Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sekaisin tää jengi oikein on.... huh huh.
No älä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielenterveydellisistä syistä työkyvytön?
Luki jo aikaisemmin että työtön on, kommentteja on poistunut.
Ei hän voi mennä töihin, jestas sentään. Tuo enkelitouhu ja niiden kanssa jatkuva keskustelu on este. Kuinka moni oikeasti haluaa työkaveriksi jonkun, jolla on mukana kuiskivat äänet? Mistä sen tietää, milloin ne on mukana ja milloin jääneet kotiin? Ap:n ei tarvitse tähän vastata, koska hän kokee kuitenkin kaikki varoitukset kiusaamisena, mutta minä varoisin tuollaisia ääniä ja lähtisin pyytämään apua, kuinka ne saadaan pois arkea kiusaamasta.
Ajattelen, että ap hörhöilee. Puhu mieluummin Jeesuksen kanssa, rukoile häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielenterveydellisistä syistä työkyvytön?
Luki jo aikaisemmin että työtön on, kommentteja on poistunut.
Ei hän voi mennä töihin, jestas sentään. Tuo enkelitouhu ja niiden kanssa jatkuva keskustelu on este. Kuinka moni oikeasti haluaa työkaveriksi jonkun, jolla on mukana kuiskivat äänet? Mistä sen tietää, milloin ne on mukana ja milloin jääneet kotiin? Ap:n ei tarvitse tähän vastata, koska hän kokee kuitenkin kaikki varoitukset kiusaamisena, mutta minä varoisin tuollaisia ääniä ja lähtisin pyytämään apua, kuinka ne saadaan pois arkea kiusaamasta.
Kiitos. Terveisiä työkkäriin, olen siis liian terve tämän yhteiskunnan töihin. Haen silti töitä, koittakaa kestää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko silti kysyä heiltä tuosta asiasta?
Tottakai voisin kysyä mutta tiedän jo että nyt ei anneta mitään enempää, ei vastauksia eikä tietoa. Rajansa kaikella kiusanteollakin on oltava.
Hieman kunnioitusta ihmisiä kohtaan kiitos. Ap
Ei ne enkelit ole ihmisiä, jestas sentään. Sinä olet ihminen ja sinulla on vastuu, koska sinulla on fyysinen olomuoto. Todella outoa, että haluat kuulla vain ylistäviä sanoja, mutta jos sinua pyydetään kysymään niiltä kuulemiltasi enkeleiltä yksinkertaista asiaa, et uskalla sitä tehdä. Jos sinulle ei vastata, tiedät itsekin, mitä se tarkoittaa.
Tämä ei liity minuun. En tarvitse ylistystä keneltäkään. Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää esitystä teiltä edelleenkin ilman minkäänlaista vastuunkantoa.
Lapsetkin ovat terveitä kun leikkivät mutta sairaita kun eivät osaa lopettaa.
Jumalan siunausta kaikille.
Kiitos! Ap
Jumalan siunaus ei kuulu tähän asiaan, ja nämä hahmot, jotka enkeleiksi tulkitset, ovat vaarallisia sinun mielenterveydellesi. Sinä koet kiusaamisena sen, mitä kukaan ei ole kiusaamiseksi tarkoittanut. Jos minulla on navetassa lehmä joka sanoo, että katso, olen sika, enkö olekin sievä pieni possu, ja alat käsitellä sitä lehmää kuin se olisi possu, somia saatetaan yrittää opastaa, että hei, eihän tuo ole possu, oletko miettinyt, että se saattaa olla lehmä. Ei sinua silloin kiusata, vaan avataan silmät.
Kiitos mieltäsi avaavasta tulkinnasta. Erittäin mielenkiintoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ap hörhöilee. Puhu mieluummin Jeesuksen kanssa, rukoile häntä.
Saa hörhöillä, ei se ole kiellettyä. Ketään ei tarvitse rukoilla, rukoilu ei ole lainkaan pakollista. Ap
Olet herkkä ihminen ja sinulla on tarve nähdä enkeleitä ja keskustella.
Ei pidä paikkaansa mutta rakastan hienoja kokemuksia. Ap
Toisaalta sinulla on tarve keskustella kenen tahansa kanssa. Olet liian yksinäinen. Keskustelet tavallaan täälläkin.
