Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia olemaan ärsyyntymättä niin helposti muihin ihmisiin ja heidän luonteenpiirteisiinsä?

Vierailija
07.06.2024 |

Auttaako esim. mielenhallinta ja aihetta käsittelevien kirjojen ja teosten lukeminen?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla heidän kanssaan tekemisissä niin vähän kuin mahdollista?

Vierailija
2/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain itse yrittää kohdella muita mahdollisimman hyvin ja ystävällisesti. Muiden käytökseen ja toimintaan ei voi vaikuttaa, mutta omaansa voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy erakoksi...

Vierailija
4/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei oo normaalia. Laita oma pääkoppa kuntoon. Siinä vastaus.

Vierailija
5/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sitä mieltä, että toiset ihmiset ovat peilejä eli he vain heijastavat takaisin sitä, mitä itse olet. Jos ärsyttää, mene itseesi. 

Toiset ovat sitä mieltä, että jos joku on ärsyttävä, on heillä vaikka huono päivä. Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. 

Vierailija
6/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain tiedostaa, että kaikissa ihmisissä on myös heikkouksia ja ärsyttäviä piirteitä. Tuskin olet itsekään täydellinen, ap?

Vierailija
7/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ottamaan etäisyyttä. Vaikka tapaisitkin ärsyttäviä ihmisiä, sun ei tarvitse olla niin kokonaisvaltaisesti läsnä siinä tilanteessa. Ole itse ystävällinen mutta säilytä se etäisyys. 

8/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko nimetä mitään teoksia, jotka käsittelisivät ongelmaasi? Itselläni ei kyseistä vaivaa juuri ole, mutta aihe vaikuttaa kiintoisalta.

Vierailija
9/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele säästämään energiaasi. Jos niillä toisilla ihmisillä, jotka sua ärsyttää, ei loppupeleissä ole juurikaan merkitystä oman elämäsi suhteen, jätä heidät omaan rauhaansa ja jatka matkaasi. Rekisteröi vain ihmiset, joista pidät. Vietä aikaa itseksesi, se on ihanaa, ei tarvitse ärsyyntyä kenestäkään.

Vierailija
10/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, luonteenpiirre jota vihaamme toisessamme on sellainen minkä kiellämme itsessämme.

Vierailija
11/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sitä mieltä, että toiset ihmiset ovat peilejä eli he vain heijastavat takaisin sitä, mitä itse olet. Jos ärsyttää, mene itseesi. 

Toiset ovat sitä mieltä, että jos joku on ärsyttävä, on heillä vaikka huono päivä. Ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. 

Kannatan jälkimmäistä näkökulmaa.

Vierailija
12/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ottamaan etäisyyttä. Vaikka tapaisitkin ärsyttäviä ihmisiä, sun ei tarvitse olla niin kokonaisvaltaisesti läsnä siinä tilanteessa. Ole itse ystävällinen mutta säilytä se etäisyys. 

Tämä on hyvä neuvo. Jos on mahdollista, voi lähteä tilanteesta pois joksikin aikaa. Myös se auttaa, että hengittää tosi rauhallisesti. Siten saa rauhoitettua sympaattisen hermoston. 

Vierailija
13/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. töissä ja koulussa pitää vain sietää ja ymmärtää erilaisia luonteita ja persoonia, vaikkei kaikista niin pitäisikään. Vapaa-ajalla saa sitten valita, kenen kanssa haluaa viettää aikaansa.

Vierailija
14/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain itse yrittää kohdella muita mahdollisimman hyvin ja ystävällisesti. Muiden käytökseen ja toimintaan ei voi vaikuttaa, mutta omaansa voi.

Hyvin ja ystävällisesti käyttäytyvä henkilö on varsin nopeasti "kynnysmatto".

Vierailija
15/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein, luonteenpiirre jota vihaamme toisessamme on sellainen minkä kiellämme itsessämme.

Emme vihaa, vaan kätkemme.

Vierailija
16/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää kohdella mahdollisimman hyvin??

Vierailija
17/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia se aina menee niin. Ja koulukiusatuista tulee myöhemmin työpaikkakiusattuja. Koulukiusaajista työpaikkakiusaajia.

Vierailija
18/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Valkoinen keski-ikäinen mies saa naisilta nykyään erittäin epäkohteliasta ja tympeää käytöstä kiska 👵🏻femakkous. 

Vierailija
19/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan naisia joten kiellän naiseuden itsessäni? Hiukan outoa näin miehenä. 

Vierailija
20/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia se aina menee niin. Ja koulukiusatuista tulee myöhemmin työpaikkakiusattuja. Koulukiusaajista työpaikkakiusaajia.

Koulukiusatuille heidän vanhempansa käskevät olemaan välittämättä ja että myöhemmin elämässä menee paremmin. Mitähän koulukiusaajien vanhemmat sanovat lapsilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi