Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma nainen ja se masentaa

Vierailija
02.06.2024 |

Eilen tuntui kurjalta katsoa kaupungilla kauniita ja ikäisensä näköisiä ylioppilaita, miten nykynuoret ovatkin niin kauniita? Jokainen näyttää mallilta, treenattuja, pitkiä ja hoikkia tyttöjä, ei rypyn ryppyä yhtään missään, symmetriset kasvot ja hyvät hiukset kaikilla. Tunnen itseni hirviömäisen rumaksi nykynaisten keskuudessa. Minusta ei ole kukaan ikäiseni mies tai edes vanhemmat miehet olleet koskaan kiinnostuneita, paitsi hyvin iäkkäät juoppomiehet. Nämä juopot ovat kyllä olleet mukavia ja heistä on tullut hyviä kavereita, vaikken ole iskuyrityksille lämmennyt. 

Olen ollut lapsesta asti ruma. Siskoani on aina kehuttu kauniiksi, samoin kaikkia muita tuttuja naisia. Minua ei ole kukaan sanonut koskaan kauniiksi, nätiksi tai edes söpöksi. Koulussa oli noloa jos joutui minun viereen istumaan ja sääliteltiin aina, jos joku joutui minun kanssani esimerkiksi paritöitä tekemään. Muutamia kavereita minulla on ja he osaavat arvostaa muita hyviä ominaisuuksiani. 

Ulkonäkövikani ovat sellaista laatua, ettei niitä voi veitsen alla korjata. Kasvoni ovat radikaalisti epäsymmetriset, näytän noin 20 vuotta ikäistäni vanhemmalta, kroppa on aina ollut tanttamainen ja tukeva. Silmäni ovat huomattavan eri kokoiset ja eri korkeuksilla, nenäni on epäsymmetrinen ja töpselimäinen, toinen sierain on todella iso ja ammottava reikä, toinen oikein pieni ja ahdas, huulissa iso ja pahan näköinen arpi ja tyypillinen hevoshymy. Kasvot pallon muotoiset ja kalkkunaheltta ilmestyy myös paastokausina pelkästä vatsallaan nukkumisesta. Ripset lyhyet tyngät ja hiukset päätä myöten makaavat lirut.

Onko täällä muita oikeasti rumia naisia? Minkälaista kohtelua saatte muilta?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille laittamaan kroppaa kuntoon. Tarvittaessa hieman kauneusoperaatioita mukaan kuvioon. Viime kädessä naisen viehättävyydessä olennaisinta on se, että ei ole ylipainoa ja kroppa on kiinteä. Ei se kaikki kaikessa ole, mutta tärkeintä kuitenkin.

Vierailija
2/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mikään treeni pelasta. Olen ollut elämäni aikana ylipainoinen, normaalipainoinen, normaalipainon alarajoilla ja lihava. Aina näyttänyt yhtä pahalta eikä kohtelu tai asenne minua kohtaan ole hoikkanakaan miksikään muuttunut. Asiakaspalvelijat kohtelevat aina täysin eri tavalla kuin kauniskasvoisia lihaviakin ystäviäni, kukaan ei tervehdi, ei tulla tarjoamaan apua eikä muutenkaan kohdella samalla tavalla kuin kauniita ja tavallisen näköisiä.

En haluaisi edes olla kaunis, haluaisin olla tavallinen. Riittäisi, etten erottuisi massasta. Nyt olen silmiinpistävän ruma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri minut. Kiitos 😃

Vierailija
4/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten meitä on kaksi! Minulla on otsakin ihan hirveä, se unohtui kertoa. Näytän gorillalta.

Ap

Vierailija
5/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka, lähetän tsemppiä. Itse olen "saanut" syntyä kauniiksi - ja silti minulla on koko nuoruuden ollut huono itsetunto, syömishäiriöitä ja edelleen olen niin ujo ja epävarma, etten edes treffeille uskalla.

Tämä sinun tekstisi helpotti vähän oloani ja arvostamaan omia piirteitäni. Sinäkään et ole tuolle mitään voinut, se ei ole sinun vikasi! Joten rohkeasti vaan omana itsenä eteenpäin, hymy, energia ja itsevarmuus kuitenkin kaunistaa. Kaltaisiasi on maailma täynnä, kukaan ei ole täydellinen muutenkaan. Se mitä on sisältä, se millaista seuraa olet - ratkaisee kuitenkin lopulta tosi asiat ja mm. rakkauden. 

