40-60v nainen, missä asiassa olet valmis joustamaan kumppanin löytääksesi?
Olen eronnut 5 vuotta sitten 25 vuoden suhteesta ja lapset ovat jo aikuisia. Olen tässä 5 vuoden aikana tapaillut ja seurustellut muutamia kertoja, mutta en lopulta ole valmis sitoutumaan, jos ei kaikin puolin sopivaa kumppania löydy.
En suostu joustamaan siinä, että kumppanilla ei saa olla alaikäisiä lapsia. Tai merkittävää ylipainoa, merkittäviä terveysongelmia, talous kuralla, päihteiden käyttöä tms riippuvuuksia ei saa olla. Laiskuus/vähäenergiryys rassaa myös. Itse olen aktiivinen enkä tee mitään miehellä, joka makaa sohvalla katsomassa urheilua. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sellainen elintaso, että pystyy itse kustantamaan omat kulunsa yhdessä matkustellessa tms. Seksinkin pitää sujua.
Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtoina on valita tason 7 nainen koska olen itsekin samaa tai sellainen nainen kuin haluan niin tottakai valitsen jälkimmäisen. Mielummin olen yksin kuin valitsen kumppanin joka ei mieleiseni.
Tason 7 nainen on merkittävästi keskivertoa parempi. Kasit on jo missejä. Vitonen kun on se keskiarvo tavis.
Miesten ranking naisille on aika raaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtoina on valita tason 7 nainen koska olen itsekin samaa tai sellainen nainen kuin haluan niin tottakai valitsen jälkimmäisen. Mielummin olen yksin kuin valitsen kumppanin joka ei mieleiseni.
Tason 7 nainen on merkittävästi keskivertoa parempi. Kasit on jo missejä. Vitonen kun on se keskiarvo tavis.
Miesten ranking naisille on aika raaka.
Yep, huomattu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko tähän mennessä löytänyt yhtään sellaista miestä, joka täyttäisi nuo sinun kriteerisi? Ja jos olet, niin mikset iskenyt sitä kyseistä miestä?
Olen, mutta ei se automaattisesti tarkoita että löytyisi sitä kuuluisss kemiaa.
Ap
Koitko sinä kemiaa kyseistä miestä kohtaan, mutta hän ei sinua kohtaan? Vai miten homma meni?
Ei kemiaa voi tuntea yksipuolisesti. Sulla ei taida olla sellaisesta kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko tähän mennessä löytänyt yhtään sellaista miestä, joka täyttäisi nuo sinun kriteerisi? Ja jos olet, niin mikset iskenyt sitä kyseistä miestä?
Olen, mutta ei se automaattisesti tarkoita että löytyisi sitä kuuluisss kemiaa.
Ap
Koitko sinä kemiaa kyseistä miestä kohtaan, mutta hän ei sinua kohtaan? Vai miten homma meni?
Ei kemiaa voi tuntea yksipuolisesti. Sulla ei taida olla sellaisesta kokemusta
Oletko sinä AP? Jos olet, niin kerro vähän tarkemmin miten homma meni:
Oliko tämä sinun kriteerit täyttävä mies kiinnostunut sinusta, mutta sinä et lämmennyt hänelle? Vai päinvastoin? Vai oliko niin että kumpikaan ei halunnut nähdä uudelleen?
Parisuhteeseen minulla on tiukat kriteerit, mutta pelkkään seksiin riittää miellyttävä ulkonäkö ja se että se seksi on oikeesti tosi hyvää. Eipä niitäkään ole kovin helppo löytää
Minä en lämmennyt siitä muutoin kriteerit täyttävästä miehestä. Hänen mielipidettään en sen tarkemmin kysynyt. Ei ollut huumoriltaan samalla aaltopituudella, eikä tapaaminen ollut rento ja luonteva, vaan vaivaannuttava ja väkinäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen minulla on tiukat kriteerit, mutta pelkkään seksiin riittää miellyttävä ulkonäkö ja se että se seksi on oikeesti tosi hyvää. Eipä niitäkään ole kovin helppo löytää
Sama. Mulle riittää seksiin se että mies on komea ja taitava sängyssä. Mutta parisuhdetta varten miehen pitäisi olla ihan yhtä komea ja taitava seksissä, mutta sen lisäksi todella monia muita asioita (huumorintaju, sosioekonominen asema, arvot, suhtautuminen lasten hankkimiseen jne jne).
Vierailija kirjoitti:
Minä en lämmennyt siitä muutoin kriteerit täyttävästä miehestä. Hänen mielipidettään en sen tarkemmin kysynyt. Ei ollut huumoriltaan samalla aaltopituudella, eikä tapaaminen ollut rento ja luonteva, vaan vaivaannuttava ja väkinäinen.
Ap
Ok. Onko tämä mies tähän mennessä siis ainoa, joka on onnistunut täyttämään vaatimuslistasi?
Eli onko tilanne tällä hetkellä se, että olet tavannut vain yhden miehen joka täyttää vaatimuksesi, ja tämän kyseisen miehen seura oli vaivaannuttavaa ja väkinäistä, kaikin puolin ahdistavaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon samaa naisista. Isolla osalla on joku trauma. Sit niitä ,jotka ei jaksa kävellä puolta kilometriä omin jaloin. On terveys annettu mennä piloille. Useat yleistävät kaikkien miehien olevan väkivaltaisia, pettäjiä, juoppoja, narsisteja ja laiskoja.
Monet ehdottavat treffejä baariin. Ehkäpä sieltä baarista saisi jonkun kapakkaruusun helpommalla mukaansa ilman treffejä. Enkä mitään kännäävää naista enää elämääni kaipaa.
Sit kuitenkin naiset kysyy tulot, omistukset, pitää olla Bemari tai Mersu. Osa vaatii pitämään suoria housuja ja kauluspaitaa normivaatteena kotonakin. Pitää olla silotellut posket ja hiuksia kerta viikkoon leikkaamassa.
Nämä kaikki ilman värikynää tulleet vastaan tinderissä ja muissa deittiapeissa. Ihme, ettei pariuduta
Monet miehetkin pyytää yksille. Olenkin laittanut biooni, että en käytä alkoholia. Ei kyllä ole tullut paljon treffipyyntöjä suomalaisilta ko lisäyksen jälkeen. Mulla itselläni on omistusasunto, joten odotan miehellä olevan jotain varallisuutta tässä iässä. Auto nyt on vaan rahan tuhlausta. Ei sellaista kannata ostaa, jos ei oikeasti ole tarvetta. Mulle miehet ovat vihjailleet, että mun pitäisi meikata enemmän. Myös vaatevalintoihin on yritetty puuttua. Että osaa ne miehetkin. Ja mistäköhän ne traumat olis syntyneet. Olisiko asialla kenties miehet? Joku random puristelija baarissa, itsensä paljastaja junassa, ei toivotut munakuvat jne.
Ei se tee ihmisestä jämää, jos ei ole sellainen sähköhiiri, että koko ajan pitää olla menossa ja tekemässä jotain. Joku voi nauttia seesteisemmästä elämästä. Jos jämän kriteeri on noin herkässä, niin ap olisi minullekin naisena jämä, koska en arvosta tuollaista touhottajaa. Varmaan heräätkin aamulla aikaisin, vaikka olisi vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkinnon ei ole pakko olla Harvardissa, esimerkiksi Oxford käy yhtä hyvin.
Ei tarvitse olla voguen kannessa ollut, mutta kuitenkin, että olisi mallin hommia tehnyt.
Sukujuurilta ei tarvitse olla Liechenstainin kuningasperheestä, riittää, että on aatelinen jostain Euroopan hallitsijasuvusta.
Mielestäni vaatimukseni ovat varsin kohtuullisia? Miestä ei vain löydy.
Aika hyvä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok. Onko tämä mies tähän mennessä siis ainoa, joka on onnistunut täyttämään vaatimuslistasi?
