HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaat treffit ja suhteet on alkanut tilanteessa jossa olen ollut vastahakoinen tapaamaan, mutta mies ei luovuttanut. Ehkä pitäisi siis lopettaa yliajattelu ja analysointi asioista joita en voi tietää ennen kun tapaan livenä. Kuvista kun ei oikein saa oikeaa kuvaa henkilöstä.
Mulla taas toistepäin :D paras suhde alkoi niin, että tein miehelle aloitteen baarissa, ja sitten kännisekoiluni ja yli-innokkuuteni nähtyään mies vähän epäröi viitsiikö kanssani alkaa mihinkään :D mutta viiden vuoden suhde siitä tuli.
Kun tuollaisen innokkaan miehen kanssa suostuin treffeille tinderistä, niin kokemus oli huono. Mies ei oikein näyttänyt kuviltaan ja yritti painostaa, että mentäisiin mun luokse mutta en suostunut ja lopetin treffit.
Naisen tarvitsee olla siellä se 2-4viikkoa ja on nähnyt kaikki olennaiset miehet ja mätsännyt kiinnostavat. Itse löysin puolisoni kuukauden sisällä tinderin lataamisesta. Siksi siellä ei naisia ole, ne pariutuu ja poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.
Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.
Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.
Melkoinen onnistumisprosentti 🙄.
No on se siinä mielessä, että en tunne kuin muutaman sellaisen ihmisen, jotka ovat hakeneet kumppania mm. Tinderistä, mutta eivät ole siinä onnistuneet ja ovat vieläkin yksin. Eli omassa pienessä kuplassani tinderin onnistumisprosentti on siis yli 50%, mikä on aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Sama kokemus samasta kaupungista. Irl miesten taso paljon parempi kuin Tinderissä. Siksi siellä ei kannata roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Sama kokemus samasta kaupungista. Irl miesten taso paljon parempi kuin Tinderissä. Siksi siellä ei kannata roikkua.
Löysitkö sinä sitten miehen irl?
Ap, olet aika typerys. Miksi minun pitäisi välittää miten toiset miehet käyttäytyy? Ja lisään sen etten edes tiedä miten muut miehet jossain tinderissä käyttäytyy, mistä edes voisin tietää?
Vierailija kirjoitti:
Naisen tarvitsee olla siellä se 2-4viikkoa ja on nähnyt kaikki olennaiset miehet ja mätsännyt kiinnostavat. Itse löysin puolisoni kuukauden sisällä tinderin lataamisesta. Siksi siellä ei naisia ole, ne pariutuu ja poistuu.
Masentavaa. Itse olin vuoden ja sitten kyllästyin. Muutamat treffit ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaavat miehet ei kuluta aikaa tinderissä kun pillua saa kadultakin kun vaan vähän kohottaa kulmakarvoja. Loput kuluttaa aikaa pelaamiseen mieluummin kun ovat nolattavina tinderissä tai sitten lähettävät netistä lataamia kikkelikuvia naisille kun tietävät, että se v tuttaa niitä. Elämä on.
Mitä nainen tekee miehellä, jos teille se parisuhde on vain " naisen saamista" ja " naisen saaminen" on vain pillun saamista. Mitä nainen tekee miehellä silloin? Ei mitään. Mies on silloin täysin hyödytön, ei tarjoa naiselle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et swaipannut minua oikealle. En tuommoisia pinnallisia jaksa hetkeäkään. Enkä todellakaan ole ala-arvoinen. Elämässäni on sisältöä riittävästi ja elän hyvää elämää.
Tinderissä naiset ,siis lähes kaikki hakevat vain sitä satuolentoa. Pitää olla rikas, lihaksikas, komea ja olla naiselle rahapussi. Hyvin harvalle riittää normaali hyvä mies, jonka kanssa elämässä olisi hyvinvointia ja onnea
No joo... Eiköhän naisille riitä se, että ihminen olisi edes hieman sosiaalinen (=kaikki kuvat ei ole otettu vessan peilistä itse), että olisi kiinnostunut edes jostain asiasta maailmassa ja osaisi sen jollain tapaa ilmaista (eli sanoo jotain muuta kuin että "etsin huumorintajuista naista ja käyn salilla") ja vaikuttaisi olevan edes jotenkin innostunut omasta elämästään. Nämä toiveet ovat erittäin eri asia kuin että pitäisi olla rikas, lihaksikas ja komea. Ja huom. Suomessa ei edes ole oikeasti rikkaita ihmisiä jonka rahapussin perässä juosta, ja naiset ansaitsevat omat rahansa, eihän ne muuten selviäisi hengissä.
Tiedän kyllä mistä tuo tamperelainen kirjoittaa, siellä on niitä alakulma-sierain-selfieitä viljeleviä peräkammarinpoikia, jotka eivät ole kirjoittaneet profiiliinsa yhtään kiinnostavaa lausetta. Mistä tällaisessa ihmisessä pitäisi kiinnostua? Odotan kiinnostuneena vastausta.
Tinder ja kaikki muut deittisovellukset ovatkin älytöntä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet aika typerys. Miksi minun pitäisi välittää miten toiset miehet käyttäytyy? Ja lisään sen etten edes tiedä miten muut miehet jossain tinderissä käyttäytyy, mistä edes voisin tietää?
Onko normaalia kutsua tuntematonta ihmistä netissä typerykseksi. Ei ole.
Sinulla on oman käytöstapojesi kanssa ihan riittävästi ongelmia, joten ei sinusta kyllä muiden miesten käytökseen puuttujaksi tosiaan olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10% mieskäyttäjistä. Ja noin 50% mieskäyttäjistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan.
Eli käytännössä puolet tinderin miehistä on 100% syyttömiä ap:n mainitsemaan "spämmäykseen", koska heillä ei ole yhtään mätsiä kenelle voisivat edes teoriassa mitään spämmätä 😂
Oon matchanny myös sellaisia miehiä jotka ei niin kauheasti viehätä silmää. Nää niitä pahimpija spämmijöitä ovat. Epätoivoisina laittavat koko ajan viestiä ja ovat heti mustasukkaisia.
Viimeisin tämmöinen oli viikko sitten. Matchasin aamulla ennen aamulenkkiä. Mies pisti moi. Vastasin tähän ja olin tunnin ilman puhelinta. Sillä välin oli tullut "Mitä kuuluu? Mitä sun maanantaihin?" "Voidaanko tutustua?" "Olisi tosi kiva tutustu
Erikoinen tämä vika kysymys. Ensin valitetaan ettei miehille anneta huonon ulkonäön takia mahdollisuuksia. Sitten valitetaan sitä, että joku on antanut mahdollisuuden.
Jos ihmiset pariutuisivat toisten kanssa vain ulkonäön perusteella, maailmassa ei syntyisi lapsia ollenkaan. Rakkaus ei itseasiassa katso ulkonäköä, usko tai älä, kun se oikea osuu kohdalle. Sehän on helvetin hyvä jos joku antaa jollekin sen persoonan perusteella mahdollisuuden. Etkö siis halua sittenkään että nämä alimmat 50% epäsuosituimpia saisi mahdollisuutta? Koita nyt päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia kutsua tuntematonta ihmistä netissä typerykseksi. Ei ole.
Sinulla on oman käytöstapojesi kanssa ihan riittävästi ongelmia, joten ei sinusta kyllä muiden miesten käytökseen puuttujaksi tosiaan olisikaan.
Kyllä toista saa kutsua typerykseksi jos hän sellainen. Ap ja sinä, sellaisia molemmat olette. Et osaa edes kysymykseeni vastata, olet täällä vain provoilemassa koska olet typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
Joo tähän ei valitettavasti voi vaikuttaa. Nainen klikkaa itse kuka pääsee hänen kanssaan keskustelemaan. Täällä foorumilla voi edes periaatteessa puuttua naisvihaan yms mutta tinderissä ei mitenkään.
