Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-60v nainen, missä asiassa olet valmis joustamaan kumppanin löytääksesi?

Vierailija
04.06.2024 |

Olen eronnut 5 vuotta sitten 25 vuoden suhteesta ja lapset ovat jo aikuisia. Olen tässä 5 vuoden aikana tapaillut ja seurustellut muutamia kertoja, mutta en lopulta ole valmis sitoutumaan, jos ei kaikin puolin sopivaa kumppania löydy. 

En suostu joustamaan siinä, että kumppanilla ei saa olla alaikäisiä lapsia. Tai merkittävää ylipainoa, merkittäviä terveysongelmia, talous kuralla, päihteiden käyttöä tms riippuvuuksia ei saa olla. Laiskuus/vähäenergiryys rassaa myös. Itse olen aktiivinen enkä tee mitään miehellä, joka makaa sohvalla katsomassa urheilua. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sellainen elintaso, että pystyy itse kustantamaan omat kulunsa yhdessä matkustellessa tms. Seksinkin pitää sujua.

Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana...

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mistään. Miksi sitoutua johonkin, mikä ei tunnu oikealta. Ja se on ainoa kriteeri. Jos rakastuu, ei ole mitään väliä sillä, onko toisella lapsia. Välillä tulee mieleen, että näiden kriteerilistojen kanssa kulkevat eivät ole ikinä olleet rakastuneita. Rakkaus lakkaa toki riittämästä, jos on vakavia mt- tai päihdeongelmia, väkivaltaa tai rikollisuutta. 

N53

Vierailija
22/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää valmis joustamaan mistään sellaisesta joka sotii omia ajatuksiani tai arvojani vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jousta mistään. Samat vaatimukset, kun sinulla. Miehen ei tarvitse olla superdry suorittaja, joka juoksee koko ajan jossain. Saa viihtyä kotona sohvallakin. 

Vierailija
24/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon samaa naisista. Isolla osalla on joku trauma. Sit niitä ,jotka ei jaksa kävellä puolta kilometriä omin jaloin. On terveys annettu mennä piloille. Useat yleistävät kaikkien miehien olevan väkivaltaisia, pettäjiä, juoppoja, narsisteja ja laiskoja. 

Monet ehdottavat treffejä baariin. Ehkäpä sieltä baarista saisi jonkun kapakkaruusun helpommalla mukaansa ilman treffejä. Enkä mitään kännäävää naista enää elämääni kaipaa. 

Sit kuitenkin naiset kysyy tulot, omistukset, pitää olla Bemari tai Mersu. Osa vaatii pitämään suoria housuja ja kauluspaitaa normivaatteena kotonakin. Pitää olla silotellut posket ja hiuksia kerta viikkoon leikkaamassa.

Nämä kaikki ilman värikynää tulleet vastaan tinderissä ja muissa deittiapeissa. Ihme, ettei pariuduta

Sinulla on hyvät arvot. Pidä kiinni niistä. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
25/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli tyhmyyksissään tyydyttyä ihan vääränlaiseen ihmiseen pariinkin otteeseen joten enää en "kelpuuta" ketä vain vaan miehen pitää olla ihan oikeasti minulle sopiva ja haluta samoja asioita parisuhteelta sekä elämältä.

Vierailija
26/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon samaa naisista. Isolla osalla on joku trauma. Sit niitä ,jotka ei jaksa kävellä puolta kilometriä omin jaloin. On terveys annettu mennä piloille. Useat yleistävät kaikkien miehien olevan väkivaltaisia, pettäjiä, juoppoja, narsisteja ja laiskoja. 

Monet ehdottavat treffejä baariin. Ehkäpä sieltä baarista saisi jonkun kapakkaruusun helpommalla mukaansa ilman treffejä. Enkä mitään kännäävää naista enää elämääni kaipaa. 

Sit kuitenkin naiset kysyy tulot, omistukset, pitää olla Bemari tai Mersu. Osa vaatii pitämään suoria housuja ja kauluspaitaa normivaatteena kotonakin. Pitää olla silotellut posket ja hiuksia kerta viikkoon leikkaamassa.

Nämä kaikki ilman värikynää tulleet vastaan tinderissä ja muissa deittiapeissa. Ihme, ettei pariuduta

Sinulla on hyvät arvot. Pidä kiinni niistä. 

Sinulla on heikko luetun ymmärtäminen, pidä kiinni siitä.

Vierailija
27/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot rötkö-collareissa viihtyvä risuparta, jonka tukkaa ei oo vuoteen leikattu?

Vierailija
28/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mistään. Miksi sitoutua johonkin, mikä ei tunnu oikealta. Ja se on ainoa kriteeri. Jos rakastuu, ei ole mitään väliä sillä, onko toisella lapsia. Välillä tulee mieleen, että näiden kriteerilistojen kanssa kulkevat eivät ole ikinä olleet rakastuneita. Rakkaus lakkaa toki riittämästä, jos on vakavia mt- tai päihdeongelmia, väkivaltaa tai rikollisuutta. 

