Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
61/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.

Vierailija
62/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.

Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.

Pidän asiaa täysin mahdollisena, koska ole itsekin kokenut monia yliluonnollisia asioita. Omat henkioppaat antavat minulle opastusta lähinnä unien kautta, esim. voin pyytää apua ongelmaan ja he neuvovat unessa mitä pitää tehdä. Olen nähnyt valo-olentoja myös valveilla ollessa, mutta en osaa kommunikoida heidän kanssaan, tunnen kyllä heidän energia

Kiitos tuestasi, meillä jokaisella on omanlainen yhteys. Minulle nyt vain avautui tämä selkeä keskusteluyhteys, en olisi edes osannut kuvitella tällaisen olevan mahdollista. En siis ota yhteyttä vaan se on auki koko ajan ja puhuvat mitä puhuvat silloin kun haluavat. Tämä nyt ei ole ihan sellainen kuin yleensä on totuttu ajattelemaan. Ap.

Osaatko sanoa mikä johti kanavan aukeamiseen? Meditoitko paljon tai teetkö muunlaisia henkisiä harjoituksia? Itse olen huomannut, että mitä enemmän meditoin ja teen hengitysharjoituksia sitä enemmän minulla on noita yliluonnollisia kikemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.

Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.

Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista

Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.

Hiukan kyllä miettisin tuota, että enkelit käyttäisivät aikaansa komentelemalla ihmisiä menemään kauppaan. Ei ihan kuulosta uskottavalta.

Vierailija
64/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.

Ongelma onkin se että ei voi sanoutua irti itse mistään, haluta voi aina. Olet kuitenkin tavallaan oikeassa monessa kohdassa. Erityisen hyvä kommentti ja kiitos huolenpidostasi. Ymmärrän vaaran tässä asiassa. Olen itsekin käynyt läpi hyvin voimakkaita pelkotilojakin sekä muunkinlaisia asioita ja kohtauksia. Näistä täytyisi päästä puhumaan teille muillekin. Älkää pelätkö kärsiviä ihmisiä ja tunnistakaa myös ne omat tunteenne. Varsinaiset enkelit ovat kyllä opettajia eivätkä hekään voi aina lohduttaa tai kertoa kaikkea myöskään tunnekokemusten aikana ja silläkin on oma tarkoituksensa. Omalla kohdallani varsinkin opetus on ollut aika raakaa ja julmaakin, kohdistuen minuun itseeni nyt lähinnä tietenkin. Täten oppii paljon kehostakin. Ap.

Vierailija
65/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.

Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.

Pidän asiaa täysin mahdollisena, koska ole itsekin kokenut monia yliluonnollisia asioita. Omat henkioppaat antavat minulle opastusta lähinnä unien kautta, esim. voin pyytää apua ongelmaan ja he neuvovat unessa mitä pitää tehdä. Olen nähnyt valo-olentoja myös valveilla ollessa, mutta en osaa kommunik

Kyllä, koin kuolemanrajakokemuksen jonka yhteydessä tämä yhteys siis avautui ja siitä lähtien minulle on puhuttu. Tämä tapahtui 8/2020. Tätä ennen en onnistunut millään tavoin ns. muodostamaan yhteyttä mielessäni tai näin sen koin mutta kanavoin tietoa kirjoittamalla useita vuosia. Aloitin kirjoittamisen vuonna 2017. Se oli se minun tapani olla yhteydessä enkeleihin. Ap.

Vierailija
66/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.

Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.

Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista

Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.

Hiukan kyllä miettisin tuota, että enkelit käyttäisivät aikaansa komentelemalla ihmisiä men

No eivät ne nyt aina niin komenna mutta saattavat sanoa että ensiksi mennäänkin sinne kauppaan ja teet sitten ne muut asiat. Enkeleilläkin on huumorintajua, tykkään käyttää kuitenkin yleisesti nimitystä opas koska varsinaiset enkelit ovat sellaisia opettajia tai neuvonantajia. Ap.

Vierailija
67/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta. 

Vierailija
68/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit ovat viestintuojia. Mitä sillä on väliä, että ap kutsuu sitä keskusteluksi, kun enkelit välittävät hänelle tietoa? Ei kannata olla ihan niin yksioikoisen tuomitseva näissä asioissa. 

Vierailija
69/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme. 

Vierailija
70/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos Jeesus Kristus joka syntyi neitsyestä ja kuoli ristillä on Herrasi ja Vapahtajasi, jolle olet henkilökohtaisesti omalla ratkaisullasi antanut elämäsi, niin joskus saattaa nähdä enkelin. 

Jos olet vielä kuollut etkä ole saanut syntejäni anteeksi eikä Jeesus ole Herrasi, näet todennäköisesti  aivan muuta kuin enkeleitä. Toki demonit voivat väittää olevansa enkeleitä. Ja jos ne käskevät sinua olemaan ilkeä tai vahingoittamaan toisia niin mitäpä itse asiasta arvelet?

Vierailija
71/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta. 

Puhun niiden kanssa jotka puhuvat minulle. Tunnistan manipuloivat hahmot ja enkä ole ihan tyhmä joten olen pärjännyt ihan hyvin. Jeesuksen palveleminen tarkoittaa sitä että on aito sekä rehellinen asiallansa. Meitä voidaan testata ja testaajat ovat oppaita. Edesmenneet eivät meitä pysty testaamaan samalla tavalla, näin nyt lyhyesti. Kuitenkin kaikki mitä meille tapahtuu on tarkoituksenmukaista ja toivoisin että ette häpeäisi suotta itseänne tai kokemuksiannekaan. Ap. 

Vierailija
72/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että jos Jeesus Kristus joka syntyi neitsyestä ja kuoli ristillä on Herrasi ja Vapahtajasi, jolle olet henkilökohtaisesti omalla ratkaisullasi antanut elämäsi, niin joskus saattaa nähdä enkelin. 

Jos olet vielä kuollut etkä ole saanut syntejäni anteeksi eikä Jeesus ole Herrasi, näet todennäköisesti  aivan muuta kuin enkeleitä. Toki demonit voivat väittää olevansa enkeleitä. Ja jos ne käskevät sinua olemaan ilkeä tai vahingoittamaan toisia niin mitäpä itse asiasta arvelet?

Onko ap tai joku sanonut, että ne kehottavat sellaista? Kyllä hengessään ja uskossaan vahvat jo ihan tuntevat kehossaan minkälaisten henkien kanssa on tekemisissä. Kun on uskossa, on kyky erottaa hyvät ja pahat henget toisistaan. Näin myös Raamatussa sanotaan. 

Vierailija
73/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun niiden kanssa jotka puhuvat minulle. Tunnistan manipuloivat hahmot ja enkä ole ihan tyhmä joten olen pärjännyt ihan hyvin. Jeesuksen palveleminen tarkoittaa sitä että on aito sekä rehellinen asiallansa. Meitä voidaan testata ja testaajat ovat oppaita. Edesmenneet eivät meitä pysty testaamaan samalla tavalla, näin nyt lyhyesti. Kuitenkin kaikki mvän meille tapahtuu on tarkoituksenmukaista ja toivoisin että ette häpeäisi suotta itseänne tai kokemuksiannekaan. Ap. 

Minäkin toimin jonkinlaisena "henkien kanavana", halusin tai en. Ja sanon ettei kannata niiden pahojen henkien kanssa keskustella yhtään mitään. Jos tuntee sellaisen edes yrittävän ottaa kontaktia, tai jos menee vaikka johonkin paikkaan jossa tuntee olevan huonoa energiaa ja pahoja henkiä, niille ei pidä sanoa mitään muuta kuin että Jeesus on Herrani ja Jeesuksen nimessä käsken kaikki pahat henget pois täältä. Et hyödy mitenkään keskusteluista pahojen ja valehtelevien demonien kanssa.

Vierailija
74/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelit ovat viestintuojia. Mitä sillä on väliä, että ap kutsuu sitä keskusteluksi, kun enkelit välittävät hänelle tietoa? Ei kannata olla ihan niin yksioikoisen tuomitseva näissä asioissa. 

Ei kun minä keskustelen enkä vain siis ota vastaan tuotua tietoa. Siksi minä sanon että keskustelen, juttelen, elän heidän kanssaan. Ap.

Vierailija
75/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin se että ei voi sanoutua irti itse mistään, haluta voi aina. Olet kuitenkin tavallaan oikeassa monessa kohdassa. Erityisen hyvä kommentti ja kiitos huolenpidostasi. Ymmärrän vaaran tässä asiassa. Olen itsekin käynyt läpi hyvin voimakkaita pelkotilojakin sekä muunkinlaisia asioita ja kohtauksia. Näistä täytyisi päästä puhumaan teille muillekin. Älkää pelätkö kärsiviä ihmisiä ja

Ap. Olen samanlainen kuin sinä. Haluan kuitenkin varoittaa itsekin sinua, että älä suhtaudu kaikkiin käskyihin hyvällä. Niillä on helppo harhauttaa sinua ja alkuun sinun on vaikea tunnistaa, tulevatko ne demoneista. 

