Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta.
Puhun niiden kanssa jotka puhuvat minulle. Tunnistan manipuloivat hahmot ja enkä ole ihan tyhmä joten olen pärjännyt ihan hyvin. Jeesuksen palveleminen tarkoittaa sitä että on aito sekä rehellinen asiallansa. Meitä voidaan testata ja testaajat ovat oppaita. Edesmenneet eivät meitä pysty testaamaan samalla tavalla, näin nyt lyhyesti. Kuitenkin kaikki mitä meille tapahtuu on tarkoituksenmukaista ja toivoisin että ette häpeäisi suotta itseänne tai kokemuksiannekaan. Ap.
Tunnisteena häpeällinen kirjoitusvirhe. On tämä rankkaa puuhaa ystävät. Oli pakko korjata ihan omasta vapaasta tahdostani. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että jos Jeesus Kristus joka syntyi neitsyestä ja kuoli ristillä on Herrasi ja Vapahtajasi, jolle olet henkilökohtaisesti omalla ratkaisullasi antanut elämäsi, niin joskus saattaa nähdä enkelin.
Jos olet vielä kuollut etkä ole saanut syntejäni anteeksi eikä Jeesus ole Herrasi, näet todennäköisesti aivan muuta kuin enkeleitä. Toki demonit voivat väittää olevansa enkeleitä. Ja jos ne käskevät sinua olemaan ilkeä tai vahingoittamaan toisia niin mitäpä itse asiasta arvelet?
Onko ap tai joku sanonut, että ne kehottavat sellaista? Kyllä hengessään ja uskossaan vahvat jo ihan tuntevat kehossaan minkälaisten henkien kanssa on tekemisissä. Kun on uskossa, on kyky erottaa hyvät ja pahat henget toisistaan. Näin myös Raamatussa sanotaan.
Kiitos kun tuit ja hyvä viesti kaikin puolin! Olet oikeassa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta.
Puhun niiden kanssa jotka puhuvat minulle. Tunnistan manipuloivat hahmot ja enkä ole ihan tyhmä joten olen pärjännyt ihan hyvin. Jeesuksen palveleminen tarkoittaa sitä että on aito sekä rehellinen asiallansa. Meitä voidaan testata ja testaajat ovat oppaita. Edesmenneet eivät meitä pysty testaamaan samalla tavalla, näin nyt lyhyesti. Kuitenkin kaikki mvän meille tapahtuu on tarkoituksenmukaista ja toivoisin että ette häpeäisi suotta itseänne tai kokemuksiannekaan. Ap.
Minäkin toimin jonkinlaisena "henkien kanavana", halusin tai en. Ja sanon ettei kannata niiden pahojen henkien kanssa keskustella yhtään mitään. Jos tuntee sellaisen edes yrittävän ottaa kontaktia, t
No tässä on ajatusta mutta puhuin hieman erilaisesta asiasta. Energioiden tunteminen on aina henkilökohtaista ja monet tuntevat vahvasti energian ympäristössäkin, en suosittele menemään väkisin mihinkään sellaiseen paikkaan jossa ei viihdy tai jossa on muuten epämiellyttävä/ahdistava energia. Ap.
Mullakin on enkelikaveri. Sen nimi on Lucifer. Oikein kiva kaveri, iltaisin sillä on paljon sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.
Ongelma onkin se että ei voi sanoutua irti itse mistään, haluta voi aina. Olet kuitenkin tavallaan oikeassa monessa kohdassa. Erityisen hyvä kommentti ja kiitos huolenpidostasi. Ymmärrän vaaran tässä asiassa. Olen itsekin käynyt läpi hyvin voimakkaita pelkotilojakin sekä muunkinlaisia asioita ja kohtauksia. Näistä täytyisi päästä puhumaan teille m
Kiitos, olen käynyt tätä läpi jo lähes neljä vuotta ja pahimmat kokemuksetkin ovat jo menneessä. Yhteyteni on erilainen kaikin puolin mutta kiitos kun jaoit kokemuksesi, muidenkin kokemukset elämästä ovat kiinnostavia. Omien kokemuksien viisastuttamana voimme myöskin opettaa ja jakaa tietoa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.
Enkelit ovat viestintuojia. Mitä sillä on väliä, että ap kutsuu sitä keskusteluksi, kun enkelit välittävät hänelle tietoa? Ei kannata olla ihan niin yksioikoisen tuomitseva näissä asioissa.
Ei kun minä keskustelen enkä vain siis ota vastaan tuotua tietoa. Siksi minä s
Kiitos, ongelmaksi tuntuu nyt muodostuvan ymmärryserot näissä asioissa. Ymmärrän mitä haluat kertoa kommentillasi ja olen kiitollinen avustasi mutta minulla on kaikki hyvin. Teillä on kuitenkin hyviä kommentteja täällä. En viitsisi jatkaa samojen asioiden jankuttamista joten toivoisin että keskittyisitte lukemaan aiempiakin vastauksiani ja ymmärtämään minuakin ihan oikeasti. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme.
Luitko vastauksiani ollenkaan? Elän ihan normaalia ihmisen elämää, täysin tavallisen tappavan tylsääkin vielä tällä hetkellä ja olen yhteydessä enkeleihin. Herään aamulla heidän kanssaan, he puhuvat minulle kun laitan ruokaa, käyn ulkona tai suihkussa tai ihan mitä tahansa ja illalla painan pääni tyynyyn ja he ovat edelleenkin mukana. Siis ihan normaalia. Näytän mielestäni normaalil
Kyllä, olet oikeassa. Kaikki auttajamme eivät ole varsinaisia enkelioppaita. Enkelit ovat opettajia, neuvonantajia joten myös sanansaattajia. Arvostan suuresti myös heitä mutta meillä on muitakin oppaita olemassa niin hyvässä kuin pahassakin. Tämä kaikki liittyy myös ihmisten elämään ja kehitykseen kokonaisvaltaisesti, myös tietysti aina henkilökohtaisestikin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme.
Luitko vastauksiani ollenkaan? Elän ihan normaalia ihmisen elämää, täysin tavallisen tappavan tylsääkin vielä tällä hetkellä ja olen yhteydessä enkeleihin. Herään aamulla heidän kanssaan, he puhuvat minulle kun laitan ruokaa, käyn ulkona tai suihkussa tai ihan mitä tahansa ja illalla painan pääni tyynyyn ja he ovat edelleenkin mukana.
Ok, ei haittaa varoittaa mutta tulisi myös kuunnella mitä vastataan. Kaikki on minulla hyvin ja lukekaa muutkin ajatuksella näitä hyviä kommentteja. Ap.
Hassua ap, että sanoit haluavasi muiden ymmärrystä, mutta et itse vaikuta siltä, että haluaisit kuulla toisten huolta asiasta.
Minulla on aina ollut yhteys henkimaailmaan, mutta noin 10 vuotta sitten se aukesi isoksi. Ensimmäiset 4 - 5 vuotta meni hyvin. Sen jälkeen kohtasin demonit. Itse olen sitä mieltä, että syvässä uskossakaan oleva ei aina tunnista pahuutta, kun se on aluksi verhoiltu hyvään. En olisi siis niin sinisilmäinen, että usko pelastaa. Meillä kaikilla on heikot hetkemme ja niihin pahuus iskeekin. Varsinkin, jos ajattelet saavasi toivoa. Toivon todella, että otat varoitukset vakavasti, sillä minä en ottanut ja maksoin siitä kovan hinnan. Usko vahvemmin sisäiseen voimaasi, kuin ulkopuolelta tuleviin käskyihin.
Siinä olen samaa mieltä, että enkeleillä on huumorintajua. Muista kuitenkin, ettet ole ainut ihminen henkisellä tiellä ja toiset ovat jo kokeneet enemmän.
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄
Hei Pallopäähymiö! Kirjoitin tämmöisen mutta menee poistoon enkeli-aihe???
ENKELI Raamatun sanakirjan, Aapeli Saarisalo, mukaan seuraava teksti: kreik angelos, sanansaattaja... korkeampia henkiolentoja kuin ihmiset, Jumalan poikia, ei syntyneitä vaan luotuja, 'pyhiä'... taivaassa on enkelijoukkoja jotka ympäröivät Jumalan istuinta, muodostavat taivaallisen pyhäkön kuoron. Raamattu puhuu Herran sotajoukon päämiehestä, ruhtinaista, hallituksista ja valloista. Enkelien ruhtinaista mainitaan nimeltä Gabriel ja Miikael, Apokryfikirjoissa myös Raafael ja Uuriel. Luonnonvoimatkin ovat Jumalan palvelijoita - enkelien erityisesti henkien hoivissa (vesi, tuli, ja syvyys-ilmeisesti paha). Enkelit eivät ole täydellisiä luonteeltaan ja tiedoiltaan vaikka tietävät enemmän kuin ihmiset. Ulkonäöltään saattavat olla miehen tai nuorukaisen näköisiä, joiden ympärillä saattaa loistaa taivallinen valo. Enkelit kuvataan siivellisiksi vain Ilm kirjassa. Ei voida nähdä ilman Jumalan voimaa. Tehtävänä toimia Jumalan sanansaattajina ihmisille ja toimittaa Jumalan tahtoa. Ilmestyvät ihmisille unessa tai valveilla. Pitkä lista ihmisistä joille ilmestyneet valveilla. Enkelit suojelevat vaaroilta ihmisiä jotka turvaavat Jumalaan ja ovat näkymättöminä ihmisten ympärillä. Enkelit toimeenpanevat rangaistuksia. Enkelit auttavat kuolevia ja toimivat Herran apulaisina hänen toisessa tulemisessaan. Jeesus puhunut harvoin enkeleistä mutta kuitenkin niin paljon että näiden olemassaolo todellisuutta hänelle. Enkelit joutuneet uskollisuudessaan koetuksen kohteiksi ja jotkut langenneet. Saatana laitettu hallitsemaan maata. Saatanan langettua Jumala loi ihmisen hänen tilalleen ja se aiheutti Saatanan kiukun ihmistä kohtaan niin että hän tekee kaikkensa jotta ihminen kapinassa Jumalaa vastaan ja eroon Jumalasta. TARKASTAKAA ITSE TÄMÄ TEKSTI ETTÄ ON OIKEIN EIKÄ VÄÄRIN REFEROITU MISSÄÄN KOHDIN!
