Jos sinun pitaisi valita olisitko pyorea (bmi noin 26, eika saisi laihduttaa) isorintainen, vai hoikka (bmi noin 19-20, etka lihoisi) pienirintainen, niin kummin valitsisit?
Kommentit (10)
maailma hyväksyy helpommin.
Tunnen pari ystävääni jotka ovat hoikkia ja lähes rinnattomia ja heillä on itsetunto-ongelmia kun miehet ihannoivat isoja rintoja.
Ei ole itsetunto-ongelmia, pikemminkin päinvastoin olen oikein tyytyväinen hoikkaan kroppaani.
Vierailija:
Tunnen pari ystävääni jotka ovat hoikkia ja lähes rinnattomia ja heillä on itsetunto-ongelmia kun miehet ihannoivat isoja rintoja.
Siis he kuvittelevat miesten ihannoivan isoja rintoja.
Pienirintaiset usein hehkuttavat kuinka miehet NIMENOMAAN tykkäävät pienirintaisista ja sanovat, että on vain yleinen harhaluulo, että isommat rinnat olisivat kauniimmat. Ja sitten yritetään näyttää isorintaisemmilta push upeissa.
Alkuperäiseen kysymykseen: mielummin hoikka ja pienirintainen, koska pulleana ei ole kiva olla ja pieniä rintoja tosiaan voi hämätä isommiksi. Nyt olen pullea ja isorintainen. Rintoihin tosin olen tyytyväinen, muuhun en...
Kyllähän moni käyttää meikkiä, vaikka naama olisi nätti muutenkin.
Eikö rinnat kaikilla ole enemmän tai vähemmän " läskiä" . Rasvakudostahan se on. Pienirintaisella voi olla tosin tyhjät pussit, jotka eivät tosiaankaan ole kaunis näky. EI silti eivät ole jättisuuret roikkuvatkaan.
rinnattomuudestani. Miehet ehkä pitävät pienirintaisista, mutta ottaisivat omallekin naiselleen lähes poikkeuksetta isommat rinnat, jos valita saisivat.
PushUpeilla saan siis edes aavistuksen naisellisuutta pintaan=)
BMI on nyt 18 ja kuppikoko vähän liiveistä riippuen b-c. Sais mielellään olla a!
Kaikki vaatteet ei rintojen kohdalta istu, mutta sitten hankin jonkun toisen vaatteen.
Olen sitä jo ja hyvin olen tullut itseni kanssa toimeen.