Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
681/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä 20-32-vuotias, kun aloit enemmän kuulla enkelien yhteydenottoja? Onko sinulla välillä kausia, jolloin puhut enemmän enkelien kanssa ja sitten taas vähemmän (aaltoilevaa)? Onko sinulla ollut masennusta tai alakuloisuutta ajoittain?

Olen täysin terve ihminen, kiitos vain. En pidä siitä että selkeitä asioita täytyy toistaa moneen kertaan.

Elämään kuuluu surut ja murheetkin ja kaikki mahdolliset tunteet.

Kuuleminen alkoi kuolemanrajakokemuksestani ja on ollut jatkuvaa sen jälkeen.

Tiedän kuitenkin että joskus joitakin ihmisiä on suljettu kuulemasta ja syyt ovat aina henkilökohtaiset mutta se ei tarkoita automaattisesti sitä että ihmisessä olisi jotakin vikaa. Ap.

Vaikutat herkältä ja ystävälliseltä ihmiseltä.  Mutta leikit mielenterveytesi kan

Kiitos ja ymmärrän mutta täytyy ottaa huomioon ihmisten erilaisuus. Minulla ei ole psyykkisiä ongelmia. Ap

Vierailija
682/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskustella mieluummin lääkärin kanssa kuin mielikuvitus olentojen 

Niin mistä keskustella mielummin lääkärin kanssa? Lääkäriin mennään kun on tarvetta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että kun ne ilmeisesti ovat arjessa koko ajan läsnä, oletko koskaan miettinyt, että eivät olekaan enkeleitä? Ikinä en ole kuullut, että enkelit tunkisivat mukaan ruokakauppaan tai vessaan tai ruuanlaittoon. Mikä tarve niillä olisi olla joka hetki sinun arkeasi katsomassa? 

Vierailija
684/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteletko telepaattisesti ajatusten voimalla vai ääneen?

Kuulen puhetta ihan äänellä ja voin siis keskustella. Asiaa voi verrata kaverin kanssa juttelemiseen. Ap

Siis onko sinulla kavereita? Minua ihmetyttää tuo, koska minä pelästyisin kovastikin, jos kaveri puhuisi enkeleille, joita en itse näe enkä kuule.

Vierailija
685/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt enkelit ole koko ajan vieressä, jos sinulla ei ole jotain vikana. Etkö osaa sanoa niille, että vähän yksityisyyttä, kiitos.

Mistä tälläinen tieto on peräisin kaikin puolin? Ap

Vierailija
686/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistuelle voi olla tarvetta kuitenkin, vaikkei sinulla ole psyykkisiä ongelmia. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Sinä yritit aloittaa täällä ketjun siitä, kuinka enkelit opettavat ihmistä. Se on ihan mielenkiintoinen näkökulma, mutta sehän rönsyilee, jos pähkäilet sitä yksinäsi. Yleensäkin sinä kerrot niin rönsyillen ja kun kaikki liittyy kaikkeen ja tilanteet vaihtelee, niin voisi olla hyvä idea olla vertaistukiryhmässä. Siellä asiat voivat myös napakoitua, sanoma tulee kiteytettyä. Toisten kanssa puhuminen auttaa jäsentemään asioita. En tiedä aluetta, missä asut, mutta ota huvikseen selvää, onko ryhmätoimintaa, jossa voisit tavata muita, joilla on nyt tai on ollut muita keskustelukumppaneita kuin toisia ihmisiä. Ehkä löytyy jopa tukiryhmä, jossa on toisia enkeleiden kanssa keskusteluja käyviä.

Kiitos mutta ymmär

No höpö höpö nyt. Ap

Vierailija
687/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä nyt laitat silmät kiinni ja oikein toivot, saatko ne enkelit pois siitä? Onko sinulla tahdonvoimaa häätää ne tiehensä?

Vierailija
688/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteletko telepaattisesti ajatusten voimalla vai ääneen?

Kuulen puhetta ihan äänellä ja voin siis keskustella. Asiaa voi verrata kaverin kanssa juttelemiseen. Ap

Siis onko sinulla kavereita? Minua ihmetyttää tuo, koska minä pelästyisin kovastikin, jos kaveri puhuisi enkeleille, joita en itse näe enkä kuule.

Miksi sinä kysyt onko minulla kavereita? Onko se jokin ihme jos olisi tai jos ei juurikaan ole tai ainkaan niin läheisiä, olisiko sekin outo asia? Ap

Kyllä se hiukan minua oudoksittaisi, jos sinulla olisi kavereita, mutta nyt ei olekaan kyse siitö, olenko minä yksinäinen vaan siitä oletko sinä. Koska yksinäisyys voi olla se syy.

Mutta rakas, olen tottunut yksinäisyyteeni ja rakastan sitä. Olen mielummin yksin kuin huonojen kavereiden kanssa.

Näin olen elämässäni saanut paljon aikaiseksi ja ollut onnellinen ihminen.

Jotkut pärjäävät yksin.

Väliaikaisuuskin on joskus riittävästi. Ap

Vierailija
689/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt laitat silmät kiinni ja oikein toivot, saatko ne enkelit pois siitä? Onko sinulla tahdonvoimaa häätää ne tiehensä?

Mistä lähtien ihminen on ollut kaikkivoipainen? Ap

Vierailija
690/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa tuossa nyt on, että koko ajan arjessa mukana aamusta iltaan. Jokin syyhän sille täytyy olla, ettei ne jätä rauhaan sinua hetkeksikään. Oletko miettinyt, että luopuisin niistä? Nehän ovat kuin lemmikkejä, mutta puhuvia sellaisia. Ihmiset alkavat pitää sinua outona, jos kuljet tuolla puhumassa yksiksesi. Yritä nyt sanoa niille, että eivät olisi jatkuvasti läsnä. Sinulla on sinun kotisi ja sinun arkesi, mistä pitää suoriutua ja onhan tuo tungettelevaa, jos hahmoja on läsnä ja puhumassa jatkuvasti. Todella väsyttävää, kun jokainen tarvitsee myös rauhaa. Seuraavaksi alkavat vielä häiritä yöunta ja mitä siitäkin tulee, sinusta tulee väsynyt ja kiukkuinen. Tee niille rajat.

Vierailija
691/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa tuossa nyt on, että koko ajan arjessa mukana aamusta iltaan. Jokin syyhän sille täytyy olla, ettei ne jätä rauhaan sinua hetkeksikään. Oletko miettinyt, että luopuisin niistä? Nehän ovat kuin lemmikkejä, mutta puhuvia sellaisia. Ihmiset alkavat pitää sinua outona, jos kuljet tuolla puhumassa yksiksesi. Yritä nyt sanoa niille, että eivät olisi jatkuvasti läsnä. Sinulla on sinun kotisi ja sinun arkesi, mistä pitää suoriutua ja onhan tuo tungettelevaa, jos hahmoja on läsnä ja puhumassa jatkuvasti. Todella väsyttävää, kun jokainen tarvitsee myös rauhaa. Seuraavaksi alkavat vielä häiritä yöunta ja mitä siitäkin tulee, sinusta tulee väsynyt ja kiukkuinen. Tee niille rajat.

Kiitos ja hyvä kommentti mutta olehan huoleti, ei ole sellaista hätää. Kaikki hyvin. Ap

Vierailija
692/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmisellä pitää sosiaalisia kontakteja olla, ja jos niitä ei muuten ole, mielikuvitus tuottaa.

Vierailija
693/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmisellä pitää sosiaalisia kontakteja olla, ja jos niitä ei muuten ole, mielikuvitus tuottaa.

Ei se pakollista ole mutta olisihan se suotavaa. 

Pitäkää huolta läheisistänne älkääkä jättäkö ketään yksin. 

Muistakaa rakastaa kaikkia hyviä ihmisiä elämässänne.

Jos teillä ei ole paljoa läheisiä, kavereita tai ystäviä niin suosittelen avointa mieltä ja rohkeasti elämän elämistä. Tehkää mukavia asioita ja käykää erilaisissa paikoissa. Ihmisten sekaan sopeutuu kyllä.

Olen lisäksi tehnyt mukavan havainnon siitä että rohkaistuneita ihmisiä on nykyisin enemmän. Kyllä se siitä vielä etenee, ystävällisyyttä lisää. Ap

Vierailija
694/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö minä ajattelen asiasta. Ehkä niin, että sinun todellisuudentajusi on vääristynyt. Jos tämä aloitus olisi sellainen, että olin lähellä elämän loppua ja silloin näin enkeleitä, niin sen ymmärrän. Niitä kokemuksia on monilla ihmisillä. Tuo menee yli, että joka päivä kun herää, enkelit on siinä puhumassa, ja ohjailevat arkea, mennäkö ruokakauppaan vai mitä tehdä, ja vielä illallakin sänkyyn mennessä. 

Miten todellisuudentajuni on siis vääristynyt?

Ei se ohjaus nyt ihan tuolla tavalla kuitenkaan mene. Ap

Luin aiemmilta sivuilta, että sinun mielestäsi enkelit eivät voi siirtää autoa, koska se ei ole realistista, vaan siltä voi tuntua, että auto siirtyisi. Kuitenkin sinä koet nämä enkelit vierelläsi ja lähelläsi todellisina ja keskustelet heidän kanssaan. Sitä tarkoit

Sinä et selkeästi halua ymmärtää juuri minua missään kohdassa. En pysty muuttamaan mieltäsi väkisin. Ap

Vierailija
695/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sun enkelin nimi on?

Vierailija
696/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kaksi omaa enkeliä, Kalaya ja Odetron.

Sain nimet kun aloitin kanavoimisen itselleni kirjoittamalla paperille. Aloitin kanavoimisen vuonna 2017.

Se oli jännittävää aikaa! Ap

Vierailija
697/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut työelämässä?

Vierailija
698/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kaksi omaa enkeliä, Kalaya ja Odetron.

Sain nimet kun aloitin kanavoimisen itselleni kirjoittamalla paperille. Aloitin kanavoimisen vuonna 2017.

Se oli jännittävää aikaa! Ap

Siinä sai mielikuvitus varmaankin pontta. Jännitys on sellainen juttu, että siihenhän jää koukkuun. Siitä tulee elämän pääsisältö, ja eiköhän nuo enkelitkin ole siksi ilmestyneet arkielämään, ettei olisi niin tylsää.

Vierailija
699/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla rakkadellinen sinua kohtaan, se johtuu noista äänistä, joita luulet. Pikemminkin juoksisin karkuun, jos vastaan tulee ihminen, joka keskustelee enkelien kanssa ihan arkipäivässä, ja vieläpä jos ne enkelit vaikuttavat sinun ajatuksiisi ja tekemisiisi. Pahoittelut siitä. Olisi helpompi olla rakkaudellinen ja ystävällinen, jos tietäisi, että et saa mitään viestejä ja kehotuksia, koska silloin me eläisimme suunnilleen samaa todellisuutta. 

Vierailija
700/858 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut työelämässä?

Ketä tämä muka kiinnostaisi?

Kyllä kai ihmisiä kiinnostaa, miten ihminen voi käydä töissä, jos nuo enkelihommat on tärkeimpiä. Mietin vaan, oletko työkyvyttömyyseläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän