Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
821/858 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.

Enkelit ovat viestintuojia. Mitä sillä on väliä, että ap kutsuu sitä keskusteluksi, kun enkelit välittävät hänelle tietoa? Ei kannata olla ihan niin yksioikoisen tuomitseva näissä asioissa. 

Ei kun minä keskustelen enkä vain siis ota vastaan tuotua tietoa. Siksi minä s

Mitä on varoitettu ja mistä tätä tietoa voi löytää luettavaksi?

Vierailija
822/858 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme. 

Luitko vastauksiani ollenkaan? Elän ihan normaalia ihmisen elämää, täysin tavallisen tappavan tylsääkin vielä tällä hetkellä ja olen yhteydessä enkeleihin. Herään aamulla heidän kanssaan, he puhuvat minulle kun laitan ruokaa, käyn ulkona tai suihkussa tai ihan mitä tahansa ja illalla painan pääni tyynyyn ja he ovat edelleenkin mukana. Siis ihan normaalia. Näytän mielestäni normaalil

Mistä nämä sitten erottaa toisistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/858 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on enkelikaveri. Sen nimi on Lucifer. Oikein kiva kaveri, iltaisin sillä on paljon sanottavaa.

Mitä se sinulle sanoo ja miksi juuri iltaisin?

Vierailija
824/858 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa. Mitä kuuluu enkelten ystäville? Ap

Vierailija
825/858 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heipparallaa. Mitä kuuluu enkelten ystäville? Ap

Oletteko harjoitelleet sitä enkeliyhteyttä? Ap

Vierailija
826/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen kyllä puheen, mutta mistä voin olla varma, että ne ovat juuri Enkeleitä jotka minulle puhuvat eikä jotain pahoja henkiä..? 

Vierailija
827/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit voivat käyttää myös toisia ihmisiä viestintuojina, jolloin jonkun sanoma voi tuntua erityisen merkitykselliseltä.

Vierailija
828/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anunnakit kuvattiin siivekkäinä olentoina, "enkeleinä". Ankeli, enkeli, sama etymologia.

Raamatussakin on muuten kohtia, missä enkelit puhuvat toisilleen tai sanovat jotain esim. Johannekselle Johanneksen ilmestyskirjassa. 

Itselläni ei ole kokemusta "keskusteluista", mutta ehkä jostain alitajuisesta tai epämääräisemmästä viestinnästä. 

Vierailija
829/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

Vain otettu  lääke voi auttaa harhoissa

Vierailija
830/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä ei määritellä yleensä sukupuolella, vaan he ovat hengellisiä olentoja, jotka palvelevat Jumalaa.

Vierailija
831/858 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä harhoissa? Skitsofrenia? Kuka?

Vierailija
832/858 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enkeleitä ole. Keskustelet itsesi kanssa joko ääneen tai mielessäsi. Jos olet siis terve.

Vierailija
833/858 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhdeltä höyrypäältä on jäänyt lääkkeet ottamatta ja luulee puhuvansa humanoidiensa (ennen enkelien) kanssa!

Vierailija
834/858 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntu, kun järki päästä pakeni? Lähtikö kertalinttuulla vai sihisikö pikkuhiljaa niinku ilma pallosta.

Vierailija
835/858 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltuani enkelien kanssa heräsin ja laskin kissan ulos.

Vierailija
836/858 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas.

Vierailija
837/858 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulen kyllä puheen, mutta mistä voin olla varma, että ne ovat juuri Enkeleitä jotka minulle puhuvat eikä jotain pahoja henkiä..? 

Ei ole olemassa pahoja henkiä. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen tilanteeseen ja siihen mitä sinulle puhutaan.

Monilla kuuluu kyllä päässä ääniä, ihan omiakin joten ne täytyy kyllä erottaa enkeleistä ja hengistä.

Iloista huomata että minua on kaivattu. Ap.

Vierailija
838/858 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit voivat käyttää myös toisia ihmisiä viestintuojina, jolloin jonkun sanoma voi tuntua erityisen merkitykselliseltä.

Kyllä, kuuluu normaaliin elämäämme. Meidän kauttamme toimitaan yllättävänkin paljon. Ap

Vierailija
839/858 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

Vain otettu  lääke voi auttaa harhoissa

Ne senkin luontoiset menevät itsestään ohitse.

En ota muuten kantaa käytettäviin lääkkeisiin, lääkäriä tulee aina kuunnella hoitosuositusten suhteen. Ap

Vierailija
840/858 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä ei määritellä yleensä sukupuolella, vaan he ovat hengellisiä olentoja, jotka palvelevat Jumalaa.

Ei pidä paikkaansa, sukupuolikin voidaan määritellä. Ap