Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve miehillä on saada nainen hymyilemään heille? Olen naama peruslukemilla, ja mies tulkitsee minun olevan vihainen.

Vierailija
08.06.2024 |

En siis puhu omasta puolisostani, vaan tuntemattomista ja vaikkapa työkavereista (!!). Jos nainen ei heti miehen läsnä ollessa hymyile hammasrivistö loistaen, niin alkaa kärttäminen "no, mikä on? Miksi olet vihainen? Sanoinko muka pahasti?". Ja olen todistanut tämän tapahtuvan myös muille naisille, eli kyse ei ole minun Resting B-tch Facestani.

Tämä on kai käynyt joka naiselle? "Hymyile nyt vähän, ootko suuttunut mulle" jonkun tuntemattoman tai puolituntemattoman miehen suusta.

Töissä palaverissa minulta kysyttiin työhöni liittyvä kysymys, ja minun täytyi oikein miettiä vastaustani, että miten selitän tämän selkeästi. Kysymyksen esittänyt mies parahti melkein välittömästi, että älä nyt suutu, ei tästä tarvitse loukkaantua! Ja minulla tosiaan oli aivan perusilme kasvoillani. Vaihdettiin muiden naisten kanssa vilpittömän hämmentyneet katseet - he eivät olleet tulkinneet pohtivaa ilmettäni suuttuneeksi.

Miksi se naisen ilmeetön ilme hermostuttaa miehiä?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimerkiksi töissä nainen hymyilee pilke silmäkulmassa tietyille miehille, mutta sitten kun tulee puhumaan minulle ja tunnelma on aina kuin lääkärinvastaanotolla, niin kyllä minä siitä nyt omat johtopäätökseni teen. Toki hän saa käyttäytyä kenenkin seurassa miten haluaa, mutta yhtä lailla minulla on oikeus vetää omia johtopäätöksiäni.

Vierailija
142/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hymyilee = antaa helpommin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja naisia ei koskaan komenneta hymyilemään. Tai ehkä oma mies komentaa. Nuoret naiset saavat näitä käskyjä tuntemattomilta miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan