Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1261/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olin lapsena juuri se ruma tyttö. Mutta ulkomaanmatkoilla näissä maissa, joissa kaikkia naisia kehutaan kauniiksi, itsetuntoni parani huomattavasti. 

Olen ihan tavis. En monenkaan mielestä kaunis, en ehkä rumakaan. Itsetuntooni tämä ei vaikuta suuntaan tai toiseen. Oon usein miettinyt, kuin ikävää olisi olla kaunotar. Saisi paljon huomiota sen takia. Se muuttais omankin huomion vain ulkonäköön. Kuin muita arvoja ei olis. Ja kauhea huoli sen rapistuessa. Pidän siitä, että saan olla rauhassa, mitä olen. Saan huomion muosta asioista. Ei ihmisen arvo saisi olla ulkonäköön sidottu, riippumatta siitä, minkä näköinen on.  Ulkonäöllä on merkitystä silloin, kun silä/sillä myydään. 

Mielipiteesi on kyllä todella poikkeuksellinen. En tunne ketään joka tahallaan rument

Mutta että ihmisarvo olisi ulkonäöstä kiinni? Sairasta sekin.

ps. hyvälle tuoksuminen ei ole ulkonäköasia

Vierailija
1262/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* ja siis oli minulla sen bodyn lisäksi toki muutakin päälläni, mutta ehkä tuo tiukka vaatekappale sai aikaan ne vilkutukset ja tervehdykset. 

No mikä tässä on se pointti? Että tytöt, pukeutukaa tiukkoihin vaatteisiin niin saatte huomiota pojilta? Näinkö opetat omalle tyttärellesi?

Jep. Itseni kun on kasvatettu niin, että kaikki ihmiset ollaan arvokkaita, eikä sukupuolella ole tässä asiassa mitään merkitystä. Niin sitten tällainen ajattelutapa, että tyttö tarvitsee hyvään itsetuntoonsa poikien huomiota ja kehuja tuntuu pöyristyttävältä ja pinnalliselta. Kuka opettaa näin joillekin tytöille? 

Aika huvittavaa vääristelyä 😃 Mutta jos joku vaatimattomana varpusena syntynyt tyttö ei saa sitä vanhemmiltaan eikä perheeltään eikä keneltäkään läheiseltä, niin kertokaa minulle keneltä hän sitä itsetunnon nostatusta sitten saa? Jos swein vielä varmistetaan, että miehet eivät saa positiivista huomiota vastakkaiselle sukupuolelle antaa tai joutuvat tiilenpäitä lukemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvittelepa että annan sulle rasiallisen keksejä mutta varoitan, että jotkut keksit siellä on leivottu paskasta eikä keksitaikinasta. Silloinhan sä varmasti varoisit ja suhtautuisit kaikkiin kekseihin hieman epäilevästi.

Sama juttu pätee naisten suhtautumiseen miehiä kohtaan.                                                             Eli jos huomattavasti pienempi osa miehistä olisi mulkkuja, naisten ei tarvitsisi olla niin kriittisiä miehiä kohtaan.

Oletko tosissasi vai halusitko vain antaa räikeämään vertauskuvan? Itse en ainakaan normiarjessa suhtaudu miehiin mitenkään erilailla kuin naisiinkaan. Toki yöllä metsässä tilanne on eri, mutta tunnuit yl

Sanoinko etten pelkäisi naisia pimeässä metsässä? Toki he raiskaavat vielä harvemmin kuin miehet. Ylipäänsä vältän liikkumasta silloin metsissä, koska onhan myös nyt ne karhutkin.

Vierailija
1264/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ikävien kokemusten jälkeen pelkään ja vältän nykyään kaikkia miehiä." Naisen on ihan ok kirjoittaa näin. Kymmeniä, jossei parhaimmillaan satoja yläpeukutuksia tämäntyyppisille kommenteille täällä.

Vaihda tuohon kohderyhmäksi mikä tahansa muu ihmisryhmä (etnisyys, kehon ominaisuudet, suuntautuminen). Niin, se on ennakkoluuloa.

Ilmeisesti whm on ainoa ihmisryhmä, jossa yksilön ominaisuudet voidaan ennustaa hyvin tarkasti ihan vaan tuohon ryhmään kuulumisesta.

Vierailija
1265/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Mutta että ihmisarvo olisi ulkonäöstä kiinni? Sairasta sekin.<<

Kyllä, tämä maailma on valitettavasti aika sairas paikka. 

Vierailija
1266/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* ja siis oli minulla sen bodyn lisäksi toki muutakin päälläni, mutta ehkä tuo tiukka vaatekappale sai aikaan ne vilkutukset ja tervehdykset. 

No mikä tässä on se pointti? Että tytöt, pukeutukaa tiukkoihin vaatteisiin niin saatte huomiota pojilta? Näinkö opetat omalle tyttärellesi?

Jep. Itseni kun on kasvatettu niin, että kaikki ihmiset ollaan arvokkaita, eikä sukupuolella ole tässä asiassa mitään merkitystä. Niin sitten tällainen ajattelutapa, että tyttö tarvitsee hyvään itsetuntoonsa poikien huomiota ja kehuja tuntuu pöyristyttävältä ja pinnalliselta. Kuka opettaa näin joillekin tytöille? 

Aika huvittavaa vääristelyä 😃 Mutta jos joku vaatimattomana varpusena syntynyt tyttö

Se on vanhempien tehtävä, lapsensa terveen itsetunnon kehittyminen. Mutta ei heidänkään jatkuvat hokemat ole tervettä.

Tiilenpäitä kehuista ei ole varmaan kukaan ihminen maailmassa joutunut, kerro ihmeessä jos olen väärässä!

ps. miksi sinä vääristelet?

Vierailija
1267/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Ihonväristä ja käsien karvaisuudesta voi jo päätellä paljon.

Vierailija
1268/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo edellisen sivun viestit suoraan poliisille, joissa sama häirikkömies vihjailee lasten hukuttamisella. Kyseessä on uhkaus ja herjaus. Tehkää hyvät ihmiset nettivinkkejä, jos haluatte, että meno rauhoittuu täällä. 

Tehkää se, olisi hyvä saada ketjun sukupuoliviha, eli miehiä aiheettomasti haukkuvat ja yleistävät viestit kunnon tutkintaan. Kuka tietää, ehkäpä tutkinta laajenisi koskemaan koko palstaa.

Täällähän ei koskaan haukuta miehiä, eihän?

Vierailija
1269/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut monta kertaa, että myös pojat tarvitsevat sukupuolisen itsetuntonsa kasvattamiseen tyttöjen ja naisten hyväksyntää. Ero on vain siinä että sitä ei ole millään tavalla kukaan kriminalisoimassa. 

Vierailija
1270/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta."

Ja juuri tuolla luin viestin jossa äiti kehoitti tyttäriään lukemaan ylilautaa jotta näkisi minkälaisia miehet ovat. Miksi et siellä ollut itkemässä samaa asiaa?

Koska se nyt on eri asia. Miehiä saa yleistää koska kaikki miehet sikailevat. Naisia ei koska olemme täydellisiä.

Vierailija
1271/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin junas ei kukkaa ahistele, tunnin juna tekee meist rikkai, sit ei kukkaa enää ahistele. Tunnin juna pelastaa tän maan, ku porukat suhaa turggusen ja hesan välil yöt päivää ni kuluttaa sen junan palvelui eikä ahistele, ni sit se raha valuu sul hyvä ihminen. Ei tartteta enää palkkaa, sotee tai kelaa ku tunnin juna tekee meist rikkai. Ne tulee ameriikoist asti tsiigaan meiä junaa ja Kiinan kivistä kyhättyy torii turggusee, tul sääki!

Vierailija
1272/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista haluaa pariutua ja perustaa perheen. Tätä varten halutaan saada hyvä mies. Tätä varten yritetään tehdä itsestä niin miellyttävän näköinen ja oloinen, että saadaan se paras mies. Komea ja hauska ja älykäs ja hyvin koulutettu ja ties mitä, että kehtaisi esitellä naista kavereilleen ja perheelleen niin että se tuottaa hänelle kunniaa, millaisen on saanut kalastettua. Jotenkin tämä realiteetti tuntuu nyt unohtuvan.

Sinkkunaisen asema ei yhteiskunnassa ole yhtä hyvä kuin pariutuneen ja perheellisen noin keskimäärin, eikä sitä asemaa valtaenemmistö naisista tavoittele. 

Toki valtaosa meistä onkin naimisissa. Se että tyyppi on itselle sopiva on pääasia. Minun mieheni ei olisi sopinut bestikselle ollenkaan, eikä hänen miehensä minulle. Minusta hänen miehensä on vähän jännän näköinen, hänen mielestään komea. Oma mieheni taas on mielestäni riittävän kivan näköinen, mutta bestikseni mielestä komea :D Pääasia kuitenkin, että luonteet ja elämän arvot sopii yhteen,

Sun ilmaisemasta kunniasta en tiedä, mitähän sillä tarkoitit. Jotenkin hupsusti ilmaisit asian. Jumalalle yksinhän on kunnia!

Vierailija
1273/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Se on vanhempien tehtävä, lapsensa terveen itsetunnon kehittyminen. Mutta ei heidänkään jatkuvat hokemat ole tervettä.<<

Entäpä jos he eivät sano ensimmäistäkään kehun sanaa ikinä? Eivät ole edes paikalla vaan lapsi viettää lapsuutensa aikalailla yksinäisyydessä.

>>Tiilenpäitä kehuista ei ole varmaan kukaan ihminen maailmassa joutunut, kerro ihmeessä jos olen väärässä!"<<

Mutta siihenhän tässäkin ketjussa pyritään, että kaikki kehut näitä yksinäisiä piruparkoja kohtaan saataisiin loppumaan?

>>ps. miksi sinä vääristelet?<<

Mitä olen vääristellyt? 

Vierailija
1274/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ikävien kokemusten jälkeen pelkään ja vältän nykyään kaikkia miehiä." Naisen on ihan ok kirjoittaa näin. Kymmeniä, jossei parhaimmillaan satoja yläpeukutuksia tämäntyyppisille kommenteille täällä.

Vaihda tuohon kohderyhmäksi mikä tahansa muu ihmisryhmä (etnisyys, kehon ominaisuudet, suuntautuminen). Niin, se on ennakkoluuloa.

Ilmeisesti whm on ainoa ihmisryhmä, jossa yksilön ominaisuudet voidaan ennustaa hyvin tarkasti ihan vaan tuohon ryhmään kuulumisesta.

Ei ollut satoja tykkäyksiä, älä vääristele. Moni koitti lieventää omilla kommenteillaan, että miehien kategorinen pelkääminen on huolestuttavaa ja oireellista. 

Tietenkin löytyy mt-ongelmaisia, jotka pelkäävät miehiä, tai naisia, tai koiria, tai lamppuja. Miksi otat itseesi aran ihmisen kertoman pelon?

Rakastan miehiä, enkä ikinä ennustaisi yksilön ominaisuuksia. Yleistäminen on epä-älyllistä, ihan kumman tahansa sukupuolen taholta.

Vierailija
1275/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kysytty mielipidettä vaan onko se normi. Onko ok kuvata vaikka onnettomuutta aiheuttaen haittaa pelastustoimille? Mielestäni ei, se on mielipideasia. Onko se normaalia? Taitaa se nykyään olla, ikävä kyllä.

Ymmärtänet eron?

Ja missäs olen naisia yleistänyt halventavasti?

Sinusta siis on täysin mahdollista, että tuo on normaalin miehen käytöstä. Itse olisin ollut eri mieltä, mutta enpä nyt sitten käy vastaan väittämään, kun ei mulla niitä tilastoja tosiaankaan ole. Mennään sitten sillä oletuksella, että mahdollisesti on ihan normaalia, että mies jättää auttamatta.

Tulevaisuudessa se voi tosiaan yleistyä. Naisethan kertovat kovaan ääneen kuinka eivät halua olla miesten kanssa tekemisissä.

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat ri

Ei, fiksut miehet ei kuuntele vaan miettivät, mitä voivat tehdä tilanteen parantamiseksi. Ahdistelijat ehkä jää myös, mutta se porukka, joka siirtyy takavasemmalle, ei suinkaan ole niitä fiksuja miehiä, vaan niitä, joille oma ego on tärkein ja nainen on vain jotain, joka omistetaan.

Eivät mieti, naiset eivät yksinkertaisesti ole sen arvoisia.

Miehet tietävät oikein hyvin etteivät he voi tehdä asialle mitään muuta kuin olla itse ahdistelematta. Se ei naisille riitä vaan miehet ovat syyllisiä kunnes toisin todistetaan, eli ei koskaan.

Hyvä diili miehille, tsemppiä valisemallanne tiellä.

Vierailija
1276/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo edellisen sivun viestit suoraan poliisille, joissa sama häirikkömies vihjailee lasten hukuttamisella. Kyseessä on uhkaus ja herjaus. Tehkää hyvät ihmiset nettivinkkejä, jos haluatte, että meno rauhoittuu täällä. 

Tehkää se, olisi hyvä saada ketjun sukupuoliviha, eli miehiä aiheettomasti haukkuvat ja yleistävät viestit kunnon tutkintaan. Kuka tietää, ehkäpä tutkinta laajenisi koskemaan koko palstaa.

Täällähän ei koskaan haukuta miehiä, eihän?

Kyllä miehiä haukutaan täällä, tosi rumastikin. Naisia myös, eikö?

Vierailija
1277/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on paljon pelottavia miehiä, mutta tuo lapsent*ppohekumoija on kyllä yksi huolestuttavimmista tapauksista. Ajatelkaa, että tuostakaan ei kukaan meistä tiedä missä se tulee vastaan. Se voi olla kuka tahansa. Vaikka joku lasten kanssa työskentelevä vaikka epäilenkin, että noin kipeä päästään ei ole minkäänlaisessa työssä. 

Ja eikö nyt saatana tälle palstalle saa banneja sitten millään. Tästä on todella tullut ylilauta2. 

Tämä palsta on vanhempi kuin ylílauta joten se on vauva-foorumi2, ei toisinpäin.

Eikä täällä kukaan lapsentapolla hekumoi, ei sen enempää kuin ahdistelusta puhuvat naiset hekumoivat ahdistelusta.

Hekumoitko siis ahdistelusta? Miksi?

Vierailija
1278/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On se jännä, että aina yksille muka tapahtuu niin paljon ja kaikenlaista :-D Jostain syystä, kun olen asioista lähipiiristä kysellyt niin kenelläkään ei ole vastaavia kokemuksia mutta sinulla niitä riittää. Ehkä sinulla vain on vilkas mielikuvitus?"

No niin, arvasinhan minä, että saan syyt niskoilleni. Koska sinun lähipirissäsi ei tapahdu vastaavaa, kenellekään ei ole voinut tapahtua. Tapahtuuko lähipiirissäsi m*u*r*h*i*a? Tsunameja? Onko kukaan koskaan kuollut salamaniskuun?

Niin. Eihän niitä missään tapahdu, koska ei Perähikiälläkään.

No olisi varsin outo sattuma jos joltain sukulaiselta kuolisi vanhemmat murhaan, lapset tsunamiin, veli salamaniskuun ja sisat vesikauhuisen pussirotan hyökkäykseen.

Vierailija
1279/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Se on vanhempien tehtävä, lapsensa terveen itsetunnon kehittyminen. Mutta ei heidänkään jatkuvat hokemat ole tervettä.<<

Entäpä jos he eivät sano ensimmäistäkään kehun sanaa ikinä? Eivät ole edes paikalla vaan lapsi viettää lapsuutensa aikalailla yksinäisyydessä.

>>Tiilenpäitä kehuista ei ole varmaan kukaan ihminen maailmassa joutunut, kerro ihmeessä jos olen väärässä!"<<

Mutta siihenhän tässäkin ketjussa pyritään, että kaikki kehut näitä yksinäisiä piruparkoja kohtaan saataisiin loppumaan?

Mitä olen vääristellyt? 

Ei jonkun randomukkelinkaan kannata sitä lähteä tekemään lasta tuntematta lasta. Mistä se tietää jos se lapsi olisikin koko ajan toivonut että ne vanhemmat ulkonäön sijaan kehuisi häntä fiksuksi ja jonkin tuntemattoman ulkonäkökeskeisyys vain saisi mielen alas ja uskomaan ettei hänestä mitään koskaan tule kun se pinta on ainoa asia hänessä millä on kenellekään merkitystä.

Vierailija
1280/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen vääristellyt? 

1.Sitten vanhemmat ovat ikävästi laiminlyöneet tehtävänsä. Heidän tehtävänsä on rakastaa lastaan ehdoitta, myös opettaa miten tässä elämässä eletään, muita rakastaen, arvostaen ja kunnioittaen.

2. Aika valikoivasti olet lukenut ketjua. Mutta miksi koet palavaa halua saada sanoa 13-vuotiaalle tytölle, että hän on kaunis? 

3. Vääristelit, että edellinen olisi vääristellyt. Vähän analyyttisempaa otetta nyt, ja parempaa argumentaatiota, kuin että naiset tappaa vauvansa, kun ei enää muuta keksitä "sivaltaa". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä