Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako

Vierailija
02.06.2024 |

https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html

Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.

Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa. 

Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.

Kommentit (306)

Vierailija
141/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, Tinderissä on niin törkeitä miehiä. Lupailevat tavata, tapaavat ehkä kerran ja kehuvat vaikka kuinka mutta sitten niistä ei kuule enää mitään. 

Onko sinulla mitään veikkauksia siitä, minkä takia miehet eivät halunneet tavata sinua uudestaan, tai jatkaa yhteydenpitoa? 

Vierailija
142/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan

Nojoo kuulut marginaaliin. Melkein kaikki naiset saavat parisuhteen niin halutessaan.

Ei naiset todellakaan saa parisuhdetta vaikka kuinka haluaisivat! Tää on miesten höpöhöpö-puhetta. Ja kun katsot vähän ympärillesi vaikka siellä prismassa, niin  näet kaikilla pulleroilla, sandaalit lintassa kävelevillä miehillä vaimon tai vähintään sormuksen sormessa. Naisena sanon, että meitä korkeastikoulutettuja, hyväpalkkaisia, urheilullisia yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Ei me kelvata miehille. Tai sitten ne (tinder-)miehet etsivät koko ajan uutta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, Tinderissä on niin törkeitä miehiä. Lupailevat tavata, tapaavat ehkä kerran ja kehuvat vaikka kuinka mutta sitten niistä ei kuule enää mitään. 

Eli matchailit samoja miehiä kuin muutkin naiset.

Vierailija
144/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan

Nojoo kuulut marginaaliin. Melkein kaikki naiset saavat parisuhteen niin halutessaan.

Ei naiset todellakaan saa parisuhdetta vaikka kuinka haluaisivat! Tää on miesten höpöhöpö-puhetta. Ja kun katsot vähän ympärillesi vaikka siellä prismassa, niin  näet kaikilla pulleroilla, sandaalit lintassa kävelevillä miehillä vaimon tai vähintään sormuksen sormessa. Naisena sanon, että meitä korkeastikoulutettuja, hyväpalkkaisia, urheilullisia yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Ei me kelvata miehille. Tai sitten ne (tinder-)miehet etsivät koko ajan uutta naista.

Se on vain kylmä fakta ettei ne laadukkaimmat miehet riitä kaikille naisille tai sitten heillä on niin paljon vaihtoehtoja ettei tarvitse asettua suhteeseen.

Vierailija
145/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisena sanon, että meitä korkeastikoulutettuja, hyväpalkkaisia, urheilullisia yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon. Ei me kelvata miehille"

Olen ollut nyt 40v tällä planeetalla, enkä ole yhtä poikkeusta lukuun ottamatta IKINÄ, koskaan, tavannut oikeasti kaunista naista jolla olisi mitään ongelmia saada mies niin halutessaan. Mä veikkaan että sä et ole läheskään niin hyvännäköinen kuin kuvittelet olevasi. 

PS. Se ainoa poikkeus oli kaunis nainen, jolla oli diagnosoitu vaikea autismi. 

Vierailija
146/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen voi saada parisuhteen halutessaan. Mutta jos parisuhde on sellaisen "I'm such a nice guy, you should give me a chance" tyyppisen sankarin kanssa joka kohtelee naista tyhmänä, alempiarvoisena olentona, voi pohtia onko kyseisellä parisuhteella mitään arvoa.

Vierailija
147/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisena sanon, että meitä korkeastikoulutettuj

Mä olen nainen ja mun ongelma ei ole ulkonäkö vaan se, että en hyppää sänkyyn  kun sitten vasta kun on tutustuttu hyvin ja sovitaan ettei tapailla muita. Tää ei miehille kelpaa, joten oon varmaan loppuelämäni ilman. Ja ei, en ole uskovainen, niistä piireistä voisikin löytyä samoin ajatteleva mies. Suhteessa harrastan kyllä mielelläni paljonkin seksiä.

Vierailija
148/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän. 

Jännä, kun naiset ovat tälläkin palstalla käyttäneet valtavasti aikaa vakuuttaakseen miehet siitä, ettei naisia kannata koskaan lähestyä missään.

Minä ainakin olen jatkuvasti sanonut, että saa lähestyä, mutta ei kukaan minua lähesty. Olen jo viiskymppinen, eikä kukaan mies ole ikinä lähestynyt ja ihan ilmiselvää häiriökäyttäytymistä ja törkeyksien huutelua, raizcauksen yrittämistä jne en TIETENKÄÄN laske lähestymiseksi, ei ne muutkaan pariskunnat ole sillä tavalla tutustuneet.

Ja jos taas itse olen yrittänyt lähestyä, tutustua, keskustella, miehet suorastaan kipittää karkuun. Tai vaihtoehtoisesti ovat niin tylyjä, ettei tee mieli jatkaa juttelua, koska selvästi ei mitään edes kaverillista kiinnostusta ole. 