Opin asian itse totaalisesti vain kantapään kautta, enkä halua, että sinulle käy samoin. Voin kertoa, ettei tunnistaminen ole todellakaan helppoa, vaikka alkuun sinusta tuntuukin, että "he tekevät hyviä asioita." Mitä enemmän olen auki, sitä enemmän olet auki myös demoneille, varsinkin, jos et ajattele asiaa. 

Joka tapauksessa henkisyys on mielestäni lahja, mutta sinä pystyt itse säädellä sitä, vaikka tuossa sanoitkin, ettei voi asiaa "pois päältä" laittaa. Kyllä sinä voit, kun opit. Säätely on monessa määrin hyvä asia. 

Toivon kuitenkin tsemppiä tielläsi ja voimia siihen, jos/kun kohtaat myös sen demonisen puolen. Se on nimittäin varma, että jossain vaiheessa niin tulee tapahtumaan, mutta millä voimalla ja miten, on jo eriasia. 

Ps. Pidä uskosi myös Kolmiyhteiseen Jumalaan vahvana. 

Vierailija
76/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun minä keskustelen enkä vain siis ota vastaan tuotua tietoa. Siksi minä sanon että keskustelen, juttelen, elän heidän kans

No se ei kuulosta hyvältä. Henkimaailmassa on paljon paljon erilaisia olentoja. Oletko kuullut esimerkiksi niistä, mitä ennen vanhaan kutsuttiin keijuiksi, ja miten niistä varoitettiin? Ei niiden kanssa pidä ryhtyä luomaan suhteita. Huijari- ja kiusanhenkiä on paljon. Ei niistä turhaan ole varoitettu.

Vierailija
77/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme. 

Luitko vastauksiani ollenkaan? Elän ihan normaalia ihmisen elämää, täysin tavallisen tappavan tylsääkin vielä tällä hetkellä ja olen yhteydessä enkeleihin. Herään aamulla heidän kanssaan, he puhuvat minulle kun laitan ruokaa, käyn ulkona tai suihkussa tai ihan mitä tahansa ja illalla painan pääni tyynyyn ja he ovat edelleenkin mukana. Siis ihan normaalia. Näytän mielestäni normaalilta ihmiseltäkin vielä, toivottavasti tästä ei nyt kukaan kuitenkaan loukkaa itseänsä. Ap.

Vierailija
78/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin se että ei voi sanoutua irti itse mistään, haluta voi aina. Olet kuitenkin tavallaan oikeassa monessa kohdassa. Erityisen hyvä kommentti ja kiitos huolenpidostasi. Ymmärrän vaaran tässä asiassa. Olen itsekin käynyt läpi hyvin voimakkaita pelkotilojakin sekä muunkinlaisia asioita ja kohtauksia. Näistä täytyisi päästä puhumaan teille m

Pahat henget voi välttää sillä, että suostuu kuuntelemaan viestejä vain sen jälkeen kun on ensin rukoillut ääneen tunnustaen Jeesuksen herrakseen. Kannattaa rukoilla päivittäin. Pyydä erikseen, että älä anna kenenkään johdattaa minua paitsi Pyhän Hengen. 

Vierailija
79/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota arvelen että minun ei ole pakko olla ilkeä kenellekään tai pakko vahingoittaa ketään. Ei sinunkaan demonisi kovin paljon sinua liikuta kun taivut heidän tahtoonsa tällä tavalla alistaen ihmistä täysin turhan takia ja vielä vääristellen asioita. Kiitos kuitenkin sinullekin. Ap.

Vierailija
80/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko vastauksiani ollenkaan? Elän ihan normaalia ihmisen elämää, täysin tavallisen tappavan tylsääkin vielä tällä hetkellä ja olen yhteydessä enkeleihin. Herään aamulla heidän kanssaan, he puhuvat minulle kun laitan ruokaa, käyn ulkona tai suihkussa tai ihan mitä tahansa ja illalla painan pääni tyynyyn ja he ovat edelleenkin mukana. Siis ihan normaalia. Näytän mielestäni normaalilta ihmiseltäkin vielä, toivottavasti tästä ei ny

En ole lukenut koko ketjua. Mutta muutaman vastauksen perusteella huomaan, että kutsut enkeleiksi myös sellaisia henkiä jotka eivät selvästi ole enkeleitä.