Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysypä vaikka joltain psykiatrilta, mitä mieltä on asiasta.
Kyllä varmasti kysynkin vielä joku päivä, toivottavasti osaavat kertoa mitä ihmettä tämä kaikki oikein on. Yksi vaihtoehto on tietysti lisäksi opiskella itsekin psykiatriksi, sitten minä voin ymmärtää varmuudella asian. Suuresti arvostakaamme laadukasta psykiatriaa. Ap.
Älä viivyttel ajan varaamisessa. Äänien kuuleminen on huolestuttavaa.
Ei nyt ihan aina ole oikeastikaan. Kävin kyllä lääkärissä jo heti 8/20 mutta eipä lääkäri tuntunut olevan huolissaan, kyseli äänistä kyllä. Se ei ollut silti varsinainen syy käyntiin vaan tolkuton valvomiskierre ja levoton olotila, siis kokonaisuus. Nyt elämme kuitenkin jo vuotta 2024 ja puolissa melkein joten hyvin on mennyt äänien kanssa. Ap.
Hyvähän se on. Toki ite pidän omana tietonani nämä ylemmän ulottuvuuden olennoille puhumiset. En tarvitse siihen muiden hyväksyntää ja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoitukseni ollut vähätellä sinua, vaan nimen omaan tuoda esiin, että sinä taidat vähätellä. Oikeastaan sen sanoitkin, että olet kokenut enemmän. Kuulet omat sanasi siis muissa. Anteeksi, tältä minusta tuntuu.
Puhuit myös, ettet voi hallita asiaa. Se on minulle merkki siitä, että olet jo tekemisissä pahan kanssa. Tosin olet sen itse vastaanottanut, koska kerrot heistä "hyvässä ja pahassa." Hyvyys tottelee kyllä sinun käskyäsi lopettaa yhteys, pahuus ei välitä. Oletko ajatellut sitä?
Tunnistan sinut aikaisemmastakin keskustelusta. Kaikki vain varmistaa sitä, että olet aika syvällä jo pahuuden viemänä. Kaikkea hyvää ja rakkautta kuitenkin. Voimia.
Ei sinun kanssasi voi keskustella, ei tämä ole mitään pelleilyä kohdallani vaan totista totta. Sinä nyt vain teet kiusaa enkä ymmärrä miksi. Aivan turhaa, en lähde vääntämään kanssasi. Sinulla tässä on ongelmia eikä minulla. Toivottavasti pystyt suhtautumaan asiaan kuitenkin neutraalisti. Ap.
Alieeni kirjoitti:
Hyvähän se on. Toki ite pidän omana tietonani nämä ylemmän ulottuvuuden olennoille puhumiset. En tarvitse siihen muiden hyväksyntää ja mielipiteitä.
En minäkään tarvitse mutta en halua myöskään pitää omana tietonani vain siksi että pelkään kertoa. Kiitos. Ap.
Miten erotat sen ettei kyse ole vain omasta mielikuvituksesta tai ajatuksista?
Vierailija kirjoitti:
Otahan lääke.
Miksi? Henkimaailman asioihin ja yhteyksiin uskovia on paljon ympäri maailmaa.Joissakin maissa esimerkiksi spiritualismi on virallinen uskonto kirkkoineen. Eivät he ole sen sairaampia kuin muutkaan. Nämä ovat nimenomaan asioita jotka eivät sovi mielenterveydeltään heikoille. Brasiliassa on jopa spiritistisiä sairaaloita, joka on erikoinen kulttuuriin liittyviä juttu. Niissä otetaan huomioon myös mahdollinen henkien vaikutus mielenterveys ongelmiin
Vierailija kirjoitti:
Miten erotat sen ettei kyse ole vain omasta mielikuvituksesta tai ajatuksista?
