Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
701/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
702/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman enkelisi kautta saat vastauksesi? Ne jotka "rakkaudella" kirjoitat palstalle, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette jutelleet?

Onko Taivaassa kaikki hyvin?

Vierailija
704/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut työelämässä?

Ketä tämä muka kiinnostaisi?

Kyllä kai ihmisiä kiinnostaa, miten ihminen voi käydä töissä, jos nuo enkelihommat on tärkeimpiä. Mietin vaan, oletko työkyvyttömyyseläkkeellä.

Onko työkyvyttömyyseläkkeessä jotakin vikaa?

Ei tietenkään. Luulen, että ne enkelit on myös työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä pelkästään fyysisten sairauksien vuoksi. Kuulostaa nimittäin melkoisilta enkeleistä, jos niillä on luppoaikaa roikkua ohjailemassa jonkun toimintaa ja supistamassa korvaan ehdotuksia. 

Vierailija
705/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy enkeleiltäsi, miksi kaikki haluavat joko vihata tai päteä minulle. Olen tässä pähkäillyt asiaa aikani, ja nyt erakoidun lopullisesti koska olen aivan loppu lähipiiriini. 

Vierailija
706/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy enkeleiltäsi, miksi kaikki haluavat joko vihata tai päteä minulle. Olen tässä pähkäillyt asiaa aikani, ja nyt erakoidun lopullisesti koska olen aivan loppu lähipiiriini. 

Kannattaa kysyä niiltä ihmisiltä suoraan, siten ne asiat selviävät.

Vierailija
707/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette jutelleet?

En ole ap, mutta kannattaa lukea muutamiakin sivuja. Ei nämä ihan taivaan enkeleistä mene läpi. Ehdottelevat niin tyhmiä juttuja, että ap ihan säpsähtää. Vähän ilkikurista. Ja arjessa roikkuvat mukana, aamulla, päivällä, illalla. Eiköhän nuo kyttää vessanpöntölläkin ja kerro opetuksiaan. Kuulostaako sinun korvaasi siltä, että taivaan suojelusenkeleistä kyse?

Vierailija
708/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne taivaan enkelit puhuvat?

Vierailija
709/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkki kiinni!

Tämä on ap:n kohdalla myöhäistä.

Vierailija
710/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette jutelleet?

En ole ap, mutta kannattaa lukea muutamiakin sivuja. Ei nämä ihan taivaan enkeleistä mene läpi. Ehdottelevat niin tyhmiä juttuja, että ap ihan säpsähtää. Vähän ilkikurista. Ja arjessa roikkuvat mukana, aamulla, päivällä, illalla. Eiköhän nuo kyttää vessanpöntölläkin ja kerro opetuksiaan. Kuulostaako sinun korvaasi siltä, että taivaan suojelusenkeleistä kyse?

Koska ap on saanut nämä enkelit automaattikirjoittamisen kautta, tiedämme tasan tarkkaan, mitä ne oikeasti ovat.

Miten saadaan ne oikeat enkelit? Mitä ne yleensä siis kertovat meille turvallisesti?

Älä nyt sinäkin aloita, automaattikirjoituksen kautta saa ihan muita henkivaltoja kuin enkeleitä!

Vierailija
711/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö ap  on pelottava? Jos ei osaa tunnistaa oman pään sisäistä puhetta sellaiseksi, vaan keksii sille ulkopuolisen lähteen, joka myös " käskee" toimimaan ja kommentoi. Niin raja varsinaisiin harhoihin ja ääniin, jotka käskevät tekemään myös pahaa, on liukuva. Ap itse sanoo, ettei tekisi pahaa, mutta se on tänään se. Kuka tietää huomisesta.

Ja eiväthän " enkelit"  koskaan käske varsinaisesti tekemään "pahaa", vaan jotain, joka on pakko tehdä tms. Pelastaa maailma tekemällä x. 

Jokainen pahaa äänien käskemänä tehnyt on alkuun vain jutellut äänien kanssa ja itse pitänyt itseään normaalina ja toiminut sitten vain ohjeen mukaan. 

Pelottavaa. Hyvin pelottavaa. 

Vierailija
712/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö ap  on pelottava? Jos ei osaa tunnistaa oman pään sisäistä puhetta sellaiseksi, vaan keksii sille ulkopuolisen lähteen, joka myös " käskee" toimimaan ja kommentoi. Niin raja varsinaisiin harhoihin ja ääniin, jotka käskevät tekemään myös pahaa, on liukuva. Ap itse sanoo, ettei tekisi pahaa, mutta se on tänään se. Kuka tietää huomisesta.

Ja eiväthän " enkelit"  koskaan käske varsinaisesti tekemään "pahaa", vaan jotain, joka on pakko tehdä tms. Pelastaa maailma tekemällä x. 

Jokainen pahaa äänien käskemänä tehnyt on alkuun vain jutellut äänien kanssa ja itse pitänyt itseään normaalina ja toiminut sitten vain ohjeen mukaan. 

Pelottavaa. Hyvin pelottavaa. 

Teetkö sinäkin aina kuten sinua käsketään tekemään? Minä en ainakaan tekisi ikinä.

Vierailija
713/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne taivaan enkelit puhuvat?

Tähän ei olla saatu kunnon vastausta, vaikka moni on kysynyt tätä. Konkreettisia esimerkkejä kaivataan. Ihan sanasta sanaan enkelin sanomia lauseita siis pliis.

Vierailija
714/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenterveydellisistä syistä työkyvytön?

Luki jo aikaisemmin että työtön on, kommentteja on poistunut.

Vierailija
715/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma etteivät ole Saatanan joukoissa nuo enkelisi. 

Eikös ne kaikki samassa paikassa loju. Hyvää läppää taas ketjussa. Ja olen työtön koska vielä ei ole työpaikkaa löytynyt, onneksi olen työkykyinen ihminen. Ap

Vierailija
716/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?"

En voi uskoa, tai olla uskomatta. Keskustelu enkelten kanssa ei ole fyysistä eikä sitä ulkopuoliset voi seurata tai mitata, joten kysymys siitä, että uskooko joku, että joku toinen keskustelee enkeltensä kanssa on aika turha. Jos sinä itse niin uskot, niin varmasti koet niin.

"Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?"

Ei tule mieleen juuri nyt mitään kysymystä.

"Oletko kiinnostunut enkeleistä?"

Semikiinnostunut. On minulla omiakin kokemuksia enkeleistä, mutta kuten 1. vastauksessa sinulle, niin sama pätee minuun. Ne ovat subjektiivisia kokemuksia ja hyvä niin.

"Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?"

Ei tule mieleen nyt mitään.

Vierailija
717/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne kaikki samassa paikassa loju. Hyvää läppää taas ketjussa. Ja olen työtön koska vielä ei ole työpaikkaa löytynyt, onneksi olen työkykyinen ihminen. Ap

Aikojen alussa kolmasosa enkeleistä lankesi luciferin kanssa ja heidät sidottiin maahan. Äkkiseltään en muinaisista teoksista muista lukeneeni tuon nimisistä enkeleistä mitä mainitsit. Jumalan lähettämät enkelit taas tunnetaan nimeltä. 

Mitä tapahtuisi jos kysyisit heiltä esimerkiksi Jeesuksen sovitustyöstä? olisi mielenkiintoista kuulla.

Vierailija
718/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?"

En voi uskoa, tai olla uskomatta. Keskustelu enkelten kanssa ei ole fyysistä eikä sitä ulkopuoliset voi seurata tai mitata, joten kysymys siitä, että uskooko joku, että joku toinen keskustelee enkeltensä kanssa on aika turha. Jos sinä itse niin uskot, niin varmasti koet niin.

"Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?"

Ei tule mieleen juuri nyt mitään kysymystä.

"Oletko kiinnostunut enkeleistä?"

Semikiinnostunut. On minulla omiakin kokemuksia enkeleistä, mutta kuten 1. vastauksessa sinulle, niin sama pätee minuun. Ne ovat subjektiivisia kokemuksia ja hyvä niin.

"Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?"

Ei tule mieleen nyt mitään.

Avoimuus on ihan mukava asia, olen ollut aina itsekin avoin uusille asioille, ihan kaikenlaisille.

Kyllä minä itse uskon ja johtuu ihan vain siitä että todellakin kuulen oppaideni puhuvan ja olenhan kuullut jo pitkähkön ajan (4,5v) joten eiköhän tähän täydy jo uskoa.

Enpä osannut aiemmin edes kuvitella miltä tuntuu kuulla mielessään tai muutenkaan jonkun näkymättömän puhuvan. Ap

Vierailija
719/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että ovat enkeleitä eikä tulpia, kun tuntuu, että syötät niille koko ajan energiaa ja vahvistat niitä. Voivat olla muitakin ajatusmuotoja (thoughtforms).

Vierailija
720/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikojen alussa kolmasosa enkeleistä lankesi luciferin kanssa ja heidät sidottiin maahan. Äkkiseltään en muinaisista teoksista muista lukeneeni tuon nimisistä enkeleistä mitä mainitsit. Jumalan lähettämät enkelit taas tunnetaan nimeltä. 

Mitä tapahtuisi jos kysyisit heiltä esimerkiksi Jeesuksen sovitustyöstä? olisi mielenkiintoista kuulla.

En valitettavasti voi itse valita ketä saan kuulla mutta olisihan se mukavaa jutella vaikka kenen edesmenneenkin kanssa.

Arkkienkelit ovat jääneet elämään syystäkin mutta ovat kuitenkin eri asia kuin omat suojelusenkelimme. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän