HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset minulle heteromiehelle, miten tämän tyypin Kuva/Tinderprofiili/ulkonäkö eroaa jotenkin Räikkösestä, Jonista tai jonkun ns."laatunaisen" miehen ulkonäöstä?
Ja huom. Puhun nyt ihan siis vain netissä tapahtuvasta tutustumisesta. Ja varsinkin Tinderissä se ulkonäkö kuitenkin on myös naisillekin tärkeä. Noi kolmehan ovat aivan saman näköisiä suomalaisia miehiä ulkonäöllisesti.
Tuolla tyypillä on suden silmät. Räikkösellä on lapsen silmät.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset minulle heteromiehelle, miten tämän tyypin Kuva/Tinderprofiili/ulkonäkö eroaa jotenkin Räikkösestä, Jonista tai jonkun ns."laatunaisen" miehen ulkonäöstä?
Ja huom. Puhun nyt ihan siis vain netissä tapahtuvasta tutustumisesta. Ja varsinkin Tinderissä se ulkonäkö kuitenkin on myös naisillekin tärkeä. Noi kolmehan ovat aivan saman näköisiä suomalaisia miehiä ulkonäöllisesti.
Sori en oo nainen, mutta tiedän, että saat vastaukseksi vaan alapeukkuja ja jotain ympäripyöreetä höpötystä. Se on status joka tekee miehestä "laatua" naiset ei kiinnitä huomiota niin paljoa ulkonäköön kuin miehet, mutta koska tää ei oo sosiaalisesti niin hyväksyttävää sanoa ja saa naiset näyttämään "kullankaivajilta" niin sitä ei sanota suoraan. Jos tolla kuvan miehellä olis omistukses tesla ja amazon nii se olis maailman halutuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Musta tämän Jonin ulkonäössä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tämän Jonin ulkonäössä ei ole mitään vikaa.
Siis Joonaksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"parisuhteeseen ryhdytään vain ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa sänkyyn ulkonäöstä huolimatta, ei sen vuoksi"
Miehenä en tule koskaan ymmärtämään tällaista logiikkaa. En tule koskaan haluamaan seksiä naisen kanssa "hänen ulkonäöstään huolimatta". Kuulostaa aivan karmivalta konseptilta.
Haluan viehättyä kumppanini ulkonäöstä, ja haluan että kumppanini viehättyy minun ulkonäöstäni. Se on ihan olennainen osa hyvää seksuaalista kokemusta.
Tuohon yllä löytyvään keskusteluun kommentoisin sen verran, että jos minun avovaimoni sanoisi minulle että hän harrastaa minun kanssani seksiä ulkonäöstäni huolimatta, laittaisin suhteen poikki sillä samalla sekuntilla.
Eli jos vaikka loukkaannut auto-onnettomuudessa ja sinusta tulee suorastaan ruma vammojen
Jos kumppanini sanoisi minulle että "harrastan seksiä kanssasi ulkonäöstäsi huolimatta", niin kyllä minä lopettaisin tuollaisen suhteen heti.
Tuollaisesta kommentista tulisi todella paska fiilis. Mieluummin olen yksin, kuin sellaisen kumppanin kanssa joka avoimesti sanoo että ei pidä ulkonäköäni viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori en oo nainen, mutta tiedän, että saat vastaukseksi vaan alapeukkuja ja jotain ympäripyöreetä höpötystä. Se on status joka tekee miehestä "laatua" naiset ei kiinnitä huomiota niin paljoa ulkonäköön kuin miehet, mutta koska tää ei oo sosiaalisesti niin hyväksyttävää sanoa ja saa naiset näyttämään "kullankaivajilta" niin sitä ei sanota suoraan. Jos tolla kuvan miehellä olis omistukses tesla ja amazon nii se olis maailman halutuin mies.
Olen itse nainen ja ihmettelen eikö muka pitkän uran arvostetulla alalla tehnyt mies ole riittävän hyvä statukseltaan? Pitääkö naisille todellakin olla joku multimiljonääri vaikka ite ois mikä kaupan kassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori en oo nainen, mutta tiedän, että saat vastaukseksi vaan alapeukkuja ja jotain ympäripyöreetä höpötystä. Se on status joka tekee miehestä "laatua" naiset ei kiinnitä huomiota niin paljoa ulkonäköön kuin miehet, mutta koska tää ei oo sosiaalisesti niin hyväksyttävää sanoa ja saa naiset näyttämään "kullankaivajilta" niin sitä ei sanota suoraan. Jos tolla kuvan miehellä olis omistukses tesla ja amazon nii se olis m
Ai katoppas olitkin mies. Puhut siis puuta heinää.
Mut noin muuten ei tuo status hakuisuus oo sen huonompi kuin se että miehille pitää olla nuori ja nätti miehen omasta iästä tai ulkonäöstä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuin miehen ulkonäössä ole mitään vikaa. Aikaa vievä himourheilu ja se, että hän ei tiedä haluaako hetken hupia vai parisuhteen, on isot miinukset. Minä tiedän jo nyt, että me ollaan liian erilaisia.
Jos haluaa naisen jolla ei ole miestä vankilassa ja jolla ei ole naapuririsankkeria ja/tai kuppaa niin ei kannata tuonne epätoivoisten tinteriin mennä.
"Olen itse nainen ja ihmettelen eikö muka pitkän uran arvostetulla alalla tehnyt mies ole riittävän hyvä statukseltaan? Pitääkö naisille todellakin olla joku multimiljonääri vaikka ite ois mikä kaupan kassa?"