Eli onko tilanne tällä hetkellä se, että olet tavannut vain yhden miehen joka täyttää vaatimuksesi, ja tämän kyseisen miehen seura oli vaivaannuttavaa ja väkinäistä, kaikin puolin ahdistavaa?
Oletko joku autisti, vai miksi jankkaat tästä? Kuka nyt haluaa olla ihmisen kanssa, jos se oleminen ei ole mukavaa??
Onpa erikoinen kysymys. En keksi yhtään syytä miksi joustaisin yhtään; vastaan siis en mistään.
N40
Kysynys oli, että missä asiassa olet valmis joustamaan, mutta itse luettelet pitkän listan asioita, joissa nimenomaan et ole valmis joustamaan!
Olen valmis joustamaan siinä, että toivoisin keskustelevaa kumppania, jonka kanssa helppo vaihtaa ajatuksia. Jos ei ole sellaista, niin joustan odotuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko joku autisti, vai miksi jankkaat tästä? Kuka nyt haluaa olla ihmisen kanssa, jos se oleminen ei ole mukavaa??
Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti, ei tarvitse hermostua. AP:lla on hyvin spesifi lista siitä mitä hän edellyttää mieheltä. Minua vilpittömästi kiinnostaa, että kuinka monia nuo kriteerit täyttäviä miehiä AP kohtaa normaalissa elämässään. Onko hän tavannut vain yhden tällaisen miehen, vai onko heitä tullut vastaan useita?
Kai täällä nyt saa asioita kysyä, kun keskustelupalstasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samaa mietin, että kovasti kysytään missä asioissa olet valmis joustamaan, mutta mitä sellaisia asioita ap on kertonut, joista hän on valmis joustamaan? Ei ollut huumoriltaan samalla aaltopituudella. Tuo kuulostaa jo hiusten halkomiselta. Joitain ihmisiä voi jännittää ensitapaaminen, joten tuo on ymmärrettävää, jos huumori ei heti lennä. Sehän vaatii tuntemista.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pakit parillekin muuten tosi sopivalle miehelle, mutta en myöskään jousta tuossa lapsiasiassa. Yllättävän monella 50v miehelläkin on alle kouluikäisiä lapsia. Siinä sitten miehen exän ehdoilla miten miehellä on vapaata viettää mun kanssa aikaa. Ei kiitos.
Mullakin on tuommoinen 50v isukki liehittelemässä. Ajattelee, että minusta lapsettomasta nuoremmasta naisesta saisi helpon äitipuolen. Ei ole kysynyt haluanko minä lapsia. Ehkä haluan. Hän on liian vanha vastasyntyneen isäksi. Ei kiitos.
Kun lähdin deittailemaan niin laitoin vain muutaman kriteerin. Että ei toivo lapsia (en enää tee), asuu lähellä tai elämäntilanne sellainen että voisi muuttaa (haluan lähisuhteen ja itse en voi muuttaa), haluaa ihan parisuhteen ja on jollain lailla elannossa kiinni eli joko töissä tai opiskelee. Näiden kriteerien sisällä olin valmis tutustumaan hyvinkin erilaisiin ihmisiin. Avoin mieli kannatti, kohtasin pian ihanamman miehen kuin tiesin voivan ollakaan. Olen käsittämätömän onnellinen, yhdessä oltu 2,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pakit parillekin muuten tosi sopivalle miehelle, mutta en myöskään jousta tuossa lapsiasiassa. Yllättävän monella 50v miehelläkin on alle kouluikäisiä lapsia. Siinä sitten miehen exän ehdoilla miten miehellä on vapaata viettää mun kanssa aikaa. Ei kiitos.
Mullakin on tuommoinen 50v isukki liehittelemässä. Ajattelee, että minusta lapsettomasta nuoremmasta naisesta saisi helpon äitipuolen. Ei ole kysynyt haluanko minä lapsia. Ehkä haluan. Hän on liian vanha vastasyntyneen isäksi. Ei kiitos.
Miten ja missä hän liehittelee sinua? Oletteko samalla työpaikalla, vai miten hän edes pääsee jututtamaan sinua?
Aika harhaista, jopa palstaulilta.