Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
En tykännyt heistä. Ärsyttäviä kiusankappaleita. Kuin keskenkasvuisia teinejä, kiusaajia. Voivat ottaa hallinan, jos annetaan. Kesti puoli tuntia päästä eroon. Joku isompi avasi oven. Tänne on huono tulla tuolla asenteella. Tarvittaessa lähden perään.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt heistä. Ärsyttäviä kiusankappaleita. Kuin keskenkasvuisia teinejä, kiusaajia. Voivat ottaa hallinan, jos annetaan. Kesti puoli tuntia päästä eroon. Joku isompi avasi oven. Tänne on huono tulla tuolla asenteella. Tarvittaessa lähden perään.
Mihin tämä liittyy? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun enkelit on mieltä, mitä muita henkiä on? Jumalia tai muita?
Oppaatkin kertovat asioita joten saatan puhua lähinnä oppaista yleisesti, älkää siis ihmetelkö tätä asiaa.
Oppaat ovat kertoneet että Jumala on kuva meille. Energiataso on yhtä kuin Jumala.
Energiatasolla meillä on kaikki se mitä emme näe, enkelit, oppaat ja muut auttajat ml. henget eli edesmenneet ihmiset. Ap
Mitä he tarkoittavat kuvalla. Arkkityyppiä? Yksinkertaistusta?
Energiatasolla olevien olo tuntuu, että noin on. Mutta jumalat, onko niitä?
Meille on annettu Jumalan kuva jotta me ymmärtäisimme elämää paremmin, kuolemaa paremmin ja jotta me ymmärtäisimme olevamme turvassa ja suojeltuja koko ajan vaikka meitä pelottaisi tai vaikka tuntisimme epävarmuuttakin esimerkiksi.
Oikeasti energiatasolla eli hengen tasolla/henkimaailmassa ei ole sellaista hahmoa olemassa, ei ole yhtä entiteettiä joka vastaa kaikesta. On kaikkeus joka vastaa kaikesta.
Jumala on siis kaikkeus ja siksi sanotaan myös että hän on kaikkialla ja vastaa kaikesta.
Me ihmiset määrittelemme itse jumalamme nimeltä ja olemme määritelleet uskontommekin itse. Olemme määritelleet itse sen kuinka haluamme elää ja miten tai mihin haluamme uskoa.
Raamatun Jumala on todellinen ja opetukset rakkaudesta ovat juuri oikeanlaisia.
Jokaisella meillä on oma suojelusenkeli ja vaihtuvia oppaita joilla on tärkeitä tehtäviä meidän kanssamme koko elämämme ajan. Osa tehtävistä liittyy ihmissuhteisiin ja osa oppimiseen. Joillakin meillä on myös esimerkiksi hyvin selkeitä suuntaviivoja elämässämme joten meitä myös johdatetaan aina elämässämme eteenpäin.
Olemme kuitenkin aina juuri oikeassa paikassa ja kaikella on tarkoitus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä puhutte vai Jeesuksesta? Enkeli viitatkoon kirjaan, lukuun ja jakeeseen kokonaisuutena.
Kaikesta puhutaan rehellisesti. Ap
Lisäys.
Puhun siis oppaideni kanssa ihan kaikesta mahdollisesta mikä vain elämään voi liittyä.
Olen hieman sellainen ihminen että haluan ymmärtää asiat mahdollisimman pitkälle oikein ennen kuin suostun hyväksymään ne ja kertomaan mahdollisesti vielä muillekin.
Osa asioistahan on meille ihan tuttua ja arkipäiväistä mutta on myös asioita joita täytyy opetella ymmärtämään tai oikeasti hyväksymäänkin.
Haluan myös useasti tietää kaiken mahdollisen heti joten täytyy hyväksyä sekin että itse ei saa päättää mitä tietoa saa. On vain otettava kiitollisena vastaan se mikä annetaan.
En myöskään pidä siitä että teen virheitä joten pyrin olemaan tarkkana siitä että jäsentelen oppimani huolellisesti jotta ymmärrän asiat oikein.
Kun on rehellinen ja hyväksyy inhimillisyyden, on helpompaa keskustella muiden kanssa ja korjata mahdolliset ajatus- sekä asiavirheet sen suuremmin häpeilemättä.
Joskus joku toinen korjaa ne puolestani jos ehtii tai jos itse en asiaa huomaa.
Puheliaisuudessa ja avoimuudessa on puolensa, virheitäkin voi sattua mutta se on täysin luonnollista ja normaalia.
Muistutan aitouden ja rentouden tärkeydestä elämässä! Ap
Enkeliterveisiä kaikille jos on mennyt ohi. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako teitä enkelit ja henkimaailma? Instagramissa voisin jakaa ajatuksia. Ap
Voisin jakaa ajatuksia niihin sairauksiinkin liittyen jos nekin teitä kiinnostavat.
Se terveys yleisesti ja kokonaisvaltainen hyvinvointi voisi olla kiinnostava myöskin, olen huomannut.
Onnellisuus ja sisäisen rauhan merkitys.
Historia on kiinnostava aihe, ei ehkä ihan bravuurini mutta voisin ottaa vastaan myös tietoa ja ajatuksianne.
Lapset, nuoret ja hyvinvointivaltio.
Luovuus kaikilta osin olisi hyvä aihe myöskin.
Runot ja sitaatit, ajatukset elämästä yleisesti.
Vaihtoehtoiset hoitomuodot, kiinnostaisiko aihe?
