HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen päästään terve ihminen ei tarvitse deitti-äppejä.
Joo. Näillä on jono kotiovella.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
jos tamperelaisista mieheistä kelpaa vain 10 parasta, niin saatat kohdata kilpailua. toivottavasti olet tampereen 10 parhaan naisen joukossa, niin sinulla voi olla mahdollisuuksia
"Miksi normaalit miehet ei vastusta tällaista". Ei vıttu 🤣 Miksi normaalit naiset ei vastusta Tinderin jännämiehiä? Jostain kumman syystä ne vain samat gigolot kerää kaikki matchit ja voin sanoa, ettei ne mätsääjät ole toisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
puhumattakaan naisten laadusta. 1 tuhannesta on sellainen jonka voi hyväksyä .
Vierailija kirjoitti:
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
No täällä esimerkiksi voisit sanoa noille, että olkaahan ihmisiksi tms. mutta ei. Ihan vapaasti täälläkin saa naisia haukkua ilman että yksikään mies siihen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista."
No miten minä normaalina miehenä sitten vastustan sitä? Kerään nuorilta miehiltä puhelimet ja tietokoneet pois?
Joo tähän ei valitettavasti voi vaikuttaa. Nainen klikkaa itse kuka pääsee hänen kanssaan keskustelemaan. Täällä foorumilla voi edes periaatteessa puuttua naisvihaan yms mutta tinderissä ei mitenkään.
No kukaan ei puutu. Kyllähän se vaikuttaa kuvaan miehistä, kun jokainen aloitus saa lauman haukkujia aktivoitumaan eikä yksikään mies puutu siihen. Ei kiinnosta olla herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö tämä että naiset kyselevät mikseivät normaalit miehet vastusta huonosti käyttäytyvien miesten toimintaa.
Kysyn vain miehenä, kuinka? Kuinka voin estää sitä? Oli sitten kyse tinderistä tai jostain muusta. Nämä miehet tietävät jo mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa. He tietoisesti käyttäytyvät huonosti. Ei se auta yhtään että sanon ääneen paheksuvani sellaista, koska he eivät välitä. Mitä muita keinoja on? He eivät tule vastaan mun tinderissä.
No sinun viestäsi seuraa viesti, jossa solvataan naista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tamperelaisista mieheistä kelpaa vain 10 parasta, niin saatat kohdata kilpailua. toivottavasti olet tampereen 10 parhaan naisen joukossa, niin sinulla voi olla mahdollisuuksia
Mutta tämä on todellisuutta. Niillä kymmenellä Tampereen terolla voi olla jokaisella kymmeniä naisia pyörityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo täällä kans koko Pirkanmaa plärätty, epäusko valtaa. Aina ku tulee joku kiinnostava, ni sit huomaa että jaa tää oliki jostain hiton Helsingistä!
En ikinä menisi Tinderiin, vaikka olisinkin sinkku.
Mä poistuin Tinderistä. FB date on tosin vielä. Sitä kautta olen tutustunut ihan kivoihin tyyppeihin.
Mutta tarjonta on kyllä surkeaa. "normaaleja" miehiä kovin vähän. 5% on niitä teidän kalsarikirurgeja jotka heitän takavasemmalle, koska ei kiinnosta. 10% epäilyttävän näköisiä ulkomaalaisia, joista en myöskään ole kiinnostunut kieli/kulttuurisyistä. 70% tuntuu olevan juoppoja, työttömiä, ruokkoamattomia, lihavia ja jälkeenjääneitä apukoululaisia. Loput sit ehkä tuurilla semmosia kivannäköisiä perusmiehiä.
Itse olen lapseton, hoikka, työssäkäyvä siisti ja nätti nainen. Oman tasoisia en oikein löydä millään.
Kaikki potentiaaliset on jossain 400m päässä. (Ja Tampereella asun muuten minäkin.)
Vierailija kirjoitti:
Mä poistuin Tinderistä. FB date on tosin vielä. Sitä kautta olen tutustunut ihan kivoihin tyyppeihin.
Mutta tarjonta on kyllä surkeaa. "normaaleja" miehiä kovin vähän. 5% on niitä teidän kalsarikirurgeja jotka heitän takavasemmalle, koska ei kiinnosta. 10% epäilyttävän näköisiä ulkomaalaisia, joista en myöskään ole kiinnostunut kieli/kulttuurisyistä. 70% tuntuu olevan juoppoja, työttömiä, ruokkoamattomia, lihavia ja jälkeenjääneitä apukoululaisia. Loput sit ehkä tuurilla semmosia kivannäköisiä perusmiehiä.
Itse olen lapseton, hoikka, työssäkäyvä siisti ja nätti nainen. Oman tasoisia en oikein löydä millään.
Kaikki potentiaaliset on jossain 400m päässä. (Ja Tampereella asun muuten minäkin.)
400km päässä siis. Oliskin 400m :DDD
Tinderin tilastojen mukaan yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10% mieskäyttäjistä. Ja noin 50% mieskäyttäjistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan.
Eli käytännössä puolet tinderin miehistä on 100% syyttömiä ap:n mainitsemaan "spämmäykseen", koska heillä ei ole yhtään mätsiä kenelle voisivat edes teoriassa mitään spämmätä 😂
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan yli 50% kaikista naisten antamista tykkäyksistä keskittyy 10% mieskäyttäjistä. Ja noin 50% mieskäyttäjistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan.
Eli käytännössä puolet tinderin miehistä on 100% syyttömiä ap:n mainitsemaan "spämmäykseen", koska heillä ei ole yhtään mätsiä kenelle voisivat edes teoriassa mitään spämmätä 😂
Oon matchanny myös sellaisia miehiä jotka ei niin kauheasti viehätä silmää. Nää niitä pahimpija spämmijöitä ovat. Epätoivoisina laittavat koko ajan viestiä ja ovat heti mustasukkaisia.
Viimeisin tämmöinen oli viikko sitten. Matchasin aamulla ennen aamulenkkiä. Mies pisti moi. Vastasin tähän ja olin tunnin ilman puhelinta. Sillä välin oli tullut "Mitä kuuluu? Mitä sun maanantaihin?" "Voidaanko tutustua?" "Olisi tosi kiva tutustua :))". Alkoi ahdistaa ja vi tuttaa plus tuli kehitysvammainen vaikutelma tosta jankkaamisesta, että poistoon meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.
Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.
Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon matchanny myös sellaisia miehiä jotka ei niin kauheasti viehätä silmää. Nää niitä pahimpija spämmijöitä ovat. Epätoivoisina laittavat koko ajan viestiä ja ovat heti mustasukkaisia.
Viimeisin tämmöinen oli viikko sitten. Matchasin aamulla ennen aamulenkkiä. Mies pisti moi. Vastasin tähän ja olin tunnin ilman puhelinta. Sillä välin oli tullut "Mitä kuuluu? Mitä sun maanantaihin?" "Voidaanko tutustua?" "Olisi tosi kiva tutustua :))". Alkoi ahdistaa ja vi tuttaa plus tuli kehity
Noi Tinderin tilastot perustuvat satojen tuhansien svaippausten tilastoanalyyseihin, ja niiden mukaan 50% miehistä ei saa tykkäyksiä käytännössä ollenkaan. Se että sinä olet kerran antanut sinun silmiisi rumalle miehelle tykkäyksen, ei muuta asiaa isossa kuvassa.
Sivuhuomautuksena: en kyllä todellakaan ymmärrä miksi sinä edes annoit tykkäyksen miehelle jonka ulkonäöstä et edes pitänyt, mutta ei takerruta sen enempää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhumattakaan naisten laadusta. 1 tuhannesta on sellainen jonka voi hyväksyä .
Ja silti kerrotte täälläkin aina tykkäävänne kaikista, jos vaikka sitä pillua nyt joltain saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut Tinderiä, mutta sisko sanoi, että siellä oli suurin osa miehistä vain seksiä vailla. Meni maku ja poisti sovelluksen.
Sun siskoa ei vaan kukaan kelpuuttanu muuhun. On ollu kaksissa häissä jossa pari on tavannu tinskus.
Mä tunnen 4 pariskuntaa, jotka tapasivat Tinderissä aikavälillä 2019-2022. Kaikki asuvat nykyään yhdessä, ja kahdella heistä on jo yhteinen lapsikin.
Melkoinen onnistumisprosentti 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tämmöinen oli viikko sitten. Matchasin aamulla ennen aamulenkkiä. Mies pisti moi. Vastasin tähän ja olin tunnin ilman puhelinta. Sillä välin oli tullut "Mitä kuuluu? Mitä sun maanantaihin?" "Voidaanko tutustua?" "Olisi tosi kiva tutustu
Olen antanut useinkin. Lähinnä juurikin siksi koska A) miehet ottaa ihan hirveitä kuvia ja on mahdollisuus, että mies on paremman näköinen luonnossa B) Yritän toteuttaa sitä, mitä kaikki hokee, eli laskea sitä rimaa ja yrittää katsella sitä sisäistä kauneutta etupäässä.
Olen tuo joka äsken kirjoitti että kaikki potentiaaliset on aina kaukana ja että oman tasoisia vaikea löytää. Kalsarimallikirurgi siis ei ole haussa.
Hyvännäköinen päästään terve ihminen ei tarvitse deitti-äppejä.