Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
761/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että enkeleitä kuuleva ihminen voi mennä töihin. Ja olen pahoillani tästä, mutta se on mahdotonta, koska mikään työnantaja ei katsele hyvällä kun höpötät enkelien kanssa, joita muut eivät näe. Jos ne hahmot ovat läsnä arjessa ja lähes koko ajan, et ole töihin sopiva.

Älä huoli, enkelit ovat meidän kaikkien mukana töissä. Antavat työrauhan, kuuluu elämään. Ap

Että antavat työrauhan. Nämä sinun hahmot onkin hyvin ihmisluonnon kaltaisia, kun ne ymmärtää antaa sinulle työrauhan töissä. Kuulostaa siltä, että ne ovat sinun päässäsi syntyviä tyyppejä, jos niillä on käsitys milloin on sopivaa antaa työrauha ja milloin sinua taas saa häiritä.

Vierailija
762/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan hyvä syy kysellä sitä ventovierailta, unohdit vaan kertoa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on suoraan saatanasta. Enkelit eivät kommunikoi ihmisten kanssa. He ovat Jumalan lähettiläitä. Olet tekemisissä pahojen voimien kanssa.

Esim Anu Grace on maailmankuulu enkeliopettaja joten uskomme hyvin monet näihin opetettuihin enkeliasioihin.

Ainoat opetettavat asiat enkeleistä löytyvät vain Raamatusta.

Anulla on ollut paljon hyviä enkeliasioita ja minäkin olen osallistunut kursseille. Anun kurssin myötä opin sen kanavoimisenkin ja toki innoissani tutkin asioita muutenkin. Esimerkkinä. Ap

Vierailija
764/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että sinulla on puhjennut sellainen sairaus kuin skitsofrenia. Voit googlata siitä ja oireista, huomannet yhtymäkohtia itseesi. Se ei ole mikään haukkumasana, se on oikea mielen sairaus, joka hoitamattomana johtaa romahdukseen.

Kuuluu psyykkisiin sairauksiin, ei mielen. Ap

Sama asia.

Niin on. Se vaan että skitsofreniaan kuuluu sairaudentunnottomuus ( ei ymmärrä olevansa psyykkisesti sairaa, ei tunnista oireita ). Sen takia meilläkin töissä puhuttiin kierrellen, että mieli horjuu. Jos menee sanomaan, että joku on psyykkisesti sairas, skitsofreniaan kuuluu voimakas kieltäminen.

Vierailija
765/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan hyvä syy kysellä sitä ventovierailta, unohdit vaan kertoa...?

Mitä tarkoitat? Ap

Vierailija
766/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu =   Hullu

Vierailija
767/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu =   Hullu

Voipi olla mutta jos ei ole paha alkuunkaan ja on ihan harmiton niin haittaako se? Ap

Vierailija
768/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle luen tätä ketjua sitä tyytyväisempi olen, että en itse usko mihinkään. Uskon vain tähän yhteen ainutkertaiseen elämään ja keskustelen ainoastaan elävien ihmisten kanssa kasvokkain. Kaikki muu alkaa todellakin vaikuttaa mielenvikaiselta, vaikka sitä kuinka yrittäisi ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus ajatella omalla tavallaan.

Vierailija
769/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidemmälle luen tätä ketjua sitä tyytyväisempi olen, että en itse usko mihinkään. Uskon vain tähän yhteen ainutkertaiseen elämään ja keskustelen ainoastaan elävien ihmisten kanssa kasvokkain. Kaikki muu alkaa todellakin vaikuttaa mielenvikaiselta, vaikka sitä kuinka yrittäisi ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus ajatella omalla tavallaan.

Se on täysin sallittua. Kannattaa keskittyä asioihin jotka tuovat enemmän hyvää mieltä. Hyvää jatkoa sinulle! Ap

Vierailija
770/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen tavannut erilaisia ihmisiä, aiemmassa työpaikassani ja monta vuotta aikaa, sanotaanko näin, että vuosikymmen on lyhyt aika..

Oli heitä, jotka näkivät hahmoja, joskus pelottaviakin. Yleensä hahmot olivat tummia ja epäselviä, ei kunnon ääriviivoja. Tai sitten valoja, välähdyksiä. Oli heitä, joiden uniin tuli viestejä. Heidän oli vaikea erottaa unimaailmaa ja tätä läsnä olevaa todellisuutta, ja ääniä kuulevia ihmisiä, heitä oli paljon tuossa joukossa, joilla unet olivat päivälläkin ja uskoivat uniinsa. Joskus joku ihminen saattoi sanoa hahmoille, että en kuuntele sinua, en kuuntele sinua. Myrkytystä pelkääviä, heitä erityisesti muistelen välillä. Aamulla saattoi olla jopa pistorasia purettuna seinästä. Ilmastoinnin hurina oli myös paha, jos oli hiljaista, koska useampikin alkoi kuulla kohinan seasta viestejä, jokaisella erilaisia. Herkästi se myös tarttui, koska pohjimmiltaan ihminen on laumaeläin. Jos yksi näki hahmoja, toinen hetken päästä eri hahmoja. Tai jos ylsi erotti viestejä ilmastoinnista, toinenkin heti perään.

Oli eräällä myös olkapäällä mukana kaveri, ei hän sitä kertonut, oliko enkeli, mutta se oli hyvä kaveri. Harmiton, jopa iloinen. Siitä vaan oli muodostunut sille ihmiselle ongelma, kun hänellä oli tapana pitkin päivää kommunikoida sen olkapäällä istuvan tyypin kanssa. Silloin unohtuu arjen askareet. Hän myös naureskeli yhdessä sen tyyppinsä kanssa, huumoria oli. Ei se olkapäällä/olkapään takana ollut henki jaksanut olla läsnä koko aikaa. Ja silloin kun se oli ollut poissa pidempään, tämä ihminen mietti ääneen, olikohan sitä olemassakaan, hän on tainnut kuvitella koko jutun. Hän kehotti minuakin unohtamaan koko jutun, koska siinä taisi käydä jokin sekaannus hänelle. Toki hänellä oli myös muita juttuja kuin tuo olkapäällä ollut henki, mutta ne eivät liity aiheeseen.

Vierailija
771/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen tavannut erilaisia ihmisiä, aiemmassa työpaikassani ja monta vuotta aikaa, sanotaanko näin, että vuosikymmen on lyhyt aika..

Oli heitä, jotka näkivät hahmoja, joskus pelottaviakin. Yleensä hahmot olivat tummia ja epäselviä, ei kunnon ääriviivoja. Tai sitten valoja, välähdyksiä. Oli heitä, joiden uniin tuli viestejä. Heidän oli vaikea erottaa unimaailmaa ja tätä läsnä olevaa todellisuutta, ja ääniä kuulevia ihmisiä, heitä oli paljon tuossa joukossa, joilla unet olivat päivälläkin ja uskoivat uniinsa. Joskus joku ihminen saattoi sanoa hahmoille, että en kuuntele sinua, en kuuntele sinua. Myrkytystä pelkääviä, heitä erityisesti muistelen välillä. Aamulla saattoi olla jopa pistorasia purettuna seinästä. Ilmastoinnin hurina oli myös paha, jos oli hiljaista, koska useampikin alkoi kuulla kohinan seasta viestejä, jokaisella erilaisia. Herkästi se myös tarttui, koska pohjimmiltaan ihminen on laumaeläin. Jos yksi näki hahm

Kiitos. Ymmärrän nämä kaikki asiat. Hyvin mielenkiintoisia asioita! Ap

Vierailija
772/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan enkelit eivät jää sen enempää keskustelemaan ihmisen kanssa taikka henkioppaaksikaan. Raamatun mukaan enkelin voivat tuoda viestin ja rohkaista. Ihmisiä on kehotettu keskustelemaan Jeesuksen kanssa ja oppaana toimii Pyhä Henki. Joten pidän enkeleitten kanssa keskustelevaa ihmistä eksyksissä olevana, joka ei tunne totuutta ja Jumalan sanaa. Nuo enkelit paljastuvat lopulta valehtelijoiksi, vaikka esiintyvät hyvinä oppaina ja neuvojina. 

Enkelit voivat puhua ihmisille mutta henkioppaita he eivät ole vaikka ovatkin hengessä mukana.

Kyllä, enkelit tuovat yleensä viestejä. Tämä on yleisintä.

Minä en ole eksyksissä vaan minulla on omanlainen tehtäväni elämässä enkelteni kanssa. Ap

Vierailija
773/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sun enkelin nimi on?