Vierailija
149/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ilmiö tämä että naiset kyselevät mikseivät normaalit miehet vastusta huonosti käyttäytyvien miesten toimintaa.

Kysyn vain miehenä, kuinka? Kuinka voin estää sitä? Oli sitten kyse tinderistä tai jostain muusta. Nämä miehet tietävät jo mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa. He tietoisesti käyttäytyvät huonosti. Ei se auta yhtään että sanon ääneen paheksuvani sellaista, koska he eivät välitä. Mitä muita keinoja on? He eivät tule vastaan mun tinderissä.

Vaikka paheksuntasi ei välttämättä muuta asiaa, osoittaisi paheksunta kuitenkin tietynlaista selkärankaa hiljaisen hyväksynnän sijaan. Vahva selkäranka itsessään nostaisi ainakin sinun arvoa naisten silmissä paljon, vaikka tuskin hyvänä miehenä siitä on edes puutetta.

Vierailija
150/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, miten noin p*ska appi voi olla noin suosittu. Toisaalta enpä ymmärrä TikTokin suosiota yhtään enempää.

Vierailija
151/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi

Kiinnostavimmat näyttävät myös jotenkin..varatuilta. Onhan se vähän noloa kuulla se vastaus "sori mutku". Mies ei varmaankaan pahastu.

Vierailija
152/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään veikkauksia siitä, minkä takia miehet eivät halunneet tavata sinua uudestaan, tai jatkaa yhteydenpitoa? 

Miksei voi olla rehellinen?

Vierailija
153/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä!

Minulle kelpaisi kyllä korkeakoulutettu, hyväpalkkainen, urheilullinen, yksinäinen nainen.

Kelpaako sinulle ammattikoulun käynyt, pienipalkkainen, urheilullinen, yksinäinen mies?

Kaipaan itsekin parisuhdetta eikä kouluttamattomuuteni johdu heikkolahjaisuudesta vaan kunnianhimon puutteesta.

Vierailija
154/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.

Vähän sellainen yleisesti tiedetty fakta, ettei parisuhde suomalaisen naisen kanssa kannata. Yleensä se tinderikin jää käyttöön vaikka parisuhde olisikin.

Saatpa kuulostamaan itsesi oksettavalta.

Vierailija
155/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla rehellinen?

Nyt en ymmärrä. Ketä tässä tarkoitat? Minua? Niitä miehiä? 

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
156/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.

Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.

Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.

Mä tunnen montakin paria, jotka löysivät toisensa tinderistä, mutta heitä kaikkia yhdistää sama asia. Olivat haluttuja oikeassakin elämässä. 

Eli heillä ei olisi ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa ilmankin tinderiä. Lähinnä siinä vaan säästyi aikaa molemmilta, kun ei tarvinnut juosta baareissa ja treffeillä vaan käy noukkimassa tinderistä sen parhaan. 

Suurimmalla osalla se ei tietenkään mene noin.

Vierailija
157/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi

Kiinnostavimmat näyttävät myös jotenkin..varatuilta. Onhan se vähän noloa kuulla se vastaus "sori mutku". Mies ei varmaankaan pahastu.

Onko se noloa jos jokainen vastaantuleva mies ei halua naimisiin kanssasi?

Vierailija
158/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hajua. Ei tullut mitään selkeää vastausta- jos tuli yhtään mitään vastausta. Samoja kokemuksia olen kuullut monelta muultakin naiselta. 

Vierailija
159/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän. 

Eikö se Tinder ole nimenomaisesti sitä varten että sieltä tapaat jonkun kasvokkain? Taitaa olla kyse enemmän siitä, että ei osaa päättää kenet tapaisi kun valinnanvaraa on ainakin teoriassa paljon. Kannattaisi valita sieltä pari tyyppiä jotka tavata ja sitten Tinder vähäksi aikaa kiinni, sen sijaan että etsit samalla lisää.

En ole ikinä ollutkaan Tinderissä, juurikin sen takia, että ei kuvat ja ihmisen ulkonäkö minulle loppujen lopuksi kerro yhtään mitään. 

Valokuva voi kyllä johtaa harhaan. Aika usein henkilö voi valokuvassa olla aika vaatimattoman näköinen, mutta livenä onkin ihan eri tavalla kaunis/komea.

Vierailija
160/306 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.

Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.

Mä tunnen montakin paria, jotka löysivät toisensa tinderistä, mutta heitä kaikkia yhdistää sama asia. Olivat haluttuja oikeassakin elämässä. 

Eli heillä ei olisi ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa ilmankin tinderiä. Lähinnä siinä vaan säästyi aikaa molemmilta, kun ei tarvinnut juosta baareissa ja treffeil

Näinhän se menee. Jos olet epähaluttu, olet sitä myös deittisovelluksessa. Turha siitä on sovellusta syyttää. Maailma on raaka paikka. Valitettavasti.