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on enkelikaveri. Sen nimi on Lucifer. Oikein kiva kaveri, iltaisin sillä on paljon sanottavaa.
No mutta sehän on hienoa! Ap.
Miten keskustelu tapahtuu, pääsi sisälläkö?
Voitko antaa esimerkin siitä, mistä tiedät että keskustelussa on oikeasti toisia osapuolia? Ettei se ole vain oman mielesi luomaa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua ap, että sanoit haluavasi muiden ymmärrystä, mutta et itse vaikuta siltä, että haluaisit kuulla toisten huolta asiasta.
Minulla on aina ollut yhteys henkimaailmaan, mutta noin 10 vuotta sitten se aukesi isoksi. Ensimmäiset 4 - 5 vuotta meni hyvin. Sen jälkeen kohtasin demonit. Itse olen sitä mieltä, että syvässä uskossakaan oleva ei aina tunnista pahuutta, kun se on aluksi verhoiltu hyvään. En olisi siis niin sinisilmäinen, että usko pelastaa. Meillä kaikilla on heikot hetkemme ja niihin pahuus iskeekin. Varsinkin, jos ajattelet saavasi toivoa. Toivon todella, että otat varoitukset vakavasti, sillä minä en ottanut ja maksoin siitä kovan hinnan. Usko vahvemmin sisäiseen voimaasi, kuin ulkopuolelta tuleviin käskyihin.
Siinä olen samaa mieltä, että enkeleillä on huumorintajua. Muista kuitenkin, ettet ole ainut ihminen henkisellä tiellä ja toiset ovat jo kokeneet enemmän.
Hyvä kommentti kaikin puolin ja kertoo minulle myös sinusta aika paljon. Olen kiinnostunut teidän muidenkin kokemuksista myöskin siksi että olemme ihmisinä erilaisia joten kokemuksemmekin elämässä ovat erilaisia.
En kuitenkaan ymmärrä tarvettasi vähätellä minua ja sitä kaikkea minkä olen elämässäni kokenut. Olen pahoillani mutta en usko teidän kokeneen yhtään enempää jos puhumme elämänkokemuksesta näissä asioissa. Viestissäsi on myös selkeää ristiriitaa ja teet röyhkeän olettamuksen samankaltaisuudestamme jonka vuoksi yrität pakottaa minua muuttamaan mieltäni asioista ja saada minut epäilemään itseäni. Suosittelen kaikella rakkaudella sinuakin arvostamaan muita enemmän. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten keskustelu tapahtuu, pääsi sisälläkö?
Voitko antaa esimerkin siitä, mistä tiedät että keskustelussa on oikeasti toisia osapuolia? Ettei se ole vain oman mielesi luomaa.
Ääni voi tuntua kuuluvan pään sisällä tai ulkopuolella jopa hyvinkin kaukana. Kaikki tavat ovat mahdollisia ja tähän vaikuttaa myös se mistä on kysymys. Selkeissä asiapitoisissa opetusasioissa ääni kuuluu enemmän vieressä kuin pään sisässä tai kauempana. Tunnistan äänten olevan itseni ulkopuolisia, en ole koskaan elämässäni kuullut mielessäni edes omaa ääntäni.
Jo silloin kun kanavoin kirjoittamalla pohdin tätä samaa asiaa ja kyselin lähimmäisiltänikin että siis mistä nämä asiat ja tieto tulevat koska en minä näitä nyt keksi. En ole koskaan ollut sellainen ihminen joka keksii mielessään asioita sillä tavalla. Kyseenalaistan hyvin paljon myös itseäni ja pidän siitäkin. Ap.
Ei ole ihan tervettä tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan tervettä tuommoinen.
No miksi ei ole? Mikä tekee tästä asiasta epätervettä mielestäsi? Etkö vain tykkää koko asiasta vai mistä on kyse? Ap.
No kysypä vaikka joltain psykiatrilta, mitä mieltä on asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti kysynkin vielä joku päivä, toivottavasti osaavat kertoa mitä ihmettä tämä kaikki oikein on. Yksi vaihtoehto on tietysti lisäksi opiskella itsekin psykiatriksi, sitten minä voin ymmärtää varmuudella asian. Suuresti arvostakaamme laadukasta psykiatriaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti kysynkin vielä joku päivä, toivottavasti osaavat kertoa mitä ihmettä tämä kaikki oikein on. Yksi vaihtoehto on tietysti lisäksi opiskella itsekin psykiatriksi, sitten minä voin ymmärtää varmuudella asian. Suuresti arvostakaamme laadukasta psykiatriaa. Ap.
Älä viivyttel ajan varaamisessa. Äänien kuuleminen on huolestuttavaa.
Enkä nyt yritä tai halua loukata sinua ap. Kerron tämän ihan varoituksena.