HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Me miehet halutaan neitsyt nainen. Onko liikaa pyydetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut ja rakastava näkee toisen puoleensavetävänä. Kaikkein komeinkin mies muuttuu vastenmieliseksi ulkonäön osalta, jos hän paljastuu inhottavaksi. Luulin tuon olevan jokaisen tiedossa.
Ilmankos kaikki naiset ovat nykyään niin susirumia.
Ted Bundy ja Richard Ramirent saivat tuhansia ja tuhansia kosintakirjeitä naisilta. Molemmat olivat sangen komeita miehiä, ja murh*sivat lukuisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on vaikeaa tinderissä jos ei näytä tältä:
https://media.allure.com/photos/58f8e098f2de1c5c7e902733/1:1/w_2020,h_2…
hyi hele mikä parta!!!!! D:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki sille kauniimmalle sukupuolelle. Se tavara on kerrasta pilalla. Ymmärrätte sen vasta kun menetätte sen oikean jakamisen takia.
Olet aika harvinainen mies, kun haluat säästää seksin vasta avioliittoon. Oletko jo naimisissa vai seurusteletko? Miten pitkä seurusteluaika on sinusta sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki sille kauniimmalle sukupuolelle. Se tavara on kerrasta pilalla. Ymmärrätte sen vasta kun menetätte sen oikean jakamisen takia.
Olet aika harvinainen mies, kun haluat säästää seksin vasta avioliittoon. Oletko jo naimisissa vai seurusteletko? Miten pitkä seurusteluaika on sinusta sopiva?
Olen. Naimisissa. Kaksi vuotta.
Olet aika yleinen nainen kun annat tavaraa ilman että saat mitään arvoa takaisin.
"parisuhteeseen ryhdytään vain ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa sänkyyn ulkonäöstä huolimatta, ei sen vuoksi"
Miehenä en tule koskaan ymmärtämään tällaista logiikkaa. En tule koskaan haluamaan seksiä naisen kanssa "hänen ulkonäöstään huolimatta". Kuulostaa aivan karmivalta konseptilta.
Haluan viehättyä kumppanini ulkonäöstä, ja haluan että kumppanini viehättyy minun ulkonäöstäni. Se on ihan olennainen osa hyvää seksuaalista kokemusta.
Tuohon yllä löytyvään keskusteluun kommentoisin sen verran, että jos minun avovaimoni sanoisi minulle että hän harrastaa minun kanssani seksiä ulkonäöstäni huolimatta, laittaisin suhteen poikki sillä samalla sekuntilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika yleinen nainen kun annat tavaraa ilman että saat mitään arvoa takaisin.
Miksi rupesit solvaamaan minua? Et tiedä minusta mitään. Ei pitäisi tätä kertoa, mutta menköön nyt. Rupesin seurustelemaan teininä ja olen nyt hänen kanssaan naimisissa. Tosin me mentiin naimisiin myöhemmin, joten olenko yleinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
"parisuhteeseen ryhdytään vain ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa sänkyyn ulkonäöstä huolimatta, ei sen vuoksi"
Miehenä en tule koskaan ymmärtämään tällaista logiikkaa. En tule koskaan haluamaan seksiä naisen kanssa "hänen ulkonäöstään huolimatta". Kuulostaa aivan karmivalta konseptilta.
Haluan viehättyä kumppanini ulkonäöstä, ja haluan että kumppanini viehättyy minun ulkonäöstäni. Se on ihan olennainen osa hyvää seksuaalista kokemusta.
Tuohon yllä löytyvään keskusteluun kommentoisin sen verran, että jos minun avovaimoni sanoisi minulle että hän harrastaa minun kanssani seksiä ulkonäöstäni huolimatta, laittaisin suhteen poikki sillä samalla sekuntilla.
Eikö sinussa ole yhtään positiivista piirrettä ulkonäön kohdalla? Katsooko vaimosi sinua rakastavasti, himoiten vai sekä että?
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko tosiaan vielä 75 vuotiaana olla hottis vaimos mielestä? Kjäh kjäh!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rupesit solvaamaan minua? Et tiedä minusta mitään. Ei pitäisi tätä kertoa, mutta menköön nyt. Rupesin seurustelemaan teininä ja olen nyt hänen kanssaan naimisissa. Tosin me mentiin naimisiin myöhemmin, joten olenko yleinen nainen?