Parantaminen?
Kanavointi ja tulkinnat?
Luonnollinen ihmisen toiminta ja kehon asiat ovat henkilökoht
Lukekaa hyviä kommentteja ajatuksella edellisiltä sivuilta.
Mukavaa iltaa. Ap
Onko vielä ajatuksia aiheeseen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä ajatuksia aiheeseen? Ap
Case is closed. Ap
Enkelit asuvat taivaassa. Toivon elämääsi hyviä asioita. 😇
Vierailija kirjoitti:
Jos tulet siitä onnelliseksi, niin hyvä.
Kateuden takia kiusataan ja arvostellaan, kannattaa pitää huolta itsestä sekä perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.
Tämä jokaisessa ketjussa esiintyvä näkemys on erikoinen siksi että sen kertoo sellainen hahmo joka ei edes tiedä koko asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.
Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.
Pidän asiaa täysin mahdollisena, koska ole itsekin kokenut monia yliluonnollisia asioita. Omat henkioppaat antavat minulle opastusta lähinnä unien kautta, esim. voin pyytää apua ongelmaan ja he neuvovat unessa mitä pitää tehdä. Olen nähnyt valo-olen
Kuolemanrajakokemuksista on ollut ketjuissa palstalla puhetta jonkun verran aikaisemminkin. Kiinnostavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta.
Miten näitä testauksia tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat Taivaalliset suojelusenkelit eivät keskustele meidän kanssamme, he ovat Raamatun mukaan tarkoitettu varjelemaan meitä täällä sekasortoisessa maailmassa. Kannattaa pysyä kaukana noista "keskustelijoista" koska ne eivät ole oikeita enkeleitä vaan ovat eksyttäviä henkiä joista Raamattu meitä varoittaa. Sanoudu irti tuollaisesta koska ne voivat tuhota mielenterveyden ja aiheuttaa pelkotiloja. Käänny rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyydä häntä ohjaamaan sinut oikealle tielle.
Enkelit ovat viestintuojia. Mitä sillä on väliä, että ap kutsuu sitä keskusteluksi, kun enkelit välittävät hänelle tietoa? Ei kannata olla ihan niin yksioikoisen tuomitseva näissä asioissa.
Monet näkevät etiäisiä sekä uniakin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap. Minäkin saan avattua yhteyden halutessani. Se vaatii aina rauhaa, omaan itseensä menemistä (kai sitä kutsutaan myös meditaatioksi?). Voin ylläpitää yhteyttä periaatteessa niin kauan kuin haluan. Mutta välillä täytyy palata tähän maalliseen maailmaan ja silloin yhteys on heikompi. Tärkeissä asioissa kuitenkin minua kontaktoidaan, esimerkiksi unien kautta, vaikka en itse hae kontaktia. Siunausta! Jeesus on Herramme.
Mitä tämä yhteys sinulle tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että jos Jeesus Kristus joka syntyi neitsyestä ja kuoli ristillä on Herrasi ja Vapahtajasi, jolle olet henkilökohtaisesti omalla ratkaisullasi antanut elämäsi, niin joskus saattaa nähdä enkelin.
Jos olet vielä kuollut etkä ole saanut syntejäni anteeksi eikä Jeesus ole Herrasi, näet todennäköisesti aivan muuta kuin enkeleitä. Toki demonit voivat väittää olevansa enkeleitä. Ja jos ne käskevät sinua olemaan ilkeä tai vahingoittamaan toisia niin mitäpä itse asiasta arvelet?
Miksi enkeli käskisi vahingoittamaan toisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sitä hyvänä asiana. Kunhan tiedät, että puhut hyvien enkelien kanssa. Henkiä pitää aina testata palvelevatko ne Jeesusta.
Puhun niiden kanssa jotka puhuvat minulle. Tunnistan manipuloivat hahmot ja enkä ole ihan tyhmä joten olen pärjännyt ihan hyvin. Jeesuksen palveleminen tarkoittaa sitä että on aito sekä rehellinen asiallansa. Meitä voidaan testata ja testaajat ovat oppaita. Edesmenneet eivät meitä pysty testaamaan samalla tavalla, näin nyt lyhyesti. Kuitenkin kaikki mvän meille tapahtuu on tarkoituksenmukaista ja toivoisin että ette häpeäisi suotta itseänne tai kokemuksiannekaan. Ap.
Minäkin toimin jonkinlaisena "henkien kanavana", halusin tai en. Ja sanon ettei kannata niiden pahojen henkien kanssa keskustella yhtään mitään. Jos tuntee sellaisen edes yrittävän ottaa kontaktia, t
Miksi henget ovat valinneet kanavaksi sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma onkin se että ei voi sanoutua irti itse mistään, haluta voi aina. Olet kuitenkin tavallaan oikeassa monessa kohdassa. Erityisen hyvä kommentti ja kiitos huolenpidostasi. Ymmärrän vaaran tässä asiassa. Olen itsekin käynyt läpi hyvin voimakkaita pelkotilojakin sekä muunkinlaisia asioita ja kohtauksia. Näistä täytyisi päästä puhumaan teille m
Mitä sinulle siis on tapahtunut? Kiinnostaisi nämä tiedot tähän liittyen.
Mitä he tarkoittavat kuvalla. Arkkityyppiä? Yksinkertaistusta?
Energiatasolla olevien olo tuntuu, että noin on. Mutta jumalat, onko niitä?