Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako

Vierailija
02.06.2024 |

https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html

Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.

Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa. 

Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.

Kommentit (306)

Vierailija
161/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastaa internetiä ja saamaansa huomiota kaikilta maailman kehitysmaalaisilta ja narsisteilta. Ovat vaan siirtyneet toiselle alustalle vaikka fakebookiin.

Kuulostat kyllä todella internet-asiantuntijalta. Eli mielestäsi uusista uusin foorumi on nyt Facebook?

Vierailija
162/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.

Sama kokemus samasta kaupungista. Irl miesten taso paljon parempi kuin Tinderissä. Siksi siellä ei kannata roikkua. 

Pelkästään tämän palstan kautta tinderistä muodostunut epämiellyttävä mielikuva. Ehkä se on tarkoituskin, mutta luultavasti myös totta toinen puoli. Osa miehistä löytää nähtävästi elämäntarkoituksensa naisten vedättelystä pelkästään netissä. Oma aika ei riitä tuollaiseen. On niitä muitakin konsteja tavata uusia ihmisiä, tuota livemaailmaa olisi syytäkin elvyttää kohtaamisystävällisemmäksi. Mistä sitä tietää vaikka tälläinen kulttuurinen käänne vielä tulisi kun tarpeeksi turhaudutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan

Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi

Ihan liian vaativa tehtävä naisille. Siinähän joutuisi itse olemaan aktiivinen, ja sehän ei demareille & lompakkoloisille sovi sitten millään. Koska ikävästi muistuttaa itse itsensä elättämistä vaivannäön ja työn tekemisen kautta, kun on tottuneet kelan elätykseen. Joo ei, kuolleena syntynyt ajatus.... Ja siiinähän olisi sitä vääränlaista tasa-arvoa, mikä ei sovi naisten ajatusmaailmaan millään. Naisille tasa-arvoa on vain se, milloin itse ovat saamapuolella.

Millaisen naisen haluaisit sanovan sinulle moi? Kelpaako kuka tahansa? Siinähän nainen pitää sinua kiinnostavana.

Vierailija
164/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.

Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.

Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.

Mä tunnen montakin paria, jotka löysivät toisensa tinderistä, mutta heitä kaikkia yhdistää sama asia. Olivat haluttuja oikeassakin elämässä. 

Eli heillä ei olisi ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa ilmankin tinderiä. Lähinnä siinä vaan säästyi aikaa molemmilta, kun ei tarvinnut juosta baareissa ja treffeil

Noissa 4 tinderissä tavanneessa pariskunnassa löytyy koko viehättävyyden kirjo: 

Kaksi pariskuntaa on sellaisia, joissa mies ja nainen ovat molemmat ihan poikkeuksellisen hyvännäköisiä. Yksi pariskunta on semmonen jossa molemmat on aivan taviksia ulkonäöltään, ja yksi pari on sellainen jossa molemmat on jonkin verran alle keskitason viehättävyydessään, eli eivät ollenkaan hyvännäköisiä. 

Vierailija
165/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut yhden yön jutuista tai mistään friends with benefits. Haluan normaalin parisuhteen, ja Tinderiin ei tunnu hakeutuvan sellaisia miehiä. Joten ei kiitos.

Kyllä siellä vielä pari vuotta sitten oli miehiä, jotka halusi oikean parisuhteen. Tosin kokemukseni rajoittuu 40+miehiin. Itsekin löysin sieltä kumppanin.

Ehkä tilanne on sitten muuttunut.

Pari vuotta sitten toimi vielä ihan ok. Tinder on ahneuksissa muuttanut algoritmia, ettei sopivat parit mätsää ellet naisena maksa lisäpalveluista hakujen suodattamiseksi. Vakavaa seuraa hakeville näytetään vain hetken hupia hakevien miesten profiilit. Parasta oli, kun eräs perhettä haluava  (ilmoitti profiilissa) poisti minut mätseistä. Tämän jälkeen Tinder näytti erittäin komeiden perhettä toivovien miesten profiilit. En tarttunut syöttiin. Tiedän tasoni.

Vierailija
166/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, Tinderissä on niin törkeitä miehiä. Lupailevat tavata, tapaavat ehkä kerran ja kehuvat vaikka kuinka mutta sitten niistä ei kuule enää mitään. 

Jep, tämä on saanut ainakin minut vähentämään live-treffit tinder-miesten kanssa lähes olemattomiin. Kun itse laittautuu pari tuntia ja mies tekeekin oharit, niin kyllä se vähän turhauttaa. Ja en kanssa ymmärrä mikä järki on kehua toinen taivaisiin ensi treffeillä ja sitten lopettaa yhteydenpito :D Kun ainakaan omassa tapauksessa ei olisi seksiä ehditty muutenkaan harrastamaan kun miehen piti hakea veljensä, niin ei sekään voinut olla syy.

Vierailija
167/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10% mieskäyttäjistä. Ja noin 50% mieskäyttäjistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan. 

Eli käytännössä puolet tinderin miehistä on 100% syyttömiä ap:n mainitsemaan "spämmäykseen", koska heillä ei ole yhtään mätsiä kenelle voisivat edes teoriassa mitään spämmätä 😂

Niin, siellähän on noin 10 % miehistä kiinnostuneita naisia, joten pienellä miettimisellä tässä ei ole mitään ihmeellistä. 

Tinder ei edes näytä naiskäyttäjille kuin murto-osan miesten profiileista. Ihan turha itkeä. 

Vierailija
168/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako sinua minun kalasaalis baby.

Vierailija
169/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS:n pitäisi kirjoittaa juttu siitä miten Tinderissä jakaminen voimaannuttaa naisen

Mitä naiset siellä jakavat? Eivät ilmeisesti ainakaan puhelinnumeroitaan, kun  miehet valittavat, ettei sieltä naista löydy.

Jännille jakavat, kunnollisille miehille ei.

Mitäköhän tarkoitat tässä yhteydessä kunnollisella miehellä? Jos molemmat ovat tinderissä etsimässä seksiseuraa? 

Vierailija
170/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10% mieskäyttäjistä. Ja noin 50% mieskäyttäjistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan. 

Eli käytännössä puolet tinderin miehistä on 100% syyttömiä ap:n mainitsemaan "spämmäykseen", koska heillä ei ole yhtään mätsiä kenelle voisivat edes teoriassa mitään spämmätä 😂

Niin, siellähän on noin 10 % miehistä kiinnostuneita naisia, joten pienellä miettimisellä tässä ei ole mitään ihmeellistä. 

Tinder ei edes näytä naiskäyttäjille kuin murto-osan miesten profiileista. Ihan turha itkeä. 

"Niin, siellähän on noin 10 % miehistä kiinnostuneita naisia"

Aika erikoinen väite. Sulla on varmaan jokin lähde tuolle? Tinderin itsensä mukaan 24% käyttäjistä on naisia, ja heistä tuskin valtaosa on lesboja. 

"Tinder ei edes näytä naiskäyttäjille kuin murto-osan miesten profiileista. Ihan turha itkeä"

Niin. Se nyt ei ollut se pointti tässä, arvon grobiaani. Tilastojen mukaan 50% mieskäyttäjistä ei saa ollenkaan mätsejä, joten heitä on ihan turha syyttää miesten sikailusta Tinderissä. Kenelle edes voisit ehdotella mitään seksuaalista, jos sinulla on 0 mätsiä 😃? 

Vierailija
171/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin laittanut Tinderiin, että etsin loppuelämän kumppania niin mulle viestejä ja tykkäyksiä tulee miehiltä joilla profiilissa lukee, että etsivät lyhytaikaista suhdetta. Juu ei kiitos. Mielummin olen yksin ja tutustun sit livenä johonkin kivaan mieheen tai sit en, mut pelkkää seksi seuraa en hae, joten poistin profiilin.

Ei suomalainen nainen ole kykenevä parisuhteeseen.

Vierailija
172/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni ikäluokassa (sama kuin jutussa) Tinderiä kyllä käytetään, molemmat poikaystävät löytyivät sieltä heti eli naiset eivät jää sinne roikkumaan.