Multimiljonäärit oli vain selventävä esimerkki. Toiseksi miehiä ei haittaa vaikka he on miljonäärejä ja vaimo kaupan kassa, tärkeämpää on ulkonäkö ja miten nainen toimii yhteen miehen kanssa. Naiset vaan oletatte aina, että miehet on kiinnostuneita samoista asioista kuin te ja teille on lähes mahdotonta ymmärtää miten joku voi haluta eri asioita.
"Ai katoppas olitkin mies. Puhut siis puuta heinää.
Mut noin muuten ei tuo status hakuisuus oo sen huonompi kuin se että miehille pitää olla nuori ja nätti miehen omasta iästä tai ulkonäöstä riippumatta."
Puuta heinää koska mies mutta oot samaa mieltä hehe. Noinhan se menee. En tiedä miksi haluutte tehdä siitä jotenkin negatiivista. Naiset haluu rahan tuomaa turvaa ja miehet nuoruuden tuomaa puhtautta. Jostain syystä nämä intressit yritetään aina demonisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuin miehen ulkonäössä ole mitään vikaa. Aikaa vievä himourheilu ja se, että hän ei tiedä haluaako hetken hupia vai parisuhteen, on isot miinukset. Minä tiedän jo nyt, että me ollaan liian erilaisia.
Eiköhän Kampaaja-Jonikin ja Räikkönen laittaisi profiiliin, että liikunta ja työ. Ja että ei tiedä mitä etsii. Edelleen puhun siis vain Tinderprofiilista/ulkonäöstä, en statuksesta tai livekarismasta. Mielestäni noi ovat täysin samannäköisiä nelikymppisiä miehiä - näkökulma, ovatko komeita vai taviksia - tuollaisia miehiähän on jokapaikka täynnä.
Tämä jässikkä ei saa edes matcheja/treffejä ja noilla muilla kahdella laatunaisia.
Ei kampaaja-Jonilla ole laatunaista, naisensa on eronnut pienen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kampaaja-Jonikin ja Räikkönen laittaisi profiiliin, että liikunta ja työ. Ja että ei tiedä mitä etsii. Edelleen puhun siis vain Tinderprofiilista/ulkonäöstä, en statuksesta t
Ei naisia kiinnosta ulkonäkö samalla asteella kuin miehiä. Vähä empatiakykyä nyt peliin. Miehet ei ole laatumiehiä pelkästään ulkonäön takia, en tiedä miten selvemmin tämän vois sanoo. Naiset aistii nää status asiat 10x paremmin ku miehet.
Miehet arvostelee naisia tinderissä 90% ulkonäön perusteella, jos sama toimis toisinpäin niin naiset ei swaippais tinderis vaan 5% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kampaaja-Jonikin ja Räikkönen laittaisi profiiliin, että liikunta ja työ. Ja että ei tiedä mitä etsii. Edelleen puhun siis vain Tinderprofiilista/ulkonäöstä, en statuksesta t
En tunne kumpaakaan, mutta et nyt huomioi että on naisia kenelle kovinta valuuttaa on, no, valuutta ja sitten toisenlaisia naisia. Sitä laadukuuttakin saa lisättyä rahalla kun laatu naisessa tarkoittaa sinusta hyvää ulkonäköä. Näin on myös tehty, et ehkä muista niitä tutöntylleröitä joista lähdettiin liikkeelle. Ja tämä Jonihan on raamikas vaikka muuten hyvin tavallinen suomalainen ulkonäöltään.
Täällä on toistamasta päästyä toistettu syitä Joonaksen pettymykselle: hukkuu massaan, etsii niin ristiriitaisella specsillä vs lupauksella, että tarjokkaat on harvassa jne.Karismaa on vaikea välittää kuvien kautta. On ei-niin-kovin komeita miehiä, joiden ympärillä naiset pyörtyilee karisman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Vasemmalle laittaisin minäkin samasta syystä.
N42
Tämä. Lisäksi olen vela, isämies ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kampaaja-Jonilla ole laatunaista, naisensa on eronnut pienen lapsen äiti
No huonompi se olisi jos tuohon ikään mennessä olisi ollut ikisinkku ja lapseton.
Lisäksi Sanna on missin ulkonäöllä varustettu huippuduuneja tekevä kuuluisa miljonääri. Ei sen laadukkaampaa ole.
"Lisäksi Sanna on missin ulkonäöllä varustettu huippuduuneja tekevä kuuluisa miljonääri. Ei sen laadukkaampaa ole."
Osittain totta. Missin ulkonäkö nostaa korkealle, mutta ei meitä miehiä joilla on rahaa kiinnosta naisten rahat. 10x mielummin huippuduunit pois ja neitsyys ja kodinhoito tilalle nii sit ei laadukkaampaa ole.
En jaksa lukea koko ketjua, joten on ehkä jo tullut esiin. Mutta kertoo kaiken hesarin ja sen käyttämien asiantuntijoiden laadusta, että juttuun haastateltu tinder-konsultti EI ole löytänyt puolisoaan tinderistä, vaan lentokoneen käytävältä. Jos hän ei edes itselleen ole löytänyt miestä tinderistä, kuinka paljon hänen neuvoihinsa kannattaa luottaa?
Eli jos vaikka loukkaannut auto-onnettomuudessa ja sinusta tulee suorastaan ruma vammojen vuoksi, jätät vaimosi jos hän edelleen sen jälkeen haluaa sinua? Ei tietenkään ole järkevää aloittaa parisuhdetta ulkoisesti epäviehättävän kanssa mutta pitkässä suhteessa sattuu kaikenlaista ja jos se on kovin paljon ulkonäöstä kiinni niin mitä sitten kun se on mennyttä?