Ei sitä miesten huutelua ja ylimääräistä huomiota mihinkään tarvitse. Ei ne kovin isoja juttuja ole. Itseä välillä jopa ahdistaa.

Vierailija
6/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. No, mieshaaveet olen jo haudannut. Ei mulla ole mitään saumaa kilpailla noiden nuorten super mallien kanssa. 

Vierailija
7/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on myös kuvauksesi kaltainen. Olenkin sanonut ettei kannata edes etsiä miestä kun tuskin kukaan huolisi. 

Vierailija
8/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on myös kuvauksesi kaltainen. Olenkin sanonut ettei kannata edes etsiä miestä kun tuskin kukaan huolisi. 

Kyllä ap:llekin mies löytyisi. Mutta hän on ronkeli, kun hieman elämää nähnyt ja kuppia ottava mies ei kelpaa.

Vierailija
9/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalille laittamaan kroppaa kuntoon. Tarvittaessa hieman kauneusoperaatioita mukaan kuvioon. Viime kädessä naisen viehättävyydessä olennaisinta on se, että ei ole ylipainoa ja kroppa on kiinteä. Ei se kaikki kaikessa ole, mutta tärkeintä kuitenkin.

Jaa kenelle se on tärkeää/olennaista että on kiinteä roppa eikä ylipainoa? 

Vierailija
10/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti tosi ihana ihminen! 

Vierailija
11/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö joku työmies sillä tarpeitaan täyttäisi.

Miehellä riittää totaaliseen yksinäisyyteen pelkästään se että on tylsä.

Vierailija
12/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kaikilla olisi rahaa plastiikkakirurgiaan

Vierailija
13/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? En viitsi edes lukea.

Vierailija
14/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy viranomaiseksi ja ala käyttää valtaa. Se on Suomen meininki. Munaakin tulee aina jostain. Maksusta ainakin joku mies antaa.

Vierailija
15/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy viranomaiseksi ja ala käyttää valtaa. Se on Suomen meininki.

Vierailija
16/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on säälittäviä ja paska kommenttiensa alla on aina pillun puute, eli seksiä saat joskus ja viranomaisena alat tienata niin hyvin, että voit ostaakin, joku mies aina myy.

Vierailija
17/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kaikilla olisi rahaa plastiikkakirurgiaan

Rahaa saa tekemällä töitä. Ja rahalla voi ostaa vaikka kauniimpaa ulkonäköä. Ja jos rumuus häiritsee elämää, asia kannattaa korjata. Toinen vaihtoehto on marmattaa mammapalstalla kuinka on kamalaa, eikä tilanne muuksi tule muuttumaan.

Vierailija
18/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus, terveellinen ruokavalio ja liikunta. Käy kampaajalle ja mieti sopiva leikkaus tai kiharat hiuksiin. Opettele meikkaamaan ja tuo parhaat puolesi esiin meikillä. Kukaan ei ole ruma. 

Vierailija
19/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kerroin olevani näiden laitapuolen kulkijoiden kanssa hyvää pataa, he ovat minulle tärkeitä ystäviä. Vietän heidän kanssaan aikaa välillä torilla istuskellen ja jutellaan elämän menosta. Sisäistä kauneutta ovat kehuneet minulta löytyvän. Luonteeltani olen hyvin empaattinen, ystävällinen ja huumorintajuinen. Minua ei pienet rosot hetkauta ja tiedän miltä tuntuu olla pohjalla. En vain halua harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa, koska nämä ystävät ovat ukkini kanssa samaa ikäluokkaa. Olen itse 20-vuotias.

Kaikki sympatiat myös teille ketjun muille rumille naisille. Minua ei kiinnosta valta eikä kontrolli, olen jo työelämässä ja toden totta, lapset kyllä pitävät minusta. Työskentelen erityislasten parissa lähihoitajana.

Ap

Vierailija
20/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lyhyenä miehenä tiettyyn pisteeseen saakka ymmärrän tilanteesi. Erona on että lyhyestä miehestä saa vitsailla mediassa ja muutenkin kiusata koko elämän ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi