Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
801/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin tätä. Jos miehellä on loputtomasti varaa valita niin tuskin valitsee pienen lapsen äitiä, eikä huippuduuni tai miljöönääriys nyt varmaan siinä kohtaa ole ainakaan mikään pehmentävä tekijä. Ulkonäkö nyt voi hyvin ollakin jollekin.

Vierailija
802/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus ja nuorten heikko keskittymiskyky, liikaa kaikkea valinnanvaraa. Onneksi naiset ovat tunnollisia ja hankkivat itselleen korkeakoulututkinnon. Huumorilla tällaiseen kannattaa suhtautua. Kannattaa säilyttää järki päässä ja pyrkiä näkemään asiat hieman laajemmin. Markkinat meinaa sitä että ihmiset matkii toisiaan, haluaa kuulua laumaan, heittäytyä muodin harjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisuus ja nuorten heikko keskittymiskyky, liikaa kaikkea valinnanvaraa. Onneksi naiset ovat tunnollisia ja hankkivat itselleen korkeakoulututkinnon. Huumorilla tällaiseen kannattaa suhtautua. Kannattaa säilyttää järki päässä ja pyrkiä näkemään asiat hieman laajemmin. Markkinat meinaa sitä että ihmiset matkii toisiaan, haluaa kuulua laumaan, heittäytyä muodin harjalle.

Niin no nuorilla hyvännäköisillä on varaa olla pinnallisia. Vähemmän hyvännäköisten pitäisi tyytyä kaltaisiinsa. Hyvin moni tyytyykin ja saa puolison ja perheen. 

Vierailija
804/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi Sanna on missin ulkonäöllä varustettu huippuduuneja tekevä kuuluisa miljonääri. Ei sen laadukkaampaa ole."

Osittain totta. Missin ulkonäkö nostaa korkealle, mutta ei meitä miehiä joilla on rahaa kiinnosta naisten rahat. 10x mielummin huippuduunit pois ja neitsyys ja kodinhoito tilalle nii sit ei laadukkaampaa ole.

Huutonaurua! Mikä sinäkin luulet olevasi? Et mikään huippumies vaan epävarma möllykkä.

Vierailija
805/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee kaverillisella profiililla fbw-laastaria suhdeoptiolla. Harvaa naista sellainen kiinnostaa. 

Vierailija
806/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi Sanna on missin ulkonäöllä varustettu huippuduuneja tekevä kuuluisa miljonääri. Ei sen laadukkaampaa ole."

Osittain totta. Missin ulkonäkö nostaa korkealle, mutta ei meitä miehiä joilla on rahaa kiinnosta naisten rahat. 10x mielummin huippuduunit pois ja neitsyys ja kodinhoito tilalle nii sit ei laadukkaampaa ole.

Huutonaurua! Mikä sinäkin luulet olevasi? Et mikään huippumies vaan epävarma möllykkä.

Joo älykkäät ja menestyneet miehet ei kyllä halua kumppaniksi mitään ikineitsyt kodinkonetta. Mut mitäpä incel älystä tai menestyksestä tietäisi. 

Vierailija
807/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"parisuhteeseen ryhdytään vain ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa sänkyyn ulkonäöstä huolimatta, ei sen vuoksi"

Miehenä en tule koskaan ymmärtämään tällaista logiikkaa. En tule koskaan haluamaan seksiä naisen kanssa "hänen ulkonäöstään huolimatta". Kuulostaa aivan karmivalta konseptilta.

Haluan viehättyä kumppanini ulkonäöstä, ja haluan että kumppanini viehättyy minun ulkonäöstäni. Se on ihan olennainen osa hyvää seksuaalista kokemusta. 

Tuohon yllä löytyvään keskusteluun kommentoisin sen verran, että jos minun avovaimoni sanoisi minulle että hän harrastaa minun kanssani seksiä ulkonäöstäni huolimatta, laittaisin suhteen poikki sillä samalla sekuntilla. 

Eli jos vaikka loukkaannut auto-onnett

Palstamiehille suomennos; "harrastan seksiä kanssasi ulkonäöstäsi huolimatta" = "harastan seksiä kanssasi munasi koosta huolimatta".

