Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän yli 4-kymppisen miehen joka pelaa SIMS:iä

Vierailija
08.06.2024 |

Ei ihme, että ei oikeat suhteet kiinnostele.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Mutta tapansa kullakin. 

Vierailija
62/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset massat eivät ymmärrä pelejä. Kaikki eivät niistä kiinnostuneet 80-luvulla kun moni oli nuori. Etenkään maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän moni ymmärrä edes taidetta käytännössä ollenkaan. Ovat lähempänä eläintä.

Vierailija
64/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Nimenomaan erilaisuus on heikkous, luonnossa sellainen ei pärjää. Josta tämäkin henkilö hyvä esimerkki, ei pärjää suhteissa, ei lapsia yms.

Suvaitsemattomuus taas on kaiken           pahan alku ja juuri.

Ja ahneus, millaisille käy AINA lopulta huonosti kun kuvittelevat olevansa niin kaikkivoipia.

Sun kannattais hieman kokea muutakin, kuin sitä minkä luulet olevan ainoa, "oikea" tapa.

Ai niin, mutta ethän sä mustavalkoisuudeltasi ja kuvittelemaltasi vahvuudeltasi kykene.

Koska olet niin sairastunut siihen vahvuuteesi.

Vierailija
65/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se ikäraja ettei enää saa pelata? Kyselee huolestunut äiti 38v, joka meinasi lasten mentyä nukkumaan hukuttaa muutaman tunnin videopeleihin aviomiehensä, 42v kanssa.

Vierailija
66/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kuka harrastaa mitäkin. Pelaan itsekin, keski-ikäinen nainen mm. Cyberpunkkia, Noituria ja Baldurs gate 3 pelejä. Tekeekö se minusta jotenkin huonomman tai pitäisikö minun olla kiinnostunut lahtaamaan oikeassa elämässä cyber-ihmisiä, slaavilaisia hirviöitä tai sekstaamaan bi-vampyyrin kanssa, kun koneelta nousen pelihetken päätteeksi?

Astarion <3

Terveisin toinen keski-ikäinen naispelaaja

Vierailija
67/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Reiskan kanssa harrastetaan keppihevostelua. Kopotikopoti.

Ollaan kuitenkin jo yli kuusikymppisiä. Ei se ikää katso.

Marjatan kanssa usein taas leikitään prinsessaleikkejä.

Vierailija
68/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä tää Sims on mutta monet aikuisetkin pelaavat pelejä. Itsekin pelaan brawlia lasten kanssa, puolisen tuntia lähes päivittäin. 75-vuotias äitini pelaa Candy crushia. Jos nyt normaalit velvollisuutensa hoitaa niin en kyllä ymmärrä mikä ongelma pelaamisessa. 

Minäkin pelaan Candy crushia 50v ikää ja oon yli 8000 levelillä:D

Vierailija
69/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me Reiskan kanssa harrastetaan keppihevostelua. Kopotikopoti.

Ollaan kuitenkin jo yli kuusikymppisiä. Ei se ikää katso.

Marjatan kanssa usein taas leikitään prinsessaleikkejä.

Tervetuloa meidän lapsenmielisten pariin tänne. Pelaillaan ja leikitään. 

Vierailija
70/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa maailmassa olisi enemmän leikkejä ja pelejä. No, jokainen voi näyttää mallia omalla esimerkillään.

Vierailija
71/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan muuten elää pidempään ja onnellisemman elämän, tämä 40v mies joka tekee mistä pitää tai ap, joka kateellisena /katkerana päivittelee muiden tekemisiä? 

Vierailija
72/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lukea muistakin keski-ikäisistä jotka nauttivat tietokonepeleistä. Oon itse pelannut ESOa eli Elder Scrolls Onlinea jo kymmenen vuotta, ihan siis raidaankin siellä suht osaavassa ryhmässä muiden nuorempien mukana. Ennen ESOa pelasin paljon Skyrimiä ja Morrowindia. ESO vie sen verran aikaa, etten oikein muuta ole ehtinyt viime vuosina pelata koska käyn myös ihan kokopäiväisesti töissä ja elän normaalia elämää, pelaaminen on harrastus ja oikein mukava sellainen.

Baldur's Gate 3 kyllä kiinnostaisi tosi paljon, olen Youtubesta seurannut yhtä päähahmoista näyttelevän tyypin videoita, joissa pelaa peliä läpi kaverinsa kanssa.

Kai tää ketju oli tarkoitettu haukkumiseen ja päivittelyyn, mutta käännetään tarkoitus positiivisemmaksi keskustelemalla peleistä ja keski-ikäisyydestä. =)

Vierailija
73/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on SIMS ?

Tytär pelasi tätä alakouluiässä eli alle 12-vuotiaana.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/The_Sims_(pelisarja)

Vierailija
74/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Nimenomaan erilaisuus on heikkous, luonnossa sellainen ei pärjää. Josta tämäkin henkilö hyvä esimerkki, ei pärjää suhteissa, ei lapsia yms.

Suvaitsemattomuus taas on kaiken           pahan alku ja juuri.

Ja ahneus, millaisille käy AINA lopulta huonosti kun kuvittelevat olevansa niin kaikkivoipia.

Sun kannattais hieman kokea muutakin, kuin sitä minkä luulet olevan ainoa, "oikea" tapa.

Ai niin, mutta ethän sä mustavalkoisuudeltasi ja kuvittelemaltasi vahvuudeltasi kykene.

Koska olet niin sairastunut siihen vahvuuteesi.

Puhut itsestäsi nyt. 

Vierailija
75/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se ikäraja ettei enää saa pelata? Kyselee huolestunut äiti 38v, joka meinasi lasten mentyä nukkumaan hukuttaa muutaman tunnin videopeleihin aviomiehensä, 42v kanssa.

Edelleen olet nainen ja sulla on se perhe.

Vierailija
76/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan muuten elää pidempään ja onnellisemman elämän, tämä 40v mies joka tekee mistä pitää tai ap, joka kateellisena /katkerana päivittelee muiden tekemisiä? 

Onko sillä jotain väliä? Ainakin itse olen kokenut muutakin kuin tietokoneen elämässäni.

Vierailija
77/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu syntyy paljon siitä, että tekee mistä itse tykkää (lain puitteissa). Ei yleisten normien mukaisuudesta. 

Vierailija
78/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan seurannut Neil Newbonia eli juurikin Astarionin näyttelijää. Voin todellakin suositella Bg 3 peliä. Ainoa asia johon itsellä meni hetki tottua oli liikkuminen. Tapasin aikaisemmin raidata Wowissa, mutta elämä muuttui ja Wow muuttui. Esoon en itse oikein koskaan päässyt sisälle, vaikka Morrowindia aikoinaan pelailinkin. Myös Skyrim on jäänyt vähän etäiseksi.

-Se Cyberpunkin ja Noiturin pelaaja 

Vierailija
79/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänlaatu syntyy paljon siitä, että tekee mistä itse tykkää (lain puitteissa). Ei yleisten normien mukaisuudesta. 

Joo kyllä mutta sama henkilö ulisee kun ei löydy naista. 

Vierailija
80/90 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ap:nkii sitä peliä kokeilla, voi olla viihdyttävämpää pelata sitä kuin provoilla tällä palstalla. Sitäpaitsi ei pitäs sun takapuolta noin paljon kutittaa toisen elämä.

Nimim. Oon pelannut simssiä 6-vuotiaasta lähtien ja pelaan yhä. Kakkonen on best, toki vaatii enempi osaamista kuin vaikka nelonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi