HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
"En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän."
En sano pahalla, mutta eikö oo erikoista, että oot kerinny tohon ikään tietämättä vastausta tohon? On tiettyjä koodeja joilla voi osoittaa olevansa "vaimoainesta" mutta miksi kirjoittaisit semmosia mitä et sitten oikeesti ole? Jos kaikki miehet haluaa sulta vain sitä yhtä niin kannattaisiko miettiä, että ehkä sulla ei vain ole muuta tarjottavaa? Tarkoitan, että pitäisikö opetella tekemään sellaisia asioita joita miehet arvostavat eivätkä pidä sinua vain sitä yhtä asiaa varten?
Tai ainahan voit jatkaa samaa linjaa ja vetää "mä oon just tämmösenä täydellinen" -kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta, mitä he oikeasti toivovat ja etsivät Tinderistä. Tälleen 33-vuotiaana sinkkunaisena, joka käyttää tuota kirottua sovellusta. Haluaisin löytää kumppanin sieltä, en fwb-sekoilua. En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän. Seksin vonkaajia on paljon, se on ihan selvää. Olisiko jotain taikasanoja profiilissa, jotka herättäisivät laadukkaan miehen kiinnostuksen. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta sopivaa ei oo tullut vastaan. Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen mies "riittäisi" paremmin kuin hyvin.
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. O
No 7 vuotta ikäeroa on mun mielestä aika paljon. Kuinka moni kolmekymppinen mies ottaisi 7 vuotta vanhemman naisen? Tilastojen mukaan tällaiset ikäeroliitot ovat kumminkin päin sitä paitsi harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
"En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän."
En sano pahalla, mutta eikö oo erikoista, että oot kerinny tohon ikään tietämättä vastausta tohon? On tiettyjä koodeja joilla voi osoittaa olevansa "vaimoainesta" mutta miksi kirjoittaisit semmosia mitä et sitten oikeesti ole? Jos kaikki miehet haluaa sulta vain sitä yhtä niin kannattaisiko miettiä, että ehkä sulla ei vain ole muuta tarjottavaa? Tarkoitan, että pitäisikö opetella tekemään sellaisia asioita joita miehet arvostavat eivätkä pidä sinua vain sitä yhtä asiaa varten?
Tai ainahan voit jatkaa samaa linjaa ja vetää "mä oon just tämmösenä täydellinen" -kortin.
Ja liittyä feministisen puolueen kuolemanpartioon.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeissa suhteissa (kuten meillä) kumpikaan ei ollut neitsyitä"
"Heh, jos ei kestä sitä että naisella on kokemusta muustakin miehestä kun itsestä, täytyy olla joko todella huono "
Miks te luulette että morsiamella on valkonen huntu? Miks kaikki uskonnot kannustaa tähän naisten siveyteen. Ainoastaan täälä naiset on niin fiksuja että luulevat miesten lämpeevän jakareista. Mies tyytyy teihin kun ei parempaa saa.
Juu, muistui Mieleeni matka Texasiin joskus parikymmentä vuotta sitten. Erään paikallisen kirkon pappi oikein ääneen nauroi kertoessaan yhdestä kulmakunnan silmäätekevästä, että 'He was a big sinner!' Tämmöisiä nämä uskontoon kannustavat. Mitähän syntiä lie tarkoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta, mitä he oikeasti toivovat ja etsivät Tinderistä. Tälleen 33-vuotiaana sinkkunaisena, joka käyttää tuota kirottua sovellusta. Haluaisin löytää kumppanin sieltä, en fwb-sekoilua. En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän. Seksin vonkaajia on paljon, se on ihan selvää. Olisiko jotain taikasanoja profiilissa, jotka herättäisivät laadukkaan miehen kiinnostuksen. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta sopivaa ei oo tullut vastaan. Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen mies "riittäisi" paremmin kuin hyvin.
Ei sinun tietty tarvitse ketään pakolla ottaa. Minusta itsestäni 7 vuotta vaan ei tunnu kovin paljolta.
Oletko siis kuitenkin treffannut Tinderin kautta miehiä, mihin ne tapaamiset on loppuneet?
Vierailija kirjoitti:
Miten tinderissä kannattaa ilmaista nykyiselle mätsille että sai paremman osuman ja tahtoisi vain keskustella tämän uuden osuman kanssa?
Ilmeisesti mätsin poisto on ihan ok.