No kukaan ei puutu. Kyllähän se vaikuttaa kuvaan miehistä, kun jokainen aloitus saa lauman haukkujia aktivoitumaan eikä yksikään mies puutu siihen. Ei kiinnosta olla herrasmies.
Tällä palstalla käy ehkä yhden käden sormien verran kunnollisia miehiä. Olen nähnyt heidän puolustavan naisia mutta sitten alkaa noitten inkkujen valkoritari-huutelut ja v ittuilut. Ei muakaan kiinnostaisi tollasen palautteen jälkeen alkaa puolustella ketään.
AP kirjoitti. "Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. "
Kerronpa, miksi minä normaali mies vastustan sitä että naiset lähtee tinderistä. Veikkaan kuitenkin, että yllätyt perusteluista. Ajattelen näet, että tinder on melko ulkonäkökeskeinen ja useimmat eivät anna siellä itsestään rehellistä kuvaa. En itse ole koskaan omannut tinder-profiilia, mutta noin kuitenkin uskon. Seurani olen aina löytänyt muualta. Pysykööt nuo ulkoista olemusta palvovat kuvanparantelijat edelleen siellä tinderissä.
Minä olen seurustellut 17-21-vuotiaana. Kun suhde päättyi, aloin alle vuoden päästä uuteen suhteeseen nykyisen mieheni kanssa, ihan baarissa tavattiin. Eli olen nyt ikävuodet 22-36 ollut parisuhteessa ja naimisissa. Missä vaiheessa olisin Tinderin ladannut ja miksi? Kun olin eron jälkeen sinkkuna 10 kk, ei tullut mieleenkään alkaa deittailla yhtään ketään. Tuossa ei oteta huomioon, ettei välttämättä kaikki ole sinkkuja tai innokkaita etsimään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et swaipannut minua oikealle. En tuommoisia pinnallisia jaksa hetkeäkään. Enkä todellakaan ole ala-arvoinen. Elämässäni on sisältöä riittävästi ja elän hyvää elämää.
Tinderissä naiset ,siis lähes kaikki hakevat vain sitä satuolentoa. Pitää olla rikas, lihaksikas, komea ja olla naiselle rahapussi. Hyvin harvalle riittää normaali hyvä mies, jonka kanssa elämässä olisi hyvinvointia ja onnea
No joo... Eiköhän naisille riitä se, että ihminen olisi edes hieman sosiaalinen (=kaikki kuvat ei ole otettu vessan peilistä itse), että olisi kiinnostunut edes jostain asiast
"Eiköhän naisille riitä se, että ihminen olisi edes hieman sosiaalinen (=kaikki kuvat ei ole otettu vessan peilistä itse), että olisi kiinnostunut edes jostain asiasta maailmassa ja osaisi sen jollain tapaa ilmaista (eli sanoo jotain muuta kuin että "etsin huumorintajuista naista ja käyn salilla") ja vaikuttaisi olevan edes jotenkin innostunut omasta elämästään"
Miksi nuo riittäisi minulle? Ei noi vielä todellakaan riitä siihen että oma kiinnostukseni heräisi.
Olen Normi painoinen, ok näköinen, normaali työssä käyvä nainen. Sinkku. En ole ikinä ollut Tinderissä, enkä aio mennäkään. Mieluummin yksin, ellei ketään löydy muuten kuin jonkun Tinderiin kautta.
Ei ihme, Tinderissä on niin törkeitä miehiä. Lupailevat tavata, tapaavat ehkä kerran ja kehuvat vaikka kuinka mutta sitten niistä ei kuule enää mitään.
Niistä lopuista suurin osa on sitten eettisiä polysuhteilijoita, mukuloita vaikka muille jakaa (itse lapseton) tai niin itsevarmoja itsestään että ovat tyhjällä profiililla liikkeessä.