulle oli miesten toimesta tehty. Tarvitsin turvallisen ja asiallisen ammattilaisen, ja sitä en saanut. Vuosia myöhemmin kyllä, kun uskalsin yrittää uudelleen toisen terapeutin kanssa. 

Jos sinulle ei ole täysin selvää niin tässä vielä: ter

Tuohan on fraasi joka sanotaan usein ajattelematta mitään. Kyllä, huono veto terapeutilta mutta miksi ihmeessä valitsit miesterapeutin jos sinulla oli tuollainen tausta? Itselleni ei olisi tullut pieneen mieleenikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa mutta kaippa tuonne terapeutiksikin nykyään kuka tahansa kävelee. Tuonkin saattoi itse ajatella piristävän sinua (imartelu). 

Eli nykyään naiset pahoittavat mielensä siitä, kun toteaa heidän olevan sieviä mutta myös kun ei totea. Ei oikein voi voittaa.

Terveydenhuollon asia ei ole todeta kenenkään sievyyttä tai sen puutetta vaan hoitaa potilasta. Naisella on kaikki oikeus pahoittaa mielensä saamastaan epäasiallisesta kohtelusta ja oireiden vähättelystä ammattilaisen puolelta.

Vierailija
84/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa sillä kommentilla oli tuhoisia vaikutuksia. Jouduin terapiaan pitkälti sen vuoksi, mitä minulle oli miesten toimesta tehty. Tarvitsin turvallisen ja asiallisen ammattilaisen, ja sitä en saanut. Vuosia myöhemmin kyllä, kun uskalsin yrittää uudelleen toisen terapeutin kanssa. 

Jos sinu

No että pääsisi vihaamaan entisestään. Sitähän nuo miesvihaajat tekevät, ruokkivat entisestään vihaan kaikella mahdollisella tavalla. Samalla toki halveksuvat miehiä, jotka tekevät ihan samaa naisia kohtaan. Katsos, se oma viha on AINA oikeutettua.

Toivottavasti tuolla ei ole eikä tule tuollaiselle ikinä jälkeläisiä. Ei ainakaan poikia, mutta mieluiten ei kumpiakaan. 

Vierailija
85/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinu

Eli syy olikin minun? :D Olisi pitänyt osata varoa, kun miehet nyt on vaan sellaisia? Tiedoksi, että miesterapeutti oli jälkimmäinenkin. Se joka osasi olla heittelemättä asiattomia kommentteja ja auttoi minut jaloilleni.

Vierailija
86/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtuu vääristyneestä ajatusmallista kun somessa, tinderissä ja mediassa naiset aina kuvissa hymyilee niin, että hampaat loistaa. Jotku kuvittelee tuon hymyilyn olevan normi olotila.

Hyvä huomio. Kuvien ja todellisten ihmisten ero on tässäkin valtava. Hymyillessä myös ne vitivalkoiset hampaat esitellään huolella.

Kyllä se miehestä ikävän (piiloaggressiivisen?) viban antaa jos ensimmäiseksi pyydetään hymyilemään. En vaan pysty uskomaan että näitä olisi paljon tuolla. 

Suomessa ei myöskään ole samanlaista hymykulttuuria kuin jossain muualla maailmassa. Saadaan aika rauhassa olla omia itsejämme. Eikä kukaan niitä feikkihymyjä tänne kaipaa.

Vierailija
87/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vastaus tullutkin tuossa ap:n kertomana: mies pelkää että nainen suuttuu. 

Sehän on kaikkein kamalinta mitä nykyään voi tehdä. Pahoittaa naisen mieli. Sen suurempaa syntiä ei olekaan, ei ihme,  jos miehet on varovaisia

Ja täällä väitetään että naiset miellyttää miehiä. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Haloo! Katsokaa ympärille miten päin se oikeesti menee. 

Vierailija
88/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta miesten toiveet pätkän vertaa. Noloahan tuo tuollainen pyytely on. Todella noloa.

Vierailija
89/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa aikuisella naisella ei ole mitään vastuuta omista tunteistaan, omasta käytöksestään.. Mistään. Saa olla niin veemäinen kuin haluaa, eikä se ole omaa syytä. Nainen on vaan niin uupunut uhri.

Kukaan ei uskalla sanoa aikuiselle naiselle, että mitäpä jos alkaisit kantamaan vastuuta joskus itse.

Ei. Syynä on aina joku muu, mies tai perhe yleensä. Voi olla paremman kohteen puuttuessa työyhteisö.

Mutta aikuisen naisen mieli on kaikkein tärkein suojelukohde!

Vierailija
90/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se näin miehenä myönnettävä, että hymyilevä saati naurava nainen on moninkertaisesti kauniimpi, kuin myrtsi mökö.

Vierailija
91/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi naisten keskinäinen keskustelu on sitten jatkuvaa naureskelua??

Koska naiset voivat keskustella keskenään vapautuneesti, kun ei tarvitse varoa mitä sanoo, kuten miesten kanssa usein pitää. Pelkkä hymy on joidenkin miesten mielestä flirttiä ja lupaus jostain enemmästä. 

Vierailija
92/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset voivat keskustella keskenään vapautuneesti, kun ei tarvitse varoa mitä sanoo, kuten miesten kanssa usein pitää. Pelkkä hymy on joidenkin miesten mielestä flirttiä ja lupaus jostain enemmästä. 

Hyvä vitsi! Ja tuskin uskot tuohon itsekään. Naisten kanssa tulee puukkoa selkään, vaikka ensin nauretaan "vapautuneesti", odotas vain kun käännät selkäsi..

Kyllä sinäkin tiedät tämän. Se on eri asia suostutko myöntämään. Tuskinpa.

Vierailija
93/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotku naiset tappavat vauvansa. Pitää siis varoa kaikkia naisia joilla on vauva. Lapset pitäisi oikeastaan viedä äideiltään pois koska joidenkin naisten mielestä vauvan tappaminen on mukavaa.

Vierailija
94/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se vastaus tullutkin tuossa ap:n kertomana: mies pelkää että nainen suuttuu. 

Sehän on kaikkein kamalinta mitä nykyään voi tehdä. Pahoittaa naisen mieli. Sen suurempaa syntiä ei olekaan, ei ihme,  jos miehet on varovaisia

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

HAPPY WIFE, HAPPY LIFE!!!! 

Niinhän se menee. Kyllä moni venyy tekemään kaikenlaisia sirkustemppuja saadakseen riivinraudasta jotain irti.. 

Vierailija
95/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Niinhän se menee. Kyllä moni venyy tekemään kaikenlaisia sirkustemppuja saadakseen riivinraudasta jotain irti.. 

Noin se meni joskus 40 vuotta sitten.

Vulvanpalvonta on vähentynyt huomattavasti koska miehet eivät saa parisuhteesta mitään, vaikka olisi kuinka happy wife. Mies häviää aina.

Vierailija
96/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nuo miehet ovat tottuneet elämään naisen reaktioiden pelossa, jos pelkäävät koko ajan suututtaneensa naisen.

Varmaan tunnekylmän, mielivaltaisesti reagoivan äidin lapsina, ovat oppineet, että täytyy jokaista elettä tarkkailla. 

Sitten ehkä ottaneet puolisoksi samanlaisen oikuttelevan, arvaamattoman marttyyrin, joten kierre vaan vahvistunut.

Ehkä painopiste ja lähestymistapa tässä keskustelussa voisi olla erilainen.

Mutta miesvihaprovohan tämä oli, se on selvää. 

Vierailija
97/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Noin se meni joskus 40 vuotta sitten.

Vulvanpalvonta on vähentynyt huomattavasti koska miehet eivät saa parisuhteesta mitään, vaikka olisi kuinka happy wife. Mies häviää aina

Ikävä kyllä menee monella edelleen. Kyllä minäkin toivoisin nuoremmille polville erilaista tulevaisuutta. Ehkä nuoremmat ovat tässä fiksumpia. 

Vierailija
98/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä virkkeessä onnistuit mainostamaan kauneuttasi ja haukkumaan miehiä. Katsokaahan nyt siskot miten noita "tämä todella tapahtui" tarinoita sepitetään.

Vierailija
99/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on samanlaista kuin koiraa käsketään "istu" tai "maahan", joten tarve kontrolloida siellä takana. Plussana yleensä myös se, ettei nämä käskyttäjä miehet jostain syystä kestä sitä, että puolet kansasta on ihmisiä, jotka myös tuntevat surua, vihaa, iloa ja kaikkea muuta. Naisille heidän mielestään ei ole sallittua muut tunteet kuin näkyvät ilon tunteet.

Jännästi nämä miehet eivät mene käskyttämään toisia miehiä "hymyile, olet myrtsin näköinen" tokaisuillaan, koska sieltä saattaisi tulla nyrkistä. 

Vierailija
100/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se näin miehenä myönnettävä, että hymyilevä saati naurava nainen on moninkertaisesti kauniimpi, kuin myrtsi mökö.

Ja keskimäärin älykäs, naisia muutenkin kuin pelkästään ulkonäköä arvostava mies on moninkertaisesti seksikkäämpi, kiinnostavampi ja haluttavampi kuin heikko itsetuntoinen sovinistinen tyhmyri naisten mielestä.