Ei kai sitä tarvitse ilmaista. Heikkolaatuisemmat mätsit voi jättää pahan päivän varalle, jos on kuitenkin sellainen jota voi jossain tilanteessa kuvitella panevansa.
Lähemmäs 40 sivua tekstiä syistä miksi kukaan ei enää lödä ketään. Kaikki pitävät itseään täydellisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tinderissä kannattaa ilmaista nykyiselle mätsille että sai paremman osuman ja tahtoisi vain keskustella tämän uuden osuman kanssa?
Ei kai sitä tarvitse ilmaista. Heikkolaatuisemmat mätsit voi jättää pahan päivän varalle, jos on kuitenkin sellainen jota voi jossain tilanteessa kuvitella panevansa.
Ja sit se sun priima mätsi "vahingossa" huomaa että pidät varalla muita ja dumppaa sut tai siis niinku kaikki miehet toimii --> ei sano mitään --> hakee vain sitä yhtä --> ei ikinä suunnittele mitään vakavampaa --> oot tuhlannu tärkeitä vuosia turhaan. Mitä jos vaan sanoisit suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäs 40 sivua tekstiä syistä miksi kukaan ei enää lödä ketään. Kaikki pitävät itseään täydellisinä.
On täällä muutama kirjoittaja löytänyt kumppanin. Mutta suurin osa kirjoituksista on turhaa skeidaa. Kyllä jokainen normaali ihminen löytää kumppanin, jos sellaisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit se sun priima mätsi "vahingossa" huomaa että pidät varalla muita ja dumppaa sut tai siis niinku kaikki miehet toimii --> ei sano mitään --> hakee vain sitä yhtä --> ei ikinä suunnittele mitään vakavampaa --> oot tuhlannu tärkeitä vuosia turhaan. Mitä jos vaan sanoisit suoraan?
Ei se nyt noin mene. Alussa voi kertoa kaikille naisille, että tapailee kyllä muitakin. Jos löytyy löytyy niin hyvä nainen, että tulee ihan parisuhde, niin sitten poistetaan tinderitkin.
"Ei se nyt noin mene. Alussa voi kertoa kaikille naisille, että tapailee kyllä muitakin. Jos löytyy löytyy niin hyvä nainen, että tulee ihan parisuhde, niin sitten poistetaan tinderitkin."
Joo naisille voi sanoa. Jos sanot ton tietyn tasosille miehille niin oot sielä tietyssä kategoriassa. Tulee lopulta siihen, että naiset haluaa kokemusta ja miehet neitsyen.
No monenlaisia tapaamisia ollut. Mulla on jo yksi lapsi, enkä halua lisää, ellei parin vuoden sisällä olisi todella vahva ja hyvä fiilis parisuhteesta, että juuri tähän liittoon haluan vielä toisen lapsen saada. Siksi profiilissani lukee lasten kohdalla "mietin vielä". Ne miehet, jotka ovat halunneet kanssani treffeille "vakavasti", ovat usein ilmoittaneet hyvin nopeasti, että haluavat lapsia. Mutta minä haluan ensisijaisesti toimivan suhteen enkä sopia ekoilla treffeillä, että tehdään lapsi. En yksinkertaisesti pysty antamaan sellaista lupausta. Sitten taas ne miehet, joilla on jo lapsi, eivätkä halua lisää, olisivat paperilla minulle täydellinen match, mutta nämä miehet ovat yleensä ihan sekaisin itsensä ja elämänsä kanssa ja alkavat heti treffeillä puhumaan entisistä puolisoistaan ja eroista ja vaikeuksistaan. Itsekin olen siis eronnut, mutta mielestäni voin henkisesti paremmin kuin vuosiin ja olen käsitellyt eroni terapiassa jo jonkin aikaa sitten. Tässä lyhyt selitys. Ex-puolisoni oli itse asiassa 8 vuotta vanhempi minua. En halua enää vanhempaa miestä. En halua olla omaishoitaja sitten kun kremppaa ja vaivaa alkaa pukata ja itse olisi vielä pirteässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta, mitä he oikeasti toivovat ja etsivät Tinderistä. Tälleen 33-vuotiaana sinkkunaisena, joka käyttää tuota kirottua sovellusta. Haluaisin löytää kumppanin sieltä, en fwb-sekoilua. En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän. Seksin vonkaajia on paljon, se on ihan selvää. Olisiko jotain taikasanoja profiilissa, jotka herättäisivät laadukkaan miehen kiinnostuksen. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta sopivaa ei oo tullut vastaan. Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen
olen hänen kanssaan samanikäinen mutta paljon nuoremman näköinen nainen, ja ensimmäisenä hänen kuvistaan tulee mieleen, että pois tuo parransänki, en siedä parrakkaita miehiä. en voi asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
olen hänen kanssaan samanikäinen mutta paljon nuoremman näköinen nainen, ja ensimmäisenä hänen kuvistaan tulee mieleen, että pois tuo parransänki, en siedä parrakkaita miehiä. en voi asialle mitään.
