Tiedän yli 4-kymppisen miehen joka pelaa SIMS:iä
Kommentit (90)
Yhtä asiaa en ymärrä... miksi naiset noin kovasti itkee kaikesta mitä mies tekee.
Jaa se tykkää asiasta X eikä sen takia kelpaa teille.
No entäs sitten? Mitä mies siinä menettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan seurannut Neil Newbonia eli juurikin Astarionin näyttelijää. Voin todellakin suositella Bg 3 peliä. Ainoa asia johon itsellä meni hetki tottua oli liikkuminen. Tapasin aikaisemmin raidata Wowissa, mutta elämä muuttui ja Wow muuttui. Esoon en itse oikein koskaan päässyt sisälle, vaikka Morrowindia aikoinaan pelailinkin. Myös Skyrim on jäänyt vähän etäiseksi.
-Se Cyberpunkin ja Noiturin pelaaja
Juuri Neil Newbon ja kaverinsa Tom. Todella viihdyttävää katsella heidän pelituokioitaan, saa nauraa ja tutustua peliin samalla. En ole itse aikaisemmin pelannut isometrisiä pelejä, niin Baldur's Gatessa minuakin arvelluttaa liikkuminen ja tottuminen vuorosysteemiin taisteluissa. Mutta peli vaikuttaa kyllä ihan käsittämättömän hyvin tehdyltä ja monipuoliselta, tarina on kuin lukisi hyvänlaatuista fantasiakirjallisuutta. Ja näyttelijät ihan omaa luokkaansa ain
Keski-ikäisiä gen-X:n edustajia heistäkin muuten molemmat ovat (Neil ja Tom), ja selkeästi molemmat pelanneet sekä tietokonepelejä että roolipelejä aikaisemminkin. Sen lisäksi tainneet tehdä paljon muutakin elämässään kuin vain pelata... Täällä siis huutelee jälleen yksi keski-ikäinen tietokonepelaaja (sen lisäksi yhden aikuisen lapsen äiti ja työssäkäyvä tuplamaisteri).
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa en ymärrä... miksi naiset noin kovasti itkee kaikesta mitä mies tekee.
Tässä ketjussa moni nainen kertonut itse pelaavansa, sinulta vissiin ne viestit menneet ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa moni nainen kertonut itse pelaavansa, sinulta vissiin ne viestit menneet ohi?
Suurin osa ketjuista yleisesti ottaen keskittyy miesten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Mä kerroin että minäkin pelaan pelejä.
Aika söpöä. Tekeekö hän hienoja taloja?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelaan Simsiä, olen pelannut ykkösestä asti.
T. Nainen 49 vuotta, naimisissa, kokopäivätöissä
Simsiä ei ole edes ollut vielä silloin kun olet ollut ykkösellä. Eka Sims on julkaistu vuonna 2000. Vai olitko 25 vuotiaana vielä ala-asteella ykkösluokalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simsiä ei ole edes ollut vielä silloin kun olet ollut ykkösellä. Eka Sims on julkaistu vuonna 2000. Vai olitko 25 vuotiaana vielä ala-asteella ykkösluokalla?
Sims 1 -pelistä puhe ei mistään koululuokista. Eh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sims 1 -pelistä puhe ei mistään koululuokista. Eh.
:D aivan, hyvä lukemisen ymmärtämisen taito minulla. Sorry.
Juuri Neil Newbon ja kaverinsa Tom. Todella viihdyttävää katsella heidän pelituokioitaan, saa nauraa ja tutustua peliin samalla. En ole itse aikaisemmin pelannut isometrisiä pelejä, niin Baldur's Gatessa minuakin arvelluttaa liikkuminen ja tottuminen vuorosysteemiin taisteluissa. Mutta peli vaikuttaa kyllä ihan käsittämättömän hyvin tehdyltä ja monipuoliselta, tarina on kuin lukisi hyvänlaatuista fantasiakirjallisuutta. Ja näyttelijät ihan omaa luokkaansa ainakin sen perusteella, mitä nähnyt noissa videoissa.