Minulla on ollut kaksi omaa enkeliä, Kalaya ja Odetron.

Sain nimet kun aloitin kanavoimisen itselleni kirjoittamalla paperille. Aloitin kanavoimisen vuonna 2017.

Se oli jännittävää aikaa! Ap

Siinä sai mielikuvitus varmaankin pontta. Jännitys on sellainen juttu, että siihenhän jää koukkuun. Siitä tulee elämän pääsisältö, ja eiköhän nuo enkelitkin ole siksi ilmestyneet arkielämään, ettei olisi niin tylsää.

Tylsyys tappaa joten miksipä ihmiselle ei suotaisi seuraa? Syy voi olla sekin että elämällä ei olisi muuta annettavaa kuin tämä seura joka mahdollisesti on pelastus yksinäiselle. Ap

Vierailija
774/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea olla rakkadellinen sinua kohtaan, se johtuu noista äänistä, joita luulet. Pikemminkin juoksisin karkuun, jos vastaan tulee ihminen, joka keskustelee enkelien kanssa ihan arkipäivässä, ja vieläpä jos ne enkelit vaikuttavat sinun ajatuksiisi ja tekemisiisi. Pahoittelut siitä. Olisi helpompi olla rakkaudellinen ja ystävällinen, jos tietäisi, että et saa mitään viestejä ja kehotuksia, koska silloin me eläisimme suunnilleen samaa todellisuutta. 

Ymmärrän. Minä pystyn silti olemaan rakkaudellinen sinuakin kohtaan. Ap

Vierailija
775/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman enkelisi kautta saat vastauksesi? Ne jotka "rakkaudella" kirjoitat palstalle, ap.

Selventäisitkö asiaasi, olisi helpompi vastata. Ap

Vierailija
776/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette jutelleet?

Onko Taivaassa kaikki hyvin?

Tänään on juteltu arkisista asioista lähinnä. Eipä ihmeitä. Taivaassa on aina kaikki hyvin. Ap

Vierailija
777/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut työelämässä?

Ketä tämä muka kiinnostaisi?

Kyllä kai ihmisiä kiinnostaa, miten ihminen voi käydä töissä, jos nuo enkelihommat on tärkeimpiä. Mietin vaan, oletko työkyvyttömyyseläkkeellä.

Onko työkyvyttömyyseläkkeessä jotakin vikaa?

Ei tietenkään. Luulen, että ne enkelit on myös työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä pelkästään fyysisten sairauksien vuoksi. Kuulostaa nimittäin melkoisilta enkeleistä, jos niillä on luppoaikaa roikkua ohjailemassa jonkun toimintaa ja supistamassa korvaan ehdotuksia. 

Nehän on nimenomaan töissä, aika rankkaa luulisin. Ap

Vierailija
778/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että ovat enkeleitä eikä tulpia, kun tuntuu, että syötät niille koko ajan energiaa ja vahvistat niitä. Voivat olla muitakin ajatusmuotoja (thoughtforms).

Enkeleille ei voi syöttää energiaa. Ap

Vierailija
779/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy enkeleiltäsi, miksi kaikki haluavat joko vihata tai päteä minulle. Olen tässä pähkäillyt asiaa aikani, ja nyt erakoidun lopullisesti koska olen aivan loppu lähipiiriini. 

En voi vastata sinulle mutta olisiko sinulla itselläsi asiaan ajatuksia? Uskoisin että on. Kannattaa myös keskustella avoimesti asioista jotka sinua vaivaavat. Ap

Vierailija
780/858 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette jutelleet?

Onko Taivaassa kaikki hyvin?

En ole ap, mutta kannattaa lukea muutamiakin sivuja. Ei nämä ihan taivaan enkeleistä mene läpi. Ehdottelevat niin tyhmiä juttuja, että ap ihan säpsähtää. Vähän ilkikurista. Ja arjessa roikkuvat mukana, aamulla, päivällä, illalla. Eiköhän nuo kyttää vessanpöntölläkin ja kerro opetuksiaan. Kuulostaako sinun korvaasi siltä, että taivaan suojelusenkeleistä kyse?

Enkeleistä ja oppaista kyllä. Uskomatonta mutta totta.

Jos tarkemmin muistelet, olet ehkä kuullut että suojelusenkeli ei jätä ihmistä koskaan yksin vaan on aina mukana kaikkialla. Ap