Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä seurustella alkoholistin kanssa?

Vierailija
28.01.2007 |

Joo, tiedän on tyhmää täällä tilittää, mutta jos vaikka löytyis kohtalotovereita? Mulla siis miesystävä joka on aika viinaan menevää tyyppiä. Itsekin juon, mutta harvoin, koska mulla on lapsia. Tänään lapset lähti isänsä luokse ja meillä piti miehen kanssa olla kahdenkeskeistä aikaa. No kävi sitten niin että ukko istuukin tällä hetkellä kapakassa " parilla kaljalla" . En tosiaan tiedä meneekö sillä koko päivä vai tunti... Harmittaa koska niin vähän saadaan kahdestaan olla. Selvinpäin mies on mitä ihanin ja olen tosi rakastunut häneen. En vaan tiedä kannattaako tällästä suhdetta jatkaa. Ihan jo lastenkin takia. Meillä hän ei tietenkään ole humalassa, mutta aika vaikeeta on " todellista" suhdetta kehittää. Yhdessä ollaan oltu vajaa vuosi minkä aikana miehen juominen on vähentynyt todella paljon. Tälläiset " takapakit" pistää aina miettimään onko tässä suhteessa MITÄÄN JÄRKEÄ??!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan kerta oli. Taas miehellä putki päällä. Ei selviä aamulla töihin, kun ei ole sitten perjantain jälkeen kotona käynytkään. No, ehkä viikon päästä. Annan taas anteeksi. Näinhän tää aina menee.

Vierailija
62/65 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän parhaillani alkoholistin kanssa. Tiesin suhteen alussa että kuppi maistuu, mutta että se on joka viikonlopuista ja hän katoaa sanomatta juomaan. Minua on petetty ties kuinka monta kertaa. Olen nyt tilanteessa että etsin omaa asuntoa. Mieheni on sairas, ja saa minutkin sairaaksi käytökseltään. Kyllä hänkin on mitä mahtavin tyyppi kun selvinpäin on.. Mutta .. Minä tein virheen että aloin elämään tälläisen kanssa.

Oma juominenkin lisääntynyt joten parempi lopettaa ennen kuin mitään vakavaa tapahtuu. Minä en pysty rakastamaan häntä raittiiksi. Hänen rakkaus viinaan on syvempi ja pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi?

Vierailija
64/65 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä naisilla ollut alkoholisti isä kun ottavat alkoholisti miehen?

Vierailija
65/65 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tulet aina olemaan nro. 2 , viina voittaa aina. Ja se, että saat syyt niskoillesi, oli asia mikä hyvänsä, koska alkoholisti etsii aina syyt muualta kuin itsestään. T. Nainen joka yrittää päästä parhaillaan yhdestä juoposta eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi