Ihan järkyttävää ryöstöä nykyisin kaikki Suomessa
Kaikki maksaa tuplat enemmän kuin muutama vuosi sitten
Me ollaa 2020 eteenpäin menty sellasta ajanjaksoa, missä raha siirtyy kokoajan entistä enemmän tonne pyramidin huipulle päin
Tääl ei oo kellää rahaa tehä mitää
Mut esim Ukrainan sotaan heitetään rahaa jatkuvasti ja Natohankintoihin.
Varmaa kiva olla festareillakin tänä kesänä kun tuoppi olutta tai 1 burgeri maksaa 20e :D
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on tukenut italialaisten kotien remontteja 6 miljardilla ja Ukrainaa 1 miljardilla.
Suomi maksaa EUlle jo yli miljardin vuodessa elpymispakettia.
Sinä maksat sen kun yleinen verokanta nousee syksyllä 1,5 %.
Joku parturi sanoi, että nostaa hintoja.
Ihan vapaasti. Me leikataan hiukset itse.
Vaatekaupat nostaa hintoja.
Ok, me tilataan vaattet vintedistä ulkomailta.
Jatkossa vain rikkaat voi käydä parturissa, ravintolassa työlounaalla ja ostaa vaatteita Suomen kaupoista.
Jos saa määräaikaisen työn niin eväät töihin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa vain rikkaat voi käydä parturissa, ravintolassa työlounaalla ja ostaa vaatteita Suomen kaupoista.
Jos saa määräaikaisen työn niin eväät töihin.
Jos rikkaat ostaa vaatteita ulkomaanmatkoilta niin Suomessa saadaan kohta lopettaa kauppakeskukset.
Entistä suurempi summa kuluu siis pelkkään elämiseen kun kaikki hinnat pomsahtaa. Vuokra, sähkö ja kaikki. Kiitos hallitus, olisihan se liian kivaa jos rahaa jäisi hauskanpitoon ja naatiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Entistä suurempi summa kuluu siis pelkkään elämiseen kun kaikki hinnat pomsahtaa. Vuokra, sähkö ja kaikki. Kiitos hallitus, olisihan se liian kivaa jos rahaa jäisi hauskanpitoon ja naatiskeluun.
60000 ihmistä kuolee vuodessa, ei nekään taida käydä parturissa enää eikä kahviloissa.
Ja nyt vietiin rahat osa-aikatyötä ja pätkätyötä tekeviltä. Ostetaan pelkkää ruokaa kaupasta.
Kaikki vapaa-aika ollaan kotona. Ei käydä baareissa eikä pubissa eikä elokuvissa eikä teattereissa eikä jääkiekko otteluissa. Pelkästään ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60000 ihmistä kuolee vuodessa, ei nekään taida käydä parturissa enää eikä kahviloissa.
Ja nyt vietiin rahat osa-aikatyötä ja pätkätyötä tekeviltä. Ostetaan pelkkää ruokaa kaupasta.
Kaikki vapaa-aika ollaan kotona. Ei käydä baareissa eikä pubissa eikä elokuvissa eikä teattereissa eikä jääkiekko otteluissa. Pelkästään ruokakaupassa.
Ne voi käydä elokuvissa, jotka saa e-passin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti vi-tuttaa ihan joka kerta vaan pelkkä ruokakaupassa käyminen, kun ei olis varaa juuri mihinkään. Pitää koko ajan vertailla, budjetoida, karsia kulutusta. Kohta eletään pelkällä kaalilla ja perunalla 1800-luvun tyyliin.
Joo, keskituloisenakin joutuu ostaa niitä halvimpia tuotteita tai katsoa todella tarkkaan mitä ostaa, jos meinaa ettei mitä asumiskulujen jälkeen jää käteen menee ruokaan.
Laita tulosi ja menosi tänne, niin muut antavat vähän vinkkejä. :)
Et kuitenkaan tee sitä, koska valituksesi on trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on tukenut italialaisten kotien remontteja 6 miljardilla ja Ukrainaa 1 miljardilla.
Sä olet näitä ihmisiä jotka haluaa että suomesta tulee banaanivaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista, ei ole enää rahaa muuhun kuin halpaan ruokaan ja saippuaa.
Kiitä asiakaskadosta hallitusta.
Jatkossa yrittäjältä katsotaan asumistukea hakiessa kaikki tulot, ei pelkkiä yel-tuloja.
Ja yrittäjä ei saa enää asumistukea omistusasuntoon tammikuussa.
Ihmiset vähentävät ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Pitää keskittyä asunnon siivoukseen, siihen on vielä varaa.
Kyllä se vapaa-aika kuluu, kun pesee joka viikko ikkunat ja keittiökaapit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo banaanivaltio. Suomalaiset riistävät omaa maataan vielä viime hetket kun voivat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on palkat nousseet ihan hyvin viimeisen 4v aikana. Silti meillä ei ole enää varaa tehdä asioita joihin, oli varaa vielä 4v sitten.
Miksei ole? Laita sinäkin tulot ja menot tänne, niin voidaan arvioida kommenttisi uskottavuutta.
Kuinka moni yrittäjä on hakenut omistusasuntoon asumistukea, se loppuu tammikuussa.
Ja ihmisten on nyt pakko vähentää ostoksia.
Suomen taloustilanne vaatii sen.
Ei oteta kestoväriä parturissa eikä permanentti kiharoita eikä raitoja.
Leikataan hiukset kotona itse, Suomen taloustilanne vaatii sen.
Suomen taloustilanne vaatii sen, että leipä leivotaan itse kotona eikä osteta kaupasta leipomon tekemää leipää.
Kaikki kulutus nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomen taloustilanne vaatii sen, että leipä leivotaan itse kotona eikä osteta kaupasta leipomon tekemää leipää.
Kaikki kulutus nollaan.
Mitä kaikkea meinaatte leipoa juhannukseksi: sämpylöitä, pullaa, kuivakakku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kulutus nollaan.
Mitä kaikkea meinaatte leipoa juhannukseksi: sämpylöitä, pullaa, kuivakakku?
Kuivakakun hinta taisi olla kaupassa 12 euroa.
Jestas sentään, kotona tekee sen 4 eurolla.
Raidat ja leikkaus 178€, mansikat 250g. 6,95€, lasi kuohuviiniä 9,40€. Ihan sairasta tää hinnoittelu suomessa.
Hallitus leikkaa ansiosidonnaista. Ostetaan pelkkää ruokaa ja saippuaa kaupasta. Hiukset leikataan itse ja laitetaan nutturalle, letille tai ponnarille.
Jos saadaan sijaisuus niin eväät töihin ja hiukset leikataan itse ja laitetaan ponnarille tai letille tai nutturalle.
Kaikki palkkarahat säästetään työttömyysajan ruokaan.