Täysin samanarvoisia lauseita ja tarkoittavat samaa.

Vierailija
808/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on yksinkertainen. Naiset etsivät seuraa tositarkoituksella eikä halua olla vain seuraa yksinäisiin hetkiin lapsivapaille päiville.

Varsinkin naiset, jotka on eronneet ja joilla on omia lapsia ei jaksa olla mitään kakkosluokan seuralaisia. Ne pelit on nähty.

1000% tämä!!! Yleensä on itse erottu miehen prioriteettien takia niin mies, joka jo profiilissa etsii laastaria ja epämääräistä säätöä, lohduttajaa jne. niin missään nimessä niitä harvoja vapaahetkiäni en käyttäisi tuollaiseen. N44

Vierailija
809/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on yksinkertainen. Naiset etsivät seuraa tositarkoituksella eikä halua olla vain seuraa yksinäisiin hetkiin lapsivapaille päiville.

Varsinkin naiset, jotka on eronneet ja joilla on omia lapsia ei jaksa olla mitään kakkosluokan seuralaisia. Ne pelit on nähty.

1000% tämä!!! Yleensä on itse erottu miehen prioriteettien takia niin mies, joka jo profiilissa etsii laastaria ja epämääräistä säätöä, lohduttajaa jne. niin missään nimessä niitä harvoja vapaahetkiäni en käyttäisi tuollaiseen. N44

No jos laittaa, että etsii tositarkoituksella on epätoivoinen, pelottava, creepy, red flag ja konservatiivinen.

Vierailija
810/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee kaverillisella profiililla fbw-laastaria suhdeoptiolla. Harvaa naista sellainen kiinnostaa. 

Luepa joskus niitä naisten profiileja.

Vierailija
811/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä palstan naiset on mieltä Joonaksen eksästä? 

Mitä mieltä me voitaisiin olla kun emme hänestä mitään tiedä?

Vierailija
812/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin pettynyt Tinderiin ja sovelluksiin, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa siitä iltapäivälehteen!! Olen nätti ja hoikka, mutta pidän pettymykset ihan omana tietonani ja käsittelen tilanteeni ihan itse. Noloa!

Vierailija
813/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos laittaa, että etsii tositarkoituksella on epätoivoinen, pelottava, creepy, red flag ja konservatiivinen.

sanon tämän terveiseni lähes jokaiselle tässä ketjussa kirjoittavalle miehelle:

Tinderin voi jättää myös väliin jos se naisten takia tuntuu liian vaikealta eikä palkitse.

Lähtökohtaisesti silloin kun hakee itselleen kumppania, kannattaa kertoa ihan rehellisesti mitä haluaa ja kuka on. Ei laskelmoida että minkälaisella ympäripyöreydellä en ärsyttäisi ketään ja maksimoisin tykkäykset. Naiset, kuten miehetkin, ovat yksilöitä. Ehkä ei kannata odottaa siis sellaista kaikki naiset kattavaa konsensusta, että ole tällainen Erkki, Erkistä tykkää ihan kaikki naiset, lupaan.

Missä te muuten edes laskette niitä tykkäyksiä? Onko se sovellus seuranhakua varten vai herkän egon hoivaamista?

Vierailija
814/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin tätä ketjua läpi satunnaisesti selaamalla, enkä löytänyt yhtään sellaista kommenttia, jossa joku nainen olisi sanonut että antaisi joonakselle tykkäyksen.

Eli ilmeisesti tässäkään ketjussa yksikään nainen ei koe mitään vetoa Joonakseen. Mikä on täysin linjassa sen kanssa että joonas ei saanut tykkäyksiä myöskään tinderissä. 

En sinänsä ihmettele. Ei Joonas ole ruma, mutta ei hän myöskään ole hyvännäköinen. Miksi kukaan antaisi hänelle tykkäyksen?

En antaisi tykkäystä ihan tekstin perusteella. Etsii naista käyttöesineeksi. Tosin en ole koskaan ollut tinderissä.

Vierailija
815/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no nuorilla hyvännäköisillä on varaa olla pinnallisia. Vähemmän hyvännäköisten pitäisi tyytyä kaltaisiinsa. Hyvin moni tyytyykin ja saa puolison ja perheen. 

Ei tyydy. Miehillä on alkanut esiintymään kiintymyssuhde häiriöön viittaavia oireita. Aiemmin tätä pidettiin pelkästään naisten tautina. Terapeuttien mukaan jatkuva listan päivittäminen ja malttamattomuus kielii tarpeesta poiketa terapiassa. Kenenkään tehtävänä EI OLE ruveta hoitamaan päänsisäisiä ongelmia. Miehistä vain reilu 30% hyödyntää terapiapalveluita,joten..

Vierailija
816/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies. 

Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.

Höpöhöpö. Jos en olisi juuri nyt seurustelusuhteessa, niin juuri tuon oloista miestä etsisin: jalat maassa, ei pröystäile, lämmin katse ja uusista kuvista näkyy, että osaa nauraakin. Kyllä tuollaiseen mieheen olisi kiva tutustua paremminkin. En ole tosin koskaan ollut tinderissä, että en tiedä miten tuollainen profiili näyttäytyy isomman massan keskellä.

Tinder jakaa ihmiset tasojen mukaan. Mikäli olet miehen kanssa samantasoinen, niin olisi hyvinkin mahdollista, että näkisit tuon kyseisen miehen p

Mulle tuli kyllä jonkin verran hyvännäköistenkin miesten kuvia, esim. muutama ammattiurheilija, muuten vain komea mies jne. mutta en itse ole mikään erityisen kaunis. Ehkä sanoisin että ns. nätti mutta vähän pyöreä. Huom. vähän, en mikään käsittämätön valas. Omaa tyyppiä en kuitenkaan muista nähneeni. Joko niitä on vähän tai ei ollut silloin sen ikäisenä, tykkään lyhyestä parrasta miehellä ja harvalla alle 30v tai muutenkaan sellaista näyttäisi olevan. Lähinnä poliiseilla mutta ne ei ehkä ole mun juttu muuten. Keskimäärin suomalaiset miehet ei ole musta kovin hyvännäköisiä. Katson itse eniten kasvoja, tietyt minua viehättävät ominaisuudet kuten kiva tumma parta antaa anteeksi esim. vatsakkuuden mennen tullen.

Vierailija
817/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen itse nainen ja ihmettelen eikö muka pitkän uran arvostetulla alalla tehnyt mies ole riittävän hyvä statukseltaan? Pitääkö naisille todellakin olla joku multimiljonääri vaikka ite ois mikä kaupan kassa?"

Multimiljonäärit oli vain selventävä esimerkki. Toiseksi miehiä ei haittaa vaikka he on miljonäärejä ja vaimo kaupan kassa, tärkeämpää on ulkonäkö ja miten nainen toimii yhteen miehen kanssa. Naiset vaan oletatte aina, että miehet on kiinnostuneita samoista asioista kuin te ja teille on lähes mahdotonta ymmärtää miten joku voi haluta eri asioita.

Mua ei henkilökohtaisesti haittaa, jos miehet nyt vihdoin ja viimein lähtisi sinne Turkkiin etsimään niitä kustannustehokkaita kotirouviksi haluavia naisia. 

Vierailija
818/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet käyttää tinderiä, kun se ei toimi? 

Facebookissa on paljon sinkkuryhmiä, joissa voi keskustella toisten kanssa julkisesti, järjestetään tapahtumia ja voi lähestyä yksityisviestelläkin. Niissä saa heti kontaktia, jos vaan haluaa. Näissä ryhmissä on enemmän naisia. 

Vierailija
819/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi Joonakselle tykkäystä koska hän on paljon parempilaatuinen kuin minä eikä tykkäisi takaisin. 

Vierailija
820/1250 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet käyttää tinderiä, kun se ei toimi? 

Facebookissa on paljon sinkkuryhmiä, joissa voi keskustella toisten kanssa julkisesti, järjestetään tapahtumia ja voi lähestyä yksityisviestelläkin. Niissä saa heti kontaktia, jos vaan haluaa. Näissä ryhmissä on enemmän naisia. 

Lehdissä on ollut naisten kokemuksia näistä, siellä viisikymppiset miehet vonkaa kolmikymppisiä ja ohittaa itsensä ikäiset.