Mistä olet löytänyt uuden kumppanin eron jälkeen?
Otsikossa tulikin jo kysymys, eli mistä löysitte uuden kumppanin eron jälkeen? Entä kuinka pian?
Erosin noin puolitoista vuotta sitten pitkästä liitosta, jossa on myös lapsia. Mies ehdotti sitä, koska oli löytänyt uuden. Nyt tuntuu siltä, että voisin kuvitella jonkun uuden miehen rinnalleni, mutta havahduin myös siihen, että tämän 1,5 vuoden aikana kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, vaikka entiseen tapaan olen jatkanut harrastuksissa, töissä jne. Olen kuitenkin sellainen, että viikottain juttelen spontaanisti uusille ihmisille vaikkapa kaupassa tai salilla, enkä ole yhtään hullummin näköinenkään. Ikää on 41 vuotta.
Nettideittailun koen ainakin vielä vieraaksi; miehen kanssa tavattiin ennen älypuhelin aikaa. Juottolatkaan eivät kiinnostu. Onnistuuko uuden tapaaminen enää vanhaan hyvään tapaan livenä missään ihmisten ilmoilla vai pitääkö ladata Tinderi?
Kommentit (59)
Tinderistä löysin 3,5 vuotta eron jälkeen. Nyt uutta parisuhdetta 3,5 vuotta kestänyt. Mutta tinder on hyvin raadollinen paikka ja deittailua ei kannata ottaa haudanvakavasti. Tutustuu vain ennakkoluulottomasti ihmisiin. Kävin itse lähes 40 eri miehen kanssa treffeillä. Se oli aika kova homma introvertille naiselle. Mutta kannatti lopulta.
Kumman luulet olevan todennäköisempää: Juokset vuoden päästä maratonin tai sinulla on uusi elämänkumppani?
Ei ole omaa kokemusta, mutta töistä ovat löytäneet kaksi tuttavaa, yksi naapurista, yksi vain Tinderistä. Samanikäisiä, mukavia miehiä olleet. Kaikkia näitä naisia yhdistää ulospäinsuuntautuneisuus ja työ missä näkee paljon ihmisiä. Uudet miehet ovat olleet huomattavasti sopivampia kuin entiset.
Palsta antaa vähän turhan huonon kuvan tilanteesta (täällähän väitetään, ettei kukaan halua keski-ikäistä naista), sillä vaikka nämä naiset ovat olleet 45-55 -vuotiaita, ei uuden löytäminen ole ollut vaikeaa ja suhde on jatkunut jo useamman vuoden (kihloissa, asuvat yhdessä).
Itse olen nuorempi, mutta vierastin nettitreffejä ja Tinderiä. Tapasin miehen miespuolisen tutun kautta, kun kysyin, löytyikö häneltä ketään minulle sopivaa sinkkukaveria. :)
Se mikä sinun täytyy viimeistään nyt tuon ikäisenä ja tänä päivänä oppia ymmärtämään on, että ellet ole aivan tyrmäävän kaunis ja hoikka ja jos haluat tavata muitakin kuin Tinderissä panoseuraa etsiviä miehiä, niin opettele olemaan itse aktiivinen ja lähestymään miehiä ja tekemään aloitteita. Niitä voi tehdä missä vain, #metoo-sontaa ei tarvitse tyypillisesti naisen pelätä, toisin kuin miehen.
Et ole enää kaksikymppinen, eikä nyt eletä enää 1950-lukua jolloin olisit voinut odotella tanssilavan reunalla että joku viinapullosta riittävästi rohkaisua hakenut herrasmies tulee hakemaan tanssin pyörteisiin ja saatille.
Oho, kuulostaa aika paljolta! Onkohan tässä pikkukaupungissa edes niin montaa sinkkumiestä?!!😆
En ole löytänyt. Ja tuo, että pitäisi jostain treffipalstoilta treffailla kymmeniä miehiä kuulostaa ihan painajaiselta mulle. En ole koskaan käynyt treffeillä, ex-miehen kanssa tavattiin koulussa!
Joo, siis juttelen kyllä joka viikko uusien miesten kanssa, mutta ei vaan ole natsannut. Tälläkin viikolla olen alkanut jutella niitä näitä salilla, avannolla ja uimalalla. Myös autoliikkeessä juttelin erään kanssa. Onkohan se sitten niin, että vasta, kun jonkun kanssa kemiat kohtaa, niin juttelu etenee luontevasti pidemmälle.
Löysin lehtiroskiksesta. Siellä se jännä ja komea spurgu makasi ja ihastuin häneen ensisilmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kumman luulet olevan todennäköisempää: Juokset vuoden päästä maratonin tai sinulla on uusi elämänkumppani?
50/50
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löysin 3,5 vuotta eron jälkeen. Nyt uutta parisuhdetta 3,5 vuotta kestänyt. Mutta tinder on hyvin raadollinen paikka ja deittailua ei kannata ottaa haudanvakavasti. Tutustuu vain ennakkoluulottomasti ihmisiin. Kävin itse lähes 40 eri miehen kanssa treffeillä. Se oli aika kova homma introvertille naiselle. Mutta kannatti lopulta.
40 kikkeliä höylätty ennenkuin löytyi mieluisa. Taitaa olla aika tyypillinen tahti tämän päivän naisella.
Lukiko tuossa eka kommentissa jotain kikkeleistä? Teit vaan niiku oman päätelmäsi. Taitaa olla sinulle tyypillistä. Niin ja mitä sitten vaikka tahti olisikin tuo? Eihän se sinulta ole mistään pois. -eri-
Sama! Minä ja exänikin tavattiin opiskelijoina koulussa. Siitä sitten suoraan saman katon alle. En tosiaan itsekään ole ikinä ollut treffeillä saatika deittaillut useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 kikkeliä höylätty ennenkuin löytyi mieluisa. Taitaa olla aika tyypillinen tahti tämän päivän naisella.
En harrastanut puuseppähommia tokikaan jokaisen kanssa. Höyläätkö sinä aina ensitreffeillä? Minä olin kiinnostuneempi yläpäästä.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko höylätä, kun mitään muuta ei ole tinder-miehillä tarjolla. Yksi pyysi just treffeille ihmisten ilmoille ilman, että seksiä on edes vielä mainittu, hallelujah!!! Menen pelkästään siitä ilosta, että vielä on vanhanaikaisiakin miehiä olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Introvertti nainen tarjoilee seuraa 40 miehelle, ekstrovertti varmaan yli sadalle. 😂
Tinder on kyllä paskonut deittimarkkinat totaalisesti. En ihmettele miksi suurin osa miehistä hakee vain panoseuraa sieltä, ei kannata kuvitella vaimomatskua löytävänsä.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt. Ja tuo, että pitäisi jostain treffipalstoilta treffailla kymmeniä miehiä kuulostaa ihan painajaiselta mulle. En ole koskaan käynyt treffeillä, ex-miehen kanssa tavattiin koulussa!
No tämä on ihan normi nykyään. Joko käyt sen myllyn läpi tai olet yksin.
https://www.amoremi.ee/ selaa alas asti. Soomes= Suomi. Perheellinen on monelle ok. Vanhanajan seuranhakua.