Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
121/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö oikein: sinulla on ikiomia yksityisiä enkeleitä, ap?

Vierailija
122/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juttelen öisin noitten sokeritoukkisten kaa päivisin me nukutaan toukkikset ja mä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin kiitos teille kaikille ja terveiset täältä Pohjois-Lapista. Lähden nyt pienelle lenkille. Ukkosmyrsky sopivasti laantui. Ap.

Hahhah, asun Tampereella ja täällä minä nytkin olen. Älä esitä minua täällä ketjussa sinä höppänä siellä. Valoa sinulle! 🌞 Ap.

Vierailija
124/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään. Olen lukenut henkilöstä, joka keskustelee tulevan inkarnaationsa kanssa.,

Okei, mielenkiintoista! Mikä tämä juttu on? Kiinnostaisi minuakin tietää mistä on kysymys. Ap.

En ala mainostamaan kenenkään kirjaa. Ja, hyvä ihminen, lopeta ajoissa.

Ei ole pakko mainostaa. En pysty ny lopettaa. Sorry. Ap.

Vierailija
125/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne enkelit on kuule Saatanan enkeleitä. Kannattaa varoa spiritismiä jota nyt harjoitat. Jumalan äänen voi kuulla muttei enkeleiden. 

Vierailija
126/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut mielenhallinta- agendoista? Niitä oli mm. MK-Ultra. Nykyään on sellaista teknologiaa, minkä avulla voi hallita toisen mieltä. Siis kyse voi olla ihan todellisista, ihmisen/terroristin/rikollisen aiheuttamista aistimuksista, ei enkeleistä tms. 

En ole kuullut varmastikaan, ihmiset kehittelevät ja keksivät kaikenlaista hienoa. Kuulostaapa nyt hurjalta kerrassaan ja vaatii asian syvempää tutkimista. Ihmisen mieli kaikessa mahdollisessa rikollisuudessaankin kiinnostaa älyttömän paljon. Olen pyrkinyt ymmärtämään kaikkea koska vain ymmärtämällä pääsee syvemmälle asioihin kiinni. Ap.

Tutustu ihmeessä aiheeseen. Mielenhallinta-aseilla on patentteja jne. Siis ihan todellista. Toinen asia, oletko ottanut mrna-injektioita? Mm. prof. Pablo Campra löysi nanolähettimiä ja jotain outoja laitteita mrna-rokotteista.

Tässä ihan ylimalkaista mielenhallinnasta.

https://maanpuolustus.net/threads/psykotrooniset-ja-s%C3%A4hk%C3%B6magn…

Vierailija
127/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana, aina ei voi olla varma kuka siellä luurin toisessa päässä on.

Tämä on kyllä totta tämäkin. Ap.

Vierailija
128/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut mielenhallinta- agendoista? Niitä oli mm. MK-Ultra. Nykyään on sellaista teknologiaa, minkä avulla voi hallita toisen mieltä. Siis kyse voi olla ihan todellisista, ihmisen/terroristin/rikollisen aiheuttamista aistimuksista, ei enkeleistä tms. 

En ole kuullut varmastikaan, ihmiset kehittelevät ja keksivät kaikenlaista hienoa. Kuulostaapa nyt hurjalta kerrassaan ja vaatii asian syvempää tutkimista. Ihmisen mieli kaikessa mahdollisessa rikollisuudessaankin kiinnostaa älyttömän paljon. Olen pyrkinyt ymmärtämään kaikkea koska vain ymmärtämällä pääsee syvemmälle asioihin kiinni. Ap.

Tutustu ihmeessä aiheeseen. Mielenhallinta-aseilla on patentteja jne. Siis ihan todellista. Toinen asia, oletko ottanut mrna-injektioita? Mm. prof. Pablo Campra löysi nanolähettimiä ja jotain outoja lait

Tässä hyvä esimerkki siitä, että kaikki tuollainen " hampaassani on radio" - tyyppinen ajattelu on hälyttävä oire vakavista mielenterveysongelmista. Herätys, ap. 