Omassa ikäluokassa taas en tunne käyttäjiä.

Vierailija
173/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei käytä tinderiä.

Vierailija
174/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan

Ihan liian vaativa tehtävä naisille. Siinähän joutuisi itse olemaan aktiivinen, ja sehän ei demareille & lompakkoloisille sovi sitten millään. Koska ikävästi muistuttaa itse itsensä elättämistä vaivannäön ja työn tekemisen kautta, kun on tottuneet kelan elätykseen. Joo ei, kuolleena syntynyt ajatus.... Ja siiinähän olisi sitä vääränlaista tasa-arvoa, mikä ei sovi naisten ajatusmaailmaan millään. Naisille tasa-arvoa on vain se, milloin itse ovat saamapuolella.

Millaisen naisen haluaisit sanovan sinulle moi? Kelpaako kuka tahansa? Siinähän nainen pitää sinua kiinnostavana.

No sellaisen naisen, joka pitää minua kiinnostavana.

Vierailija
175/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole Tinderissä, edes koskaan ollut. Tämä palsta on opettanut ettei kannata haaskata aikaansa siellä.

Vierailija
176/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo kuulut marginaaliin. Melkein kaikki naiset saavat parisuhteen niin halutessaan.

Mihin tämä väite perustuu? Olen itse reilu nelikymppinen helsinkiläisnainen. Merkittävä naispuolisista ystävistäni on sinkkuja. Kaikki korkeakoulutettuja, itsestään huoltapitäviä ja itseään kehittäviä, mielenkiintoisia ihmisiä. Moni -itseni mukaanlukien- on etsinyt seuraa pitkään, mutta fiksua ja vakavaan suhteeseen valmista miestä ei vain löydy!

Vierailija
177/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo kuulut marginaaliin. Melkein kaikki naiset saavat parisuhteen niin halutessaan.

Niin ja miehet pääsee aina ilmaiseksi jonon ohi ja muutenkaa heidän ei tarvitse maksaa edes ruokaostoksiaan. Miehillä on niin helppoa.

Vierailija
178/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.

Eikös tuo ole aika hyvin, jos Tampereen kokoisesta kaupungista löytyi peräti 10 avaruuskirurgi-laatikkoleukaa? En valittaisi.

Vierailija
179/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko taas naista mihin? 

Lähinnä runkkuvälineeksi. Eipä siitä kyllä juuri muuhun olekaan. Ei tunnu onnistuvan sen enempää kakaroiden vääntäminen, siivoaminen kuin ruuanlaittokaan, kodinhoidosta nyt puhumattakaan, joten alkaa vaihtoehdot ja tarpeellisuudet sekä olemassaolonsa tarpeet naisilla olla vähäisiä nykyään.

Vierailija
180/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset todellakaan saa parisuhdetta vaikka kuinka haluaisivat! Tää on miesten höpöhöpö-puhetta. Ja kun katsot vähän ympärillesi vaikka siellä prismassa, niin  näet kaikilla pulleroilla, sandaalit lintassa kävelevillä miehillä vaimon tai vähintään sormuksen sormessa. Naisena sanon, että meitä korkeastikoulutettuja, hyväpalkkaisia, urheilullisia yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Ei me kelvata miehille. Tai sitten ne (tinder-)miehet etsivät koko ajan uutta naista.

Te ette "kelpaa" siksi, kun te kuljette nokat niin pystyssä ja naamat rutussa omahyväisyydestänne, että jos sadekuuro osuu kohdalle, te hukutte. Siitä se on kyse, eikä mistään muusta. Ihan itse annatte itsestänne sellaisen kuvan ulospäin, että teille ei saa tulla kukaan mitään sanomaan tai puhumaan ettei lähde ahdistelusyytteet tulille. Joten vinkki menee kyllä jakeluun ja saatte olla ylhäisessä olemuksessanne ihan kaikessa rauhassa. Se kyllä tulee selväksi ettei tarvi tulla häiritsemään arvon ylhäisyyttä.