Jollet osallistu pikkujouluihin, olet seuraavissa muutosneuvotteluissa potkut saavien kärjessä!
Kommentit (14)
Koskee myös niitä jotka lähtevät pikkujouluista liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koskee myös niitä jotka lähtevät pikkujouluista liian aikaisin.
Ei tulisi mieleenkään lähteä ennen jatkoja sillä tiedän että pomo avaa kalliita samppanjoita viimeisten viiden kesken.
En voinut osallistua,olen koronan riskiryhmää.
Kännisiä ei jaksa katsella. Syömiset maistuis.
Parempikin päästä pois firmasta jossa tuhlataan pikkujouluihin kun yt:t tulossa. Ei se tuosta tulisi paranemaan vaan kohta kaikki on työttöminä.
Hyvä hyvä. Olikin jo muutama kiinnostava tarjous alla, niin jos näin kävisi niin en välttämättä pistäisi yhtään pahakseni.
T. Ihminen, joka ei koskaan osallistu mihinkään työpaikan "virkistystoimintaan"
Miksi olette töissä semmoisissa paskafirmoissa? Mun työpaikassa ei ole koskaan ollut muutosneuvotteluja vaikka firma perustettu 1973.
Meillä varmaan irtisanotaan sitten koko tiimi ja pistetään pillit pussiin, kun kukaan ei aio osallistua.
En ole koskaan käynyt pikkujouluissa, en ole myöskään koskaan ollut lomautettuna tai irtisanottuna. Töissä olen ollut työntekijän asemassa nyt yli neljäkymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En voinut osallistua,olen koronan riskiryhmää.
Sinulla on aids. Otan osaa.
Ehkä noin jossain ku**pääsosiopaattien perustamissa viiden hengen nyrkkipajoissa missä huono johtaminen on taattua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä varmaan irtisanotaan sitten koko tiimi ja pistetään pillit pussiin, kun kukaan ei aio osallistua.
Ei ongelma.
T. Työnantaja.
5/5
Näin se menee.