Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on typerää aloittaa keskustelu vain sen takia, että voi syyllistää ihmisiä. Jätän tämän keskustelun nyt osaltani. Toivoisin vakavaa suhtautumista tästä aiheesta keskustelemiseen, sillä aihe on kiinnostava.
Kiitos. On kiinnostava aihe ja liittyy ihan kaikkeen elämässä. Tappeleminen ei edistä asioita. Tiedän silti että kiinnostuneita on mutta rauhassa täytyisi saada elää ja kohdata niitä aidosti kiinnostuneita avoimia ihmisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on suoraan saatanasta. Enkelit eivät kommunikoi ihmisten kanssa. He ovat Jumalan lähettiläitä. Olet tekemisissä pahojen voimien kanssa.
Enkelit ja oppaamme työskentelevät Jumalalle. Lisäksi meillä on henkimaailman asukkaat joilla on kaikki hyvin. Mitään muuta ei ole olemassa energiatasolla. Kaikki on tarkoituksenmukaista toimintaa kaikkialla maailmassa. Ap
Kiinnostaako teitä enkelit ja henkimaailma? Instagramissa voisin jakaa ajatuksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että ovat enkeleitä eikä tulpia, kun tuntuu, että syötät niille koko ajan energiaa ja vahvistat niitä. Voivat olla muitakin ajatusmuotoja (thoughtforms).
Enkeleille ei voi syöttää energiaa. Ap
Kyllä voi, kun on itse enkeli. Minä olen enkeli. Tai siis minulla on tämä ruumis, mutta voin matkustaa ruumiin ulkopuolelle valo-olentona ja puhua muille persoonille. Kaikkien ihmisten henget eivät ole sellaisia, mutta ehkä kaikilla on siihen potentiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että ovat enkeleitä eikä tulpia, kun tuntuu, että syötät niille koko ajan energiaa ja vahvistat niitä. Voivat olla muitakin ajatusmuotoja (thoughtforms).
Kyllä voi, kun on itse enkeli. Minä olen enkeli. Tai siis minulla on tämä ruumis, mutta voin matkustaa ruumiin ulkopuolelle valo-olentona ja puhua muille persoonille. Kaikkien ihmisten henget eivät ole sellaisia, mutta ehkä kaikilla on siihen potentiaalia?
Ei siltikään enkeleille voi syöttää energiaa, se ei liity siihen asiaan.
Ehkä kaikilla meillä ei ole samoja erikoistaitoja. Miten olet oppinut tuon taidon? Ap
Ajattelen, että ap:lla on harhoja ja jonkin asteisia mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikilla meillä ei ole samoja erikoistaitoja. Miten olet oppinut tuon taidon? Ap
En tiedä. Halusin käydä joidenkuiden luona, kun oli tarve tai ajattelin, että heillä on tarve. Tai ehkä se on hulluutta tai mielikuvitusta. Mä tai mun osa on kuitenkin käynyt heidän luonaan, kahden ihmisen ja yhden paikkahaltian, ja olin valoa.
Varo natsienkeleitä. jumalista enemmistö on koneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Halusin käydä joiden
Kuulostaa hienolta. Joillakin on enemmän mielikuvituksellisuutta. Ihmeitä tapahtuu. Ap
Mitä sun enkelit on mieltä, mitä muita henkiä on? Jumalia tai muita?
Jos et ole vaarallinen itseäsi tai muita kohtaan, niin anna palaa vaan. En ole asiasta mitään mieltä, enkä ole kiinnostunut.
Mitä he sanovat, mihin ihminen menee, kun erkanee kropasta? Kuolemassa.
Voitko pyytää sun enkeleitä vierailemaan mun luona?
Mun luona voi nyt käydä. Klo 00 laitan ovet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vaarallinen itseäsi tai muita kohtaan, niin anna palaa vaan. En ole asiasta mitään mieltä, enkä ole kiinnostunut.
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voitko pyytää sun enkeleitä vierailemaan mun luona?
En nyt tiedä. Miksi minä niitä sinne tyrkyttäisin? Hyvänen aika. Ap
Mistä puhutte vai Jeesuksesta? Enkeli viitatkoon kirjaan, lukuun ja jakeeseen kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Mun luona voi nyt käydä. Klo 00 laitan ovet kiinni.
Kiitos tiedosta. Aika myöhään on yörauhan aika. Ap
Kuten ap tekee juurikin.