Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Tulitte hämmentämään soppaa esittämällä minua. Tsot tsot ystävät hyvät. Nyt on kahvin aika. Palataan myöhemmin jos ketjuun on tullut vielä viestejä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Muista aina että S:tana vihaa ihmistä. Vihollinen haluaa vain tuhota tappaa ja varastaa. S:tana on valheen isä ja hän haluaa tuhota sielusi ja saattaa sen ikuiseen tuhoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä aiheesta? Työasioistako?
Mitäs tämä tarkoittaa ja mihin liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.
Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.
Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista
Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.
Kaikki hyvin matkalla helvetin tuleen? Ei! Rukoile Heraa Jeesus Kristusta apuun.
Kehoittavatko nämä sinun enkelisi Raamatun lukuun tai rukoilemaan Jeesusta tai menemään seurakuntaan?
Jos eivät koskaan mitään näistä, ne ovat demoneita.
Asut Tampereella ja minä olen sinun alapuolella asuva naapurisi. Olet todella sympaattinen ihminen ap. Tuot valoa pimeyteen pelkästään olemassaolollasi.
En/emme tunne mutta näen kyllä että olet erittäin ns. tervepäinen henkilö eikä meidän kenenkään varmasti tarvii päivystäv. psykiatria sinulle soittaa!
Vierailija kirjoitti:
Asut Tampereella ja minä olen sinun alapuolella asuva naapurisi. Olet todella sympaattinen ihminen ap. Tuot valoa pimeyteen pelkästään olemassaolollasi.
En/emme tunne mutta näen kyllä että olet erittäin ns. tervepäinen henkilö eikä meidän kenenkään varmasti tarvii päivystäv. psykiatria sinulle soittaa!
Joopa joo, ihan varmasti.
:-D
Eivät kaikki hyvät ja rauhalliset fiilikset ole Jumalasta, eivät energiakentän kokemiset jne.
Ja enkelit eivät koskaan huseeraa ilman Jumalaa.
En halua sua ap rohkaista keskustelemaan enempää demonien kanssa, mutta jos keskustelet joka tapauksessa, kysy heiltä seuraavan kerran tämä kyssäri:
"Onko Jeesus Kristus Herra?"
Demoni ei pysty tuollaista sanomaan, sanoo Raamattu. Väärät enkelit, vainajoiksi tekeytyvät, ufot, tms.häviävät kuin tuhka tuuleen, koska eivät kestä Jeesuksen herruutta ja jumaluutya.
Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki hyvät ja rauhalliset fiilikset ole Jumalasta, eivät energiakentän kokemiset jne.
Ja enkelit eivät koskaan huseeraa ilman Jumalaa.
En halua sua ap rohkaista keskustelemaan enempää demonien kanssa, mutta jos keskustelet joka tapauksessa, kysy heiltä seuraavan kerran tämä kyssäri:
"Onko Jeesus Kristus Herra?"
Demoni ei pysty tuollaista sanomaan, sanoo Raamattu. Väärät enkelit, vainajoiksi tekeytyvät, ufot, tms.häviävät kuin tuhka tuuleen, koska eivät kestä Jeesuksen herruutta ja jumaluutya.
Yhtä sekaisin olette kaikki.
Ihmisten on jotenkin hyvin vaikeaa tajuta, että Jumalalla on vastavoima ja kilpailija, eli saatana. Ja että se toimii aktiivisesti ja ovelasti.
Saatana ei tule ihmisten luo oikeassa olomuodossaan ja karjuen, vaan lempeänä valon lähettiläänä, nöyränä idän uskontojen lähettiläänä, lohdullisena enkelinä ja henkioppaana. Se voi ottaa vaikka minkä muodon, jos saa sillä ihmisen eksytettyä.
Jeesusta se ei kuitenkaan pysty voittamaan. Jeesus on oikea rakkaus.
Ap on erittäin taysjarkinen verrattuna useisiin vakiopalstaajiin eli antakaapa hänen olla kun kovin on harmiton kiltti olento ja ihanko tyoelamassakin käyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on erittäin taysjarkinen verrattuna useisiin vakiopalstaajiin eli antakaapa hänen olla kun kovin on harmiton kiltti olento ja ihanko tyoelamassakin käyvä.
Työelämässäkö käyminen kertoo paremmasta ihmisestä joka on lähempänä Jumalaa kuin ne jotka eivät käy juuri nyt töissä?
Kysy niiltä enkuleilta onko mun iskä h.el.vetis sä?
Am.pui itsensä, oli ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Muista aina että S:tana vihaa ihmistä. Vihollinen haluaa vain tuhota tappaa ja varastaa. S:tana on valheen isä ja hän haluaa tuhota sielusi ja saattaa sen ikuiseen tuhoon.
Minä rakastan s.aatanaa
H.aluan t.app.aa jumalan joka heitti viattoman isäni h.el.vettiin.
Jumalaan joka antoi äitini hakata minua
Jumalaan joka armahtaa l.ap.sen r.ai.skaajat.
Minäkin kuvittelin keskustelevani Jumalan kanssa lukuisia vuosia. Kaunista tekstia satoja sivuja kanavoineena, poltin sen kaiken enkä taakseni katsonut, kun Rakas Herrani Jeesus Kristus tuli ja nosti valheen sekä eksytyksen liejusta minut uuteen elämään.
Olen tuhonnut kaiken entisestä meedio, noituus, kanavointi elämästäni vaatteet, kirjat, kort, astiat, huonekalut jne. Roskiin ja tuleen.
Eläm nykyisin vain Herraa Jeesusta varten. Hän on suurinRakkaus mitä ikinä voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan s.aatanaa
H.aluan t.app.aa jumalan joka heitti viattoman isäni h.el.vettiin.
Jumalaa
Näin puhuu s:tanan vallassa oleva eksytetty ihminen. Rukoilen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin keskustelevani Jumalan kanssa lukuisia vuosia. Kaunista tekstia satoja sivuja kanavoineena, poltin sen kaiken enkä taakseni katsonut, kun Rakas Herrani Jeesus Kristus tuli ja nosti valheen sekä eksytyksen liejusta minut uuteen elämään.
Olen tuhonnut kaiken entisestä meedio, noituus, kanavointi elämästäni vaatteet, kirjat, kort, astiat, huonekalut jne. Roskiin ja tuleen.
Eläm nykyisin vain Herraa Jeesusta varten. Hän on suurinRakkaus mitä ikinä voi saada.
Sinäkin kuvittelit mutta minäpä en kuvittele vieläkään. Kaunis teksti on kaunista mutta mitäpä silläkään tekee jos se on valheellista. Ehkä sinä todellakin petyit. Olemme erilaisia, itse koin valtavasti pettymystä ennen kuolemanrajakokemustani nimenomaan enkelten ja henkimaailmankin suhteen. Ap.
Jumala ja henkimaailman ei ole mielikuvitusta vaan totta.