Tämä on hieman vaikea kysymys mutta ainoa oikea vastaus on se että on pakko luottaa itseensä ja toki kyseenalaistan asioita. Monessakin kohdassa epäilen asioita joita minulle kerrotaan kunnes ne joko toteutuvat tai asia käykin selväksi jollakin tavalla. Välillä on vaikea haluta uskoa esimerkiksi ihmisten pahuuteen tai pahojen asioiden tapahtumiseen koska kuten arvata saattaa, ei ole mukavaa ns. itsessään ajatella että tapahtuu pahaa. Tiedostan kyllä elämän kaikki varjopuolet mutta en nauti siitä että näitä pahoja asioita tapahtuu. Olen kuitenkin nöyrästi kiitollinen kaikesta tiedosta jonka voin saada. On myös eri asia käsitellä henkilökohtaisia asioita kuin sitä mitä maailmassa tapahtuu. Hieman laaja aihe muuten kokonaisuudessaan tämäkin.
Mielikuvitukseni luomukset ovat mielikuvitusta mutta sitäkin voidaan käyttää monellakin tavalla. Olen järkevä ihminen ja realisti joten varmasti sekin pitää minua maan pinnalla.
Pidän kyllä itsekin haaveilemisesta mutta oletettavasti olen liian skeptinenkin lähtemään lentoon. Pidän myös onnellisuudesta ja pyrin olemaan toiveikas mutta pessimistin tavalla. Siihen on kaiketi syynä tämä inhorealismini. Huumorintajuisuuskin on hyvästä kaikin puolin, osaan myös nauraa itselleni vaikka en nyt sitä mielelläni kuitenkaan tee aina. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan lääke.
Miksi? Henkimaailman asioihin ja yhteyksiin uskovia on paljon ympäri maailmaa.Joissakin maissa esimerkiksi spiritualismi on virallinen uskonto kirkkoineen. Eivät he ole sen sairaampia kuin muutkaan. Nämä ovat nimenomaan asioita jotka eivät sovi mielenterveydeltään heikoille. Brasiliassa on jopa spiritistisiä sairaaloita, joka on erikoinen kulttuuriin liittyviä juttu. Niissä otetaan huomioon myös mahdollinen henkien vaikutus mielenterveys ongelmiin
Hyvä kommentti. Asiat eivät ole sairaita vaan sairaudet asuvat ihmisissä eivätkä tee kenestäkään huonompaa kuitenkaan ihmisenä. Meille jokaiselle tapahtuu ne omat asiat, psyykkinen sairastuminen ei tarkoita automaattisesti sitä että elämän täytyy päättyä eivätkä he kaikki ole samanlaisia tai pahoja ihmisiä. Ap.
Ei tuo vielä mitään. Olen lukenut henkilöstä, joka keskustelee tulevan inkarnaationsa kanssa.,
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään. Olen lukenut henkilöstä, joka keskustelee tulevan inkarnaationsa kanssa.,
Okei, mielenkiintoista! Mikä tämä juttu on? Kiinnostaisi minuakin tietää mistä on kysymys. Ap.
Oletko koskaan kuullut mielenhallinta- agendoista? Niitä oli mm. MK-Ultra. Nykyään on sellaista teknologiaa, minkä avulla voi hallita toisen mieltä. Siis kyse voi olla ihan todellisista, ihmisen/terroristin/rikollisen aiheuttamista aistimuksista, ei enkeleistä tms.
Lämmin kiitos teille kaikille ja terveiset täältä Pohjois-Lapista. Lähden nyt pienelle lenkille. Ukkosmyrsky sopivasti laantui. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mielenkiintoista! Mikä tämä juttu on? Kiinnostaisi minuakin tietää mistä on kysymys. Ap.
En ala mainostamaan kenenkään kirjaa. Ja, hyvä ihminen, lopeta ajoissa.
Kannattaa olla tarkkana, aina ei voi olla varma kuka siellä luurin toisessa päässä on.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut mielenhallinta- agendoista? Niitä oli mm. MK-Ultra. Nykyään on sellaista teknologiaa, minkä avulla voi hallita toisen mieltä. Siis kyse voi olla ihan todellisista, ihmisen/terroristin/rikollisen aiheuttamista aistimuksista, ei enkeleistä tms.