Koska kaikki kysymyksesi oli ns. ladattuja. Oli yli 90% todennäköisyys olla oikeassa, mutta välillä erehtyy. Onnea jatkoon sulla on varmasti hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki
Itse kirjoitit, että "tavara on pilalla yhdestä kerrasta". Ilmeisesti vaimosikin on pilalla ja jos sinä kuolet, hän joutuu viettämään loppuelämänsä yksin - kuten sinäkin, jos vaimosi kuolee. Niin, minulla on hyvä mies, mutta olen itsekin hyvä nainen. Ja vieläpä feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rupesit solvaamaan minua? Et tiedä minusta mitään. Ei pitäisi tätä kertoa, mutta menköön nyt. Rupesin seurustelemaan teininä ja olen nyt hänen kanssaan naimisissa. Tosin me mentiin naimisiin myöhemmin, joten olenko y
Eli valehtelit, feministi ei ole ihminen lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä valehdellaan niin paljon tinderistä? Itse kun etsin ja löysinkin vaimoni tinderistä, aika nopeasti tuli kymmeniä matcheja ja moni nainen ylisti kuinka on mukava kuulla että on myös fiksuja hyviä miehiä ja kuinka on kiva tutustua ja jutella. Mahdollisuuksia vaikka kuinka monen kanssa oli todella paljon. Ja ihan tavallinen puoli erakko amis olen, köyhä iskä, vieläpä lyhyt alle 170cm. Munakin on pieni, eikä se ketään todellakaan kiinnostanut, ei puhuttu seksistä. M38
Minäkin löysin naisystävän Tinderistä, ikää molemmilla oli n. 50 v. Nyt jo vuosi yhdessä. Oon keskimittainen ja kaluston koosta en puhunut yhdenkään treffikumppanin kanssa. Treffikumppaneita taisi olla 7. Mullakin on teini-ikäinen lapsi, enkä kylve rahassa. Masuakin on.
En esittänyt mitään toivomuslistoja Tinderissä. Ja pidin itsestään selvänä, että aika harva nainen on kiinnostunut h
No te olettekin sellaisia henkisiä keravalaisia, joilla ei ole mitään tavoitteita elämässä. Saatte tyydytystä elämään siitä, että saunan jälkeen istutte plyysisohvalla kylpytakeissa ja vahtaatte lottoarvontaa, hengitys grillatulta lenkkimakkaralta lemahtaen. Vaimosi papiljotit tärähtelevät päässä kun lottoarvonnassa on kaksi ensimmäistä numeroa oikein. Mutta kun kaikki eivät halua tuollaista tukahdutettua elämää.
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta, mitä he oikeasti toivovat ja etsivät Tinderistä. Tälleen 33-vuotiaana sinkkunaisena, joka käyttää tuota kirottua sovellusta. Haluaisin löytää kumppanin sieltä, en fwb-sekoilua. En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän. Seksin vonkaajia on paljon, se on ihan selvää. Olisiko jotain taikasanoja profiilissa, jotka herättäisivät laadukkaan miehen kiinnostuksen. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta sopivaa ei oo tullut vastaan. Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen mies "riittäisi" paremmin kuin hyvin.
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. Olen "jo" 33-vuotias, ja oman ikäiset miehet (30-38-vuotiaat, noin) etsivät selvästi nuorempaa naista. Se on tosi kurjan tuntuista. En halua mitään 40+ miestä, ei sytytä niin eri ikäinen mies. Oman ikäinen olisi kivoin. Näiltä nelikymppisiltä tulee kuitenkin hirveästi tykkäyksiä koko ajan.
Miten tinderissä kannattaa ilmaista nykyiselle mätsille että sai paremman osuman ja tahtoisi vain keskustella tämän uuden osuman kanssa?
Ilmeisesti mätsin poisto on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Miten tinderissä kannattaa ilmaista nykyiselle mätsille että sai paremman osuman ja tahtoisi vain keskustella tämän uuden osuman kanssa?
Ilmeisesti mätsin poisto on ihan ok.
Poisto on ok. Tai voit vaan lopettaa vastaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Ois kivaa lukea tällainen vastaava rehellinen ketju miesten suusta, mitä he oikeasti toivovat ja etsivät Tinderistä. Tälleen 33-vuotiaana sinkkunaisena, joka käyttää tuota kirottua sovellusta. Haluaisin löytää kumppanin sieltä, en fwb-sekoilua. En yhtään tiedä, mitä sellaiset miehet haluavat, jotka haluaisivat nimenomaan kumppanin / tyttöystävän. Seksin vonkaajia on paljon, se on ihan selvää. Olisiko jotain taikasanoja profiilissa, jotka herättäisivät laadukkaan miehen kiinnostuksen. Olen kyllä käynyt treffeillä, mutta sopivaa ei oo tullut vastaan. Laadukas mies olisi mulle sellainen, joka tietää mitä haluaa, tykkäisi työstään, harrastaisi sopivasti liikuntaa, olisi kiva pukeutumistyyli. Ei tarvii olla mikään fitness-hirmu tai huippumalli tai yritysjohtaja. Ihan tavallinen kivannäköinen mies "riittäisi" paremmin kuin hyvin.
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. Olen "jo" 33-vuotias, ja oman ikäiset miehet (30-38-
Itse kolmekymppisenä miehenä noin 70% tykkäyksistä tulee juurikin alle 25-vuotiailta.
Ilmeisesti hekin etsivät miestä eikä poikaa. Sinun kannattaa etsiä peräkylistä tai ottaa todellakin juurikin se 40+.
Vierailija kirjoitti:
Yksi selvä ongelma mulla on, nimittäin ikä. Olen "jo" 33-vuotias, ja oman ikäiset miehet (30-38-
Laadukkaalla miehellä on valinnanvaraa, ei auta mitkään taikasanat. Eikä ole tarvetta etsiä nimenomaan kumppania / tyttöystävää. Voi rauhassa panna menemään ja jos sattuu oikein hyvä ja yhteensopiva nainen kohdalle niin sitten ehkä jotain vakavampaa.
Ilmankos kaikki naiset ovat nykyään niin susirumia.