Kyllä, näinkin sen voi sanoa. Olen silti aina jaksanut hyvin yksinäisenäkin, se johtuu siitä että teen paljon omia juttujani mutta tykkään myös esimerkiksi kulkea kaupungilla ja käydä eri paikoissa. Olen sosiaalinen ihminen. Ap
En usko hetkeäkään, että enkeleitä kuuleva ihminen voi mennä töihin. Ja olen pahoillani tästä, mutta se on mahdotonta, koska mikään työnantaja ei katsele hyvällä kun höpötät enkelien kanssa, joita muut eivät näe. Jos ne hahmot ovat läsnä arjessa ja lähes koko ajan, et ole töihin sopiva.
Älä huoli, enkelit ovat meidän kaikkien mukana töissä. Antavat työrauhan, kuuluu elämään. Ap
Minusta tuntuu, että sinulla on puhjennut sellainen sairaus kuin skitsofrenia. Voit googlata siitä ja oireista, huomannet yhtymäkohtia itseesi. Se ei ole mikään haukkumasana, se on oikea mielen sairaus, joka hoitamattomana johtaa romahdukseen.
Kuuluu psyykkisiin sairauksiin, ei mielen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskin omasta mielestäni aihe on kiinnostava, sillä lukuisia henkikohtaamisia on tarinat tulvillaan. Se, että esitetään kysymyksiä ja erilaisia, kenties eriäviä mielipiteitä, ei saisi saada apta hermostumaan. Jokaisella "uskonnolla" on omat "enkelinsä" ja kuten mainitsin myös ajatusmuotoja on helppo tehdä ja ruokkia. Onhan suomalaisetkin tehneet paroja voita varastamaan ja vaurautta tuomaan.
Ei sellaisesta ole kyse ollutkaan, pahoittelen väärinymmärrystäsi.
Keskustelkaa rauhassa vain ketjussa jos haluatte. Uskonnoista ei ole ollut tarkoitus puhua mutta eipä sitä kielletään. Ap
Jos puhutaan enkeleistä ja arkkienkeleistä aihetta lähestytään kristinuskon näkökulmasta. Enkelit kuuluvat kristilliseen kuvastoon ja uskomusjärjestelmään. Enkelit eivät ole irrallisia entiteettejä vaan taivaan sota
Voisitkohan kertoa näistä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on esimerkiksi kerran ollut tällainen kohtaaminen korkeamman olomuodon kanssa ja kerron, että tämä oli kauhistuttava voimassaan. Siinä ymmärsi itse olevansa muurahainen jonkin suuremman armoilla. En tule koskaan unohtamaan sitä ja tämän vuoksi olen epäileväinen enkelikokemuksista, jotka ovat pehmoista höttöä. Ei tullut mieleenikään jäädä vain chättäilemään kyseisen panteonin jumalattaren kanssa. (Ja saa pitää vapaasti hulluna) :D -Se tulpista ja paroista kirjoittava
Sinullakin mahtaa olla vilkas mielikuvitus.
Se on suoraan saatanasta. Enkelit eivät kommunikoi ihmisten kanssa. He ovat Jumalan lähettiläitä. Olet tekemisissä pahojen voimien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se on suoraan saatanasta. Enkelit eivät kommunikoi ihmisten kanssa. He ovat Jumalan lähettiläitä. Olet tekemisissä pahojen voimien kanssa.
Esim Anu Grace on maailmankuulu enkeliopettaja joten uskomme hyvin monet näihin opetettuihin enkeliasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sinulla on puhjennut sellainen sairaus kuin skitsofrenia. Voit googlata siitä ja oireista, huomannet yhtymäkohtia itseesi. Se ei ole mikään haukkumasana, se on oikea mielen sairaus, joka hoitamattomana johtaa romahdukseen.
Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Anu Grace on maailmankuulu enkeliopettaja joten uskomme hyvin monet näihin opetettuihin enkeliasioihin.
Ainoat opetettavat asiat enkeleistä löytyvät vain Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia.
No ei nyt ihan sama asia. Mielen sairaudet ovat erilaisia asioita. Ihminen on kokonaisuus aina ja mieli on äärimmäisen tärkeä osa kokonaisuutta. Ei ole myöskään oikein antaa vääränlaisia mielikuvia sairauksistakaan eikä meidän tule halveksua sairaita ja sairastuneita. Ap
Ja pidänkin. Hoitoa kaipaat.