En ole kuullut varmastikaan, ihmiset kehittelevät ja keksivät kaikenlaista hienoa. Kuulostaapa nyt hurjalta kerrassaan ja vaatii asian syvempää tutkimista. Ihmisen mieli kaikessa mahdollisessa rikollisuudessaankin kiinnostaa älyttömän paljon. Olen pyrkinyt ymmärtämään kaikkea koska vain ymmärtämällä pääsee syvemmälle asioihin kiinni. Ap.
Hei, nyt ihan oikeasti. Jos kuulee ääniä "pahoista asioista" ja ne äänet myös käskevät tekemään asioita, niin kyse on asiasta, joka vaatii ammattilaisen arviota. Eikä siis yleislääkärin, vaan mielenterveyden ammattilaisen. Psykologin tai psykiatrin. Yksi yleislääkäri ei vielä kesää tee. Varsinkaan, kun emme voi tietää, miten asian hänelle kerroit, kyse oli muusta, kuinka paljon ko. tyyppi psykiatriasta tietää. Sitä paitsi kuulostat siltä, että osaat olla vastaanotolla " fiksu ja filmaattinen".
Jonain päivänä eit ehkä voikaan enää " ääniä" vastustaa, kun he käskevät tekemään jotain. Yletön valvominen jo sinänsä on riskitekijä vakavillekin mielenterveysasioille. Jos olisit naapurini ja tietäisin nämä harhasi, olisin jopa peloissani. Jos olisit läheiseni, raahaisin sut pakolla psykiatrille.
Kuinka moni oikeassa elämässä tietää, että kuulet näitä ääniä?
Vierailija kirjoitti:
ENKELI Raamatun sanakirjan, Aapeli Saarisalo, mukaan seuraava teksti: kreik angelos, sanansaattaja... korkeampia henkiolentoja kuin ihmiset, Jumalan poikia, ei syntyneitä vaan luotuja, 'pyhiä'... taivaassa on enkelijoukkoja jotka ympäröivät Jumalan istuinta, muodostavat taivaallisen pyhäkön kuoron. Raamattu puhuu Herran sotajoukon päämiehestä, ruhtinaista, hallituksista ja valloista. Enkelien ruhtinaista mainitaan nimeltä Gabriel ja Miikael, Apokryfikirjoissa myös Raafael ja Uuriel. Luonnonvoimatkin ovat Jumalan palvelijoita - enkelien erityisesti henkien hoivissa (vesi, tuli, ja syvyys-ilmeisesti paha). Enkelit eivät ole täydellisiä luonteeltaan ja tiedoiltaan vaikka tietävät enemmän kuin ihmiset. Ulkonäöltään saattavat olla miehen tai nuorukaisen näköisiä, joiden ympärillä saat
Vierailija kirjoitti:
Olet hullu.
Kiitos, tämä on varmasti totta. Toivottavasti se ei haittaa ketään liikaa kuitenkaan. Ap.
Ei tarkoitukseni ollut vähätellä sinua, vaan nimen omaan tuoda esiin, että sinä taidat vähätellä. Oikeastaan sen sanoitkin, että olet kokenut enemmän. Kuulet omat sanasi siis muissa. Anteeksi, tältä minusta tuntuu.
Puhuit myös, ettet voi hallita asiaa. Se on minulle merkki siitä, että olet jo tekemisissä pahan kanssa. Tosin olet sen itse vastaanottanut, koska kerrot heistä "hyvässä ja pahassa." Hyvyys tottelee kyllä sinun käskyäsi lopettaa yhteys, pahuus ei välitä. Oletko ajatellut sitä?
Tunnistan sinut aikaisemmastakin keskustelusta. Kaikki vain varmistaa sitä, että olet aika syvällä jo pahuuden viemänä. Kaikkea hyvää ja rakkautta kuitenkin. Voimia.