En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
Helpot keinot oman tason nostoon:
1. Ymmärrät aidosti, että naiset ovat ihmisiä kuten sinä.
2. Selvität omat katkeruutesi ja vihasi mitä naisiin tulee. Ne leijuvat ympärilläsi kuin paha haju.
3. Olet aidosti kiinnostunut naisten ajatuksista ja tunteista.
4. Etsit kumppania siitä lähtökohdasta kenen kanssa aidosti viihdyt etkä siitä lähtökohdasta, että sillä on "reikä".
5. Uskallat aidosti näyttää itsesi ja ottaa riskejä oman haavoittuvuutesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hei olen nainen ja seurustelen ihan tavallisen miehen kanssa joka on työtön. Olen myös tapaillut niitä teidän mielestä komeita varakkaita miehiä mutta ne oli niin itseään täynnä ja narsisteja että kiinnostus loppui. Miehen persoona on se minkä takia seurustelen eikä rikkauden takia. Virheitä olen minäkin tehnyt miesten kanssa mutta nyt minulla ollut hyvää ja vakaa suhde jo 6 vuotta. Miehelläni on jotain töitä ollut tässä viime vuosina ja varmaan pimeesti tekee töitä koska niitä jostain saanut mutta ei niillä rikastu.
Mikk Saare sulla ketään ole. 2 lastasikin lähti adoptioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aina, kun naisilta kysytään:
Miksi naiset eivät kiinnostu minusta?
Naiset vastaavat kysymykseen:
Miksi en ole unelmamiesystävä ja kiva kaveri kaikille naisille?
Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.
Mitkä syyt oikeasti ratkaisevat?
- pituus ja raamikkuus
- naamakomeus
- matala ja miehekäs ääni
- hiusraja
- raha ja asema
- itsevarmuus
- läpänheittotaidot, erityisesti kyky heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää
- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti
Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tRyhtyy homoksi. Veikkaan ettei saisi silloinkaan.
Ap. varmaan tekee nyt jotain muuta kuin lätkäisee lätyn vihaisesti pöytään ja sanoo, että tehkää jotain tai selittäkää miksei tapahu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet perussiisti ja mukava mies, kelpaat kyllä tavalliselle naiselle. Jos sulla taas on tavoitteena ns. edustusnainen, veikkaanpa, että yrität jotain mitä et voi saada.
Mitä tarkoitat edustusnaisella? Minulle tulee mieleen nainen, joka on normaalipainoinen ja on kuin kotonaan erilaisissa seurapiireissä. Perussiistillä ja mukavalla miehellä on ihan hyvät mahikset saada kaunis, keskiluokkainen tavisnainen, kunhan mies on ajoissa liikkeellä. Alle 25v pitää tuollainen napata.
Niin, niin.. Nainen halutaan mahduttaa muottiin ennenkö tämä kerkeää kunnolla aikuistumaan. Ts. tienaavaksi kotirouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa aina halutessaan parisuhteen, nainen joko susiruma tai pullukka joka haaveilee siitä urheilullisesta lentäjälääkäristä niin silloin nainen jää sinkuksi. Naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein.
Miehet joutuu tekemään TYÖTÄ parisuhteen eteen ja miehet joutuu poikkeuksetta alistumaan ja kelpuuttamaan sen alemman tason naisen jos mies haluaa parisuhteen.
Tämäkö on sitä tasa-arvoa?
_Tuo on piilohomoutta, että näkee naiset noin paljon huonompina kuin miehet.
Opettele tanssimaan. Hyvin tanssiva mies on kiinnostava. Jos tanssikurssit eivät nappaa, niin hanki rehellinen yksityisopettaja, joka sanoo heti, jos sinulla on rytmitaidottomat puujalat.
Lavaranssikursseilla on muuten lähes aina naisenemmistö! Valitse sellainen alkeiskurssi, vaikka sitä foksia, jossa jatkuva parinvaihto.
Kunnioita naisia!!
"Miehet joutuu tekemään TYÖTÄ parisuhteen eteen ja miehet joutuu poikkeuksetta alistumaan ja kelpuuttamaan sen alemman tason naisen jos mies haluaa parisuhteen."
Et ymmärrä hölkäsen pöläystä parisuhteista jos edes ajattelet että sellainen parisuhde voisi toimia jossa toinen selkeästi tyytyy johonkin muuhun kuin mitä oikeasti haluaisi. Sellainen suhde ei ole hyvä naiselle mutta ei myöskään sille tyytyvälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.
Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verrattu L-K Taipaleeseen; paitsi pituuden, myös kasvoje
Aijai, olet ulkoisesti aika lailla ihanne mieheni oloinen. Omanikin on juuri tuollainen. Olemme molemmat 168 cm.
Vierailija kirjoitti:
Hei olen nainen ja seurustelen ihan tavallisen miehen kanssa joka on työtön. Olen myös tapaillut niitä teidän mielestä komeita varakkaita miehiä mutta ne oli niin itseään täynnä ja narsisteja että kiinnostus loppui. Miehen persoona on se minkä takia seurustelen eikä rikkauden takia. Virheitä olen minäkin tehnyt miesten kanssa mutta nyt minulla ollut hyvää ja vakaa suhde jo 6 vuotta. Miehelläni on jotain töitä ollut tässä viime vuosina ja varmaan pimeesti tekee töitä koska niitä jostain saanut mutta ei niillä rikastu.