Antaa ukon pitää partansa jos tykkää. Mitä sillä on väliä mistä sä pidät tai et.
Vierailija kirjoitti:
No monenlaisia tapaamisia ollut. Mulla on jo yksi lapsi, enkä halua lisää, ellei parin vuoden sisällä olisi todella vahva ja hyvä fiilis parisuhteesta, että juuri tähän liittoon haluan vielä toisen lapsen saada. Siksi profiilissani lukee lasten kohdalla "mietin vielä". Ne miehet, jotka ovat halunneet kanssani treffeille "vakavasti", ovat usein ilmoittaneet hyvin nopeasti, että haluavat lapsia. Mutta minä haluan ensisijaisesti toimivan suhteen enkä sopia ekoilla treffeillä, että tehdään lapsi. En yksinkertaisesti pysty antamaan sellaista lupausta. Sitten taas ne miehet, joilla on jo lapsi, eivätkä halua lisää, olisivat paperilla minulle täydellinen match, mutta nämä miehet ovat yleensä ihan sekaisin itsensä ja elämänsä kanssa ja alkavat heti treffeillä puhumaan entisistä puolisoistaan ja eroista ja vaikeuksistaan. Itsekin olen siis eronnut, mutta mielestäni voin henkisesti paremmin kuin vuosiin ja olen käsitellyt eroni terapiassa jo jonkin a
Niin on varmaan vaikeahkoa löytää vapaata kolmikymppistä miestä jolla olisi lapset jo tehty ja joka muutenkin kaikin puolin sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. O
Aidosti laadukas haluaa hyvän parisuhteen, ei paneskella ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. Olen "jo" 33-vuotias, ja oman ikäiset miehet (30-38-
No kun miehillä on se asenne, että naisen pitää olla hiukan nuorempi.
"Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen"
Taas tää sama. Toi voi sun päänsisällä tuntua tavalliselta, mutta ei ole. Alle 5% miehistä täyttää noi kriteerit ja sitku laitetaan vielä ettei mielellään olis 160cm ja se työkin sais olla muu kuin roskakuski vaikka siitä niin pitääkin. Etitte kaikki sitä 1% ja puhutte siitä tavallisena. Herätkää. Se 1% "tavallinen" mies ei eti teitä jotka ootte yli 30, lapsia ja mahdollisesti vielä ylipainoo plus vielä sokerina päälle entisiä kumppaneita pilvin pimein. Teidän aika meni jo.
Sit tähän tulee iso määrä alapeukkuja kun joku kerranki sanoo teille suoraan mutta unohdan välillä että tiedätte paremmin mitä miehet haluaa ku miehet ite. Ja tääki oli varmaan joku tunteenpurkaus/inseli/setamies tms millä yritätte väheksyä täälä miesten kirjoittamia viestejä.
Se 1% mies ettii hoikkaa neitsyttä isoilla rinnoilla ja kuvaan sopivalla takamuksella. Täydellinen kokki ja siivooja jolla ei ole vasta mielipidettä jokatoiseen asiaan nii ja nätti naamaki vielä. Tajuutteko? Tää ei oo te. Teillä on maksimissaan 2 näistä asioista mutta etitte miestä jolla on 10/10 asiat mitä haluutte. Ei toimi. Juna meni jo.
Kertokaa naiset minulle heteromiehelle, miten tämän tyypin Kuva/Tinderprofiili/ulkonäkö eroaa jotenkin Räikkösestä, Jonista tai jonkun ns."laatunaisen" miehen ulkonäöstä?
Ja huom. Puhun nyt ihan siis vain netissä tapahtuvasta tutustumisesta. Ja varsinkin Tinderissä se ulkonäkö kuitenkin on myös naisillekin tärkeä. Noi kolmehan ovat aivan saman näköisiä suomalaisia miehiä ulkonäöllisesti.
Eihän sulla oo nelikymppiseen mieheen kuin 7 v ikäeroa.