Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-60v nainen, missä asiassa olet valmis joustamaan kumppanin löytääksesi?

Vierailija
04.06.2024 |

Olen eronnut 5 vuotta sitten 25 vuoden suhteesta ja lapset ovat jo aikuisia. Olen tässä 5 vuoden aikana tapaillut ja seurustellut muutamia kertoja, mutta en lopulta ole valmis sitoutumaan, jos ei kaikin puolin sopivaa kumppania löydy. 

En suostu joustamaan siinä, että kumppanilla ei saa olla alaikäisiä lapsia. Tai merkittävää ylipainoa, merkittäviä terveysongelmia, talous kuralla, päihteiden käyttöä tms riippuvuuksia ei saa olla. Laiskuus/vähäenergiryys rassaa myös. Itse olen aktiivinen enkä tee mitään miehellä, joka makaa sohvalla katsomassa urheilua. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sellainen elintaso, että pystyy itse kustantamaan omat kulunsa yhdessä matkustellessa tms. Seksinkin pitää sujua.

Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana...

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. En kaipaa enää parisuhteita, viihdyn erinomaisesti yksin kuten olen viihtynyt viimeiset 17 vuotta.

Vierailija
102/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persua en huolisi vaikka olisi muutoin miten ihana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas halua tietyissä ammeteissa oleviä miehiä, kovia määräämään ja viikonloput olisi yhtä suorittamista.

Siis tietyissä ammateissa

Kodin siivousta ja juoksulenkkejä kaikki viikonloput. Ei kiitos.

Mielummin yksin, siivoan kun jaksan ja haluan levätä.

Vierailija
104/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas halua tietyissä ammeteissa oleviä miehiä, kovia määräämään ja viikonloput olisi yhtä suorittamista.

Mitkäs ammatit nuo ovat :D  Aika hassu ajatus siitä, että jokin ammattiryhmä olisi kova määräilemään.

Vierailija
105/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän ap:n kriteerit aika tarkkaan. Ikäkin on aika liki puolivälissä haarukkaa. Usein vastaavissa vaatimuksissa on vaatimus akateemisesta koulutuksesta. Itse olen ammattikoulusta Silti se ei tarkoita että olisin tyhmä tai moukka. Mutta puuttuu vain se valkolakki. Suurin ongelma itselläni on että, en haluaisi työntää naamaani joka deittipalveluun ja niissäkin naiset usein vain odottavat miehen aloitteita eikä ole itse aktiivisia. Ei tarvi olla kun, joka ilmoitukseen tulee sata yhteydenottoa ja asiattomat päälle. Somen ulkopuolella ei vastaavasti satunnaisesti tapaa oikein edes ehdokkaita kos ei pyöri baareissa. 

Koulutus on myös yksi niistä asioista, mitä pidän tärkeänä. Itse olen 5 ällän ylioppilas ja yliopiston käynyt maisteri. Joku yläasteella kutosen oppilas, joka päätyi amikseen ja sitä kautta duunarihommiin, on vaan niin eri maailmasta, etten koe, että meillä olis

Totta, se duunari ei jaksais tuoda rahojaan sun käytettäväksi. Sä vaikutat vähän liian koppavalta.

Tuli mieleen Hyacinth Bucket.

Vierailija
106/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sekään sinua huolisi eli varsin epätodennäköistä että kohtaisitte.

Vierailija
107/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta, se duunari ei jaksais tuoda rahojaan sun käytettäväksi. Sä vaikutat vähän liian koppavalta.

Tuli mieleen Hyacinth Bucket."

Tuo kenelle vastasit oli selkeästi naiseksi tekeytynyt mies, trolli siis. Etkö huomannut, viisi ällää :D

Olen itse paljon trollia koulutetumpi nainen eikä minulla ole tuollaisia vaatimuksia miehelle. Yleissivistystä pitää kyllä löytyä.

Vierailija
108/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä parisuhteeseen enää halua, pari suhdetta voisin ottaa, eli siis tapailla, matkustaa jne., mutta olen siihenkin liian laiska. Seksistä en saa mitään, en tiedä mikä vika minussa on, miehet kyllä minua haluaa ja kehuu hyväksi ja kauniiksi. Kun en nauti seksistä, halusin kyllä, varsinkin nuorempana, olkoon. Omin käsin onneen kyllä pääse ja se riittää. Olen suhteissa ollut, naimisissakin, mutta eipä seksi ole koskaan minulle ilotulitusta ollut, miehille kyllä. 

Vierailija
109/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäytössä ja ahkeruudessa jouduin joustamaan. 

Mutta nostin tasoa, mihinkään huoltoasemalle en enää lähtenyt, kotinurkilla Kruunuhaassa lähiravintolat enää kävivät. 

Ihan hauskoja tyyppejä, mutta viimein löytyi helmi.

Kaikki oikean löytäneet sanovat, että sen huomaa heti, kun oikea löytyy. Niin minullakin.

Vierailija
110/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta, se duunari ei jaksais tuoda rahojaan sun käytettäväksi. Sä vaikutat vähän liian koppavalta.

Tuo kenelle vastasit oli selkeästi naiseksi tekeytynyt mies, trolli siis. Etkö huomannut, viisi ällää :D

Olen itse paljon trollia koulutetumpi nainen eikä minulla ole tuollaisia vaatimuksia miehelle. Yleissivistystä pitää kyllä löytyä.

Koska sinulla ei ole tuollaisia vaatimuksia, muillakaan ei voi olla?

Noinko teille opetetaan yliopistossa? Anna kun arvaan... humanisti?

Vierailija
111/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän ap:n kriteerit aika tarkkaan. Ikäkin on aika liki puolivälissä haarukkaa. Usein vastaavissa vaatimuksissa on vaatimus akateemisesta koulutuksesta. Itse olen ammattikoulusta Silti se ei tarkoita että olisin tyhmä tai moukka. Mutta puuttuu vain se valkolakki. Suurin ongelma itselläni on että, en haluaisi työntää naamaani joka deittipalveluun ja niissäkin naiset usein vain odottavat miehen aloitteita eikä ole itse aktiivisia. Ei tarvi olla kun, joka ilmoitukseen tulee sata yhteydenottoa ja asiattomat päälle. Somen ulkopuolella ei vastaavasti satunnaisesti tapaa oikein edes ehdokkaita kos ei pyöri baareissa. 

Koulutus on myös yksi niistä asioista, mitä pidän tärkeänä. Itse olen 5 ällän ylioppilas ja yliopiston käynyt maisteri. Joku yläasteella kutosen oppilas, joka päätyi amikseen ja sitä kautta duunarihommiin, on vaa

Jaa-a. Itse olen akateemisena kokenut, että jopa nämä ns opistoinssit, joilla pohjana amis, ovat kyllä aikamoisia juntteja. Sieltä yhä setämiesiässä paljastuu ikuinen mopon-/autonrassari ja hyväksikäyttäjä-sovinisti. Kyllä maailmat eroavat totaalisesti.

Vierailija
112/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Mutta en olekaan sinkku. 

Vierailija
113/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no miksihän ne persumiehet sitten niin innokkaasti yrittävät? Oli vastikään yhdet bileet kotikaupungissani, menimme jatkoille yökerhoon, muutama persuvaltuutettu pyöri iholla niin, että pyysin portsaria poistamaan heidät, ukot lähtikin kuin leppäkeihäät. On se kumma kun ei pyyntöä pysyä omassa pöydässä käsitetä, koko seurueemme pyysi monta kertaa heitä poistumaan, Katin paskat ne mitään uskoneet, oksettavaa sakkia. Pysyisivät kauempana, inhottavia ovat. Tyhmyys on aina etovaa, kuten sinäkin todistat juuri. 

Vierailija
114/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, persumiehet on juurikin sellaisia juntteja, jotka ei baareissa puhetta usko, kun käskee kauemmaksi. Uhotaan ja elvistellään ja ei tajuta, että kaikki naiset nauraa niille. 

Vierailija
115/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, persumiehet on juurikin sellaisia juntteja, jotka ei baareissa puhetta usko, kun käskee kauemmaksi. Uhotaan ja elvistellään ja ei tajuta, että kaikki naiset nauraa niille. 

Lopuksi varoituslaukaus 😅

Vierailija
116/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mistään. Viihdyn oikein hyvin yksin. En hae parisuhdetta. 

Vierailija
117/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla ei ole tuollaisia vaatimuksia, muillakaan ei voi olla?

Noinko teille opetetaan yliopistossa? Anna kun arvaan... humanisti?

Kyse oli siitä tunnistatko trollia vai et. 

Mutta ei minua kyllä kiinnostaisi mies, joka ilmeisesti jollain tapaa halveksuu humanistisia tieteitä. Niistä suurin osa kuitenkin on yleissivistyksen perusta. Omakin mies on huvin vuoksi lukenut arkeologiaa ja paria muutakin humanistista ainetta yliopistossa. Toinen tutkintoni on humanistiselta alalta, historiaa.

Tuo tuollainen on juuri sitä Hyacint Bucket-asennetta amisviiksillä, että muiden töitä ja koulutuksia pitää halveerata. Olet siis itse juuri sellainen, mistä muita syytät.

Vierailija
118/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

"Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana..."

Aiotko AP nyt lopettaa deittailun, vai jatkatko edelleen miehen etsimistä? Meinaan että jos olet vakuuttunut että vapaat miehet ovat vain ""pohjajämää", niin eikö vaan kannattaisi luovuttaa? Miksi tuhlata energiaa jämiin joita et edes halua?

Vierailija
119/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mistään. Viihdyn oikein hyvin yksin. En hae parisuhdetta. 

En usko että olet relevantti kohderyhmä tässä kysymyksessä. 

Vierailija
120/189 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua enää puuhastella ja touhuta. Muutaman vuosikymmenen elin touhupetterin kanssa. Aina vähän yliväsyneenä ja naama nurinpäin piti _tehdä_. Huoltaa/remontoida/rakentaa uutta. Ja valittaa, loputtomasti valittaa kuinka paljon tekemistä on, aikaa vähän. Vttu ei vtutti kuunnella. Itse vähensin hommia vuosi vuodelta; en laittanut kasvimaata, en kasvihuonetta, en kukkapenkkejä. Ne menettivät ilon puutteen mukana merkityksensä. Nyt erottuani olen maailman onnellisin pienen rivarini omenapuusta ja katetusta terassista ruukkuineen. Ex suorittaa vuodenkiertotöitään naama norsunvitulla. Oli myös ostanut metsäpalstan, ja viimeksi kun nähtiin valitti aivan tolkuttomasti, kuinka Ei Ole Aikaa ja On Niin Paljon Töitä 😅😃