Vierailija
129/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te taidatte suurin osa olla etelässä tämän palstan vakiotyypit. En tarkkaan omaa paikkakuntaani kerro, mutta käsivarsi-Lappi ei ole kuin kivenheiton päässä minusta. Ap.

Vierailija
130/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa ja olemme kaikki naapurit tässä hyvissä väleissä ja päivittäin tekemisissä. Ei kukaan minua millään tapaa omituisena ihmisenä pidä. Ap.

Vierailija
131/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan meillä on omat enkelit. Ap.

Vierailija
132/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä juttelen öisin noitten sokeritoukkisten kaa päivisin me nukutaan toukkikset ja mä

Kuulostaa fantastiselta! Ap.

Vierailija
133/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ja kenen tekstiin perustat väitteesi?

Vierailija
134/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ihmeessä aiheeseen. Mielenhallinta-aseilla on patentteja jne. Siis ihan todellista. Toinen asia, oletko ottanut mrna-injektioita? Mm. prof. Pablo Campra löysi nanolähettimiä ja jotain outoja lait

Kiitos, kyllä tutkin mielelläni kaikenlaista kiinnostavaa. En ole ottanut ko. injektioita. Ap.

Vierailija
135/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun rivitalossa ja olemme kaikki naapurit tässä hyvissä väleissä ja päivittäin tekemisissä. Ei kukaan minua millään tapaa omituisena ihmisenä pidä. Ap.

PItäisivät takuulla, jos tietäisivät...

Vierailija
136/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Ne on demoneita. Älä kaveraa niiden kanssa. Jätä pois moinen, etsi suhde Herraan Jeesukseen Kristukseen ja tee parannus!

Vierailija
137/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ihmeessä aiheeseen. Mielenhallinta-aseilla on patentteja jne. Siis ihan todellista. Toinen asia, oletko ottanut mrna-injektioita? Mm. prof. Pablo

Kannattaa tutkia ennen hutkimista. Ei haittaa jakaa ketjuun hyviä ajatuksia, käsittelen ne järkevällä tavalla kuitenkin. Ap.

Vierailija
138/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ja kenen tekstiin perustat väitteesi?

Kuten ketjun otsikossa kerrotaan, keskustelen enkelteni kanssa. Perustan siihen tämän asiani. Ap.

Vierailija
139/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Ne on demoneita. Älä kaveraa niiden kanssa. Jätä pois moinen, etsi suhde Herraan Jeesukseen Kristukseen ja tee parannus!

On pakko kaveerata kun väkisin itseänsä tuputtavat. Niinhän ne ihmiskaveritkin välillä tekevät ja ovat yksiä saatanoita hekin. Ap.

Vierailija
140/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt ihan oikeasti. Jos kuulee ääniä "pahoista asioista" ja ne äänet myös  käskevät tekemään asioita, niin kyse on asiasta, joka vaatii ammattilaisen arviota. Eikä siis yleislääkärin, vaan mielenterveyden ammattilaisen. Psykologin tai psykiatrin. Yksi yleislääkäri ei vielä kesää tee. Varsinkaan, kun emme voi tietää, miten asian hänelle kerroit, kyse oli muusta,  kuinka paljon ko. tyyppi psykiatriasta tietää. Sitä paitsi kuulostat siltä, että osaat olla vastaanotolla " fiksu ja filmaattinen". 

Jonain päivänä eit ehkä voikaan enää " ääniä" vastustaa, kun he käskevät tekemään jotain. Yletön valvominen jo sinänsä on riskitekijä vakavillekin mielenterveysasioille. Jos olisit naapurini ja tietäisin nämä harhasi, olisin jopa  peloissani. Jos olisit läheiseni, raahaisin sut pakolla psykiatrille. 

Kuinka moni oikeassa elämässä tietää, että kuulet näitä ääniä? 

Vastaapa tuohon.