Noissa palstamiesten mainitsemissa varakkaissa statusmiehissä on sekin ongelma, että ovat usein todella joustamattomia, ja kuvittelevat voivansa rahan oikeuttamina päättää kaiken, edellyttävät, että toine osapuoli joustaa. Pitäisi siis mukautua rahamiehen elämäntyyliin ja toiveisiin, hän haluaa päättää asuinpaikan, lomanvieton, kaiken. Tämä pätee tietysti myös varakkaisiin statusnaisiin. Tiedän yhden perheen, jossa mies on ylilääkäri, ja nainen hoitaa kodin yksin ja koko perheen elämä mukautuu miehen työaikojen mukaan. Kun mies haluaa levätä, nainen menee lapsen kanssa kauppakeskukseen päiväksi shoppailemaan ja syömään ulkona, jotta kukaan ei "häiritse" miestä kotona.
En ainakaan itse ole niin mukautuvainen, että yhtään kiinnostaisi tuollainen. Vihaan ihmisiä, jotka jyräävät muita, ja inhoan kaikenlaista kontrollointia ja yli kävelyä. Tietenkään kaikki varakkaat tai statusammatissa olevat eivät ole tuollaisia, mutta valitettavan moni on. Se kyllä syö kiinnostusta tuota porukkaa kohtaan. Esim. minulla olisi ihan painajainen joutua pyörimään jossain kauppakeskuksessa, kun en voi mennä kotiin, kun "ylilääkäri lepää".
"Noissa palstamiesten mainitsemissa varakkaissa statusmiehissä on sekin ongelma, että ovat usein todella joustamattomia, ja kuvittelevat voivansa rahan oikeuttamina päättää kaiken, edellyttävät, että toine osapuoli joustaa."
Kyllä. Tavikselle sopii usein oikeasti kaikken parhaiten se toinen tavis. Silloin sen toisen elämäntapa ja ajatusmaailma on valmiiksi tuttu eikä samanlaisia yhteentörmäyksiä tule kuin silloin kun ollaan ihan eri maailmoista.
Vierailija kirjoitti:
"Noissa palstamiesten mainitsemissa varakkaissa statusmiehissä on sekin ongelma, että ovat usein todella joustamattomia, ja kuvittelevat voivansa rahan oikeuttamina päättää kaiken, edellyttävät, että toine osapuoli joustaa."
Kyllä. Tavikselle sopii usein oikeasti kaikken parhaiten se toinen tavis. Silloin sen toisen elämäntapa ja ajatusmaailma on valmiiksi tuttu eikä samanlaisia yhteentörmäyksiä tule kuin silloin kun ollaan ihan eri maailmoista.
Meinaatko, että varakas statusnainen mukautuu ihan tyytyväisenä passaamaan ylilääkäriä ja pyörii päivän ostoskeskuksessa silloin, kun mies haluaa olla rauhassa kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että varakas statusnainen mukautuu ihan tyytyväisenä passaamaan ylilääkäriä ja pyörii päivän ostoskeskuksessa silloin, kun mies haluaa olla rauhassa kotona?
Minä meinaan ihan juuri sitä mitä kirjoitin. Voit tehdä siitä juuri sellaisia johtopäätöksi mitä haluat mutta ne ovat sitten ihan vain sinun tulkintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä meinaan ihan juuri sitä mitä kirjoitin. Voit tehdä siitä juuri sellaisia johtopäätöksi mitä haluat mutta ne ovat sitten ihan vain sinun tulkintojasi.
Jätä se sika!
Juu kyllähän minuakin keskitason miehenä turhauttaa se etten naisille kelpaa, ainoastaan ne alhaisen tason naiset tuntuu kiinnostuvan minusta. Olen ikisinkku koska sopivaa kumppania ei vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
2. Selvität omat katkeruutesi ja vihasi mitä naisiin tulee. Ne leijuvat ympärilläsi kuin paha haju.
4. Etsit kumppania siitä lähtökohdasta kenen kanssa aidosti viihdyt etkä siitä lähtökohdasta, että sillä on "reikä".
5. Uskallat aidosti näyttää itsesi ja ottaa riskejä oman haavoittuvuutesi kanssa.
VMP!
1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
3. Hanki iso omakotitalo järven rannalta
4. Ole pitkä ja komea
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ymmärrät, että noi on naisvihaajalle ihan mahdottomia vaatimuksia? Että näkisi ihmisen eikä reikää, toi on se mikä näkyy käytöksessä ja karkottaa vaikka ulkomuoto olisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP!
1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
3. Hanki iso omakotitalo järven rannalta
4. Ole pitkä ja komea
No mikset hanki sitten vaan itket, 1-3 on ihan hankittavissa. Ei se tosin sinua naista auta saamaan, mutta saat jonkun golddigerin kyllä siksi aikaa kun rahaa riittää. Sehän ei haittaa että nainen tykkäisi rahoistasi, ethän sinäkään naisesta välitä, vaan siitä reiästä on vaan puute.
" Olen ikisinkku koska sopivaa kumppania ei vaan löydy."
No varmasti jos arvioit naisia joidenkin kuvitteellisten tasojen kautta.
Koska et ole tavis. Olet naisvihaaja tai muuten vaan häiriintynyt.