N53

Eli on sullakin kriteerilista.

Vierailija
29/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tässä iässä +40 ole valmis tinkimään vaatimuksistani. Elämä on helppoa ja mukavaa yksinkin, kumppanin tulee tuoda onnellisuutta ja lisäarvoa elämään, ei lisätä taakkaa tai tuoda vastoinkäymisiä. 

Vierailija
30/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot rötkö-collareissa viihtyvä risuparta, jonka tukkaa ei oo

Rötkö , mulle ihan uusi sana, mitä lue tarkoittaa?

Collarit, joku stadin slangisana college eli olohousuille, en omista, enkä käytä. 

Risuparta, joku HD kuski , ei ole MP korttia, joten ei risupartaakaan. 

Tukka, eli tamperelaisittain hiukset, ihan säännöllisesti leikataan, muttei viikoittain. 

Mitä vielä voisit keksiä, mielikuvitusta kehiin nyt lisää!

Vierailija
31/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen vuoksi en ole valmis joustamaan yhtään mistään.  En edes hae parisuhdetta. 

Vierailija
32/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten odotukset mieheltään ovat tasoteorian mukaan sellaisia, että 5 nainen edellyttää vähintään 8 tason miestä ja 7 tason nainen 10 tason miestä. Ei ihme, että pariutumista ei yli 40 vuotiaille juurikaan tapahdu.

Olisi hyvä, jos joku ulkopuolinen taho rankkaisi ihmiset tasoteorian mukaisesti jotta ihmiset etsisivät samantasoisia eivätkä kuvittelisi itsestään liikoja, tähän syyllistyvät lähinnä naiset

Vierailija
33/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten odotukset mieheltään ovat tasoteorian mukaan sellaisia, että 5 nainen edellyttää vähintään 8 tason miestä ja 7 tason nainen 10 tason miestä. Ei ihme, että pariutumista ei yli 40 vuotiaille juurikaan tapahdu.

Olisi hyvä, jos joku ulkopuolinen taho rankkaisi ihmiset tasoteorian mukaisesti jotta ihmiset etsisivät samantasoisia eivätkä kuvittelisi itsestään liikoja, tähän syyllistyvät lähinnä naiset

Tuohon syyllistyvät yhtä lailla miehetkin. Yleisin valituksen aihe kaikilla on se että ne joista ei itse kiinnostu, kiinnostuu itsestä ja päinvastoin. 

Vierailija
34/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mistään.

Vierailija
35/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin toisesta pitkästä parisuhteesta ollessani 48-vuotias. En todellakaan olisi lähtenyt enää kolmannelle kierrokselle ellen olisi kohdannut elämäni rakkautta. Sen vähempi ei olisi mulle riittänyt, siitä en ollut valmis tinkimään. 

Vierailija
36/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla lapsia, saa olla kalju, saa olla lyhyt, saa olla nörtti

Vierailija
37/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne joustot ole joustettu jo aiemmilla kierroksilla. Olen mieluummin yksin, jos ei sopivaa osu kohdalle.

Vierailija
38/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, koska ei ole tarvetta parisuhteeseen, viihdyn hyvin itsekseni.

Jos tulisi vastaan joku, johon rakastun, niin sitten tuskin miettisin asiaa kriteerilistan kanssa.

Vierailija
39/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään, koska ei ole tarvetta parisuhteeseen, viihdyn hyvin itsekseni.

Jos tulisi vastaan joku, johon rakastun, niin sitten tuskin miettisin asiaa kriteerilistan kanssa.

Ei se siis niin mene että ihmiset nyt aktiivisesti miettii sitä kriteerilistaa vaan että harvemmin esim 35 v komea lääkäri rakastuu 45 v rumaan pitkäaikaistyöttömään. Ei siksi että lekuri olisi etukäteen päättänyt olla rakastumatta mutta hän ei vain ko naisesta kiinnostu koska elämäntilanteet ja ulkonäöt ovat niin erilaiset. 

Vierailija
40/189 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kuvittele yhtään mitään. Asia vaan on niin, että kaikilla ei ole mikään pakkomielle olla parisuhteessa. Minä olen parisuhteessa vain ja ainoastaan rakkaudesta. Vahva kemia ja aito rakastuminen joka vuosien saatossa syvenee rakkaudeksi on ainoa asia minkä vuoksi sitoutuisin parisuhteeseen. Jos en saa sellaista kumppania kuin haluan, olen mieluummin ilman. Näin ajattelee todella moni. Taitaa olla enemmän miesten juttu tuo, että kuka tahansa tietyt kriteerit täyttävä kelpaa. Mä en edes voisi tehdä mitään kriteeri-listaa, koska aivan hyvin voisi käydä niin, että vaikka joku täyttäisi jokaikisen vaatimuksen sillä listalla, en silti haluaisi häntä. Vastaavasti voisi olla niinkin, että joku ei täytä kriteereitäni ollenkaan, mutta siitä huolimatta tuntisin häneen vahvaa vetoa ja ihastumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi